Oud 03-10-2008, 13:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oeh gefeliciteerd Hartstikke leuk dat jullie (= vier personen) gaan trouwen
En op Bali nog wel, doe maar chic
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 03-10-2008, 13:21
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Wauw, gefeliciteerd Snoopy

Hij is super lief en ahhh hij kan zo lief kijken dat ik me schuldig voel als ik boos ben. Maarja, gisteren wel eruit gegooid wat me dwars zat, dus dat helpt ook wel
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 03-10-2008, 13:50
Verwijderd
Snoopy: WHAT! Hah wat gaaf Van harte gefeliciteerd!
Oud 03-10-2008, 14:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Gefeliciteerd Snoopy, leuk! Op bali nog wel!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 03-10-2008, 14:37
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
hahaha wat een toestanden hier! Gefeliciteerd Snoopy!!

we gaan straks kijken naar t appartementje, hoop er dan een voorstelling bij te krijgen! Carrière wise gaat het allemaal heel vaag, maar hier heb ik al wel veel zin in.
En toch nog op reis naar Mexico eigenlijk echt cool. Als niet weer alles verandert, ga ik maandag boeken!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 03-10-2008, 14:54
Verwijderd
Ooooooooooh Snoopy, wat gaaf! Echt heel gaaf!

ot: We hebben gisteren besproken met wie we vreemd zouden mogen gaan. Ik mag vreemdgaan met Wentworth Miller en hij met Robin Tunney. Lang leve Prison Break!
Oud 03-10-2008, 14:54
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Qimm en Snoopy, gefeliciteerd, ontzettend leuk voor jullie! Ik kwam er deze week achter dat mijn vriendje niet wil trouwen. Hij is tegen het huwelijk. Ik wil zeker weten wel trouwen en nu moet ik dit dus ter sprake gaan brengen, terwijl we nog maar net samen zijn. Ik wil er niet nu al moeilijk over doen, maar ik wil ook niet investeren in iemand die nooit met mij gaat willen trouwen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 03-10-2008, 14:55
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
pff haha. gefeliciteerd @ snoopy!

ot: zondag gaan we naar de woonbeurs, inspiratie opdoen
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 03-10-2008, 15:11
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Ik zie zijn nieuwe plek ook wel een klein beetje als de mijne
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 03-10-2008, 15:24
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Vanavond


En gefeliciteerd Snoopy!!
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 03-10-2008, 15:32
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik snap er niks meer van, waarom moet het zo teringmoeilijk zijn. Jezussss.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 03-10-2008, 16:25
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Gefeliciteerd Qimm en Snoopy!
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 03-10-2008, 18:02
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
hahaha wat een toestanden hier! Gefeliciteerd Snoopy!!

we gaan straks kijken naar t appartementje, hoop er dan een voorstelling bij te krijgen! Carrière wise gaat het allemaal heel vaag, maar hier heb ik al wel veel zin in.
En toch nog op reis naar Mexico eigenlijk echt cool. Als niet weer alles verandert, ga ik maandag boeken!
ah vet wanneer ga je? Ik ga in februari wss ook via mexico naar guatemala, zou wel grappig zijn als we er tegelijk waren

ohja, en Snoopy, jij maakt nogalwat mee in de ochtend haha, gefeliciteerd!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 03-10-2008, 18:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
AAAAAAAAH! Ook wij gaan trouwen! Ben vanochtend ten huwelijk gevraagd

We gaan 4 januari trouwen op Bali <3 en dan doen we t 4 apri nog eens over in Nederland...

Ben even helemaal beduusd...

whaaaa gefeliciteerd!!!! Gaaf hoor hihi. Nou ja, wij gaan 'pas' september volgend jaar trouwen dus jij mag eerst

na-apers
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 03-10-2008, 18:33
Idunarara
Idunarara is offline
Ik word echt manisch volgens mij.
Onwijs naar gedroomd -dat we weer bij elkaar waren min of meer-, hele dag een vreemd gevoel gehad en vanmiddag onwijs lopen janken. Daarna wezen eten met mijn moeder en dat was heel erg gezellig en toen belde mijn bijzondere vriend en daardoor moest ik opeens keihard lachen en liep met een big smile door de stad. Kwam net nog een oud-klasgenootje tegen waar ik nooit heel veel mee had maar we moesten vet lachen en toen spontaan besloten een keer samen te gaan stappen, super gezellig.
Oud 03-10-2008, 18:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Omg, iedereen gaat trouwen ineens! Gefeliciteerd!!!

