Oud 05-07-2009, 23:59
Verwijderd
Als ik alleen op mijn kamertje zit weet ik vaak niet wat ik moet doen. Om de tijd te doden ga ik vaak slapen, maar daar word ik ook niet veel vrolijker van. Ik ben iemand die van gezelligheid houdt en alleen ga ik me vaak somber voelen. Nou ben ik heel erg benieuwd wat anderen zoal doen als ze alleen thuis zijn. Hoe kom jij een zondag door als je met niemand wat hebt afgesproken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2009, 00:06
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Meestal bel ik mijn werk of ik extra kan werken en anders bel ik nog ff een rondje of er echt niemand iets kan doen en als dat niet helpt ga ik gamen en films kijken
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 00:57
Verwijderd
Ik vind een avondje alleen vaak heerlijk. Als ik op m'n kamertje ben ga ik vaak (laat) lekker koken, sleep de maaltijd mee naar m'n slaapkamer waar m'n tv staat, huur een film, en ga dan lekker film kijken op bed terwijl ik lekker zit te eten.

Verder lezen, loos zappen eventueel, tekenen, schrijven, computerspelletjes spelen, opruimen/schoonmaken, kletsen met huisgenoten/familieleden/de hond. Als ik niet per se thuis hoef te blijven, ga ik evt. wandelen. Maar als ik me somber voel en alleen en van gezelligheid hou, dan zoek ik eigenlijk gewoon mensen op Zoek contact met vriendinnen of vriendje, ga op bezoek bij m'n oma, sporten in het sportcentrum waar ik medesporters spreek, en desnoods msnen met bekenden als ik het huis niet uit kan om welke reden dan ook, etcetera.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 07:08
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik wissel oeverloos forummen af met tv, rondjes door de buurt lopen, lezen, tekenen, muziek.
en zo eens in de zoveel tijd doe ik eens iets geks als gewichtheffen.

een kat is overigens ook een goed idee als je je alleen voelt, maar ik heb er zelf normaal niet genoeg tijd voor.

verder is er natuurlijk niet echt een reden om op zondag met niemand af te spreken.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 22:21
lol_nl
lol_nl is offline
Biedt een computer met internetaansluiting alleen niet al een complete, volmaakte wereld op zich waar je eindeloos van kunt genieten ?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 02:21
Verwijderd
Zelfbevrediging.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 10:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik vind het vaak heerlijk om eens een vrije dag/avond te hebben, hoewel ik je eenzaamheidsgevoel heel goed begrijp. Meestal pak ik dan een goed boek en ga ik lekker in bed/op de bank liggen lezen, zo vaak heb ik daar de tijd niet voor. Of ik maak ('s avonds) iets lekkers te eten voor mezelf klaar en ga dan voor de tv zitten met een goede film. Overdag wil ik ook nog wel eens gaan wandelen of opruimen. Kleine dingetjes regelen (betalingen, mailtjes sturen, brieven posten) of een stuk schrijven. De muziek lekker keihard aanzetten en meeblèren terwijl ik schoonmaak of dingen organiseer. Dit soort dagen zijn voor mij vaak voor klusjes die al te lang zijn blijven liggen.

Als je echt heel erg behoefte hebt aan mensen om je heen, bel dan gewoon kennissen/vrienden/familie op, als je daar de kans voor hebt en zeg ze gewoon 'hee, ik heb een dagje/avondje niets te doen, vind je het gezellig om samen wat te gaan doen' en als het niet kan, spreek dan voor een andere (eenzame) dag af. Bij mij komt het bijna altijd zo uit dat er dan iemand wel tijd heeft voor een drankje (op die dag of een andere). Of idd praat met huisgenoten/evt. mensen die je van een vereniging kent.
Probeer iig wel van deze vrije tijd te genieten ipv te denken dat je niets te doen hebt/depressief te worden en de hele dag in bed te liggen. Soms is het ook lekker om je gewoon een dag lang te kunnen vervelen zonder dat er dringende dingen moeten gebeuren.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 10:46
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
kletsen met de hond
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het vaak heerlijk om eens een vrije dag/avond te hebben, hoewel ik je eenzaamheidsgevoel heel goed begrijp. Meestal pak ik dan een goed boek en ga ik lekker in bed/op de bank liggen lezen, zo vaak heb ik daar de tijd niet voor. Of ik maak ('s avonds) iets lekkers te eten voor mezelf klaar en ga dan voor de tv zitten met een goede film. Overdag wil ik ook nog wel eens gaan wandelen of opruimen. Kleine dingetjes regelen (betalingen, mailtjes sturen, brieven posten) of een stuk schrijven. De muziek lekker keihard aanzetten en meeblèren terwijl ik schoonmaak of dingen organiseer. Dit soort dagen zijn voor mij vaak voor klusjes die al te lang zijn blijven liggen.

