Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2005, 13:45
HmmIk
HmmIk is offline
Ik heb nou ong. 2 jaar met me vriend. En we hebben echt heel weinig sex. Hoogstens 1x per week. Soms ook 2 weken niet. Maar eerder wou hij altijd wel vaak. Het lijkt wel of het weg zakt. Nu is hij vaak moe van zijn werk en valt hij in slaap. Of liggen we gewoon lekker bij elkar maar gebeurd er nix. Op dat moment vind ik het vaak niet erg, maar het klinkt een beetje alsof er iets niet klopt toch? Of zijn er meer mensen die dit hebben...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 13:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Het is enigszins herkenbaar. Maar als ik terugkijk naar zulke periodes kom ik vaak wel tot de conclusie dat ik ook niet genoeg zin had om initiatief te nemen meestal. Misschien moet jij daar ook eens over nadenken
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 13:49
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Misschien is hij wel moe van zijn werk, en heeft hij geen zin in sex?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 13:53
HmmIk
HmmIk is offline
Het klopt inderdaad dat ik wienig in heb om iniiatief te nemen... maar dat heb ik altijd al een beetje gehad.
Alleen bij hem is dat sinds kort, maja misschien ligt dat dan ook een beetje aan mij zelf...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 14:05
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
ik de sex zelf wel nog goed?
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 14:12
Sanderutr
Sanderutr is offline
Ik heb het ook, maar andersom, mijn vriendin vindt het volgens mij wel genoeg zo. Tja... dat is jammer, maar om haar daarom te laten vallen, lijkt me raar. Ze wil ook niet meer pijpen... ook een veeg teken?

Sander
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 14:24
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 26-08-2005 @ 14:53 :
Het klopt inderdaad dat ik wienig in heb om iniiatief te nemen... maar dat heb ik altijd al een beetje gehad.
Alleen bij hem is dat sinds kort, maja misschien ligt dat dan ook een beetje aan mij zelf...


Misschien kan je daar een oplossing in vinden. Verder is wat Vaal zegt natuurlijk zo... het is niet heel onwaarschijnlijk dat-ie moe is
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 14:46
Verwijderd
Hehe laat 'm 'n tijdje droog staan, dan wil hij geheid weer
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 16:18
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Vraag het hem zelf. Misschien zit ie ergens mee? En zelf iniatief nemen kan ook helpen. Verwen hem een keer een avondje. Zoiets zal ie heus niet afslaan en is lekker verrassend!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 20:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Verzin nieuwe dingen die het weer interessant maken... Mn vriend en ik dobbelen bijv. wel eens (ik denk dat je ze wel kent, eentje met lichaamsdelen en de ander met handelingen) en dat maakt t voorspel altijd wel leuk Of koop samen nieuwe lingerie of verras hem daarmee... Vrij standaard allemaal, maar het brengt wel tot nieuwe dingen en kan het weer een beetje opleven... Andere standjes uitproberen kan ook wonderen doen

Maar wij hebben ook wel eens een dip hoor... Als 1 van ons ergens mee zit (maakt niet uit wat, maar dat kan de zin verminderen) of als we gewoon druk zijn en daardoor moe oid... Na een tijdje kom je daar dan weer overheen (tenminste, dat is wel te hopen voor je ).
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 20:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Wil je nou echt zelf meer seks hebben of ben je alleen maar bang dat het nier 'normaal' is? Want als jij het verder niet erg vind is er toch geen probleem?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 26-08-2005 @ 15:46 :
Hehe laat 'm 'n tijdje droog staan, dan wil hij geheid weer
Ze staan nu beide droog......
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Sanderutr schreef op 26-08-2005 @ 15:12 :
Ik heb het ook, maar andersom, mijn vriendin vindt het volgens mij wel genoeg zo. Tja... dat is jammer, maar om haar daarom te laten vallen, lijkt me raar. Ze wil ook niet meer pijpen... ook een veeg teken?

