Oud 11-10-2003, 15:00
meisje_s
meisje_s is offline
sporten doet het erg goed,

bungee jumpen
parachute springen
skaten
hardlopen,
wandelen (sport toch?)
surfen
tennisen

etc.

ook een filmpje of uit eten doet het goed

xxx Amber
__________________
hallo, je kent me niet en wil mij niet leren kennen
Advertentie
Oud 12-10-2003, 19:42
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Naar een park of bos gaan om paddestoelen,kastanjes enzo te zoeken

Samen koken lijkt me ook erg leuk.

of gewoon lekker helemaal niets...
__________________
http://fleur.madtech.cx
Oud 12-10-2003, 20:43
Blackeyed
Blackeyed is offline
4 doe-het-zelf winkels doen voor een boormachineke, in de auto samen zingen,daarna hij zijn pc terug insteken, ikke harry potter lezen, pannekoeken bakken,gek doen met de hond en achteraf toen iedereen weg was samen in bad gaan
was wel leuke dag eigenlijk
__________________
*Forever Black-Eyed*
Oud 15-10-2003, 17:14
krummie
krummie is offline
nou ik heb binnenkort dus een jaar en ik had bed8 om hem een weekend/midweek mee te nemen naar center parcs...is dat wat? Ik ben namelijk zelf nie zo goed in dinge verzinnen! Maar ut leek me wel leuk zo'n bungalowtjuh met een open haard, een bad, en je bent met zijn 2en!!...
Oud 16-10-2003, 09:17
*marinn*
*marinn* is offline
Ik ga in de herfstvakantie een dagje met m'n vriend naar Amsterdam. Weet iemand nog leuke plaatsjes waar we zeker heen moeten gaan?
Oud 16-10-2003, 11:01
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Citaat:
*marinn* schreef op 16-10-2003 @ 09:17:
Ik ga in de herfstvakantie een dagje met m'n vriend naar Amsterdam. Weet iemand nog leuke plaatsjes waar we zeker heen moeten gaan?
albert kuip? hangt er vanaf wat je in amsterdam wil gaan doen. . . of een rondvaart ofzo?
Oud 16-10-2003, 17:52
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
*marinn* schreef op 16-10-2003 @ 09:17:
Ik ga in de herfstvakantie een dagje met m'n vriend naar Amsterdam. Weet iemand nog leuke plaatsjes waar we zeker heen moeten gaan?
tja, wil je winkelen, dingen gaan bekijken?
Ik ben zelf toen naar Artis geweest, wezen winkelen en 's avonds naar een concert in de Melkweg.
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Oud 20-10-2003, 20:48
allempie
allempie is offline
Je kan ook samen op de Playstation ofzo zo'n vaag spelletje gaan doen
Oud 21-10-2003, 15:02
Nobody-Here
Avatar van Nobody-Here
Nobody-Here is offline
maar kijk al is de locatie nog zo leuk (ik ga zaterdag naar de bios *gnarf*) het kan nog steeds helemaaaaal misgaan.
want eigenlijk gaat de date niet om de locatie maar om hoe je je gedraagt. nu zullen velen zeggen: "GEDRAAG JE ZOALS JE BENT" maar stel, voor de bios gaan jullie nog even naar de Burger King, normaal neem je altijd un flink menu dus dan denk je "goh ik zal mezelf maar zijn" en je neemt een flink crispy chicken menu, en gaat zitten schransen naast je date die un miezerig kidsmenu heeft genomen.
in 10 minuten is het menu in je maag verdwenen en na je laatste slokje cola light laat je voldaan een flinke boer.

nou ik me dit zo voorstel denk ik van de ene kant: wat zou het boeien.. diegene moet me maar nemen zoals ik ben! maar stel je vind diegene heel leuk... zou je jezelf dan niet inhouden op de eerste date? Kijken hoe die andere zich gedraagt? Uiteindelijk hangt je verdere toekomst met deze persoon af van deze date