OT: gister enorm goed gesprek met m'n tante gehad over mijn familie enzo, dat luchtte heel erg op .
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 03-10-2008, 18:49
Verwijderd
Gefeliciteerd Snoopy! Wat ontzettend verschrikkelijk gaaf!!!!
Oud 03-10-2008, 19:11
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Snoopy! Wat ontzettend verschrikkelijk gaaf!!!!
En ook al snel, in januari al! Maar echt te gaaf
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 03-10-2008, 19:26
Verwijderd
Stiekem baal ik er best wel van dat we elkaar niet kunnen zien dit weekend. Ik vind zelf dat ik me een beetje aanstel, maar dan nog. Het weekend is inmiddels (in mijn hoofd) omgedoopt tot: Hmmmm dan kan ik weer lekker tegen hem in slaap vallen. en komend weekend zit dat er niet in. Ja nou. Volgend weekend weer!
Oud 03-10-2008, 20:11
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Snoopy nog niet gefeliciteerd voor allebei de dingen, dus bij deze: gefeliciteerd!

Het gaat z'n gangetje, ik vind mijn planning deze weken wel leuk: ma-di-wo colleges en tussendoor met/bij vrienden colleges voorbereiden/chillen/pokeren/blowen, do-vr bij de Provincie werken, waar ik ook al redelijk wat leuke contacten heb en het weekend is dan vrij om in te plannen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 03-10-2008, 20:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Chang, wat doe je dan bij de provincie? Hoe ben je aan zo'n baan gekomen?
Oud 03-10-2008, 20:45
Verwijderd
OMFG, iedereen gaat maar trouwen!
Maar Snoopy en Qimm: Gefeliciteerd! Ik vind het echt megagaaf voor jullie! hihi.

OT: Het is zo lastig dat mijn hoofd klaar is, maar mijn hart nog niet zo wil. Hoewel ik weet dat dit het beste is, dat ik anders nooit gelukkig word. En mijn hart gaat steeds meer op mijn hoofd vertrouwen en dat is fijn.

Dit soort weirde smsjes helpen niet in mijn bedoelingen om hem dood te verklaren. Maarja
Oud 03-10-2008, 23:30
Lauwie101
Lauwie101 is offline
GEFELICITEERD!

Echt super coewl.

@Snoopy; ik post hier niet zoveel, maar ik volg de verhalen wel een beetje. Dus echt super coewl dat jullie gaan trouwen.
Oud 04-10-2008, 00:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat een ontwikkelingen allemaal zeg. Gefeliciteerd iedereen met alles

Hier is het als vanouds saai
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-10-2008, 03:31
Verwijderd
Ik ga morgen naar een bier & wijnfestival, en ik mag mooie oorbellen uitzoeken! Ik word verwend

Verder is het saai, (same old same old) maar blij enzo.
Oud 04-10-2008, 07:58
farai
Avatar van farai
farai is offline
AAAAAAAAAH Snoopy geweldig. Van harte gefeliciteerd meid. Op Bali nog wel . Droomt daar niet zo ongeveer ieder jong meisje wel is van? Ben je daar al eens geweest? En zo ja, is het mooi daar?
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 04-10-2008, 08:06
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hihi wat leuk om te zien dat iedereen zo enthousiast is...


En t leukste is... ik zeg dan tegen mensen: 'ik heb spannend nieuws!'
zij: 'oh, ben je weer zwanger?'
ik: 'ja, dat ook... Maareh... we gaan trouwen'



@ farai: ben er nooit geweest, we zouden er al heen gaan om zijn beste vriend op te zoeken, maar het schijnt wel heel mooi te zijn.

@ Qimm: sorry voor t na-apen

@ iedereen: stomme vraag, maar willen jullie nou echt een nieuw forum? Ik wil t best opzetten nl,maar niet als ik er straks in m'n uppie zit
__________________
Tsja

Laatst gewijzigd op 04-10-2008 om 08:07. Reden: niet mini genoeg
Oud 04-10-2008, 08:09
Alyssia
Alyssia is offline
Gefeliciteerd beide!

