Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2003, 10:07
pepijn 14
Avatar van pepijn 14
pepijn 14 is offline
MotoGP
Wat al zo lang in de lucht hing en waar zovelen al rekening mee hielden, werd in Maleisië werkelijkheid. Honda-coureur Valentino Rossi, regerend wereldkampioen, prolongeerde op superieure wijze zijn titel en sleepte tevens zijn vijfde eindoverwinning uit zijn glansrijke carrière in de wacht.

De 24-jarige Italiaan leek de GP van Maleisië haast achteloos te winnen. Tot grote frustratie van zijn concurrenten (zoals Max Biaggi) staat er momenteel geen maat op 'Il Dottore', die zoals altijd een uitgebreid toneelstuk opvoerde na afloop van de race.

Rossi stond dit seizoen na elke GP op het erepodium en was ook vandaag weer te vinden op het hoogste schavot. Sete Gibernau en Max Biaggo eindigden respectievelijk als tweede en derde op het parcours van Sepang.





Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2003, 10:09
Verwijderd
Hij is simpelweg gewoon te goed voor de rest. Maar ik vraag me af of Biaggi hem van de wereldtitel af had kunnen houden als ie een betere motor had.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 10:24
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het gerucht gaat dat Rossi over gaat stappen naar een andere fabrikant. Hij zou dan naar Yamaha overstappen. Rossi wilde zelf erg graag naar Ducati maar daar willen ze Rossi weer niet hebben. Valentino heeft zelf een aantal keren aangegeven weg te willen bij Honda...

Wellicht dus volgend seizoen Rossi op een Yamaha.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 11:24
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-10-2003 @ 11:24:
maar daar willen ze Rossi weer niet hebben

WTF Wie wil Rossi nou NIET hebben dan?
Als ik teambaas was geweest had ik er alles aan gedaan om die jongen bij mijn team te krijgen, hij zorgt alleen al dat er veel geld binnen komt via de merchedising(?)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 13:49
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-10-2003 @ 12:24:
WTF Wie wil Rossi nou NIET hebben dan?
Als ik teambaas was geweest had ik er alles aan gedaan om die jongen bij mijn team te krijgen, hij zorgt alleen al dat er veel geld binnen komt via de merchedising(?)
Ducati gaf aan dat Rossi, naast dat ie eigenlijk veel te duur is, ook niet past bij het imago van Ducati.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-10-2003 @ 14:49:
Ducati gaf aan dat Rossi, naast dat ie eigenlijk veel te duur is, ook niet past bij het imago van Ducati.
Te duur kan inkomen maar dat imago verhaal vind ik beetje vaag..
Ik bedoel die man wordt achter mekaar wereldkampioen, je maakt mij niet wijs dat een team die man niet wil hebben
Vind het beetje vaag van Ducatie dus.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 17:29
Verwijderd
Misschien heeft het men hun imago te maken ofzo... ik zou niet anders weten waarom ze Rossi niet zouden willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 17:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 12-10-2003 @ 18:29:
Misschien heeft het men hun imago te maken ofzo... ik zou niet anders weten waarom ze Rossi niet zouden willen hebben.

Dat wordt dus al gezegt dat dat zo is
Maar dat vind ik dus het vreemde want die Rossi wordt op elke machine wereldkampioen lijkt het wel, dus dan zou ik schijt hebben aan dat imago
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-10-2003 @ 18:33:
Dat wordt dus al gezegt dat dat zo is
Maar dat vind ik dus het vreemde want die Rossi wordt op elke machine wereldkampioen lijkt het wel, dus dan zou ik schijt hebben aan dat imago
overheen gelezen

maar ik ben het met je eens: Ducati moet niet zeiken, als je een wereldkampioen kan inlijven die het volgend seizoen ook weer een grote kans heeft, dan doe je dat gewoon!!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 22:48
king_xxl
Avatar van king_xxl
king_xxl is offline
rossi gaat dus definitief naar YAMAHA op de M1

pas vanaf 1 jan mag ie testen

10 11 en 12 jan zijn er wintertesten in Sepang dan gaan we zien

hoe snel ie is

Burgess zn technische man gaat mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.