(om even Carry na te doen uit Sex and the city)
I can't help but wonder; zou je jezelf wel echt moeten zijn.. teminste.. op de eerste date?
__________________
Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois..
Oud 21-10-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
smilie me schreef op 17-08-2003 @ 17:28:
Cake bakken

wij gaan binnenkort space cake bakken
Oud 24-10-2003, 11:42
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
naar het museum of naar een tentoonstelling, wandelen door een stad waar je allebei niet zo bekend bent...
eindeloos lang, maar dan ook echt EIN-DE-LOOS lang samen in de trein zitten onderweg naar allemaal plaatsen en dingen
films huren, uitgaan naar feesten, naar de bios, de hele dag in bed liggen, foto's maken van elkaar nadat je elkaar eerst heel gek aankleed in winkelhokjes of bij een verkleedkist
samen naar muziek luisteren, cd's branden voor elkaar en d'r later over discussieren.
allebei een boek lezen en gewoon gezellig 'samen' zijn.
heeeeel lekker lunchen of dineren in een cafe of restaurant
als het koud is en je bent buiten onder van die warme zuigers gaan staan bij winkels...
samen dingen maken voor elkaars school (kunstacademie, dus ja)
een spaanse cursus krijgen van de ander

dat is ongeveer wat ik allemaal doe tegenwoordig
__________________
hieperdepiepp!
Oud 30-10-2003, 18:44
Verwijderd
koekjes bakken (sowieso is koken / bakken etc heel leuk)
uren op bed liggen en naar elkaar kijken
elkaar kietelen...
gewoon lol hebben met elkaar
samen meezingen met JOUW favo liedjes...(nu ook zijn favo liedjes.. )
Oud 08-11-2003, 11:57
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
babykleertjes kopen
Als ze van baby'tjes houdt dan.
Babykleertjes brengt een andere sfeer met zich mee dan broeken en rokjes passen
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 11-11-2003, 20:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Iemand noemde al schaatsen, dat is echt
Tkan tegenwoordig in veel plaatsen. Iig in Den Haag, Zoetermeer en Den Bosch weet ik dat er kunstbanen zijn

Vorige keer toen we de afslag misten in Den Haag, doorgereden naar Katwijk aan Zee en daar een heerlijke strandwandeling gemaakt (gratis parkeren, en vriend met een auto ).

Samen warme chocolademelk met slagroom drinken in de La Place (bij de V&D)

Samen winkelen. Gekke kleren passen in foute winkels

Samen in bed liggen, samen tv kijken, tegen elkaar aanliggend. Gewoon *snugglen*

Knutselen met klei, rubber, papier, kleurplaten, gekke hoedjes maken

Gewoon kinderspelletjes spelen haha, of Wie Is Het? en dan hele debiele vragen verzinnen

Het Twister dekbed kopen, en dan striptwister gaan doen

Samen koken zoals al heel vaak werd genoemd

Uit eten gaan en dan stiekem voetje vrijen onder tafel

Uitgaan, zoals disco, bioscoop, dierentuin, pretpark.

Samen op een kleedje in het park picknicken tot 's avonds blijven en dan heel romantisch de sterren kijken.

In het algemeen: van elkaar genieten
__________________
<):o)
Oud 15-11-2003, 10:47
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
weet je wat heerlijk is?
heerlijk uitslapen tot 11 uur, navrijen, het bad vol laten lopen en samen heerlijk tussen alle sop gaan liggen, elkaar afdrogen, een lekker ontbijtje met veel broodjes en beleg, een mooie wandeling maken met de hond op het strand of in het bos, een disney filmpje kijken op bed, samen gaan winkellen, thuis weer anderhalf uurtje dicht tegen mekaar aan in slaap vallen, avondeten samen koken en opeten...

