Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 17:21
meki
meki is offline
ANKARA - Het zuidoosten van Turkije is donderdag opgeschrikt door een zware aardbeving. Volgens eerste schattingen van de Turkse autoriteiten in Ankara vielen er waarschijnlijk tussen de 150 en 200 doden. In de loop van de ochtend werden meer dan zeventig nabevingen gevoeld.

http://www.meki.8m.com/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 17:30
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Oei oei, misschien zijn dat wel de chemische wapens van Saddam die ondergronds tot ontploffing worden gebracht.

Dat neemt niet weg dat het verschrikkelijk is voor de bevolking.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:33
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Hm..eh...goh, ja.... erg zeg... hoe heeft het nou zo ver kunnen komen??

hopen dat het niet nog een keer gebeurd zeg...

sorry ik weet hier niets nuttigs over te zeggen
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:04
Atje85
Atje85 is offline
Die hufters aan de top die moeten es wat meer geld uittrekken voor betere gebouwen!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:46
michael1
michael1 is offline
Daar ben ik geweest.
Erg triest trouwens een aardbeving.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:49
maysa
maysa is offline
ben ik ook geweest
gebeurd nog 'regelmatig' in turkije
maar veel kan je er nie aan doen
en ook nie over zeggen
heb wel medelijden
__________________
eenzame zwerver aanhanger van mijn eigen denken en doen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 01-05-2003 @ 20:04:
Die hufters aan de top die moeten es wat meer geld uittrekken voor betere gebouwen!
Zeker, waarom zijn toch alle regeringen hetzelfde? Ze geven altijd geld uit aan de verkeerde zaken.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 21:41
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 01-05-2003 @ 21:57:
Zeker, waarom zijn toch alle regeringen hetzelfde? Ze geven altijd geld uit aan de verkeerde zaken.
Zoals oorlogen (USA), straaljagers die niemand wil (Nederland), staatsschuld (Nederland).....

Need we say more?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:10
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 01-05-2003 @ 20:04:
Die hufters aan de top die moeten es wat meer geld uittrekken voor betere gebouwen!
dat wilde ik net zeggen
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:12
thugz-angel
Avatar van thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 01-05-2003 @ 21:57:
Zeker, waarom zijn toch alle regeringen hetzelfde? Ze geven altijd geld uit aan de verkeerde zaken.
omdat ze op die manier de kans hebben om meer macht te krijgen, idioten dat ze zijn
__________________
Er is ter wereld geen groter venijn, dan vriend te schijnen en vijand te zijn
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:30
Verwijderd
Citaat:
thugz-angel schreef op 01-05-2003 @ 23:12:
omdat ze op die manier de kans hebben om meer macht te krijgen, idioten dat ze zijn
Ja, zie de voorbeelden van naam onbekend maar.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:34
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 01-05-2003 @ 21:57:
Zeker, waarom zijn toch alle regeringen hetzelfde? Ze geven altijd geld uit aan de verkeerde zaken.
Dat is wel heel makkelijk gesteld. Als er een behoorlijke aardbeving is, blijven zelfs erg stevige gebouwen niet staan, hoeveel geld er ook voor is uitgetrokken.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:49
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef op 01-05-2003 @ 23:34:
Dat is wel heel makkelijk gesteld. Als er een behoorlijke aardbeving is, blijven zelfs erg stevige gebouwen niet staan, hoeveel geld er ook voor is uitgetrokken.
Dat heeft niets te maken met wat ik zei, ik ging in op de reactie van Atje. Je quote de verkeerde
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 01:03
Atje85
Atje85 is offline
Met de top bedoelde ik diegenen die opdrachtgever (en uitvoerder) van t gebouw zijn, niet zozeer de politiek, want die kan niet alles gaan checken in TUrkije
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 21:27
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 01-05-2003 @ 23:49:
Dat heeft niets te maken met wat ik zei, ik ging in op de reactie van Atje. Je quote de verkeerde
Sorry, je hebt gelijk. *neemt zich voor beter te lezen voortaan*
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 21:32
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
*Burning water* schreef op 01-05-2003 @ 23:34:
Dat is wel heel makkelijk gesteld. Als er een behoorlijke aardbeving is, blijven zelfs erg stevige gebouwen niet staan, hoeveel geld er ook voor is uitgetrokken.

Wedden dat bij veel aardbevingen van de laatste 20 jaar in TUrkije veel minder doden waren gevallen als er wel eens goede gebouwen waren gebouwd.

Bij die aardbeving in Istanbul vielen meer dan 40 000 doden en dan zag je beelden van gebouwen die met de grond gelijk waren terwijl anderen niet eens beschadigd waren of heel erg licht.

Ik ben t met je eens dat je niet alles kunt voorkomen, maar wel erg veel.(wat betreft turkije)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:47
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 02-05-2003 @ 22:32:


Ik ben t met je eens dat je niet alles kunt voorkomen, maar wel erg veel.(wat betreft turkije)
Tja.... Dan moet daar wel (veel) geld voor beschikbaar zijn. Ik denk dat de hoogste prioriteit gaat naar de economische opbouw van het land en het voorbereiden op toetreding tot de europese unie.

G-d moge de getroffen families bijstaan.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 00:03
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 02-05-2003 @ 23:47:
Tja.... Dan moet daar wel (veel) geld voor beschikbaar zijn. Ik denk dat de hoogste prioriteit gaat naar de economische opbouw van het land en het voorbereiden op toetreding tot de europese unie.
.

Das waar, maar elk jaar weer als ik op vakantie ben zie ik gewoon gebouwen gebouwd worden met wel meer dan 20 verdiepingen en dan 5 naast elkaar ergens op een afgelegen gebied en ze zien er neit stevig uit. Grond is vet goedkoop in turkije, arbeid ook en t materiaal al helemaal. T probleem is dat de mensen in de top alles wegzuigen kwa geld, vandaar ook de economische crisis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.