Hier zit het echt rete-ingewikkeld. *zucht* Met mijn vriend en mij is niks aan de hand, alles prima, maar met m'n beste vriend... Hij vindt dus een meisje, W, leuk (die ook weer een vriendin is van ons allemaal, hechte vriendengroep dus) en eigenlijk weet iedereen dat al lang, incl. dat meisje. Maar hij denkt dat ik de enige ben die er wat van weet. Het arme ding, maar W, die hem niet leuk vindt maar gewoon graag als vriend heeft, heeft gezegd dat ze wil dat hij zelf op haar af komt stappen. Hij is nogal verlegen, dus op zich zou het goed voor hem zijn om het gewoon te doen. Je moet het toch een keer leren, right?
Maar gister had ik dus een vrij emotioneel gesprek met hem - hij vindt het echt heel moeilijk om over gevoelens en gedachten te praten dus durft hij gewoon niet, hij is bang voor wat andere mensen van hem denken. En ik weet niet zo goed wat ik moet doen, en of ik eigenlijk iets moet doen. Hij weet dat ik er voor hem ben en dat waardeert hij, maar toch. o.o *zucht* (Iemand toevallig advies ofzo?)
Oud 04-10-2008, 08:10
farai
Avatar van farai
farai is offline
Juh, ik zie dat nieuwe forum wel zitten hoewel ik het huidige forum ook nog steeds tof vind. Ik ben 22 en echt studeren heb ik nooit gedaan maar ben dus idd ook geen scholier meer.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 04-10-2008, 08:19
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Gefeliciteerd allemaal te vet!

We willen samen zo graag een huisje iets voor ons zelf maar steeds komen we op plaats 60 of 80 schiet niet echt op zo. Gister bij men beste vriendin geweest, ze moet nog 6 weken en dan is ze uitgerekend. Het is zo vreemd om te zien maar zo leuk, ben nu al verliefd op haar kindje. Ik wil ook zeker nu ik haar buik zo zie groeien maar ikmoet echt nog even een paar jaartjes wachten.

Stiekem wil ik ook een ander forum, al post ik niet zo veel het zijn wel die dingen waarvoor ik hier kom eigelijk....
Oud 04-10-2008, 09:07
Verwijderd
Ja@ander forum, ik ga echt serieus mee dan
Oud 04-10-2008, 09:19
Verwijderd
Ik hoef niet per se een ander forum. Alle mensen die ik IRL ken posten hier ook, dus gezelligheid En gefeliciteerd @ snoopy, leukk!

ot: Vandaag is dè dag. Hij gaat m'n ouders dus zien, en ik heb er niet zoveel zin in. Wel om hem te zien, want ik heb hem al 2 weken niet gezien, dusja. Langste keer zonder elkaar tot nu toe, komt door zijn werk en mijn stage. Zometeen komen m'n ouders, en ik heb al besloten dat ik even ga vertellen waar ze wel en niet over mogen beginnen Hm, spannend dus, ik ben benieuwd! Ook al weet ik eigenlijk wel dat het allemaal wel goed komt. En nu maar hopen dat ik (niet net zoals de vorige keer dat ik zijn ouders ging zien) niet morgen ineens vrijgezel ben huhu.
Oud 04-10-2008, 09:37
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Jaa jij ook gefeliciteerd snoopy! wow dat gaat wel snel zeg allemaal
maar als iedereen gewoon hier blijft, is er niet echt een probleem behalve de naam? bijna niemand hier op L&R is een scholier meer, dus met een nieuw forum zou je de hele groep alleen maar verplaatsen. of snap ik het nu niet

gister had ik een carrie moment, liep een straat heel dicht bij mij in de buurt uit, keek naar links en zag de Siegessäule! ik gilde ook een beetje net als zij maar super leuk dat ik nu gewoon in Tiergarten kan hardlopen!
verder heb ik een leuk nls meisje leren kennen, en heb ik volgende week een intro dag van mn studie en hoop dat ik daar nog wat meer mensen leer kennen m'n huisgenoten zijn ook helemaal geweldig!
hem wil ik wel graag zien, maar ik mis 'm nog niet echt. hij komt over ong een maand en ik hoop dat we elkaar dan nog steeds heel erg leuk vinden ookal hebben we niet veel contact.. haha en de jongen van vorige dond wil ook langs komen haha dat zou wat zijn
Oud 04-10-2008, 09:52
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Snoopy nogmaals gefeliciteerd! Op Bali zelfs! romantisch hoor

