Oud 23-12-2003, 17:06
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
zijn er hier mensen die al es naar een f1-weekend geweest zijn? meer bepaald dat van België? 'k Sta namenlijk ook in twijfel om dit jaar es te gaan. maar aangezien het redelijk veel kost, wil ik toch overtuigd zijn dat't de moeite is.

Een paar vraagjes voor mensen die er waren:
- welke tribune zat je?
- waar heb je gelogeerd?
- hoeveel kostte jouw volledige weekend?
- dingen waar je speciaal op moet letten?

thx a lot!
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2003, 17:09
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Nopes, is te ver rijden vind m'n moeder.

Ik ga/ging wel regelmatig naar 't Circuit van Zolder, maar wij hebben dan altijd gratis tickets en we zitten dan meestal in 't pitgebouw vlakbij de Dienst Veiligheid
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 18:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Misschien moet je ff met zo'n circuit bellen of op de site kijken voor meer informatie.
Verder weet ik dat Montoya van dit forum (das zijn nickname dus) wel eens naar een GP is geweest misschien dat ie hier wel reageert, anders moet je hem es PM'en oid.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 20:31
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
als je achter tribune staat tegenover de hoofdtribune moet je eens op de wand kijken, hangt een vitesse sticker
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 22:43
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
- welke tribune zat je?

Bronze, bij rechte stuk na Eau Rouge, bij beeldscherm

- waar heb je gelogeerd?

Jeugdherberg voor een prikkie

- hoeveel kostte jouw volledige weekend?

315, niet geboekt bij F1-reisburo

- dingen waar je speciaal op moet letten?
Bronze-kaarten:
Sta vroeg op. Ga bij een beeldscherm zitten, liefst op dat ene rechte stuk. Zie je ook veel inhaalacties...
Koop eten en drinken in supermarkt...Op het circuit duur.


!!!!Neem geen reclameborden mee hahahah , prachtig was dat, todat een paar negers van de bewaking ons wegduwden en het reclamebord weer terugnam. Met dat Forstersbord heel Eu Rouge afgelopen en iedereen wilde met ons op de foto...Lachuhhh!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 09:57
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
thx!

weet je misschien nog de naam van die jeugdherberg? Hoe ging je dan naar 't circuit? Of lag dat dicht bij elkaar?

zal Montoya pm zenden..
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 12:55
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Tejay schreef op 29-12-2003 @ 09:57:
thx!

weet je misschien nog de naam van die jeugdherberg? Hoe ging je dan naar 't circuit? Of lag dat dicht bij elkaar?

zal Montoya pm zenden..
Jeugdherberg weet ik helaas de naam niet meer van! Het was 10 a 15 min rijden van het circuit af. Vet relax allemaal!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 19:40
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
zoeken op naam de gekste maarre ja ik ben 2x geweest maar dan naar de Nurburgring in Duitsland..iets verder weg maar wel weer goedkoper en meer rondjes en daar doen we 't voor maarre je moet gewoon ff boekje bestellen/aanvragen bij ticket en travis of hoe dat ook heette, staat alles in..

kben 2x alleen op zondag geweest dus overnachten hoefde nie, gewoon 1 uur snachts naar Duitsland en daar uurtje voor warming up aankomen( is nu nie meer maarja) en dan leuk porsche supercup kieken enne nog iets met bmw's en dan genieten van toen nog 22 formule 1 auto's tip! neem oordopen mee, nie normaal 22 van die dingen achterelkaar...

't is vrij duur ja...maarja mn pa betaalde dus dat kon me nie veel schelen verder alles op 't circuit is gewoon achtelijk te duur dus neem lekker broodjes van thuis mee!

Waar je op moet letten uhhh...meestal aan 't vlak voor de Gp heb je nog soms van die last minute aanbiedingen die dus echt heeeel veel schelen..maar dat gaat meestal over staanplaatsen dacht ik..de rest van de plaatsen zijn meestal al heel vroeg uitverkocht..2e keer heb ik volgens mij al in December besteld ofzo en toen had ik een stuk leukere plaatsen!ga ook zitten bij een beeldscherm ofzo..1e keer hadden we dat nie en dan naar de pitstops snap je de balle er nie meer van achja..pfff uhmm verder mjah 't is heeeel druk, ga niet met je eigen auto ofzo want dat heeft weinig zin enne ja 't is 't waard
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 02:22
Verwijderd
Tis allemaal zo duuuuuuuuur, Die bernie (of wie de prijzen regelt) moeten eens niet krentirug zijn. Ik zou het ook nog eens willen doen, om een grand prix bij te wonen, maar de prijzen houden mijn tegen
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 11:37
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
bedankt voor reactie Montoya!
mja, had al effe in ledenlijst gezocht, but you weren't there

nu ja, het is eigenlijk ook enkel de prijs die me nog tegenhoudt. Als ik ga, wil ik het goed doen, en dan ga'k dus voor één van de beste tribunes. (Gold 2: Eau Rouge of Gold 5: La Source) ma die kosten beide 388 euro voor het gans weekend. dan komen daar je dagelijkse kosten bij en je vervoer en dan haal je het lang niet voor 500 euro.

als je alles wilt meedoen qua drank enzo, dan kun je toch niet verder dan met de auto gaan? Aangezien we waarschijnlijk in een tentje zullen slapen, gaat die berg bagage wel nogal xlarge worden om via treinen en bussen mee te zeulen. nu ja, dat zie ik dan nog wel.

