Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2004, 18:05
Luni
Luni is offline
Een tijd terug is het uitgegaan met mijn toenmalige vriend.
Ik ben nog steeds niet echt heel erg over m heen heb ik t gevoel. De laatste tijd zoekt ie weer meer contact.
Hoe weet ik wat ik wil?
Ik weet dat jullie dat niet kunnen zeggen voor mij, maar misschien hebben jullie ideeen van: als dat en dat het geval is, dan zou het goed mogelijk kunnen zijn dat je m terug wilt (of juist niet).
Ik heb een heel dubbel gevoel en ben de laatste tijd in tweestrijd..
Misschien dat jullie me een klein beetje op weg kunnen helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2004, 18:08
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Luni schreef op 30-09-2004 @ 19:05 :
Een tijd terug is het uitgegaan met mijn toenmalige vriend.
Ik ben nog steeds niet echt heel erg over m heen heb ik t gevoel. De laatste tijd zoekt ie weer meer contact.
Hoe weet ik wat ik wil?
Ik weet dat jullie dat niet kunnen zeggen voor mij, maar misschien hebben jullie ideeen van: als dat en dat het geval is, dan zou het goed mogelijk kunnen zijn dat je m terug wilt (of juist niet).
Ik heb een heel dubbel gevoel en ben de laatste tijd in tweestrijd..
Misschien dat jullie me een klein beetje op weg kunnen helpen?
Als er geen redenen voor zijn om het niet te doen, waarom dan niet?
__________________
Most of us only care about money makin'
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:10
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Waarom is het uitgegaan?
Wat vind hij van jou, is hij al over je heen?

Meis, met deze info, kunnen we je zowiezo niet heel erg helpen. Post eens een lekker lang verhaal en vertel ons alles
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:12
Luni
Luni is offline
Citaat:
Big M schreef op 30-09-2004 @ 19:08 :
Als er geen redenen voor zijn om het niet te doen, waarom dan niet?
bang voor afwijzing
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:14
The0
The0 is offline
Citaat:
Big M schreef op 30-09-2004 @ 19:08 :
Als er geen redenen voor zijn om het niet te doen, waarom dan niet?
I second this one. Als je gevoel zegt dat je hem terug wilt en je bereid bent hem de liefde te geven die je hem gaf voordat het uit ging, go for it?

Blijft je gevoel iets van wel/niet/wel/niet ga dan voor niet, want dat wordt het IMHO toch niets. Succes!
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:14
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Luni schreef op 30-09-2004 @ 19:12 :
bang voor afwijzing
hmmm.... tja...

Ga eens rustig met hem praten en zeg dat je het eigenlijk nog wel eens zou willen proberen, maar probeer het indirect te houden. Dus niet te direct en opdringerig overkomen

Veel succes, het komt vast wel goed
__________________
Most of us only care about money makin'
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:14
Luni
Luni is offline
Citaat:
Ernst schreef op 30-09-2004 @ 19:10 :
Waarom is het uitgegaan?
Wat vind hij van jou, is hij al over je heen?

Meis, met deze info, kunnen we je zowiezo niet heel erg helpen. Post eens een lekker lang verhaal en vertel ons alles
Ik zou liever niet alles hier posten.
Maar wil wel een paar vragen beantwoorden..
Ik had hem voor de keuze gesteld, want ik wou niet de enige zijn die vocht voor onze relatie. (komt ook omdat ik heel erg aan het worstelen was met dingen binnen onze relatie waar ik me liever niet over uitwijd, maar ik had t idee dat dat bijna over was toen het uit ging)
Hij heeft een week kunnen denken en we hebben het huilend uitgemaakt.
Hij vertelde laatst dat ie toen heel erg de neiging heeft gehad om me op te bellen dat ie dom was geweest en dat alles dan wel weer goed zou komen.
Ik weet niet wat ie van mij vindt. Of ie over mij heen is weet ik ook niet. Vast wel. Hij laat niet echt merken wat ie voelt..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:20
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 30-09-2004 @ 19:14 :
I second this one. Als je gevoel zegt dat je hem terug wilt en je bereid bent hem de liefde te geven die je hem gaf voordat het uit ging, go for it?

Blijft je gevoel iets van wel/niet/wel/niet ga dan voor niet, want dat wordt het IMHO toch niets. Succes!
Hier ben ik het wel mee eens.
Maar ik geloof dat de TS juist moeite heeft met de 'kwestie' of ze hem terug wilt.

