Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2003, 20:38
L1
Avatar van L1
L1 is offline
het premier league topic:

Wat denken jullie over het seizoen 2003/2004. Wordt Man U weer kampioen en wie gaan er degraderen ? Welke ploeg wordt de verrassing ?
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2003, 20:46
Verwijderd
ManU, Arsenal of Newcastle (eeuwige outsider). Degradatie: Fulham, Wolves, Leicester, Bolton en toch ook Portsmouth. Ik denk dat het die laatste drie uiteindelijk worden. Verrassing? Hopelijk Everton weer. Birmingham tip ik ook als verrassing, net als Charlton.

Topscorer: Het vertrek van Beckham kost Van Nistelrooy toch een paar doelpunten, denk ik. Wie dan wel? Good old Alan Shearer, daar zou ik mijn geld op zetten. Die man juicht zo mooi!

Op letten: Breekt Rooney echt door, of is hij zo ongeveer het hele seizoen met kleine blessures uitgeschakeld, of...
Hoe gaat Leeds om met de ontmanteling van het team? Hoe gaat Southampton om met de pas verworven status van subtopper? Gaat Liverpool eindelijk fatsoenlijk voetbal spelen (Houllier zei van wel)?

Ik heb er zin in!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 21:49
Verwijderd
Ik hoop dat het spannende strijd wordt tussen Man Utd. en Arsenal (en eventueel ook Newcastle). Ik ben ook benieuwd wat Chelsea doet, of ze met de deze aankopen mee kunnen doen met de titel.

Onderin weet ik het allemaal niet zo, ken alleen een beetje de top van Engeland
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 22:14
Thomas
Thomas is offline
Laat het vooral erg spannend zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 23:38
Souljah
Souljah is offline
Veron en vooral Beckham zijn vertrokken bij Man U, dat heeft hun absolute in kwalitatief maar ook in teamverband slechter gemaakt(ik vind Beckham een goede teamspeler, Veron wat minder). Kleberson en Cristiano Ronaldo als opvolgers zullen wel niet meteen het gat opvangen, Kleberson vind ik een matige speler en Cristiano komt op 18 jarige leeftijd in een ander land en bij 1 van de grootste clubs ter wereld, hij zal zn tijd moeten krijgen.
Ik denk dat Arsenal kampioen wordt, als Wenger wat voorzichtiger omgaat mer Henry en hem spaart in de wat minder belangrijke duels dan zal hij ook nog van grote waarde zijn in het slotseizoen. Vorig jaar liet Arsenal in dat gedeelte punten liggen mede doordat Henry kapot was en dus niet in vorm. Liverpool, tja, in het A'dam tournament vond ik ze alles behalve overtuigend maar als het team in vorm komt dan zijn ze natuurlijk een serieuze titelkandidaat. Ik weet niet precies wat Newcastle heeft ingekocht maar ik denk niet dat als ze het team hebben dat ze het vorig seizoen ook hadden dat ze dan geen kans op de titel maken.

Degradanten, Wolves en Leicester vind ik de toch wat mindere teams, als 3e degradant komen meerdere ploegen in aanmerking maar ik dat het nog spannend zal worden welke nou werkelijk de 3e degradant wordt.

Als verassing tip ik Portsmouth en Man City, allebei hele goede inkopen gedaan en allebei een manager die verstand heeft van het spelletje(Redknapp en Keegan). Middlesborough zou ook wel es kunnen verassen, ik vind Steve McLaren een goede coach.
Anelka, wederom Rooney en Duff als 'verassingen'
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:37
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Jardel naar Bolton Wanders, zal zeker schelen voor de mannen uit Bolton. Als hij in vorm is, kan hij wel eens de redding van Bolton worden.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:03
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 13-08-2003 @ 12:37:
Jardel naar Bolton Wanders, zal zeker schelen voor de mannen uit Bolton. Als hij in vorm is, kan hij wel eens de redding van Bolton worden.
Ik denk dat Jardel in Engeland nauwelijks een kokosnoot raakt. Zou wel jammer zijn, ik vind Bolton wel een leuke ploeg.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:14
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 12-08-2003 @ 21:38:
het premier league topic:

Wat denken jullie over het seizoen 2003/2004. Wordt Man U weer kampioen en wie gaan er degraderen ? Welke ploeg wordt de verrassing ?
Moeilijk om te zeggen we er kampioen wordt. Degradatie weet ik niet, maar de verrassing wordt Chelsea. Die gaan heel ver komen denk ik. Als ik dan toch een kampioen moet kiezen doe ik ManU of NewU.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:46
Verwijderd
manchester city wordt de verrassing van het seizoen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:09
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Ertur schreef op 13-08-2003 @ 13:03:
Ik denk dat Jardel in Engeland nauwelijks een kokosnoot raakt. Zou wel jammer zijn, ik vind Bolton wel een leuke ploeg.
Hij heeft in Portugal zo vreselijk veel doelpunten gemaakt. Dus als de vorm er is. Maar die was er het afgelopen jaar niet
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 13-08-2003 @ 12:37:
Jardel naar Bolton Wanders, zal zeker schelen voor de mannen uit Bolton. Als hij in vorm is, kan hij wel eens de redding van Bolton worden.
Die hadden ze bij Man Utd moeten hebben, paar jaar terug
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 13-08-2003 @ 13:46:
manchester city wordt de verrassing van het seizoen
Dankzij Paul Bosvelt zkr?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 19:19
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Chelsea gaat het denk ik niet maken, wel veel namen, maar je moet wel als team kunnen samenspelen. Man Utd heeft de beste papieren denk ik, alleen zullen ze Beckham wel missen. Verder hoop ik ook op een mooie plaats voor Liverpool FC
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 19:32
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Nixje schreef op 13-08-2003 @ 18:58:
Dankzij Paul Bosvelt zkr?
Echt niet alleen vanwege Paul Bosvelt. Ze hebben een heel goed team. Met spelers als Anelka, Fowler, Sinclair, Distin (verdediger) en Eyal Berkovich. Dat is dus echt geen slecht team. Het enige wat ontbreekt is een echt goeie keeper. Seaman heeft een twijfelachtige reputatie opgebouwt en de tweede keeper Carlo Nash is ook niet echt balvast.

L1 (MCFC fan)
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 19:33
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
L1 schreef op 13-08-2003 @ 20:32:
Echt niet alleen vanwege Paul Bosvelt. Ze hebben een heel goed team. Met spelers als Anelka, Fowler, Sinclair, Distin (verdediger) en Eyal Berkovich. Dat is dus echt geen slecht team. Het enige wat ontbreekt is een echt goeie keeper. Seaman heeft een twijfelachtige reputatie opgebouwt en de tweede keeper Carlo Nash is ook niet echt balvast.

L1 (MCFC fan)
Liverpool Fc moet Fowler terugkopen, fowler is
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 20:18
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Bovenin: De komst van Kewell zal Liverpool goed en ze zullen het beter gaan doen dan vorig seizoen (lees: meestrijden om het kampioenschap). ManU zal ondanks het wegvallen van Veron en Beckham ook weer meedoen. Arsenal zal alleen mee kunnen blijven als het niet te maken krijgt met langdurige blessures en schorsingen. Chelsea zal dit jaar wel meedoen maar niet kampioen worden en pas het daaropvolgende seizoen pas kunnen gaan oogsten van de aankopen van dit seizoen…NewU zal niet genoeg progessie hebben gemaakt tov vorig seizoen, maar mede door Woodgate zullen ze toch weer top 5 halen
Onderin: De gepromoveerden zijn ook degradatiekandidaten, voorts moeten Fulham en Leeds oppassen…Bolton zie ik niet als degradatiekandidaat….
Tegenvallers: Leeds (hebben nix meer over)
Verrassing: Manchester City en Aston Villa!
Grootste vraagteken voor mij is: Charlton
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 20:28
Souljah
Souljah is offline
Chelsea is nu te zien op BBC2 in de 3e voorronde van de CL tegen Zimli(ofzo). Net als ajax gister heeft Chelsea het moeilijk omdat deze ploeg ook opportunistisch speelt en het weet dat het niets te verliezen heeft. Desondanks staat Chelsea met 0-1 voor door een doelpunt van Gudjohnsson op de assist van Duff.
Opvallende spelers vind ik tot nu toe: Geremi, Veron, Duff en Johnsson.
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 20:32
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Souljah schreef op 13-08-2003 @ 21:28:
Chelsea is nu te zien op BBC2 in de 3e voorronde van de CL tegen Zimli(ofzo). Net als ajax gister heeft Chelsea het moeilijk omdat deze ploeg ook opportunistisch speelt en het weet dat het niets te verliezen heeft. Desondanks staat Chelsea met 0-1 voor door een doelpunt van Gudjohnsson op de assist van Duff.
Opvallende spelers vind ik tot nu toe: Geremi, Veron, Duff en Johnsson.
en Bridge ook wel
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-08-2003, 21:08
L1
Avatar van L1
L1 is offline
na de Bundesliga-voorspeltopic. ook hier voorspellingen voor dit weekend
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:13
L1
Avatar van L1
L1 is offline
za 16/8 Blackburn - Wolverhampton 2-0
za 16/8 Birmingham - City Tottenham 0-2
za 16/8 Fulham - Middlesbrough 1-1
za 16/8 Portsmouth - Aston Villa 1-1
za 16/8 Leicester City - Southampton 1-2
za 16/8 Man. United - Bolton 2-0
za 16/8 Arsenal - Everton 3-1
zo 17/8 Leeds United - Newcastle 0-1
zo 17/8 Liverpool - Chelsea 1-1
zo 17/8 Charlton - Man. City 0-2

