Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2004, 20:07
Upke
Upke is offline
Ik hoef geen blokjesbuik te hebben hoor, maar ik wil gewoon die vetrolletjes weghebben zodat mijn huidje strak op mijn buik staat gespannen. Ik heb gehoord dat je van sit ups wel sterke buikspieren krijgt, maar zolang je een vetlaag hebt, dat je daar dan niets van ziet... Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2004, 20:12
Verwijderd
Ga sporten
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:11
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Upke schreef op 05-01-2004 @ 21:07:
Ik hoef geen blokjesbuik te hebben hoor, maar ik wil gewoon die vetrolletjes weghebben zodat mijn huidje strak op mijn buik staat gespannen. Ik heb gehoord dat je van sit ups wel sterke buikspieren krijgt, maar zolang je een vetlaag hebt, dat je daar dan niets van ziet... Iemand tips?
de meeste theorieen zeggen dat lokale vetverbranding amper voorkomt. Dat betekend dus dat als je je buiksieren traint, je niet alleen maar vet bij je buik wegwerkt, maar dus overal een beetje. Daarom kan je als je een strak buikje wilt hebben, zonder een blokjesbuik je willen, gewoon je algemene lichaam trainen waardoor je het vet verbrand. Dus ga gewooon een rondje joggen voor het ontbijt, ga voetballen, fitnessen, wielrennen enz.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 16:33
Upke
Upke is offline
Okeej bedankt.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:16
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
een rondje joggen vóór het ontbijt? dat is heel onverstandig! als je net opgestaan bent moet je eerst ALTIJD eten, anders ben je toch echt niet goed bezig als je dan gelijk gaat joggen
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 18:03
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 07-01-2004 @ 18:16:
een rondje joggen vóór het ontbijt? dat is heel onverstandig! als je net opgestaan bent moet je eerst ALTIJD eten, anders ben je toch echt niet goed bezig als je dan gelijk gaat joggen
Maar geen acht boterhammen want dat kan je maag niet aan.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 18:41
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 07-01-2004 @ 18:16:
een rondje joggen vóór het ontbijt? dat is heel onverstandig! als je net opgestaan bent moet je eerst ALTIJD eten, anders ben je toch echt niet goed bezig als je dan gelijk gaat joggen
Leek mij eerst ook, maar het is niet ongezond. Als je voor je ontbijt loopt loop je voor het grootste deel op vetverbranding. Eet je iets voor het lopen, dan loop je op glycoceen verbranding. Beide kan, maar bijna alle hardlopers lopen op vetverbranding s ochtends. Aangezien je maag 2 uur nodig heeft om eten te verteren is het erg handig om voor je ontbijt te lopen als je om 6:30 uur moet trainen. Ook wordt je vet verbrand en dat is ook goed voor de sporters. Kheb vorige maand 10 dagen in Kenia met de Olympische selectie van hardlopen (Gert-Jan Liefers, Bram Som, Arnoud Okken etc.) samen gezeten en die lopen ook gewoon s ochtends vroeg en ontbijten dan pas. Niks ongezonds aan dus.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 18:45
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
beter eten, meer bewegen en dat soort dingen.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid strakke buik
lanastar
20 01-03-2014 21:22
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147
Verwijderd
500 07-07-2009 15:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.