Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 17:12
Frida
Avatar van Frida
Frida is offline
Zeg je dat al meteen van in het begin van je relatie?

Of duurt het even en heeft die zin meer kracht volgens jullie als je er mee wacht...

In je (huidige) relatie, hoe vaak zeg je "ik hou van je " tegen je partner?
__________________
Tenminste houdbaar tot: zie bovenkant
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2002, 17:22
nexjes
Avatar van nexjes
nexjes is offline
houden van heeft naar mijn mening erg veel betekenis. Je kunt iemand natuurlijk heel heel leuk vinden, maar van iemand houden is denk ik pas als je echt niet zonder diegene kan.
__________________
ik ben de illusionist in de shit yeah
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 17:23
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Mm nja... wat is 'begin'?? De eerste week vind ik te snel, naar mijn idee een beetje onwaarschijnlijk, maar op zich... na een maand of twee kan het wel denk ik....
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 17:56
Verwijderd
Mijn vriend zei in het begin altijd "ik vind je lief", pas na een paar maanden zeiden we "ik hou van je". Ik vind dat je dat niet zomaar kan zeggen en als je het zegt moet het ook echt uit je hart komen.

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:03
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Gezegd voor het eerst toen we anderhalf maand hadden ongeveer, en we mekaar 7 maanden kenden.
En ik zeg ut als mijn geveol mij daartoe dwingt. dan heb ik zoon gevoel van..'oeh wat ben je toch lief' en 'wat hou ik toch van je...'
en dan zeg ik het tegen haar <-- maar als ik het niet zeg doe ik het natuurluk nog wel, het houden van.
en uhmm, soms 1 keer per dag, en andere keren weer 2 keer per week haha ofzow... Ik hou van haar
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:05
miro
Avatar van miro
miro is offline
Als ik aan het begin van een relatie van iemand hou dan zeg ik dat wel ja. Niet gemeend natuurlijk niet. Lijkt me logisch. Tis voor mij heel wat om zoiets te zeggen dus ik moet het dan wel menen. Als ik niet op het begin van iemand hou dan wacht ik er wel eventjes mee.

In mn huidige relatie zeg ik t wel vaak ja, omdat ik het ook echt zo voel, anders hoeft het niet.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:10
RottenApple
RottenApple is offline
Mijn vriend zei het al de dag dat we elkaar hadden leren kennen...maar ik wist ook al meteen toen ik hem zag dat ik een relatie met hem zou gaan krijgen...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:36
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
als ik zie WAT voor mensen " ik hou van je" zeggen of dat ze zeggen dat ze van iemand houden tegen mij, denk ik OF ik ben gek, of mijn definitie van " houden van" is tien miljoen keer zo groot....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:08
Jessica K.
Jessica K. is offline
Citaat:
Frida schreef:
Zeg je dat al meteen van in het begin van je relatie?

Of duurt het even en heeft die zin meer kracht volgens jullie als je er mee wacht...

In je (huidige) relatie, hoe vaak zeg je "ik hou van je " tegen je partner?
hai
Ik ken nu een jongen sinds 6 mei en hij woont in Amersfoort en ik in Utrecht en we smsen heel veel en mailen doen we ook elke dag! Ik ben begonnen met in een smsje te zetten I LOVE YOU! En dat deed hij terug. Ik wist namelijk al dat hij mij leuk vond. We hebben nog geen verkering, maar op deze manier laat je duidelijk merken dat je elkaar erg mag, vind ik hoor!
Ennuh...............we gaan trouwens maandag naar de bios en ik ben heeeeeeeeeeeeeeel erg verliefd, dat wou ik ook effe laten weten op FERDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I LOVE YOU FERDI!!!!!!! AND I MISS YOU!!!!!!!!!!!