thuis lui doen is zo lekker
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 15-11-2003, 17:16
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 15-11-2003 @ 10:47:
weet je wat heerlijk is?
heerlijk uitslapen tot 11 uur, navrijen, het bad vol laten lopen en samen heerlijk tussen alle sop gaan liggen, elkaar afdrogen, een lekker ontbijtje met veel broodjes en beleg, een mooie wandeling maken met de hond op het strand of in het bos, een disney filmpje kijken op bed, samen gaan winkellen, thuis weer anderhalf uurtje dicht tegen mekaar aan in slaap vallen, avondeten samen koken en opeten...

thuis lui doen is zo lekker

op die wandeling na doen wij dat altijd
Oud 17-11-2003, 13:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
smilie me schreef op 17-08-2003 @ 16:28:
Cake bakken
wij hebben afgelopen weekend brownies gebakken, das echt leuk. Samen koken!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-11-2003, 15:56
Slettelina *
Slettelina * is offline
Naar de chinees
__________________
New York City, Dance or die
Oud 23-11-2003, 13:38
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
tip kijk hier voor tips! hele goeie site volgens 'Yes'
__________________
Dromendief
Oud 01-12-2003, 19:29
Weylyn
Avatar van Weylyn
Weylyn is offline
Gewoon een dagje alleen met zn tween lijkt me helemaal het einde.
Ga ik zaterdag uitproberen
__________________
Death is more universal than life. Everyone dies, but not everyone truly lives.
Oud 02-12-2003, 18:37
nickee
nickee is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 24-08-2003 @ 19:32:
hehe, jullie verzinnen allemaal leuke dingen, of hebben duinen/bos in de buurt. M'n vriend is vrij hyper, dus hij moet altijd wat te doen hebben. Alleen weten we nooit wat te verzinnen en lekker gewoon hangen(of ergens buiten gaan liggen) en tv kijken vind ie nix aan.
Tja, dan gaat ie maar weer de hele dag computeren en ik zit in m'n uppie tv te kijken.... Gezellig wel, samen een dag doorbrengen.
ja dit komt me bekend voor
Oud 03-12-2003, 07:33
Verwijderd
Mijn vriend en ik hebben voor volgende week een hotelkamer geboekt voor één nachtje. Luxe kamer met ligbad enzo.
Oud 04-12-2003, 09:12
Verwijderd
Eerst samen jouw slaapkamer verbouwen, of zijn serre, en dan lekker douchen, elkaar afdrogen en wat daar uit voort komt..Lekker popcorn maken en dan heerlijk saampjes op bed naar een goeie film / dvd kijken...Als daar nog tijd voor is dan!
Oud 08-12-2003, 21:12
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Een weekendje weg. Zo ga ik het weekend voor kerst met vriendlief naar Londen. Ha!
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Oud 08-12-2003, 21:32
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
In het bos gaan wandelen met de hond (leenhond ) en daarna lekker opwarmen en 's avonds samen een nieuw computerspelletje (wat sinterklaas gebracht heeft ) uitproberen...
Oud 13-12-2003, 11:56
Poesket
Poesket is offline
Ik ben bijna een jaar same met mijn vriend, heb het topic een beetje doorgekeken maar hebben jullie nog speciale dingen? Wat ik dan dus zou kunnen doen? het kan niet te lang zijn want hebben alletwee tentamens/toetsen erna en voor alletwee erg belangrijk
Oud 16-12-2003, 14:33
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Jadie schreef op 21-06-2003 @ 19:25:
Wat zijn volgens jullie romantische plekjes in:
- Den Bosch
- Utrecht
- Amsterdam
- Rotterdam