is ook voor ander forum, heb me ook al ergens anders aangemeld, maar voor die 'oude' vrouwen ben ik bang
Oud 04-10-2008, 10:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Offtopic:
Citaat:
@ iedereen: stomme vraag, maar willen jullie nou echt een nieuw forum? Ik wil t best opzetten nl,maar niet als ik er straks in m'n uppie zit
Er wordt nu druk overlegd wat we kunnen veranderen hier of mss zelf een extra forum ernaast, wil je dat niet afwachten?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-10-2008, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Er wordt nu druk overlegd wat we kunnen veranderen hier of mss zelf een extra forum ernaast, wil je dat niet afwachten?
Offtopic: Ja! Hup Snoopy, naar Beleidszaken! Ik kijk ook liever eerst even de veranderingen aan.
Oud 04-10-2008, 12:13
Verwijderd
Offtopic: Ik ben voor direct een tijdelijke oplossing en wanneer eventuele veranderingen ook daadwerkelijk zijn doorgevoerd weer terugkomen Maar ja, that's just me. Ik ben s.com gewoon een beetje moe geloof ik
Oud 04-10-2008, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Snoopy nogmaals gefeliciteerd! Op Bali zelfs! romantisch hoor

is ook voor ander forum, heb me ook al ergens anders aangemeld, maar voor die 'oude' vrouwen ben ik bang

Offtopic: Oeh, waar he je je aangemeld? Doe ik dat misschien ook, dan kunnen we samen er tegenaan

Ontopic: Hij kan ineens heel goed praten, whut. Hij zegt dat hij dat van mij geleerd heeft.. dus euh, zelfs binnenvetters kun je leren praten schijnbaar Hij wordt niet geirriteerd, hij wordt niet boos, hij vertelt gewoon rustig wat hem dwars zit en waarom en wat hij van mij zou willen daarin
Oud 04-10-2008, 12:23
Verwijderd
Hmm, gisteren was kort en leidde dus niet bepaald tot serieuze gesprekken (wel tot filosofische redevoeringen van zijn kant, over mijn tieten, met als conclusie dat ik maar moet blijven zoals ik ben, want dat is precies goed, whaha.), maar zondag komt ie me ophalen van werk en dan blijft ie wel slapen en dan komen we er vast uit. Ik waardeer zo dat hij een redelijk en vrij rationeel denkend mens is, scheelt enorm. (al voel ik me nu wel de labiele en overemotionele helft, terwijl ik nog steeds zo in mn ratio zit, hmm.)
Oud 04-10-2008, 12:53
Verwijderd
we hebben gister besloten alles op te biechten aan mijn broer en zijn reactie was positief! hij was er juist super blij mee dat we elkaar leuk vonden en zag het al helemaal voor zich.
nouuu wat een gedoe en complicaties om NIETS! heerlijk, wat een opluchting
Oud 04-10-2008, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Er wordt nu druk overlegd wat we kunnen veranderen hier of mss zelf een extra forum ernaast, wil je dat niet afwachten?
Offtopic: Ik wil wel afwachten, maar ik ben tegelijkertijd ook wel nieuwsgierig naar iets nieuws... (@snoopy) ik blijf hier sowieso nog wel een tijdje denk ik though

Ik zou nu eigenlijk nog even gaan slapen (want niet genoeg geslapen) maar ik sta eigenlijk al te springen om m'n nieuwe jeans aan te doen en een leuk shirt en alles en tot hijmvrij is van werk en mij ophaalt. Ik heb zin in vanavond!
Oud 04-10-2008, 14:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De dames met trouwplannen: gefeliciteerd!


Ik werd gister versierd door een hele foute jongen die bovendien al 1,5 jaar samen woont
En ik ging er nog op in ook. En nou is er een discussie gaande of ik nou even fout ben als die jongen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-10-2008, 19:10
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik was vandaag eindelijk weer op bezoek bij m'n vader, alleen was dit net weer een dag waarop hij het helemaal niet meer zag zitten. hij ziet zichzelf heel erg als last tegenover mijn moeder. op dat soort momenten wordt die stomme euthanasie weer meer werkelijkheid en is het ook moeilijker om er positief onder te blijven. ook omdat ik zelf ook wel zie dat het 'niet meer mijn vader is'. klinkt misschien heel raar, maar de man zoals ik 'm ken is weg. en dan voel ik me ook weer schuldig omdat hij het heel erg probeert voor ons. het is gewoon heel verwarrend allemaal..
een positief puntje is wel weer dat hij in z'n linkerhand weer een functie erbij heeft, hij kan nu z'n knokkels richting z'n pols trekken.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 04-10-2008, 19:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
@rockaholic: ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn voor je vader, jou en de rest va je familie maar kan het niet zo zijn dat hij in een soort shock zit en er misschien later beter mee om leert gaan? het is zo'n enorme klap als je opeens bijna niets meer kunt dat je daar in het begin geen mogelijkheden in ziet, die later wel zichtbaarder worden. Ik weet het ook niet hoor, maar hoop dat hij er weer wat vertrouwen in krijgt..
heel veel sterkte in ieder geval.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 04-10-2008, 19:29
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Gefeliciteerd aan de meiden met trouwplannen! Leuk ja!