Veel liefs -XXX- Jessica
__________________
Liefs en dikke kus-XXX- Jessica
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:30
Verwijderd
als iemand na 3 weken tegen me zegt: ik hou van je ren ik gillend weg. houden van moet groeien.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:30
mar87
mar87 is offline
In het begin zeiden wij dat ook nog niet. Nu na bijna een jaar, zeggen we het wel. 'k denk dat het een half jaar ofzo heeft geduurd, dat weet ik niet precies maar goed, 'k vind niet dat je het direct kunt zeggen. Je moet mekaar eerst beter leren kennen, voordat je dat zomaar kunt gaan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:34
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
mm niet aan t begin van een relatie.. voor mij dan, want dan ken je die persoon nog niet zo goed en kun je t nog niet echt gemeend zeggen denk ik..
ik begon er wel mee na een paar maandjes.. toch redelijk snel maar ik kende m al een hele tijd van i'net.. en nu, 7 maanden, zeggen we t allebei zo vaak.. gewoon op alle bijzondere momentjes.. ik voel t zo sterk..
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:43
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
In mijn laatste relatie heb ik het veeeel te vroeg gezegd.. (hij begon ) Tja..
In de relatie daarvoor was het precies goed.. hij heeft het 2 keer tegen me gezegd en allebei de keren was het echt perfect weetje.. zow onwijs lief en gemeend
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:46
Piccola
Piccola is offline
Mijn vriend zei na 4,5 maand "Ik hou van je!" tegen mij. Ik was er toen helemaal stil van, vond dat zo lief. Ik vergat hierdoor ook helemaal "Ik ook van jou!" te zeggen. Ik wou het hem al een tijdje zeggen, maar ik durfde het niet. Ik dacht dat hij (nog) niet van mij hield of dat ie het dom zou vinden ofzo. Maar toen zei hij het plotseling. Ik vind niet dat je zoiets zomaar kan zeggen, het moet recht uit je hart komen, je moet het menen! Ik vind het belachelijk als je elkaar net een week kent en de 1 begint al te roepen "Ik hou van je!"... Ik denk dat je dan gewoon erg verliefd bent, maar houden van... Nee! Maar goed, zo denk ik erover...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:49
Piccola
Piccola is offline
We zeggen trouwens vrij vaak "Ik hou van je!" tegen elkaar! Soms zeg ik het 10x op een dag en soms 10x in de week.. Hangt er vanaf, maar toch vind ik dat we het best veel zeggen. Maar dat vind ik ook heel fijn. Want horen dat hij van mij houdt is zo verschrikkelijk waardevol voor mij!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:50
Verwijderd
Mijn vriend zei het al na iets minder dan drie weken. Op dat moment was ik helemaal in de wolken en zei ik het ook terug enzo maar nu denk ik toch: "Het was wel erg snel allemaal". En dan is dus vanaf het begin al helemaal houden van terwijl het mij leuker lijkt als het eerst verliefd zijn is en dan later langzaamaan houden van. Maar kan helaas de tijd niet terug keren (hoeft ook niet echt) maar vond het wel jammer dat het zo snel al kwam, kennelijk wist hij het wel heel zeker enzo. Maar ja, ik denk dat het beter is als het pas na twee maanden of meer gezegd wordt want dan is alles wat zekerder en ken je elkaar goed (als dat nog niet zo was).
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:53
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hmm, ik was laatst meeltjes aan het teruglezen, van mn vriendje.. en eigenlijk zegt hij al vrij snel ik hou van je.. en nu zegt hij het wel iedere dag 10x ofzow.. minstens... ik zeg het wat minder tegen hem, maar als ik het zeg, dan meen ik het ook wel.. Ik merk nu wel dat hij gewoon van me houd.. niet omdat hij zegt dat hij van me houd, maar omdat je dat merkt in zn gedrag en in wat hij zegt...

