Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2015, 19:27
Eragor
Eragor is offline
Ik wil dus een nieuwe telefoon, maar ik weet niet of ik voor een IPhone moet gaan of android, de prijs maakt niet echt uit (als ik mijn proefwerkweek goed maak betaalt mijn moeder het ) dus ik vraag aan jullie, welke telefoon zal goed bij passen met deze gegevens? En nee, ik wil geen flame war starten

Wat ik doe met mijn telefoon:
1. Ik bel niet veel met mijn telefoon, ik doe meestal gewoon chatten via whatsapp.
2. Ik doe mijn telefoon niet echt customizen qua widgets, het enige wat ik echt personaliseer is de achtergrond, wachtwoord, en volgorde van apps op de pagina
3. Het grootste deel wat ik met mijn telefoon doe is internetten en muziek luisteren als, en chatten als er mensen zijn om mee te chatten verder speel ik wel wat spellen

Wat mijn telefoon gewoon MOET hebben:
1. Een goede stylish design.
2. Veel opslaggeheugen, ik heb heel veel muziek en apps, buiten de noodzakelijke apps (facebook, en whatsapp) heb ik nog wel veel meer apps erop staan
3. Ik hou niet echt van de saaie kleuren zoals zwart en wit bijelkaar (waar een groot gedeelte van mijn kamer momenteel uit bestaat )
EDIT: 4. De telefoon moet ook een goede front camera hebben (voor ahem... Profiel foto's) en een goede back camera voor andere foto's (en ik weet niet precies hoe al dat megapixel gedoe werkt)
5. Lange batterij leven

tja dit is MOMENTEEL alle info die ik zo uit mijn hoofd weet, er is vast nog meer maar ik kom zo 1,2,3 er niet meer op

Laatst gewijzigd op 11-07-2015 om 17:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2015, 21:45
Verwijderd
De bovenste punten kunnen vrijwel alle smart-phones.
Over de ondersten punten:
"1. Een goede stylish design"
Ik zelf vind Iphone's mooier dan de meeste telefoons van bijv. Samsung of LG, met uitzondering van project Ara.
"2. Veel opslaggeheugen"
Iphone's worden snel duurder als je meer opslagruimte wilt.
Dit is geen probleem bij de meeste android telefoons aangezien die vaak een micro-SD slot hebben.
Maar aangezien de prijs niet uitmaakt zou dit geen probleem moeten zijn.
Welk OS vind je fijner werken?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2015, 23:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat voor telefoon heb je nu? Over welke functionaliteiten van je telefoon ben je heel tevreden? Over welke niet?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-07-2015, 12:11
Eragor
Eragor is offline
Citaat:
Wat voor telefoon heb je nu? Over welke functionaliteiten van je telefoon ben je heel tevreden? Over welke niet?
Momenteel heb ik een Windows Phone, maar begin me er langzaam aan te irriteren aangezien er zo ontiegelijk weinig apps zijn en ik kan niks uit mijn aankopen lijst verwijderen, ook crasht dat ding om de haverklap als ik een YouTube Video zit te kijken en ik lees ondertussen de comments lees, ik had ook problemen met Android zoals te weinig geheugen heel veel lag met apps, crashende apps en zelfs opstart problemen en oververhitting (ik had een acer liquid z2 met Android 4,1 of 4,2 weet ik even niet meer maar ik had dit zowat met iedere Android telefoon) en omdat ik bij deze twee platformen al problemen heb gehad leun ik eigenlijk wel tegen de iPhone kant aan, maar intussen zijn er nieuwere versies van Android dus ik weet niet of ik nu weer met Android moet gaan of toch beter kan overstappen naar iPhone
Met citaat reageren
Oud 07-07-2015, 13:38
Verwijderd
Je wilt dat het gewoon werkt?
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 07-07-2015, 19:49
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Momenteel heb ik een Windows Phone, maar begin me er langzaam aan te irriteren aangezien er zo ontiegelijk weinig apps zijn en ik kan niks uit mijn aankopen lijst verwijderen, ook crasht dat ding om de haverklap als ik een YouTube Video zit te kijken en ik lees ondertussen de comments lees, ik had ook problemen met Android zoals te weinig geheugen heel veel lag met apps, crashende apps en zelfs opstart problemen en oververhitting (ik had een acer liquid z2 met Android 4,1 of 4,2 weet ik even niet meer maar ik had dit zowat met iedere Android telefoon) en omdat ik bij deze twee platformen al problemen heb gehad leun ik eigenlijk wel tegen de iPhone kant aan, maar intussen zijn er nieuwere versies van Android dus ik weet niet of ik nu weer met Android moet gaan of toch beter kan overstappen naar iPhone
Iemand in mijn nabije omgeving heeft ook een iPhone die onlangs mekkerde dat-ie overhit was. Verder heb ik dat nimmer met mijn Android-telefoons gehad, noch de problemen die jij omschrijft met apps.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-07-2015, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Iemand in mijn nabije omgeving heeft ook een iPhone die onlangs mekkerde dat-ie overhit was. Verder heb ik dat nimmer met mijn Android-telefoons gehad, noch de problemen die jij omschrijft met apps.
Mijn oude android rook dagelijks naar verbrand plastic...
Mijn Iphone daarintegen is nog nooit zo heet geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2015, 07:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe je android presteert is vaak ook heel sterk afhankelijk van de prijsklasse. Een Samung Galaxy Y staat er bijvoorbeeld om bekend om na een half jaar kapot te gaan. Als jouw ervaringen gebaseerd zijn op een goedkope android telefoon, gaan die ervaringen niet op voor een duurder model