Als je echt heel erg behoefte hebt aan mensen om je heen, bel dan gewoon kennissen/vrienden/familie op, als je daar de kans voor hebt en zeg ze gewoon 'hee, ik heb een dagje/avondje niets te doen, vind je het gezellig om samen wat te gaan doen' en als het niet kan, spreek dan voor een andere (eenzame) dag af. Bij mij komt het bijna altijd zo uit dat er dan iemand wel tijd heeft voor een drankje (op die dag of een andere). Of idd praat met huisgenoten/evt. mensen die je van een vereniging kent.
Probeer iig wel van deze vrije tijd te genieten ipv te denken dat je niets te doen hebt/depressief te worden en de hele dag in bed te liggen. Soms is het ook lekker om je gewoon een dag lang te kunnen vervelen zonder dat er dringende dingen moeten gebeuren.
Het probleem is dat ik nog niet zo veel mensen ken in Utrecht, dus ik kan niet zomaar elke dag wat afspreken en ik heb heel veel vrije tijd. Daar ben ik gelukkig wel mee aan de slag gegaan. Vanaf september ga ik weer zingen in een koor en daar hoop ik ook wat vrienden te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 12:21
Verwijderd
Ik ken het probleem, maar ik weet ook niet zo goed wat ik ertegen kan doen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 12:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Het probleem is dat ik nog niet zo veel mensen ken in Utrecht, dus ik kan niet zomaar elke dag wat afspreken en ik heb heel veel vrije tijd. Daar ben ik gelukkig wel mee aan de slag gegaan. Vanaf september ga ik weer zingen in een koor en daar hoop ik ook wat vrienden te maken.
Dat snap ik, is inderdaad lastig. Maar als je zoveel vrije tijd hebt, is het dan niet de moeite waard om bijv. veel te reizen (naar plekken waar je wel mensen kent?). Dat in een koor gaan zingen lijkt me echt een heel goed plan, misschien zijn er nog wel meer dingen/cursussen die je evt. kunt gaan doen
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Altijd een gewillig oor!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 13:57
Streep
Avatar van Streep
Streep is offline
Citaat:
Als ik alleen op mijn kamertje zit weet ik vaak niet wat ik moet doen. Om de tijd te doden ga ik vaak slapen, maar daar word ik ook niet veel vrolijker van. Ik ben iemand die van gezelligheid houdt en alleen ga ik me vaak somber voelen. Nou ben ik heel erg benieuwd wat anderen zoal doen als ze alleen thuis zijn. Hoe kom jij een zondag door als je met niemand wat hebt afgesproken?

Slapen op zondag? Hopeloos, je kunt er juist zo'n mooi dagje van maken! Onderneem iets!
Wanneer ik zo'n vrij dagje had zou ik mezelf heerlijk verwennen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 23:05
lol_nl
lol_nl is offline
Ik heb een groot respect voor mensen die in hun vrije tijd veel gedaan krijgen. Bij mij is er meestal een grote scheiding tussen school/leren en niks doen (internetten). Na een dag school of dag intensief leren heb ik echt de energie niet meer om nog een boek te lezen, te koken of iets nuttigs te doen. Zelfs met anderen praten wordt dan te vermoeiend .
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 23:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik vind het heerlijk om af en toe een avond of dag alleen thuis te zitten. Een beetje achter m'n computer hangen, forumen en muziek luisteren of films kijken. Ik heb een kat, lees boeken en ik speel gitaar. Eigenlijk is er altijd wel iets om me mee te vermaken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 23:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Keihard chillen, tenzij ik iets beters te doen heb. Ik kan het me wel voorstellen dat mensen er down van worden, dat heb ik ook weleens gehad. Maar ik heb het eigenlijk te gezellig met mezelf om erin te blijven hangen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 23:34
Zowieso
Avatar van Zowieso
Zowieso is offline
aangezien lentekriebel en forever hetzelfde probleem hebben kunnen zij misschien samen iets bedenken
__________________
Hoi, ik heet Zoë en daarom gebruik ik Zowieso en niet Sowieso.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 17:57
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ga heel hard meezingen met muziek. Of heel hard gitaar spelen. Geen goed plan als je in een studentenflat woont.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-07-2009, 20:21
Streep
Avatar van Streep
Streep is offline
Citaat:
Ik ga heel hard meezingen met muziek. Of heel hard gitaar spelen. Geen goed plan als je in een studentenflat woont.
Agg, mag wel een keertje! Hebben die arme eenzame mensen om je heen ook eens een lolletje toch?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 08:40
Steleto
Avatar van Steleto
Steleto is offline
Ik denk dat er wel een verschil is tussen of je een paar losse uurtjes te vullen hebt naast je werk/studie, of dat het echt over hele dagen gaat.