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:55
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
meestal w8 ik er ff mee, in het begin zeg ik gewoon k vind je lief...

nu zeg ik heel vaak tegen mijn vriend dat ik van hem hou... heel vaak zitten we met een paar vrienden ofzo, en dan zegt hij, zonder geluid te maken ( hij vormt de letters dus met zijn lippen) 'love ya' Dat is wel speciaal, omdat alleen ik het zie...
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2002, 22:03
Verwijderd
ik heb t wel vrij snel gezegt, maar met moeite maar t kwam wel uit t hart, en ik zeg het als ik hem zie ontelbaar veel tegen hem en ik meen ook elk woord dat ik dan zeg
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 22:17
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Ik zeg nog steeds: "ik vind je lief"

Ik denk dat het ook nog wel een tijdje duurt voordat ik "ik hou van je" tegen hem zal zeggen. Die 4 woorden hebben gewoon veel waarde voor mij, en ik wil graag het geschikte moment afwachten.


Ik ben ook bang, dat als je het eenmaal gezegd hebt, stel je je eigenlijk veel kwetsbaarder op. Ik ben een beetje bang om gekwetst te worden, maar aan de andere kant.... daar kies je voor in een relatie!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 22:23
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Nexus 6 schreef:
houden van heeft naar mijn mening erg veel betekenis. Je kunt iemand natuurlijk heel heel leuk vinden, maar van iemand houden is denk ik pas als je echt niet zonder diegene kan.
Precies, ik heb nog nooit tegen iemand gezegd dat ik van hem houd
Maar als ik het ooit zou zeggen meen ik het.
Ik vind het fake als iemand dat zegt na 2 weekjes.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 22:24
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
in het begin (en altijd daarna) vind je elkaar lief, houden van is voor serieuze relaties, bij mij duurt het meestal ff!
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 00:30
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
ik heb t wel vrij snel gezegt, maar met moeite maar t kwam wel uit t hart, en ik zeg het als ik hem zie ontelbaar veel tegen hem en ik meen ook elk woord dat ik dan zeg
Ik ook... ik heb het ook steeds niet gezegd, omdat ik het niet durfde..
Totdat hij het opeens zei, hij begon ermee zegmaar.. Hij zei het een keer opeens en toen ie het zei moest ik huilen.. Ik kon haast geen "ik ook van jou" eruit brengen, ook al meende ik elk woord.
Nu als ik hem zie en spreek zeg ik het ook heel veel tegen hem zodat ie het niet vergeet. Ik meen ieder woord elke keer weer, en het verliest (zeker voor mijn gevoel) nooit de waarde...

Ik hecht er veel waarde aan en zeg het alleen als ik het meen. Ik heb het ook nooit tegen mijn ex gezegd ofzow.. wel tegen mijn beste vriend, maar das ook weer op een andere manier..

Verder tegen niemand. Ja soms "gedwongen" tegen mijn ouders enzow.. maar nooit vanuit mezelf..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 00:41
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
je hebt natuurlijk vele manieren om t te zeggen
en echt ik hou van je volledig uit mn hart
dat heb ik nooit gezegd ... maar mn relaties waren ook te kort daarvoor denkik ?
mja zoiets als Luvya zeg je heel gauw vaak al tegen gewone vrienden dus
t is maar net t gevoel dat er achter zit
in the end words are nothing more than a couple of meaningless symbols
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 08:45
Verwijderd
Och, ik heb er niet echt veel moeite mee om het te zeggen. Ik gebruik de uitdrukking ook vrij snel, maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik er weinig waarde aan hecht. Ik meen het ook echt wel. Alleen bij mij betekent 'ik hou van je' gewoon meer zoveel als 'ik stel je gezelschap heel erg op prijs en geef om je', niet dat dramatische Amerikaanse gedoe van 'ik zou voor je sterven, je bent m'n alles, bla bla bla'. Dat is ongezond.,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2002, 08:55
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Och, ik heb er niet echt veel moeite mee om het te zeggen. Ik gebruik de uitdrukking ook vrij snel, maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik er weinig waarde aan hecht. Ik meen het ook echt wel. Alleen bij mij betekent 'ik hou van je' gewoon meer zoveel als 'ik stel je gezelschap heel erg op prijs en geef om je', niet dat dramatische Amerikaanse gedoe van 'ik zou voor je sterven, je bent m'n alles, bla bla bla'. Dat is ongezond.,
Precies dat heb ik nou ook. Ik zeg het omdat ik om diegene geef. Je hebt toch ook een relatie met iemand omdat je om diegene geeft? Wat betekent houden van? Zoiets als geven om toch? Nouja, iedereen mag het voor zichzelf weten,maar ik vind dat het wel vrij snel gezegd mag worden, wil gewoon laten weten dan dat ik echt om mijn vriend geef. Dus zeg ik ik hou van je, en dat meen ik dan gewoon echt.
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 10:24
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Frida schreef:
Zeg je dat al meteen van in het begin van je relatie?