Ik voel me zelf een beetje bagger eigenlijk..
Hij is vannacht blijven slapen en er kon gister niet eens een welterusten van af.. Toen had ik vanochtend voor ik naar 't werk ging dus geen zin om gezellig te doen dus we hebben wel 2 woorden gewisseld ofzo.
Verder de hele dag ook niks van 'm gehoord, krijg ik net te horen dat-ie inmiddels al bier zit te zuipen bij een vriend terwijl hij weet dat ik morgen en de komende week geen tijd heb.
Fijn om te weten wie hij belangrijker vindt...
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 04-10-2008, 20:04
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Snoopy, Qimm en ook Balance gefeliciteerd

Waah, ik wil hem zien. NU. En het duurt nog bijna 20 uur, ik kan niet wachten... Elkaar veel zien is echt prima en van donderdagochtend tot zondagmiddag duurt gewoon te lang. Nu ga ik hem bellen <33.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 04-10-2008, 20:35
__
Avatar van __
__ is offline
Wauw gefeliciteerd voor de bruidjes, en de zwangere!
Oud 04-10-2008, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Wauw gefeliciteerd voor de bruidjes, en de zwangere!
En op de valreep: Balance met haar verjaardag!

Ik doe helaas niet zo mee aan al het goede nieuws (behalve dat van RockaholiC; veel sterkte, wat ontzettend klote ), want hier gaat het vrij slecht. Heb bijna geen sociaal leven over met zoveel werken en een beetje studie.

M'n 'beste' vrienden doen of het voorval van een twee weken geleden nooit plaatsgevonden heeft, maar ondertussen hoor ik niks van ze als ik geen contact zoek. En als ik ze zie, is het heel oppervlakkig, maar dat komt ook doordat het altijd in gezelschap van anderen is. Ik wil niet veel, ik wil alleen dat ze eens begrijpen wat het punt is. Dat ze doorhebben dat ik het ook wel eens moeilijk heb en dat dit gedrag het alleen maar erger maakt. Blijkbaar teveel gevraagd, dus dat komt hard aan.

Een andere goede vriendin heeft weer een vriendje en die is dus ook van de aardbodem verdwenen. Twee anderen doen bestuur en nog eentje is dit net een half jaar naar het buitenland vertrokken om te studeren. Dus dan hou je weinig over.

Oh en uiteraard ook niks meer van hem gehoord sinds het afgelopen weekend zo gezellig was. Typisch
Oud 05-10-2008, 00:01
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
ik was vandaag eindelijk weer op bezoek bij m'n vader, alleen was dit net weer een dag waarop hij het helemaal niet meer zag zitten. hij ziet zichzelf heel erg als last tegenover mijn moeder. op dat soort momenten wordt die stomme euthanasie weer meer werkelijkheid en is het ook moeilijker om er positief onder te blijven. ook omdat ik zelf ook wel zie dat het 'niet meer mijn vader is'. klinkt misschien heel raar, maar de man zoals ik 'm ken is weg. en dan voel ik me ook weer schuldig omdat hij het heel erg probeert voor ons. het is gewoon heel verwarrend allemaal..
een positief puntje is wel weer dat hij in z'n linkerhand weer een functie erbij heeft, hij kan nu z'n knokkels richting z'n pols trekken.
Ik wens je echt ontzettend veel sterkte hiermee.

Mijn relationele leven is warrig zoals altijd en het bevalt me nog steeds erg goed.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 05-10-2008, 00:31
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Idd aan Rockaholic veel sterkte, bijzonder nare situatie.

-

Gek op haar. Morgen, "woei!".
__________________
i create glitches with my voice
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.