Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2004, 18:21
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-09-2004 @ 19:19 :
Het was dat achterlijk -icoontje, denk ik.
haha, dat van ironie was ook niet serieus bedoeld maar ik had niet zo`n reactie verwacht...

btw, antwoord anyone?
__________________
Most of us only care about money makin'
Advertentie
Oud 30-09-2004, 21:39
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Lilith schreef op 30-09-2004 @ 18:11 :
Wat een bullshit. Maar volgens mij wat ik ook over hem zeg, het maakt niet uit. Jij zal t toch wel zien als een player. Mijn vriend KAN geloof ik niet eens geniepig lachen. En nee hij is geen player. Hij was al een vriend van mij voordat ik wat hem kreeg. Mijn god, hij is verre van player.

En wie ben jij om me dit te vertellen eigenlijk?
Meid, ik zeg juist NIET dat je vriend een player is. Ik weet niet hoe lang je al met hem hebt, maar hij is al je vriend, dat zegt al wat. Wat ik bedoel is, dat de eigenschappen die je net vertolkte in je andere boodschap ook gebruikt kunnen worden door iemand die niet verliefd is. Val mij in het vervolg dus alstublieft niet aan met woorden, maar lees mijn teksten goed. Ik weet dat het soms vaag kan overkomen, maar ik geef graag mensen 2 kanten van een verhaal en jouw verhaal nam ik hierbij als soort van voorbeeld.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Oud 30-09-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
STUFF schreef op 30-09-2004 @ 15:34 :
opvallend hoeveel mensen nog nooit een baksteen hebben gehad. jullie hoeven echter niet te wanhopen, sommige jongens laten het op een minder directe manier merken; bijvoorbeeld door een simpel betonblok of een literfles cement.
Precies, nou is een baksteen toch meer een cadeau voor een meisje... Zelf heb ik nog nooit een baksteen gekregen, wel veel gekocht natuurlijk.

Ik gebruik altijd dit boek, zodat ik weet dat ik het juiste type baksteen geef (zodat het past bij de gelegenheid)





p.s: ik lees dat jullie de bakstenen meestal inpakken, maar spreekt het product niet voor zichzelf?
Oud 30-09-2004, 21:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dit topic is nu al legendarisch!
Oud 30-09-2004, 23:06
Susu
Avatar van Susu
Susu is offline
Citaat:
Alex schreef op 30-09-2004 @ 22:49 :
Precies, nou is een baksteen toch meer een cadeau voor een meisje... Zelf heb ik nog nooit een baksteen gekregen, wel veel gekocht natuurlijk.

Je hebt gelijk dat een baksteen een cadeau voor een meisje is. Algemeen bekend is dan ook dat een jongen een meisje een (het liefst zelfgemaakte) baksteen schenkt.
Meisjes daarin tegen doen er beter aan om een stoeptegel te geven. De manier waarop dit gegeven wordt verschilt natuurlijk per persoon, aangezien het bij iedereen verschilt hoe hij/zij zijn verliefdheid uit.
Oud 30-09-2004, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Susu schreef op 01-10-2004 @ 00:06 :
Je hebt gelijk dat een baksteen een cadeau voor een meisje is. Algemeen bekend is dan ook dat een jongen een meisje een (het liefst zelfgemaakte) baksteen schenkt.
Meisjes daarin tegen doen er beter aan om een stoeptegel te geven. De manier waarop dit gegeven wordt verschilt natuurlijk per persoon, aangezien het bij iedereen verschilt hoe hij/zij zijn verliefdheid uit.
Bedankt voor je toelichting. Zelf krijg ik eigenlijk nooit een stoeptegel. Is het zo dat je de stoeptegel echt moet geven of is het zo dat je hem al op/in de stoep moet leggen? Dat zou verklaren waarom ik er nooit iets van gemerkt heb (ik zal morgenochtend de stoep eens aandachtig bestuderen)
Oud 01-10-2004, 09:16
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Vinden jullie dat opsturen hierin ook een optie is? Ik ben een beetje gek op iemand maar hij woont in Zweden...

Of zouden ze het gebruik daar niet kennen?
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 01-10-2004, 09:28
Verwijderd
Ik heb het even aangekeken, maar ik denk niet dat dit nog ergens heen gaat. Daarnaast denk ik dat je nog genoeg andere topics kunt vinden als je de zoekfunctie gebruikt.
Succes!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welchen Film haben Sie zuletzt gesehen, und wie fandest du es? II
DanielC
500 06-11-2006 12:23
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten All you need is love
Verwijderd
3 28-12-2005 11:16
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
Seksualiteit Lief voor iemand willen zijn (qua sex) = verliefd zijn?
cotton candy666
14 24-12-2002 10:54
ARTistiek eens verliefd, altijd verliefd...
Chloe Siere
6 03-09-2001 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.