Of duurt het even en heeft die zin meer kracht volgens jullie als je er mee wacht...

In je (huidige) relatie, hoe vaak zeg je "ik hou van je " tegen je partner?
heeft me vriend al snel tegen me gezegd, en ik ook tegen hem. maar zoiets zeg je niet zomaar! dus dat weet je zelf wel wanneer je dat kunt zeggen..

en we zeggen dat wel vaak ja elke keer als we elkaar zien toch zeker wel! tis ook zon moppie (K)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 10:28
mausi
mausi is offline
Mijn relatie werd best wel snel serieus en toen zei m'n vriend opeens na 2 weken:"Ik hou van je!" Ik schrok me rot en klapte een beetje dicht. (Angst om gekwetst te worden enzow)
Ik geloofde het niet, maar hij meende het wel. Later durfde ik het ook tegen hem te zeggen. Op zich zeiden we het dus best wel snel tegen elkaar, maar dat moet je dus wel alleen doen als je het echt meent.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 21:20
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
sunflouwer schreef:
meestal w8 ik er ff mee, in het begin zeg ik gewoon k vind je lief...

nu zeg ik heel vaak tegen mijn vriend dat ik van hem hou... heel vaak zitten we met een paar vrienden ofzo, en dan zegt hij, zonder geluid te maken ( hij vormt de letters dus met zijn lippen) 'love ya' Dat is wel speciaal, omdat alleen ik het zie...
Aaaah, wat liefff

Mja, ik had iets met een jongen maar die zei echt heel snel "ik hou van je", alsof dat verplicht was. Altijd aan het eind van het telefoongesprek wist ik gewoon dat er kwam: ik hou van je. Braak! Ik zei altijd: ik ook van jou terug, maar ik meende het niet echt. Maar toen was ik nog naief!

Ik vind iig dat het erg vaak te onpas en veelst te snel wordt gebruikt..!
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 13:42
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
RottenApple schreef:
Mijn vriend zei het al de dag dat we elkaar hadden leren kennen...maar ik wist ook al meteen toen ik hem zag dat ik een relatie met hem zou gaan krijgen...
ghehe zoiets hebbik nu ook..
liefde op ut 1e gezicht..!!
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:42
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
In het begin zeiden we altijd: "ik zie je graag", "i love you", "ik heb je graag"..

Pas na een 7-8-tal maanden zijn we echt "ik hou van je" beginnen zeggen, waarom nu net na zoveel maanden weet ik niet, maar ik zou dit nooit in het begin van men relatie gezegd hebben. Daarvoor moet je elkaar toch al ff kennen vinnik.

"ik hou van je" betekent voor mij veel meer dan "ik zie je graag"

In men huidige relatie zeggen we vrijwel dagelijks dat we van elkaar houden, ik ben nu bijna 15 mnd samen met men vriend
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 19:43
Verwijderd
god deze topic komt nou wel eerug vcaak voorbij, ik had m geopend en lester ook tijdje terug,,,
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 19:49
Verwijderd
is al de zoveelste topic maja... boeit niet echt >>> kom je wel aan je posts
Ik zeg/zei het in mijn geval wel aan het begin... Zij woont aan de andere kant van Nederland, en doordat onze relatie standhoud weet ik dat het oprecht is/was om te zeggen "Ik hou van je "