niet echt verrassend denk ik
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 14-08-2003 @ 22:13:
*knip*
za 16/8 Arsenal - Everton 3-1
*knip*

Tssk, tssk. Alweer een ongelovige.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 23:05
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
ik (als ManU fan) zal een objectieve mening geven:

Ik verwacht een zwaardere seizoen voor Manchester, omdat ze veel aanvallende impuls uit het team hebben genomen...maar misschien staat het verdedigend dit jaar wat beter en hoop op de definitieve doorbraak van O'Shea. ManU zal het landskampioenschap uitvechten met Arsenal, die heeft geleerd van vorig seizoen, hun team is nix veranderd, op een (veel) betere keeper na dan. DUs het kampioenschap wordt in de laaste speelronde beslist tussen ManU en Arsenal.

Liverpool en Newcastle zullen strijden om Europees voetbal op 3 en 4 en daarachter komt Chelsea, verwacht toch niet zoveel van ze, wel veel versterkingen, maar nog geen écht team vrees ik, misschien trekken ze dat recht in 2e helft seizoen, maar in 1e helft hebben ze veel aanpassingsproblemen.

Tottenham, Southampton, Man City en Middlesbroug zitten daar weer achter. Misschien ook Leeds, Bolton en Charlton. Maar Leeds kan evenwel hoger en lager eindigen, maar dan denk ik eerder lager

Leicester en Wolves voornaamste degradatie kandidaten. Fulham zal het ook moeilijk krijgen evenals Aston Villa.

Doorbraken verwacht ik niet veel komend seizoen. Eerder spelers die vorig jaar "doorbraken" die het óf wel óf niet maken. Rooney, Mellor, O'Shea, Francis...Misschien dat Cristian Ronaldo (mits hij genoeg minuten maakt), Tim Howard, Cole, Duff, Mutu en Kewell voor een attractieve verassing kunnen zorgen.

Topscorer durf ik niet te zeggen, maar zal uiteindelijk denk ik gaan om van Nistelrooy (toch een paar minder dankzij Beckham/Veron en de slechte vervanging), Henry en daarachter Beattie en Mutu.

Ik denk dat het een spannender, maar niet per se leuker seizoen zal worden dan vorig jaar. Waarschijnlijk wel verassender...
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 02:33
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
wat betekend manU
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 17:17
WU-rulezzz
Avatar van WU-rulezzz
WU-rulezzz is offline
Als de verdediging het doet Arsenal, die hebben niets ingeleverd itt Manchester. Hopelijk kan Pires revanche nemen op vorig seizoen, zijn blessure. En hetzelfde geldt voor Ljungberg.

Wolves vechten zich er wel doorheen. Trouwe supporters (liever voetbal kijken dan sex, vi.nl)
__________________
I guess a diamond ain't nothing but a rock with a name ... I guess love ain't nuttin but emotion and game
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:24
Souljah
Souljah is offline
Zometeen om half 10 op rtl5 een uur lang voorbeschouwing op het nieuwe PL seizoen. Sorry dat ik het zo laat zeg
__________________
gezien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Teunster schreef op 15-08-2003 @ 03:33:
wat betekend manU
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:51
Verwijderd
Manchester United wordt kampioen, Arsenal zal ze weer op de voet volgen, Chelsea kent waarschijnlijk aanpassingsproblemen met al die aankopen en wordt 3e, Newcastle speelt een tegenvallend seizoen en zal denk ik buiten de top-5 eindigen...