dat van die oordoppen zegt iedereen me nu al, dus ja, zal dat dan maar doen.. ben er nochtans niet voor

mja, de Nurburgring.. had al es geïnformeerd voor Hockenheim, maar die blijkt even duur als België, en aangezien Magny-Cours dit jaar niet wordt aangedaan, valt Frankrijk ook al weg. Engeland zie ik niet te doen vanwege de vervoerskosten, dus blijven België en Nurburgring over.
Ma dan heb ik zo't idee van, als je 1 keertje F1 doet in je leven, dan moe je't goed doen, en mja, dan kies je toch voor Spa-Francorchamps? 't Circuit lijkt me toch iets opwindender en de voorbije 5 races waren niet echt onaantrekkelijk te noemen daar.
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 11:56
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
hier met tickets.nl. weet niet of je er wat aan hebt, maar het is een indicatie van kosten

Formule 1


Grand Prix Spa

Arrangementnr. : 4617
Plaats : Spa, België
Datum start : 27 augustus 2004
Datum eind : 29 augustus 2004
Aantal : 20
Prijs p.p. : € 489
Toeslag single : € 85
Btw : n.v.t.
Minim. te boeken met : 1 persoon



Het Spa-Franchorchamps circuit wordt als een van de beste circuits van de formule 1 kalender beschouwd. De ontwerpers hebben van een deel van het kronkelende publieke wegennet in de Ardennen een werkelijk majestueus 6,9 km lang circuit gemaakt. Bewonderd en tegelijkertijd gevreesd door iedereen die ooit op dit circuit heeft gereden.

* Verblijf van 2 nachten op basis van 2 personen op een kamer met ontbijt
* Zilver Tribune voor het gehele weekend

* Administratiekosten € 15.00 per boeking
* Eventuele reis- en/of annuleringsverzekering
* Overige maaltijden

Vervoer per : Eigen vervoer

Overnachtingen : in van der Valk (3*)

aantal nachten: : 2
ontbijt: : inclusief ontbijt.

Extra info
geen

Toegangskaart : Zilver Tribune gehele weekend
Transfers : Nee


: Tribune goud 4 € 70
: Tribune goud 3 € 147

Dit arrangement is op basis van eigen vervoer. U kunt vrijdagmiddag inchecken in uw hotel en zondagochtend checkt u uit. Reistijd, per auto, van het hotel tot het circuit is ongeveer 45 minuten.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 15:02
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
hehe oordopjes ja ik moest er eerst ook nix van hebben maar na 20 minuten warming up ben je ongeveer al doof, dus laat staan bij de start

Verder mjah van de race zelf maak je niet zo heel veel mee, dus maakt nie heel erg veel uit hoe spannend de race is..

Kans op regen is wel groot he in belgie en aangezien ik van verschillende mensen heb gehoord dat 't geen pretje is om de hele dag in de regen te gaan zitten zou ik dr ook ff over nadenken

en dat van die auto gaat echt nie lukken denk ik..je hebt al speciale kaartjes nodig om te mogen parkeren rondom 't circuit enne je wilt nie weten wat voor files er staan daar
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 19:07
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Als ik die prijzen zo zie hou ik het liever bij de TT van Assen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:53
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-12-2003 @ 19:07:
Als ik die prijzen zo zie hou ik het liever bij de TT van Assen
hoe duur is dat eigenlijk tegenwoordig?
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:56
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Montoya schreef op 30-12-2003 @ 20:53:
hoe duur is dat eigenlijk tegenwoordig?
2 lolly's en een zak zuurtjes
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 21:23
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 30-12-2003 @ 20:56:
2 lolly's en een zak zuurtjes
oehh dan ga ik volgend jaar weer
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ketjing


Hoe duur het nu precies is weet ik niet vorig jaar was het rond de 50Euro en dan had je een redelijk goeie plaats (vlakbij finish), dus dat valt wel te doen helemaal omdat ik in Assen woon en dus verder geen kosten kwijt ben.
Nadeel is wel dat de regels streng zijn geworden en eigen eten en drinken niet meer is toegestaan en dat zuigt wel behoorlijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 23:11
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-12-2003 @ 22:34:
Ketjing

en dat zuigt wel behoorlijk.
vandaar de Lolly's
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-12-2003, 00:10
Verwijderd
Meeting bij de TT dit jaar Tis eigenlijk goedkoper dan ik had verwacht, misschien ook eens het overwegen waard
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 12:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 31-12-2003 @ 00:10:
Meeting bij de TT dit jaar Tis eigenlijk goedkoper dan ik had verwacht, misschien ook eens het overwegen waard
Tussen 100.000 mensen?
Dan kun je beter in een kroeg in het centrum gaan kijken
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 12:31
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 31-12-2003 @ 12:03:
Tussen 100.000 mensen?
Dan kun je beter in een kroeg in het centrum gaan kijken
ik ga niet helemaal naar Assen toe om in een kroeg de TT te kijken...

denk ik
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Tejay schreef op 23-12-2003 @ 17:06:
zijn er hier mensen die al es naar een f1-weekend geweest zijn? meer bepaald dat van België? 'k Sta namenlijk ook in twijfel om dit jaar es te gaan. maar aangezien het redelijk veel kost, wil ik toch overtuigd zijn dat't de moeite is.

Een paar vraagjes voor mensen die er waren:
- welke tribune zat je?
- waar heb je gelogeerd?
- hoeveel kostte jouw volledige weekend?
- dingen waar je speciaal op moet letten?

thx a lot!

Belgie is een leuk circuit, maar erg duur. Je kunt beter naar de Nurnbergring gaan want dat is veel goedkoper. Ik ben 1 keer in Oostenrijk geweest (1998) dat was ook erg leuk en redelijk goedkoop, maar helaas wordt daar niet meer gereden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.