Ik heb zelf overigens een Nokia Lumia 625, ook Windows Phone, maar ik ben er erg tevreden over. Natuurlijk geen high-end telefoon, maar ik heb er nog nooit echt problemen mee gehad. YouTube video's kijk ik via de app MetroTube, dat gaat probleemloos Sommige apps bestaan inderdaad niet, maar het worden er wel steeds meer. De gratis navigatie van HereMaps en HereDrive zijn voor mij ook echt pluspunten van een Windows Phone, omdat je deze apps ook offline kunt gebruiken. Daarnaast overleeft mijn telefoon tot nu toe elke valpartij. Dat zou met een iPhone wel anders zijn vrees ik
Mijn vriend en mijn vader hebben overigens ook een Windows Phone waar ze beiden erg tevreden over zijn.

Bij Android merk je vaak dat er op ten duur geen nieuwe versies van android meer beschikbaar komen voor jouw telefoon. Wil je echt lang met je telefoon gaan doen, is dat iets om over na te denken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-07-2015, 10:51
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Mijn oude android rook dagelijks naar verbrand plastic...
Mijn Iphone daarintegen is nog nooit zo heet geworden.
Dat kan. Feit is dat alle mobiele devices met warmteafvoer zitten. Zo ook iPhone en ook Android-toestellen van verschillende fabrikanten. Het is niet voor niets dat er sensoren in zitten die waarschuwen bij temperaturen warmer dan 35 graden, in geval van Apple.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 09-07-2015, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zelf de samsung galaxy s4
Zwlf ben ik meer fan van andeoid en zal ik dan ook voor de s6 of s6 edge kiezen goede telefoon met goed opslag geheugen. ( wel ff een sd kaartje halen 16 gb is meer dan zat)
Goede camera en goede prosessor snel met opstarten kwa telefoon en aps
Tenzij ze er cyanogenmod op gaat zetten (en dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk), waarom zou je in godsnaam Touch Wiz op je telefoon willen?!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2015, 09:08
Mort'n
Mort'n is offline
Ik zou voor een samsung galaxy s6 edge gaan want dat design is pittig mooi en hij heeft een ziek goeie camera en ook voldoende intern geheugen+je kan een externe geheugenkaart bijkopen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2015, 18:21
mrAnonymous
mrAnonymous is offline
Moto G. 200 euro, goeie telefoon. Naar mijn mening betaal je bij Apple het meest voor het merk, niet voor de telefoon.
__________________
Win, lose or tie, SC Heerenveen till i die!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2015, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Moto G. 200 euro, goeie telefoon. Naar mijn mening betaal je bij Apple het meest voor het merk, niet voor de telefoon.
Heb je ooit een iphone gehad?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2015, 22:45
mrAnonymous
mrAnonymous is offline
Citaat:
Heb je ooit een iphone gehad?
Nee wel een iPad. Goed apparaat vindt t ook een fijn ding, maar toch snap ik niet dat ik hier 450 voor neerlegd heb. Moest m hebben voor school.
__________________
Win, lose or tie, SC Heerenveen till i die!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2015, 19:28
larsverp2803
larsverp2803 is offline
Als je voor goedkoop en een strak design gaat wat veel mogelijk heden heeft zoals bijv: apps van een site installeren zonder te jail breken: Samsung

als je een telefoon zoek die Veel te duur is en het gewoon doet dan: Iphone

P.s zoals je miss al hebt gemerkt ben ik zelf voor Samsung =D heb het niet zo op iphones
Met citaat reageren
Oud 02-08-2015, 04:38
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
ANDROID!!!
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 29-08-2015, 15:46
a life
a life is offline
Ik zou een samsung s6 nemen. Als je een abonnement neemt kost het alleen €30 per maand
Met citaat reageren
Oud 30-08-2015, 11:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zou een samsung s6 nemen. Als je een abonnement neemt kost het alleen €30 per maand
Dat is in een jaar al €360 euro of bij een tweejarig abonnement het dubbele. Natuurlijk "krijg" je voor dat geld ook het toestel, maar prepaid of met een goedkoop abonnement en een los budget toestel (waar TS) om vraagt kan hij vele malen goedkoper uit zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2015, 22:00
mrAnonymous
mrAnonymous is offline
Citaat:
Dat is in een jaar al €360 euro of bij een tweejarig abonnement het dubbele. Natuurlijk "krijg" je voor dat geld ook het toestel, maar prepaid of met een goedkoop abonnement en een los budget toestel (waar TS) om vraagt kan hij vele malen goedkoper uit zijn.
Precies, en over een jaar is de S6 al een eind in de prijs gedaald.
Hier kun je (ff naar beneden scrollen) de prijs door de loop van tijd zien.
__________________
Win, lose or tie, SC Heerenveen till i die!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Whatsapp voor je iphone 3G/ Bluestacks
IHateSchool
2 21-02-2013 06:20
Software & Hardware iphone of blackberry
mdac
25 03-06-2010 09:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.