Of zoek je het liever buiten de stad en zoek je de natuur op?
Den bosch, ehm, bij het centrum heb je van die huisjes aan het water enzo, daar kun je naar beneden en langs de waterrand lopen, er staan ook bankjes daar... 's winters is het erg ok...blabla lekker duidelijk,not...
r'dam, is dat niet á-romantisch, of ken ik er gewoon niks behalve de dure restaurants
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 18-12-2003, 20:15
COELEN
Avatar van COELEN
COELEN is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef op 08-12-2003 @ 21:12:
Een weekendje weg. Zo ga ik het weekend voor kerst met vriendlief naar Londen. Ha!
Ja ik ga ook met mijn vriendin 2 dagen voor kerst naar Londen! (mensen met goeie ideeen hier zo)
__________________
~=Wie niet trekt is een mietje=~ :D
Oud 23-12-2003, 13:05
olijke otter
Avatar van olijke otter
olijke otter is offline
Voor stieren uitrennen in Pamplona en kijken of je het allebei overleeft
__________________
met je neus
Oud 02-01-2004, 13:22
Thomas
Thomas is offline
Winter Efteling.
Oud 03-01-2004, 19:22
Defuse
Defuse is offline
ik heb niet alles gelezen, maar foto's en video's van voordat jullie elkaar kenden zijn ook altijd leuk!
Oud 04-01-2004, 10:00
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Samen de stoelen van jouw kamer schuren en schilderen in de koude garage en naderhand samen opwarmen met een kop thee.
Oud 04-01-2004, 21:17
Verwijderd
schaatsen
Oud 09-01-2004, 14:08
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
Citaat:
moenbase schreef op 08-11-2003 @ 11:57:
babykleertjes kopen
Als ze van baby'tjes houdt dan.
Babykleertjes brengt een andere sfeer met zich mee dan broeken en rokjes passen
haha en dan??! aan wie ga je ze geven dan?? haha
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Oud 09-01-2004, 22:05
Born 2 Chill
Born 2 Chill is offline
Nachtvissen
Oud 18-01-2004, 17:43
Snoopy=]
Avatar van Snoopy=]
Snoopy=] is offline
Citaat:
Born 2 Chill schreef op 09-01-2004 @ 22:05:
Nachtvissen
toevallig....... mijn broer woont ook in den bosch en gaat ook soms nachtvissen!
__________________
:)
Oud 24-01-2004, 15:57
amehoewla
Avatar van amehoewla
amehoewla is offline
weekendje Terschelling en dan een tandem huren... erg grappig en vereist goede samenwerking
__________________
maak je niet druk om de dingen die er absoluut niet toe doen
Oud 27-01-2004, 00:03
Famara
Famara is offline
gewoon samen naar de kroeg...lekker bier drinken met wat vrienden en dan is de terugweg naar huis meestal errug grappig..als je eenmaal thuis bent heb je et koud dus gaaa je lekkkker dicht tegen elkaar aan liggen..enzzovoorts
__________________
The beat's just like a metronome
Oud 27-01-2004, 00:48
tommekee
tommekee is offline
als je elkaar nog niet zo goed kent: zowel lichaamlijk als geestelijk leren kennen.
Als je elkaar goed kent: elkaar nog beter leren kennen, en wat nieuwe dingen doen, elkaars grenzen leren kennen en overtreffen
Als je elkaar al door en door kent: net doen fo het niet zo is en alles overnieuw gaan doen 'voor de eerste keer'.

Al deze dingen overtreffen trouwens de meesterlijke vakantie, het bos, het rennen door het weiland, en het koken. Waarschijnljk oefen je deze dingen trouwens ook wel uit tijdens he 'leren kennen'.
Oud 30-01-2004, 22:11
Verwijderd
Met een spraakzaam type kun je best een avondje thuis films kijken met wat bier enz, gezellig.
Met een zwijgzaam type kun je beter naar een concert of andere lawaaierige aangelegenheid gaan, daar kun je elkaar toch niet verstaan maar kun je enige lol hebben met gebarentaal *vragen of iemand drinken wil enz
Bij mij is dit meestal geslaagd
Oud 10-02-2004, 10:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
We gaan maandag naar Artis
Heb alvast op internet opgezocht hoe laat de zeeleeuwen gevoerd worden. Is echt leuk om te zien, nl.
__________________
Tsja
Oud 12-02-2004, 16:38
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
wij gaan zaterdag (valentijnsdag ja ) naar het strand met zn 2tjes
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 13-02-2004, 18:52
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Ik ga aankomende zondag met mn vriendje naar een prive-sauna, -zwembad, -turks stoombad, -bubbelbad...
Je hebt een hele afdeling voor jezelf en der kan absoluut niemand binnenkomen. Ook kun je gebruik maken van de mini-bar!! Ik vond dit wel een tof idee van mezelf om mn vriendje te geven met valentijn...En dit alles voor maar 16 euro per persoon!!! Dus dat vond ik ook heeel erg meevallen!