Sander
Lijkt me een beetje raar, waarom zou je opeens niet meer willen pijpen? Of je moet het altijd al vies hebben gevonden, maar het toch hebben gedaan omdat je je vriend niet wilde kwetsen ofzo.
Hoe dan ook, dit klinkt een beetje als luiheid. Then again, als je geen zin hebt in seks, heb je ook geen zin in pijpen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 14:07
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik zie mn vriend maar 1 keer in de week, dus bij ons is dat normaal

Maar als je em heel vaak ziet denk ik niet dat het zo raar is dat hij niet altijd meer wil. Hij is moe van zn werk en jullie zien elkaar heel vaak. Dan wordt het meestal wel minder.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 10:54
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Tja, minder seks zegt vaak wel het één en ander over een relatie. In het begin, als je nog helemaal verliefd op elkaar bent, kun je niet van elkaar af blijven en later wordt dat gewoon wat minder. Als het dan helemaal opbrandt kan het nog eens dramatisch achteruit gaan.
However, dat je minder seks hebt hoeft niet meteen te betekenen dat er iets mis is, het kan ook simpelweg zijn dat jullie gewoon minder seks hebben. Neem eens de proef op de som en begin iets als hij niet moe is en jullie lekker samen de tijd hebben, bijvoorbeeld in het weekend in de ochtend als jullie allebei uitgerust zijn of op een dag dat hij niet gewerkt heeft. Eerst lekker samen douchen, dat jullie je allebei fris voelen en dan zelf initiatieven nemen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 12:49
HmmIk
HmmIk is offline
Nou ik heb dus laatst zelf initiatief genomen.. en dr is dus nix mis hij wou meteen

Maar ik ben er dus achter gekomen dat ik het wat meer uit mezelf moet laten komen. Omdat ik dat eigenlijk nooit durfde/deed heeft hij natuurlijk ook een keer zoiets van.. ik ga niet altijd beginnen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 17:10
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 29-08-2005 @ 13:49 :
Nou ik heb dus laatst zelf initiatief genomen.. en dr is dus nix mis hij wou meteen

Maar ik ben er dus achter gekomen dat ik het wat meer uit mezelf moet laten komen. Omdat ik dat eigenlijk nooit durfde/deed heeft hij natuurlijk ook een keer zoiets van.. ik ga niet altijd beginnen.
Ah, bekend.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 20:54
HmmIk
HmmIk is offline
Hoe zit dat bij jou precies dan?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 21:03
HmmIk
HmmIk is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-08-2005 @ 22:42 :
Lijkt me een beetje raar, waarom zou je opeens niet meer willen pijpen? Of je moet het altijd al vies hebben gevonden, maar het toch hebben gedaan omdat je je vriend niet wilde kwetsen ofzo.
Hoe dan ook, dit klinkt een beetje als luiheid. Then again, als je geen zin hebt in seks, heb je ook geen zin in pijpen.
Hm ik vind pijpen ook niet altijd leuk. Ik moet wel echt 'in the mood'(euhm ) zijn lama zeggen. Als ik niet geil ben zou ik ook niet zo snel pijpen denk 'k
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 21:40
Verwijderd
Klinkt opzich wel bekend.
De laatste tijd heb ik ook niet echt veel seks. Moe, niet echt goed de tijd, hem erg weinig zien; tsjaa dat is niet echt bevordelijk allemaal.

Wel zit het nog goed, als we seks hebben, is dit ook meteen weer perfect. Tsjaa ik denk dat het toch altijd anders wordt naar verloop van tijd.

Verder goed dat je initiatief neemt; dat vindt je vriend ook vast erg leuk . Niet teveel zorgen maken hierover, ik vind het niet iets heel abnormaals ofzo .
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 22:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 29-08-2005 @ 22:03 :
Hm ik vind pijpen ook niet altijd leuk. Ik moet wel echt 'in the mood'(euhm ) zijn lama zeggen. Als ik niet geil ben zou ik ook niet zo snel pijpen denk 'k
Kan ik in komen. Pijpen is iets waar je zin in moet hebben en waar je wel wat waardering voor wilt (al is het in de zin van waarderende geluiden daarboven, maar wel iets). Niet iets voor als je een avondje "hoofdpijn" hebt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 14:58
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 29-08-2005 @ 21:54 :
Hoe zit dat bij jou precies dan?
Bij mij? Ik geef maar gewoon antwoord (A)

Nou, ik was een keer een hele week bij hem. En na 4 dagen hadden we eigenlijk nog steeds niks gedaan. Ik liet het altijd maar aan hem over, en als hij geen aanstalten maakte, ging ik ervan uit dat hij niet wilde ofzo. Ik maakte me er verder niet druk om. En toen zei ie dat het kwam doordat ik nooit initiatief neem en hij daardoor denkt dat ik het niet leuk vind. Dus ik heb em verteld dat ik het aan hem over liet omdat ik dacht dat hij het beter vond om zelf te bepalen wanneer enzo.

