Oud 17-06-2003, 00:25
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
Je bent uit/ je hebt een feest.. en het is net uit met je vriend(in). Dan zie je bijna vlak voor je neus hem/haar met iemand anders zoenen. Heb je dan zoiets van, GVD eikel.. ik laat m'n avond hier niet door verpesten en ga kei hard naar iemand 'opzoek' ? Of boeit et je niet of wat dan ook?!
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2003, 00:27
Verwijderd
boeid me niet, en al zou t me boeien ga ik me niet zo diep zinken dat ik iets terug ging doen dmv wraak ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 00:36
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 17-06-2003 @ 00:27:
boeid me niet, en al zou t me boeien ga ik me niet zo diep zinken dat ik iets terug ging doen dmv wraak ofzo
sluit ik me bij aan...
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 00:38
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Mensen die dat doen weten nog niet hoe het leven in elkaar zit, en ze weten niet wat echte liefde is. Dus mijn opinie; geen waarde aan hechten
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 00:43
Verwijderd
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 17-06-2003 @ 00:38:
Mensen die dat doen weten nog niet hoe het leven in elkaar zit, en ze weten niet wat echte liefde is. Dus mijn opinie; geen waarde aan hechten
sommige mensen denken ook raar, die willen dan juist zien dat de ander gekwets is om te kijken of de ander nog van je houdt
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 01:33
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 17-06-2003 @ 00:43:
sommige mensen denken ook raar, die willen dan juist zien dat de ander gekwets is om te kijken of de ander nog van je houdt
p'cies! Dan gaat bijv. degene die gedumpt is expres snel met een ander om juist niet te laten merken dat ie gekwetst is of om de 'dumper' jaloers te maken. Beetje zielig...
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 02:11
Verwijderd
Ligt eraan waarom het uit is gegaan eh, maar mijzel fkennende zou ik mezelf waarschijnlijk (heel slecht) lam zuipen en op de weg naar huis in snikken uitbarsten. Ofzoeits
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 02:13
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 17-06-2003 @ 02:11:
Ligt eraan waarom het uit is gegaan eh, maar mijzel fkennende zou ik mezelf waarschijnlijk (heel slecht) lam zuipen en op de weg naar huis in snikken uitbarsten. Ofzoeits
Subtiel je verdriet verwerken...
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 02:20
Verwijderd
Citaat:
BLA!M schreef op 17-06-2003 @ 02:13:
Subtiel je verdriet verwerken...
Tsja... Ik houd het zolang binnen en dan uiteindelijk barst de bom. Daarna voel je je wel heel leeg, maar met goede vrienden erbij wel opgelucht
lol, subtiel is anders.... maareh ja dat doe ik dus niet altijd, ben nog maar aan mijn tweede relatie nu du svaka gebeurd zoiets niet gelukkig
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 02:45
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
charly not schreef op 17-06-2003 @ 00:25:
Je bent uit/ je hebt een feest.. en het is net uit met je vriend(in). Dan zie je bijna vlak voor je neus hem/haar met iemand anders zoenen. Heb je dan zoiets van, GVD eikel.. ik laat m'n avond hier niet door verpesten en ga kei hard naar iemand 'opzoek' ?

dat is pas een lijpe actie jezelf een slet maken om een ander te narren. breek zijn poten doos.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 02:57
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Ik heb dat gedaan net nadat het uit was met m'n vriendin, het luchte op maar de pijn werdt er niet minder door. Toch vraag ik me af of ik het een volgende keer wel of niet gedaan zou hebben.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:53
MissyE
Avatar van MissyE
MissyE is offline
Hmm, ik zou niet op zoek gaan op met iemand te zoenen, voor wraak..
Misschien zou ik 'm ooit nog met iets anders, subtiel, wraken.. Iets gemeens doen.. (hangt ervan af hoe keihard ik gedumpt ben.. )

Maar goed, je moet toch altijd doen wat jíj denkt dat 't beste is.. Als dat voor jouw gevoel 't beste was, wat je kon doen, dat was wat je wílde doen.. Dat kan 't nooit fout zijn..
Je kunt nooit foute beslissingen maken, als jij achter die beslissing stond!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:59
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
dis toevallig, me broer had dat ook.
ze ex ging toen het net uit was voor ze neus met een ander staan zoenen.
me broer greep toen een wijf beet en pakte die op dr huig.