portsmouth, leicester en wolverhampton zie ik het niet halen en ook Leeds zal onderin eindigen

qua spelers denk ik dat Ruud het weer goed gaat doen, met Cristiano ronaldo om zich heen. Henry zal zoals gewoonlijk weer uitblinken en Shearer pikt zn goaltjes weer mee. ik verwacht ook wel veel van Tim Howard, Manchester United's doelman en zie barthez niet meer terugkomen op t veld...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:21
Verwijderd
England - Premier League
19:18 August 16

FT Birmingham C. 1 - 0 Tottenham H.

FT Portsmouth 2 - 1 Aston Villa

FT Arsenal 2 - 1 Everton

FT Blackburn R. 5 - 1 Wolverhampton W.

FT Fulham 3 - 2 Middlesbrough

FT Leicester C. 2 - 2 Southampton

FT Manchester U. 4 - 0 Bolton W.

------

Ruud scoorde 1x voor ManU
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:23
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
morgen de topper (op papioer) LFC - Chelsea Fc.
Vond het nog niet echt spetterend deze start
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 16-08-2003 @ 20:23:
morgen de topper (op papioer) LFC - Chelsea Fc.
Vond het nog niet echt spetterend deze start
Weinig verrassingen idd.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 23:52
Souljah
Souljah is offline
Ik heb niets gezien maar elke gerespecteerde voetbalwebsite van nederland(vi.nl en voetbalzone.nl) waren vol lof over Cristiano Ronaldo. Zou je nu al kunnen zeggen dat dit de revelatie van het seizoen wordt?
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 16-08-2003 @ 20:23:
morgen de topper (op papioer) LFC - Chelsea Fc.
Vond het nog niet echt spetterend deze start
die ga ik ook zeker live kijken. Ik ben echt benieuwd wat dit nieuwe Chelsea allemaal kan...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:59
Souljah
Souljah is offline
Alle PL wedstrijden dit weekend gezien en L'pool - Chelsea helemaal live vanmiddag. Ik vond Chelsea erg sterk spelen in vergelijking met vorig seizoen, Duff, Johnssen en vooral Cudicini speelde heel erg goed. Hasselbaink doet geen flikker de hele 2e helft maar scoort wel een aardig hobbelend balletje in de 87e minuut .

Liverpool speelde soms goed, maar meestal niet, zeker niet voor een thuisspelend ploeg. Sloeg ook helemaal nergens op die penalty opnieuw moest worden genomen. De bewegingen van Cudicini hadden weinig te maken met het feit dat Owen die bal gewoon hartstikke slecht naast schiet.
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 19:02
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Manchester City is ook goed begonnen, 3-0 bij Charlton Athletic.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 19:16
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wat ben ik blij voor Jimmi zeg... Hij speelde echt wel goed (voor zover dat mogelijk is voor een spits in een 4-5-1 opstelling). Was ook een zeer knappe goal.
Ik vond Chelsea in de 2e helft bij vlagen erg goed spelen. Ik denk dat dit nog wel eens een heel goed 11-tal kan worden.

Hoe triest was die actie van de grens om te vlaggen bij die penalty... T was niet eens een half stapje wat ie van de lijn af deed, en alsof Owen die bal er anders wel in had gschoten ipv naast...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 19:52
Verwijderd
Ik vond vooral Liverpool waardeloos. Houllier roept heel hard dat hij met Kewell aanvallender wilde spelen, maar daar zag ik in ieder geval niets van terug. Ik weet dat ze Hamann en Gerrard misten, maar heeft iemand een idee achter de aanvallen gezien, anders dan "alle ballen op Owen en Heskey, liefst zo hard en hoog mogelijk?"

Wel een redelijke wedstrijd verder, leuk voor de onzichtbare Jerrel dat ie die bal binnenschoot. Duff viel tegen, Veron speelde beter dan ik hem ooit bij Manu heb zien doen, maar dat zegt niet zoveel. Ik vond die Johnson erg goed, trouwens!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-08-2003, 09:04
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Wat vonden jullie van de eerste speelronde?