Die avond heb ik em zowat verkracht
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 15:13
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 30-08-2005 @ 15:58 :


Die avond heb ik em zowat verkracht
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 15:28
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend en ik hebben ook bijna nooit sex, 1x in de week is veel. Maar we hebben laatst een heel gesprek gehad over sex en vonden allebei dat we meer sex moesten hebben, maar dat we het zo druk hadden. Dus gaan we zorgen dat we het minder druk krijgen en meer sex gaan hebben
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 14:20
Sanderutr
Sanderutr is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 29-08-2005 @ 22:03 :
Hm ik vind pijpen ook niet altijd leuk. Ik moet wel echt 'in the mood'(euhm ) zijn lama zeggen. Als ik niet geil ben zou ik ook niet zo snel pijpen denk 'k
Ik denk dat ze het eigenlijk nooit het einde vond, maar denk dat ze in de 'verliefde periode' het nog wel aandurfde. Ik heb haar heus wel gestimuleerd met bevestigingen dat het prettig was. Maar nu voelt ze zich denk ik zo prettig bij mij dat ze het durft te weigeren.. zoiets. Vice versa hoeft van haar ook niet en wil ze ook niet (en dat heeft volgens mij niets met voort wat hoort wat te maken).

Sander
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 15:38
HmmIk
HmmIk is offline
[QUOTE]Poeperd schreef op 30-08-2005 @ 15:58 :
[B]Bij mij? Ik geef maar gewoon antwoord (A)

Nou, ik was een keer een hele week bij hem. En na 4 dagen hadden we eigenlijk nog steeds niks gedaan. Ik liet het altijd maar aan hem over, en als hij geen aanstalten maakte, ging ik ervan uit dat hij niet wilde ofzo.



!!!Dat heb ik dus precis hetzelfde..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 19:20
thinky
Avatar van thinky
thinky is offline
Mijn vriend en ik hebben al 9 maanden en nog steeds hebben we geen seks. Het lukt niet omdat ik depressief ben, ik heb er dan geen zin in en wordt niet opgewonden. Het is zwaar klote voor mijn vriend, ik heb gezegd dat hij niet bij me hoeft te blijven, maar dat doet hij wel. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen want ik ben nu al een jaar depressief en ik ben bang dat het nooit meer over gaat en dat we op die manier nooit seks kunnen hebben. Maar goed, wat ik eigenlijk maar even wou zeggen, 1 keer in de week of 2 weken lijkt mij best normaal. Misschien ligt dat aan mij, door mijn situatie, dat weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 22:54
audio bully
Avatar van audio bully
audio bully is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 26-08-2005 @ 22:04 :
Ze staan nu beide droog......
vooral zei denk ik dan..?
__________________
roken is stoer
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 10:26
Reemface
Avatar van Reemface
Reemface is offline
Zorg er ff dat je er achter komt of hij veel aan zn kop heeft.
Als hij stress ofzo heeft kan hij sjaggo zijn en misschien daardoor geen zin hebben
Maar zoals je zelf al zei... initiatief nemen werkt meestal wel. je voelt zelf wel aan wanneer je zelf veel zin hebt... begin simpelweg beetje met jezelf te spelen in de late uurtjes, en je zult zien dat hij vanzelf mee gaat doen, geen enkele vent kan dat weerstaan
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 00:52
Seksualiteit weinig seks
Verwijderd
33 12-01-2005 15:02
Seksualiteit Bepaalt sex de liefde tussen jullie?
Some
12 01-09-2003 14:12
Seksualiteit veel of weinig sex met partner
David
40 05-10-2002 16:39
Seksualiteit te weinig sex in een relatie
inflation
9 19-06-2002 14:01
Seksualiteit weinig sex
Gelfje
20 02-02-2002 12:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.