Oud 15-09-2002, 10:20
rokus pokus
Avatar van rokus pokus
rokus pokus is offline
tjah iedereen twijfelt welleens
als je een vriendje heb maar waarom?
je hoord toch super blij te zijn okay ik ben ook super blij enow we hebben al een week en 3 dagen

maar ik twijfel aan somige dingen en hij ook het is meer aan het lichaam dat we twijvelen alleen we weten het vn elkaar nog nie dus.........hij zegt dat hij dik is terwijl dat helemaal nie zow is
okay een beetje vet mag altijd dat boeit mij nie veel maar
zelf heb ik allemaal striemen op mijn dij en dat heb ik dus echt de pest aan ik probeer het wel weg te werken met heel veel trainen enzow alleen het lukt niet heb jij voor mij een oplossing????
__________________
..:: hardcore will be the future ::..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2002, 10:24
love is life
love is life is offline
Als hij zichelzelf te dik vindt dan zal hij dat zeker en vast niet van jou gaan zeggen dat jij dik bent ... Nou, als je er echt iets aan wilt doen dan zou ik gewoon gezond eten ... geen enkele maaltijd overslaan en ontbijten 's morgens ...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 10:27
rokus pokus
Avatar van rokus pokus
rokus pokus is offline
thnks
ik zal het proberen ik fiets ook super veel
nouhj uhm 25 kilometer per dag voor sgool enzow
maar ik eet wel gewoon ik eet alleen geen tussendoortjes enzow
__________________
..:: hardcore will be the future ::..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 10:30
love is life
love is life is offline
Veel water drinken ook ...
succes !
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 10:31
rokus pokus
Avatar van rokus pokus
rokus pokus is offline
wieeeh okay
__________________
..:: hardcore will be the future ::..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 11:14
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
1) Interpunctie. Gebruik het. Leef het.

2) Ik krijg de indruk dat jullie te snel een relatie zijn begonnen. Dat je verliefd bent, okay, maar meestal begin je pas een relatie als je jezelf op je gemak voelt bij de ander en een vertrouwensband hebt opgebouwd. En dat geldt uiteraard ook omgekeerd. Denk even heel kritisch na of je niet eerst eens jezelf op je gemak wilt voelen en daarna pas het een relatie wilt noemen.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 11:17
Dr_Love
Dr_Love is offline
Die 25 km fietsen per dag, is inderdaad al behoorlijk goed voor je. Maar ik zou ook gewoon op een sport gaan. Of bijv. elke zaterdag een half uurtje tot een vol uur gaan hardlopen.

Verder is het belangrijk dat je regelmatig eet.
Dus een standaard eet patroon. Echt waar. Dat is een van de belangrijkste dingen. En ook altijd ontbijten. Er zijn heel veel mensen die dat niet doen. Dat is heel slecht voor je.
Je moet trouwens wel een beetje normale eetgewoontes hanteren. Als jij gewend bent, om altijd dubbel beleg te gebruiken op je brood ofzo, dan moet je daar echt mee stoppen. Of mijn zusje gebruikt echt overal ketchup bij. Dat is ook heel slecht. Gewoon "normaal" eten dus.

Verder moet je proberen om meer water te gaan drinken dan andere drank. Dat is goed voor de stofwisseling. Probeer aan 1 1/2 liter vocht per dag te komen. En dan wel een beetje verspreid over de dag.

Nou, als je dan ook nog elke dag 2 stukken fruit neemt, dan moet het de goeie kant op gaan.

Veel suc6! Ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt.



BTW: je zei dat je 1 week en 3 dagen wat had. ik zou me dan nog effe niet zo druk maken over dit soort dingen. Zorg eerst dat je relatie een beetje goed zit. Ik bedoel, voor jou lijkt dit misschien al behoorlijk lang. Maar na zo'n korte tijd ken je elkaar nog amper. Misschien vin die het totaal niet erg dat je wat voller bent.
Praat er anders gewoon is met hem over. Het is tenslotte je vriend, dus met hem zou je overal over moeten kunnen praten.
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 11:50
Rioto
Citaat:
rokus pokus schreef:
tjah iedereen twijfelt welleens
als je een vriendje heb maar waarom?
je hoord toch super blij te zijn okay ik ben ook super blij enow we hebben al een week en 3 dagen

maar ik twijfel aan somige dingen en hij ook het is meer aan het lichaam dat we twijvelen alleen we weten het vn elkaar nog nie dus.........hij zegt dat hij dik is terwijl dat helemaal nie zow is
okay een beetje vet mag altijd dat boeit mij nie veel maar
zelf heb ik allemaal striemen op mijn dij en dat heb ik dus echt de pest aan ik probeer het wel weg te werken met heel veel trainen enzow alleen het lukt niet heb jij voor mij een oplossing????
die krijg je niet weg ...bij mij is het helemaal erg ..vooral op m,n rug...maar ja het betekend wel dat ik dus dikker ben Geweest nu ben ik de lengte in geschoten en ben niet dik maar gewoon ehmm Big >?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 14:21
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Tipje: ik denk dat het over striea (spreek je uit als strieun) gaat. (het is net alsof je huid uitgerekt is en het zijn een soort wittige strepen) Als je naar een goede drogist gaat en je vraagt naar een creme daarvoor, wil dat wel helpen, heeft t bij mij namelijk ook gedaan. Dus mijn huid is weer strak en streeploos. Als ik het fout heb dan weet ik t ook niet, maar t was een tipje!
Succes met je verkering en het komt vast goed want de tijd zal t leren, en door het leren ga je respecteren!

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 16:26
Verwijderd
wil je deze post nog een keer in het Nederlands typen?
Je vindt het vast schattig dat kinderachtige taalgebruik maar als ik het niet kan lezen kan ik je ook niet helpen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:10
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
uhmzz ik denk niet dat het nodig is om na 2 weken al te gaan twijfelen over jullie lichaam enzo
Maar ik denk dat de twijfels enkel in JOUW hoofd zitten en dat hij nergens last van heeft.. (dus dat hij geen problemen heeft met hoe jij eruit ziet..) Hij is niet voor niets verliefd op je geworden hoor meis.. En hij zal vast niet gelijk op je afknappen omdat hij iets niet zo heel erg mooi aan je vindt..

maar goed, als je er dan toch aan wilt werken, dan moet je dat ook zeker doen, als jij je er beter door voelt..
Volgens mij heten die streepjes straie (hoe schrijf je dat?!) iig het heeft geloof ik iets te maken met je groei.. dat je snel gegroeid bent in een relatief korte periode.. je huid die rekt dus een beetje uit en ik geloof dat zo die streepjes ontstaan.. Je bent iig niet de enige die dat heeft, want veel meiden hebben daar last van geloof ik.. ook ik..
Ik las dat iemand daar een cremepje voor gehaald had, en dat dat goed werkte, dus misschien dat je dat eens zou kunnen proberen als je er graag enigzins vanaf wilt...
maar ik geloof dat veel trainen geen zin heeft om die streepjes weg te werken..

Vergelijk het maar met een plastic zakje, als je het heel strak om je duim heen doet, rekt het een beetje mee, haal je het van je duim af dan is het uitgerekt en zie je ook een soort strepen.. Wat je ook doet hoe je ook wrijft enzo, het gaat niet weg.. (wat een vergelijking ) Maar goed, van die creme weet ik verder niet, maar je zou het dus eens kunnen proberen!


Heel veel succes iig en niet te veel zorgen maken!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.