Maar je hebt ook zeker gelijk over dat twijfelen. Ik denk dat dat geen goede 'start' is van een relatie..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:46
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Je zegt dat jullie het huilend hebben uitgemaakt. Dat betekent (lijkt mij) dat jullie goed met elkaar kunnen praten.
Vraag hem of hij dat nog een keer wil doen. Welliswaar niet huilen, maar wel praten. Praat met hem over wat hij nu nog voor jou voelt. En als hij nog wat voor jou voelt, is hij dan van plan om zich te verbeteren (aangezien je zegt dat je het gevoel had dat jij de enige was die vocht, ik ken het gevoel).
Je kan beter een goed gesprek met hem hebben, en er dan achter komen dat een relatie toch echt niet gaat lukken, ipv een lange tijd in onzekerheid te wachten totdat je er zeker van bent dat hij echt niks meer voor je voelt.
Ik begrijp dat het moeilijk is, maar ik zou het toch proberen

Heel veel succes meis!!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:53
Verwijderd
Als je 't ons gaat vragen dan denk ik niet dat je hem echt terugwil. Meestal merk je het namelijk wel als je een relatie met iemand wil.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 19:26
Verwijderd
Je bent een vrouw, dus je weet per definitie niet wat je wil.

Doe gewoon iets, en doe daarna het compleet tegenovergestelde, zoals vrouwen horen te doen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 19:38
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-09-2004 @ 20:26 :
Je bent een vrouw, dus je weet per definitie niet wat je wil.

Doe gewoon iets, en doe daarna het compleet tegenovergestelde, zoals vrouwen horen te doen.
wat een heerlijk standpunt toch weer.

Aan TS: doe wat je gevoel je ingeeft. Na uiteraard wat praten kan je zelf wel merken aan hem en jezelf in hoeverrre je relatie kan slagen.
Misschien is er wel een kans dat hij werkelijk zijn best wil doen omdat ie geschrokken is van het uit elkaar gaan.
Probeer het nog eens. Wie weet wordt het nog beter, anders heb je 't iig geprobeerd.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 20:00
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik denk (maar dat is écht een vermoeden omdat het niet echt duidelijk is) dat je hem niet terug wil. Misschien heb je heimwee naar hoe het was. Maar dat heb je bijna altijd omdat er in iedere relatie ook leuke momenten zijn geweest. En wanneer je hem terug neemt is het toch nooit meer zoals eerst. En daarom twijfel je.
Het 'ik wil hem terug' is dus gevoelsmatig en het 'ik wil hem niet terug' is rationeel.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 08:09
Luni
Luni is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-09-2004 @ 19:53 :
Als je 't ons gaat vragen dan denk ik niet dat je hem echt terugwil. Meestal merk je het namelijk wel als je een relatie met iemand wil.
Ik vraag meer hoe ik daar achter zou kunnen komen, gezien het een warboel van gevoelens is, namelijk. Ik probeer sommige gevoelens ook te onderdrukken zoals hoop etc. Want wat als ik echt 100% zeker weet dat ik m terug wil? (waar het voor mijn gevoel en dat van vrienden wel naar neigt) Wat dan? Mijn grootste angst is dus echt dat ik weer teleurgesteld word en dus weer kan gaan huilen en heel lang me kut voelen. Weer afgewezen worden..
@filia dei: ik mis niet alleen het hebben van een relatie, maar ik mis ook hem heel erg. Als ik denk aan hoe hij bv achter me kwam staan en me een kusje gaf, dan kan ik dat als het ware nog voelen..
Ben gewoon bang dat ik m echt terug wil, want wat dan?

Ik besef wel dat jullie eigenlijk niets hier mee kunnen, maar ik moest t gewoon even kwijt en ik vind het fijn dat er mensen zijn die de moeite en tijd nemen om even te reageren en te zeggen wat zij denken, want dat werpt altijd weer een ander licht op de situatie..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 08:14
Baas-J
Avatar van Baas-J
Baas-J is offline
kwijt kunnen moet je altijd ergens kunnen, das best begrijpelijk.
maar wat je met hem zou kunnen doen? gewoon gaan praten denk ik, en als het dan heel gezellig is en jij laat duidelijk merken dat je hem nog leuk vind onderneemt hij wel wat?

hoop voor je dat het nog wat wordt...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 10:15
The0
The0 is offline
Citaat:
Luni schreef op 01-10-2004 @ 09:09 :
Mijn grootste angst is dus echt dat ik weer teleurgesteld word en dus weer kan gaan huilen en heel lang me kut voelen. Weer afgewezen worden..
En dan de grote vraag: is je angst om afgewezen groter dan het onzeker zijn wat je nu hebt?
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verward maar verliefd en wil niet opgeven!
Potonga
13 28-08-2011 16:43
Liefde & Relatie ik wil hem terug, of vergeten,, help
SurfingFlower
7 15-12-2006 18:33
Liefde & Relatie Wat wil hij nou???
zoef de haas
20 09-06-2005 11:46
Liefde & Relatie Ex wil me terug en ik wil dit gewoon even kwijt...
CoveredEyes
10 31-01-2004 19:36
Liefde & Relatie Ik wil me ex terug
carlijn_tjuh
15 27-09-2002 15:50
Liefde & Relatie Ik wil mijn ex terug
HipHopSter
7 03-04-2002 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.