Laatst gewijzigd op 17-05-2002 om 20:11.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 21:48
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik zeg redelijk vaak "ik hou van je" tegen mijn partner. Ik ben eigenlijk zo'n persoon die dat graag ook vaak wil horen, omdat ik zelf onzeker ben (schijn je van de buitenkant niet te zien trouwens) wil ik graag waardering zodat ik mezelf op dat moment zekerder voel.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 08:47
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
nou aan het begin krijg ik zoiets niet uit m'n strot omdat ik weet dat ik dat toch nog niet meen....maar is zo lullig als de andere het ook zegt!!
Eigenlijk heb ik nooit een vriendjuh gehad waar ik dat zei en het meende
__________________
And ye harm none, do what ye will
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 08:58
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:


heeft me vriend al snel tegen me gezegd, en ik ook tegen hem. maar zoiets zeg je niet zomaar! dus dat weet je zelf wel wanneer je dat kunt zeggen..

en we zeggen dat wel vaak ja elke keer als we elkaar zien toch zeker wel! tis ook zon moppie (K)
*bloos*
de waarheid mag toch gezegd worde?!
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-05-2002, 12:02
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Jessica K. schreef:
hai
Ik ken nu een jongen sinds 6 mei en hij woont in Amersfoort en ik in Utrecht en we smsen heel veel en mailen doen we ook elke dag! Ik ben begonnen met in een smsje te zetten I LOVE YOU! En dat deed hij terug. Ik wist namelijk al dat hij mij leuk vond. We hebben nog geen verkering, maar op deze manier laat je duidelijk merken dat je elkaar erg mag, vind ik hoor!
Ennuh...............we gaan trouwens maandag naar de bios en ik ben heeeeeeeeeeeeeeel erg verliefd, dat wou ik ook effe laten weten op FERDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I LOVE YOU FERDI!!!!!!! AND I MISS YOU!!!!!!!!!!!

Veel liefs -XXX- Jessica
PUBER

sorry hoor,
ik bedoel die vier woordjes hebben voor mij veel meer betekenis dan laten blijken dat je iemand heel graag mag...
en trouwens ik vind het wel leuk voor je hoor.. daar niet van
maar zit zelf in een dipje om die 4 woordjes...
En geloof me, da's nie fijn
Maar goed als ik iemand die vier woordjes hoor zeggen tegen me, dan hoop ik maar dat ze gemeend zijn want ze laten diepe groeven achter...
ze geven me vertrouwen en een soort van energie...
k weet niet, heel speciaal iig

xxx
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 12:22
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Ik heb nu 3 weken een relatie, maar ik houd nog niet van mijn vriend dus dan zeg ik het nog niet...Pas als ik dat voel dan zeg ik het..
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:26
Verwijderd
voor mij maakt het niet zo veel uit hoe lang je iets met elkaar hebt, maar meer hoe erg je het meent... ik weet niet wanneer ik en m'n vriend ermee begonnen zijn of wie ermee begonnen is, het kwam er gewoon vanzelf in... maar we waren ook al heel erg goed bevriend voordat we iets met elkaar kregen, en in zekere zin hield ik toen ook van hem, maar dan op vriendschappelijke manier (en dan zeg je t toch wat minder gauw)... maar t is gewoon zo gegroeid via 'je bent lief'(wat hij ook al zei toen we nog alleen bevriend waren en waarom ik doorgaans niets terug durfde te zeggen) en 'luvya' (onderaan mailtjes enzo) en dan 'love you', en nouwja... ik weet echt niet wie er mee begon... nu zeggen we het redelijk vaak tegen elkaar, als we bij elkaar zijn meerdere keren per uur en op msn elke avond ook wel een keer... en ik zeg het alleen maar als ik echt honderd procent niets anders over mn lippen kan krijgen maar dat is zo vaak... maar ik denk niet dat in betekenis of bijzonderheid verliest als je t vaker zegt, tenbzij je het op zo'n ongeïnteresseerde toon zegt...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:11
quajongen
quajongen is offline
als iemand zou zeggen dat ie van mij zou houden na een korte tijd, zou ik ook wel heel erg schrikken...met het idee dat dat niet wederzijds is....