En met name van Chelsea? Ik vond ze best wel tegenvallen, ze overschatte zichzelf had ik het idee een beetje!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 09:04
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Portmouth, ge-wel-dig
Ik ben fan!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:24
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 18-08-2003 @ 10:04:
Portmouth, ge-wel-dig
Ik ben fan!
leuke club met leuk stadion. Dat is gebouwd in 1900 ofzo. Met Sherringham en Berger erbij hebben ze een leuk elftal. Volgende week gaan ze er wel aan. uit bij City
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:45
Verwijderd
Newcastle United - Manchester United 1-2

Goals:

26" Shaerer 1-0

51" Van Nistelrooij (het zoveelste record gaat eraan) 1-1

59" Scholes

Verder kreeg Ruud nog een gele kaart.

************************

Programma:


England - Premier League
August 23

15:00 Bolton W. ? - ? Blackburn R.

15:00 Chelsea ? - ? Leicester C.

15:00 Everton ? - ? Fulham

15:00 Manchester C. ? - ? Portsmouth

15:00 Southampton ? - ? Birmingham C.

15:00 Tottenham H. ? - ? Leeds U.

15:00 Wolverhampton W. ? - ? Charlton Athletic
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:07
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Kanoute scoorde vandaag een mooie goal voor Tottenham. Verder niet echt veel sensatie. Chelsea vind ik nog steeds niet echt imponerend
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:20
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
iig heeft Sunderland weer gewonnen! (first division)
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:54
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Had in een ander topic gezegd dat Arsenal wel ff kampioen zou worden maar ik denk dat ze aan Chelsea een geduchte concurrent nu krijgen. Man. United wordt minder, hebben wat ingeleverd, zeker in de persoon van Beckham en de achterste linie.
Ben zelf Liverpool-fan, dus hoop dat Liverpool kampioen wordt, maar dat zal wel niet, maar dan hoop ik gewoon op een zo goed mogelijke klassering (liefst Europees voetbal voor volgend seizoen).
Degraderen... in Engeland degraderen er 3??? Of 2? Ik denk de onderste drie dat die worden: Charlton Atletic, Bolton Wanderers en Wolverampton Wanderers. Eventueel Portsmouth in plaats van Charlton.
Denk verder dat Tottenham en Manchester City het goed gaan doen. Ook Blackburn tip ik voor een goede klassering.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:57
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 18-08-2003 @ 10:04:
Portmouth, ge-wel-dig
Ik ben fan!
Dan ben jij nog nooit in Portsmouth geweest.....
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 13:37
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Sat Aug 30 2003
Everton v Liverpool 13:30
Aston Villa v Leicester City 16:00
Bolton v Charlton 16:00
Chelsea v Blackburn 16:00
Middlesbrough v Leeds United 16:00
Newcastle v Birmingham 16:00
Tottenham v Fulham 16:00
Wolves v Portsmouth 16:00

Sun Aug 31 2003
Southampton v Man Utd 15:00
Man City v Arsenal 17:00
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 30-08-2003 @ 14:37:
Sat Aug 30 2003
Everton v Liverpool 13:30
Aston Villa v Leicester City 16:00
Bolton v Charlton 16:00
Chelsea v Blackburn 16:00
Middlesbrough v Leeds United 16:00
Newcastle v Birmingham 16:00
Tottenham v Fulham 16:00
Wolves v Portsmouth 16:00

Sun Aug 31 2003
Southampton v Man Utd 15:00
Man City v Arsenal 17:00
De laatste wordt denk ik wel interessant. Man City is een goeie tegenstander voor Arsenal. Man Utd moet wel van Southampton kunnen winnen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 15:42
L1
Avatar van L1
L1 is offline
2 transfers: McManaman voor 2 jaar naar Manchester City en Boudewijn Zenden op huurbasis naar Boro

City doet goede zaken door 'Macca' naar Manchester te halen
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 17:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Macca had van mij wel naar LFC gemogen, maar nee daar hebben ze liever Diouff
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 19:20
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Trouwens Bobbie heeft vandaag zn eerste goal voor Millwall gescoord en bezorde de club daarmee een punt

geen premier league maar toch
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 20:44
Verwijderd
OMG wat een onverdiende overwinning van LFC op mijn lieve Everton...

moest ik even kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Voorspellingen >>> Sch. en Eng. Pr. League
Diesel
5 27-12-2002 12:46
Vrije tijd 'Atlantic League Cup' krijgt vorm
mobie
15 08-08-2002 21:32
Vrije tijd Premier League / Ship
Kirk22
4 10-07-2002 17:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.