ikzelf zou gewoon een dreun verkopen aan die persoon.....maar da's mijn mening. daarom hoef ik ook geen fkering!
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:59
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik zou het wel erg vinden, maar dat is voor mij geen reden om hetzelfde te doen. En ik zoen sowieso niet zo snel, dus snel een ander pakken zou voor mij geen optie zijn.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 17-06-2003 @ 09:59:

ikzelf zou gewoon een dreun verkopen aan die persoon.....maar da's mijn mening. daarom hoef ik ook geen fkering!
waarom dat dan? het is toch uit? dan ga je je toch niet druk maken om wat de ander doet?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 17-06-2003 @ 09:01:
waarom dat dan? het is toch uit? dan ga je je toch niet druk maken om wat de ander doet?
Dat vind ik een domme opmerking om heel eerlijk te zijn! Als hij het heeft uigemaakt, maar je geeft nog steeds veel om die persoon... het zou mij iig wel uitmaken! (op dit moment in de situatie waaar ik in zit)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 17-06-2003 @ 10:15:
Dat vind ik een domme opmerking om heel eerlijk te zijn! Als hij het heeft uigemaakt, maar je geeft nog steeds veel om die persoon... het zou mij iig wel uitmaken! (op dit moment in de situatie waaar ik in zit)
ja ok, maar als ze zulke acties geven zijn ze t niet eens waard in mijn ogen hoor
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ow jeetje... dat zou ik heel erg vinden! maar k geloof toch niet dat ik dan uit wraak maar hetzelfde zou gaan doen. waarschijnlijk is dat nl. precies wat-ie wil...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-06-2003, 10:42
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
mmm ik moet er eerlijk gezegt niet aan denken, stel dat er dan een knappe jongen beschikbaar is en met me wil zoenen zou ik dat denk ik eerder doen dan normaal ja
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:53
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Een beetje kinderachtig...
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:54
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
nuurlijk boeit mij et... maar om et trug te doen,nee dat is echt een verlaging tot zijn niveau..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:03
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
me ex deed zoiets... voor me neus staan zoenen nadat het een paar weken uit was... en 4 dagen nadat het met mij uit was had ze ook alweer een ander... zoals ik de verhalen hoor, heeft ze nu iedere week een ander...

we hadden een maand en ze wilde toch liever vrij zijn... dat is nu duidelijk dus...

ik lag er niet echt wakker van... hoewel ze best veel voor mij was gaan betekenen... nu is ze niemand meer...

mijn ex is een vuile slet... die laat ik mijn leven op geen elke manier beïnvloeden... toen ze dat deed ga ik niet nog eens misbruik van iemand maken om wraak te nemen... als ik een meisje zoen is dat omdat ik haar echt leuk vind... anders ben ik zo iemand niet waard... Zoen zowieso geen mensen voor één avond, vind ik niet echt speciaal ofzo... dus ga ik dat ook niet veranderen vanwege een of andere slet...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:12
Verwijderd
Het is me nooit gebeurd gelukkig, maar ik zou het echt onwijs klote streek vinden. Als iemand zoiets doet dan heeft de verkering volgns mij ook echt helemal niks voorgesteld. Ik heb wel een keertje meegemaakt toen ik afgewezen was door die o zo leuke jongen en hij ging voor mijn neus met een veel stommer meisje staan zoenen. Dat vond ik dus ook echt veel minder, en gemeen van hem!
Ik zou het niet terug doen, ik zou wel de hele avond erdoor laten verpesten omdat ik zo verdrietig zou zijn!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 12:54
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
charly not schreef op 17-06-2003 @ 00:25:
Je bent uit/ je hebt een feest.. en het is net uit met je vriend(in). Dan zie je bijna vlak voor je neus hem/haar met iemand anders zoenen. Heb je dan zoiets van, GVD eikel.. ik laat m'n avond hier niet door verpesten en ga kei hard naar iemand 'opzoek' ? Of boeit et je niet of wat dan ook?!
Het ligt er maar net aan hoe goed deze relatie is.
Zodra het een goede relatie is en ik veel om haar zou geven hoop ik dit later uit te kunnen praten en vragen of zij dit nooit meer wil doen als het nog aan blijft.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:27
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
dan lach ik het meisje waarmee hij zoent vierkant in haar gezicht uit, en geef ik haar het adres van een therapeut.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2003, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 17-06-2003 @ 13:27:
dan lach ik het meisje waarmee hij zoent vierkant in haar gezicht uit, en geef ik haar het adres van een therapeut.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.