houden van doe je van je kind of je familie...pas als je relatie familie voor je is, kun je houden van
__________________
niemand is perfect, niemand ook niet
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 15:22
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
iedere dag
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 15:31
Verwijderd
Ik vind "Ik hou van je" niet iets wat je hoeft te zeggen. Ik denk niet dat ik het snel zou zeggen tegen een meisje (mijn vriendin bijv. op dit moment). Dat wil niet zeggen dat ik niet van haar houd, maar ik vind het niet nodig het te zeggen. Bovendien lijkt het dan net of je ineens besloten hebt dat je van diegene houdt ofzo (wanneer je het voor het eerst zou zeggen). Ik zou ook geen passend moment kunnen zien, waarop je plots zegt "ik hou van je". Ik hoef het ook niet te horen eigenlijk. Als het zo is, voel ik dat wel. Dit hoef je vind ik (liever niet zelfs) niet te zeggen. Zeker niet vaak!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 17:31
mickael
Avatar van mickael
mickael is offline
Citaat:
Optima schreef:
als ik zie WAT voor mensen " ik hou van je" zeggen of dat ze zeggen dat ze van iemand houden tegen mij, denk ik OF ik ben gek, of mijn definitie van " houden van" is tien miljoen keer zo groot....
Leuk figuur ben jij.... maar ja dat was allang bekend....
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:09
miss x
Avatar van miss x
miss x is offline
het heeft bij mijn relatie wel een paar maanden geduurd voordat we dat tegen elkaar zeiden. nu zeggen we het wel bijna elke dag tegen elkaar (aan de telefoon omdat we elkaar heel erg weinig zien)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 11:38
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
mickael schreef:
Leuk figuur ben jij.... maar ja dat was allang bekend....
ik ben erg leuk ja, zijn heel veel mensen het met je eens

__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 12:16
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
elke dag krijg dit een andere betekenis voor mij,
maar vind mijn vriendin bijzonder wijs in dit,
en ben het er dus zodanig mee eens om het niet klakkeloos in mijn mond te nemen...
__________________
««...*Ilon@*...»»
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 13:00
luckyleo
luckyleo is offline
Ik hou van je kan je eigenlijk nog niet meteen zeggen volgens mij, wel dat verliefd bent. Maar als je vriendin na een maandje al tegen je zegt: 'Ik hou van je, hou je ook van mij?' en je hebt dat gevoel eigenlijk nog niet, kan je volgens mij toch maar beter terugzeggen: 'Ik hou ook van jou' ook al meen je het dan nog niet helemaal, anders komt het een beetje lullig over.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 19:49
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
zeggen alsjut meent...maaknie uit wannir haha je moet nix natuurluk
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 11:35
k@tje
k@tje is offline
mijn vriendje smste dat al heel snel, maar voor mij heeft het pas echt betekenis als ie het me zegt als ie in mn ogen kijkt...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 12:15
Verwijderd
Is er hier niemand die vindt dat je het niet hoeft te zeggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verschil tussen "ik zie je graag" en "ik hou van je"? (vlaams)
moondancer
10 08-03-2018 07:34
Liefde & Relatie Betekenissen van "Ik hou van je"
rudydekerpel
15 23-01-2009 12:18
Liefde & Relatie Antwoorden op "ik hou van je"
Muchacha
109 07-06-2006 15:01
Liefde & Relatie betekent "ik hou van je" nog wel iets?
Cookie
79 17-10-2004 12:12
Liefde & Relatie "Ik hou van je" in alle talen...
Bl0ndje
25 15-03-2004 16:55
Liefde & Relatie ** Waneer zeg je "Ik hou van je"??**
Kastanje
41 22-10-2002 11:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.