Ik zit op dit moment (psychisch) ziek thuis en ik merk dat het echt wel lastig is om aan al die uren/dagen invulling te geven. Ik vind het fijn om achter de naaimachine te zitten, daar kan veel tijd in gaan zitten. Zit ook veel achter de pc, en lees wat als ik de concentratie heb. Puzzels van 1000 stukjes maken is ook wel tijdvullend, maar daar krijg je na een tijd echt genoeg van.
Vooral met creatieve dingen valt veel tijd te vullen, omdat die elke keer anders zijn, in tegenstelling tot bijv puzzelen. Dus schrijven, naaien, tekenen etc. Maargoed, dat moeten dan wel dingen zijn die je leuk vindt om te doen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 11:42
Verwijderd
Ik vermaak me prima alleen, ik ga films kijken in m'n eentje, lekker koken voor mezelf, lezen, schrijven, muziek luisteren, studeren, een taal leren, beetje over internet surfen, tv kijken, koekjes bakken, spelletjes spelen op de computer, opruimen, schoonmaken.... en er zit nooit genoeg tijd in een dag wanneer ik alleen ben...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 12:01
wup
wup is offline
Toen ik net op kamers ging, stopte ik ook vrij snel met mijn studie en had ik niets te doen. Ik ging idd ook veel slapen en uren aftellen tot ik weer naar bed kon.
Ik ben nu eigenlijk bijna elke dag alleen en vermaak me prima ( lang leve dit forum oa). Ik lees, zing heeel hard mee met de radio. Ik luister uren per dag cd's, lees boeken en als ik weg wil ga ik de stad in of uren door de stad wandelen.Wat andijvie zegt, bijna geen tijd genoeg. Al moet ik zeggen dat ik het wel lekker vind als ik geen vakantie heb en gewoon lekker met school bezig kan. Dat probeer ik nu in de vakantie ook door te zetten door veel te lezen etc.
Ow, en in de zomer pak ik een kleed en ga ik in het park liggen lezen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 22:25
Vivian.
Vivian. is offline
Toevallig ben ik binnenkort twee weken alleen thuis. Mijn invulling bestaat uit:
*werken
*het huishouden doen
*vrienden zien
*uitgaan
*school
*films kijken die ik nog wil zien
*boeken lezen

En verder vult de overgebleven tijd zich vanzelf in.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 17:52
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Helaas ben ik niet zoveel thuis, en zeker niet alleen.

Vaak begint het dan met eerst eens de groenbak legen die lekker aan het schimmelen is, glas weg brengen en dus tja, vuilnis afvoeren.

Oh, en als ik niets hoef te doen, slaap ik graag uit. Woon op de rand van het bos, dus het is ook gemakkelijk daar even rond te lopen, eventueel ga ik zelfs hardlopen.

En vervolgens..ik schrijf vaak in mijn dagboek, lees een goed boek. En Internetten.
Lange films kan ik me alleen slecht op concentreren, dus soms download ik series.

Ook ruim ik mijn kast op, met name kledingkast. Of ik lig laveloos op de bank.
Maar meestal dus bezig, en ook veel huishouden.
Als ik na alle noodzakelijk taken en ontspanning nog tijd over heb bak ik meestal brood of taart.
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 16-07-2009, 18:11
Gwennaëlle
Gwennaëlle is offline
Citaat:
haha xD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2009, 19:40
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik ben al 4,5 jaar niet meer alleen geweest, dus ik zou het niet weten. Als ik alleen op de afdeling zat, had ik het wel geweten. Muziek lekker hard in de woonkamer, haha!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Toevallig ben ik binnenkort twee weken alleen thuis. Mijn invulling bestaat uit:
*werken
*het huishouden doen
*vrienden zien
*uitgaan
*school
*films kijken die ik nog wil zien
*boeken lezen