Groetjes!!!
Oud 14-02-2004, 11:58
siegjeuh
Avatar van siegjeuh
siegjeuh is offline
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 13-02-2004 @ 18:52:
Ik ga aankomende zondag met mn vriendje naar een prive-sauna, -zwembad, -turks stoombad, -bubbelbad...
Je hebt een hele afdeling voor jezelf en der kan absoluut niemand binnenkomen. Ook kun je gebruik maken van de mini-bar!! Ik vond dit wel een tof idee van mezelf om mn vriendje te geven met valentijn...En dit alles voor maar 16 euro per persoon!!! Dus dat vond ik ook heeel erg meevallen!

Groetjes!!!
oehh lekker.. waar is dat?
__________________
* * maniacski says: jij moet echt in zo'n tehuis.. seriously * *
Oud 14-02-2004, 15:26
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
siegjeuh schreef op 14-02-2004 @ 11:58:
oehh lekker.. waar is dat?
Inderdaad, waar is dat? Ben bijzonder geintresseerd? Hebben ze een internet adres ofzo?
Oud 14-02-2004, 17:33
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Citaat:
siegjeuh schreef op 14-02-2004 @ 11:58:
oehh lekker.. waar is dat?
Das in hoogeloon...vlak bij eindhoven...Maar volgens mij kun je dit wel op meerdere plaatsen doen...
Ik ga morge en ik heb der superzin in!!!


De site is http://www.biestheuvel.nl
Oud 14-02-2004, 18:19
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 14-02-2004 @ 17:33:
Das in hoogeloon...vlak bij eindhoven...Maar volgens mij kun je dit wel op meerdere plaatsen doen...
Ik ga morge en ik heb der superzin in!!!


De site is http://www.biestheuvel.nl
Heel veel plezier samen! Laat je nog even weten hoe het eweest is?
Oud 16-02-2004, 14:55
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Citaat:
Eerised schreef op 14-02-2004 @ 18:19:
Heel veel plezier samen! Laat je nog even weten hoe het eweest is?
Ik ben gister geweest en ik ben nog onder de indruk..we hebbe een supergezellige middag gehad...Het was heel intiem en superromantisch...Ik ben vastbesloten om het vaker te gaan doen! En daarna zijn we nog lekker uit eten geweest!
Oud 16-02-2004, 15:30
BaLLooN
Avatar van BaLLooN
BaLLooN is offline
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 14-02-2004 @ 17:33:
Das in hoogeloon...vlak bij eindhoven...Maar volgens mij kun je dit wel op meerdere plaatsen doen...
Ik ga morge en ik heb der superzin in!!!


De site is http://www.biestheuvel.nl
Oeh.. lijkt me ook super! weet iemand misschien waar het ook nog op andere plekken in NL te doen is? ik woon namelijk in Twente, das nogal een eindje...
__________________
Those who try to be different, are all the same...!
Oud 16-02-2004, 23:10
Poesket
Poesket is offline
IK woon in Leiden en zoek inderdaad ook voor ziets dichterbij. Een dagje sauna kan hier wel maar geen haar op mijnvriend zn hoofd dat hij mee gaat waar andere hem ook kunnen bekijken....
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates)
Elin3
40 02-03-2022 10:05
Liefde & Relatie meisjes mee nemen
Pieropinto
2 07-06-2010 06:16
Liefde & Relatie date
frukii
3 04-09-2009 10:04
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 19:07
Liefde & Relatie romantisch (voor je jongens)
_raquel_
40 07-12-2004 20:59
Liefde & Relatie Wat doen jullie??
Some
15 23-07-2003 20:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.