En verder vult de overgebleven tijd zich vanzelf in.
Werken, vrienden zien, uitgaan en school doe je toch niet alleen thuis

Ik ben niet zo vaak alleen thuis, dus dan heb ik altijd allerlei dingen die moeten gebeuren of die ik nog zou willen doen, en als dat niet zo is ben ik al lang blij als ik eens een paar uur kan lezen. Als ik een rustige dag heb gebruik ik die ook graag om eens langdurig naar buiten te gaan, een stuk fietsen bijvoorbeeld. En dan neem ik de tijd om uitgebreid te koken.

Maar ik kan me voorstellen dat het gaat vervelen als het lang duurt. Ik raad je aan om een hobby te verzinnen. Dat koor is een goed idee, maar ook een hobby die je in je eentje kan doen. Bijvoorbeeld schilderen, zelf kleren maken, een taal leren, gitaar leren spelen, een computerspel. Er is vast wel iets dat bij je past. En het is niet erg als je er in het begin slecht in bent. Het is ook niet erg als je er na vijf jaar nog steeds slecht in bent. Je doet het dan puur omdat je het leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 11:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Film kijken, games spelen, boek lezen, internetten, muziek luisteren, kamer opruimen.

Ook kun je op internet kijken of er in de buurt niet toch wat te doen is. In de zomer zijn er vaak wel zomermarkten of koopzondag. Dat laatste is natuurlijk niet thuis, maar kun je wel gaan doen als je alleen thuis bent
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 11:15
Verwijderd
achterstallige dingen ophalen. Beetje conditie kweken, pc opschonen, muziek luisteren dat soort zaken
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 17:48
Verwijderd
Dankjulliewel voor alle helpende reacties! Ik merk zelf dat ik beter met mijn vrije tijd om kan gaan nu ik beter in mijn vel zit. Doordat ik me down voelde vond ik niks leuk om te doen en bleef ik in bed. Ik kan me nu ook beter concentreren waardoor een boek lezen ook weer heerlijk is. Daarnaast is het binnenkort gedaan met de vrije tijd omdat ik dan weer ga studeren
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 00:13
Vivian.
Vivian. is offline
Ik geef slechts een invulling van mijn weken Sarah Uiteraard zie ik mijn vrienden ook buitenshuis. Ik keten mezelf niet aan huis vast.

Ooh en lentekriebel, gewoon bij een sport gaan, of een studievereniging. Of iets. Nee, heel zinnig advies komt er nu niet uit me. Maar je weet vast wel wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 09:53
Verwijderd
Maar de vraag was, wat je doet als je alleen thuis bent, niet wat je zoal in je leven doet
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 10:28
Vivian.
Vivian. is offline
Maar ik ga graag dieper op de vraagstelling in. Jawohl. De vraag was toch ook hoe ze haar tijd in vredesnaam in kon vullen?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 11:10
Verwijderd
tekenen, schilderen, uren visjes kijken, internetten, gamen, lezen, eten, dagdromen, dansen(soms), keihard meezingen op de muziek (heel soms) en slapen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 15:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij mij helpt het ook als ik bewust iets ga doen. Wanneer ik me verveel zit ik hele dagen achter het forum (zoals nu ), dat is een ingebakken gewoonte. Zo te lezen is slapen dat voor jou.
Als ik bewust tegen mezelf zeg dat ik wat ga doen, blijkt die film die ik opzet uiteindelijk hartstikke leuk. Of bleek mijn kamer opruimen best nuttig en niet eens zo vervelend. Of was het best leuk weer eens dat spel te spelen. Oftewel, soms moet je jezelf ook even pushen om niet in de verveelmodus te geraken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 14:22
Verwijderd
zingen, dansen, schoonmaken, bellen, werken, lezen in het park, douchen/bad, talen leren, nadenken over bepaalde onderwerpen/gesprekken, naar een museum gaan want dat vind ik in mijn eentje minder triest dan bijvoorbeeld naar de film gaan maar vooral: vrienden bellen om allerlei idiote dingen te ondernemen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-07-2009, 12:58
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Wat zingen er veel mensen hier..

Activiteiten die ik doe als ik alleen ben bestaan uit zingen, computerspelletjes, lezen, tekenen, lekker lang tutten onder de douche, film/series kijken, het huishouden, dagdromen, dingen voor mijn studie, surfen op internet... en vast wel meer dingen die ik nu even niet kan bedenken.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 16:56
Verwijderd
Ik speel wat gitaar en probeer wat liedjes te schrijven. Ik vind het ook vreselijk leuk om me op te maken - om dan vervolgens helemaal niet uit huis te gaan, hehe. en om gewoon wat te computeren, mijn kamer op te ruimen en Friends, Will & Grace en House te kijken.
maar over het algemeen heb ik een hekel aan alleen binnen te zitten..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 09:26
Verwijderd
Lezen, muziek luisteren.
Soms pak fifa 08 uit de kast en ga ik ff een paar uurtjes een spelletje spelen op de pc.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 12:42
Verwijderd
WoW spelen, internetten, forum checken, muziek luisteren, tv kijken, schoonmaken
Met citaat reageren
Oud 24-07-2009, 13:56
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Af en toe gamen, beetje grafische vormgeving doen, lezen, plaatjes draaien, bier drinken, teh interwebs proberen uit te spelen, koken.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 00:22
Verwijderd
gitaar spelen, aanklooien met photoshop, websites maken, msn-en, boekje lezen, verdiepen in dingen zoals filosofie, beetje wikipedia helemaal doorlezen, cdtje luisteren, met mensen bellen... nieuwe bands ontdekken, computeren, nog meer computeren... zingen, muziek componeren... weet ik 't, ik verzin wel iets met mn tijd
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 20:32
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Waarom zoek je geen werk? In de horeca bijvoorbeeld gaat veel tijd zitten. Ook omdat je vaak nog naderhand ('s nachts) even nakletst met collega's. Tegen de tijd dat je 's ochtends wakker bent is het alweer tijd om naar je werk te gaan

Je zou bijvoorbeeld ook bij een uitzendbureau (studentenwerk bijvoorbeeld) af en toe een dagje kunnen werken. Breekt je week.

Mocht werken geen optie zijn:

- leer jezelf fotoshoppen via een cursus op internet
- download alle afleveringen van een lange serie (Six feet under is een aanrader)
- zoek een moeilijk recept op internet en ga dat maken
- ga knutselen! Als je eenmaal in een kunstwerkje zit (cadeautje voor iemand bijvoorbeeld?) kun je daar zo uren mee bezig zijn. Ik ben eens dagen bezig geweest met een fotoalbum voor m'n vriendje
- zorg dat je bij de laatste twee veel troep maakt zodat je lang kunt opruimen
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 21:05
Verwijderd
gitaarspelen, lezen, blowen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 22:15
simpleasy
simpleasy is offline
doen wat je anders nooit kan doen:
-op de tafel gaan staan en dansen
-naakt rondlopen
-hardop denken
-alles beginnen uitschelden; inclusief meubels, de vloer, het plafond, je vis, etc

kortom, alles waardoor iedereen je voor gek zou verklaren als je het doet in het bijzijn van iemand anders ;p
btw; hardop denken en alles uitschelden zijn mijn favorieten; daar raak je enorm veel stress van kwijt xD
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 00:51
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Seks?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 02:38
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Sporten, tekenen, muziek maken/luisteren, nutteloos op internet zitten.
Maar vooral sporten is fijn.
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Seks?
In je eentje?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 21:35
elvis presly
elvis presly is offline
als ik me echt verveel ga ik, net zoals anderen vaak gamen of tv kijken.
maar wat ik ook wel een hele goede tijd verdrijver vind is masturberen en dat net op het randje dat je wil klaarkomen stoppen, enen 30 sec. tot een minuut wachten en dat zet zo lang doen tot dat je het niet meer kan uithouden en toch klaarkomt, daar ben je wel ff zoet mee en daarnaa wil ik altijd wel ff rustig op bed liggen, en verder doe ik gewoonn wat ik niet laten kan.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 21:54
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
als ik echt alleen ben lekker op de bank hangen. en blowen. als ik meerdere dagen alleen ben dan anders doe ik het buiten. verder mijn muziek op mijn kamer zo hard zetten dat ik het achterin de tuin nog kan horen. en al dat soort dingen.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine "Hij heeft witte sokken aan" "nee toch, meteen dumpen!!"
Lorelei
106 13-06-2005 17:35
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Voor Alle Moslims!!!
Mizz-Scatjuh
49 10-05-2004 16:25
Liefde & Relatie hoe haal ik mijn ouders nou toch over?!
droppie
38 15-07-2003 17:50
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.