Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2004, 19:33
stickybandit
stickybandit is offline
Ik denk dat Jordan er alles aan gaat doen om Jos te krijgen: ze hebben het geld gewoon keihard nodig om nog om wat punten te kunnen strijden. Jos is degene met het grootste budget en kan aardig rijden. GO JOS!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2004, 18:06
DopeBean
DopeBean is offline
http://www.itv-f1.com/news/news_story/19653


zie tekst + foto

kan tog niet anders
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 18:23
Verwijderd
zie ik daar een mooie trustsponsor op de auto?

is er dan toch hoop?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 22:11
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Iemand heeft denk ik lollig zitten doen met photoshop...
Er zit ook nog iemand in met een oude Schumacher helm.

Ik denk niet dat dit verhaal waarheid is, al hebben verschillende nederlandse sites het verhaal al over genomen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 22:24
Verwijderd
zou zo kunnen, ik ken die helmen enzo niet allemaal uit m'n hoofd

maar is er dan wel een foto beschikbaar waar de nieuwe wagen van jorden te zien is zónder de trust sponsor?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 08:02
phmpruim
phmpruim is offline
offtopicvraagje: waarom bestaat hier een appart topic over? Jos komt uitvoerig aan bod in het algemeen f1-topic.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 10:36
Eric
Eric is offline
Perridon praat verder met Jordan


Het blad Formule 1 weet te melden dat Michel Perridon nog steeds aan het praten is met Eddie Jordan. De directeur van het Dordrechtse computerbedrijf Trust maakte bekend dat hij dinsdagmorgen in onderhandeling gaat met de Ierse teambaas van Jordan over een eenjarig contract.

Gisteren wist ITV al foto's te tonen van de eerste rondes van de EJ-14. Daarop valt te zien dat Nick Heidfeld de wagen bestuurt, met aan de zijkant van de wagen een Trust-logo geplakt. Michel Perridon was erg duidelijk in zijn redenatie:"Geen Jos, geen Trust."

Toch betekent dit nog niet 100% zeker dat Jos rijdt. Ondanks dat Perridon in het verleden meermaals de datum aankondigde waarop Jos Verstappen zijn handtekening zou zetten lijkt hij nu van deze fouten geleerd te hebben en spreekt over het "proberen te laten tekenen."

Dat Trust nu al op de wagens te zien is heeft te maken met het feit dat Trust als bedrijf al rond is met Jordan. Er blijft wel een keiharde voorwaarde van het contract voor de Limburger staan en dat betekent dat Jos Verstappen morgen rond moet komen, mocht Trust ook daadwerkelijk het geld willen overmaken aan Eddie Jordan.

Jordan op zijn beurt kan nauwelijks om de miljoenen van Trust en consorten heen. Zelfs na de uitstap van Wilux (de sanitairgigant is van mening dat het commercieel aantrekkelijker is om het Italiaanse Minardi te sponsoren) heeft Perridon de renstal nog een interessant pakket te bieden. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

'breaking' news op formula1.nl

klinkt goed trouwens
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 11:51
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-02-2004 @ 23:24:
zou zo kunnen, ik ken die helmen enzo niet allemaal uit m'n hoofd

maar is er dan wel een foto beschikbaar waar de nieuwe wagen van jorden te zien is zónder de trust sponsor?
Nee, want het verhaal was toch waar...

Hier staan zo'n 50 foto's van de shakedown van gister van de Jordan MET Trust logo's:
http://www.f1racing.nl/photogallery.php3?id=638
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 12:06
Tovenaar
Tovenaar is offline
Nou Jos make up your mind, wil je nou nog een jaartje laten zien wat je kunt in een redelijke wagen? Anders kun je beter meteen helemaal de formule1 opgeven want ik zie het niet gebeuren dat hij hierna nog een kans krijgt bij een team van behoorlijk niveau.
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Eric schreef op 03-02-2004 @ 11:36:
artikel
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:30
DopeBean
DopeBean is offline
morge wete we het!!! ik ga nu snel slape en hope da het snel morge is

c ya
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 21:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
DopeBean schreef op 03-02-2004 @ 21:30:
morge wete we het!!!
Ik weet nog nix hoor en anders had ik wel iets gehoord op de radio op mijn stageplaats vandaag...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 20:21
Verwijderd
onderhandelingen definitief gestaakt

(bron: www.verstappen.nl en www.nu.nl)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 20:32
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jos definitief NIET naar Jordan!

Eigenlijk vind ik het een goeie beslissing, ook al betekend het waarschijnlijk het einde van de carriere van Jos.
Jordan stond duidelijk niet te springen om Jos, ook al nam hij een grote zak geld mee. Nu was al duidelijk dat Heidfeld zowieso een voorkeurs behandeling zou gaan krijgen. Jos zou niet meer dan een pay-driver zijn voor het team.
Door nu zelf (met zijn managers) de keus te maken om niet bij Jordan te gaan rijden houdt hij de eer voor zichzelf. En daarnaast bespaard hij zichzelf nog een jaar bij een achterhoede team.

Het is vreselijk jammer dat we Jos niet meer op de grid tegen zullen komen. Voor mij was hij toch een extra reden om de F1 op de voet te volgen.

De heer Jordan staat nu eigenlijk best wel voor lul... Heeft ie zijn wagen gepresenteerd met Trust logo's, kan ie ze er meteen weer vanaf krabben. En nu hoeven de sponsors van de concurrenten van Jos weer iets minder in de buidel te tasten om hun rijder alsnog dat zitje te laten krijgen. Dus Jordan zal niet veel voordeel kunnen putten uit deze situatie.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 20:43
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 05-02-2004 @ 21:32:
Jos definitief NIET naar Jordan!

Eigenlijk vind ik het een goeie beslissing, ook al betekend het waarschijnlijk het einde van de carriere van Jos.
Jordan stond duidelijk niet te springen om Jos, ook al nam hij een grote zak geld mee. Nu was al duidelijk dat Heidfeld zowieso een voorkeurs behandeling zou gaan krijgen. Jos zou niet meer dan een pay-driver zijn voor het team.
Door nu zelf (met zijn managers) de keus te maken om niet bij Jordan te gaan rijden houdt hij de eer voor zichzelf. En daarnaast bespaard hij zichzelf nog een jaar bij een achterhoede team.

Het is vreselijk jammer dat we Jos niet meer op de grid tegen zullen komen. Voor mij was hij toch een extra reden om de F1 op de voet te volgen.

De heer Jordan staat nu eigenlijk best wel voor lul... Heeft ie zijn wagen gepresenteerd met Trust logo's, kan ie ze er meteen weer vanaf krabben. En nu hoeven de sponsors van de concurrenten van Jos weer iets minder in de buidel te tasten om hun rijder alsnog dat zitje te laten krijgen. Dus Jordan zal niet veel voordeel kunnen putten uit deze situatie.
jordan gaat failliet

Maar nu wil ik eigenlijk wel weten wat de te hogen eisen waren van meneer EJ
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 20:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 05-02-2004 @ 21:43:
jordan gaat failliet

Maar nu wil ik eigenlijk wel weten wat de te hogen eisen waren van meneer EJ
Ik denk dat een van de eisen van Jos was dat ie gegarandeerd het seizoen zou afmaken bij Jordan. Daarnaast wilde hij waarschijnlijk ook een gelijke behandeling als Heidfeld, dus elke race de beschikking over hetzelfde materiaal.

Omdat Jordan in geldnood zit konden ze deze eisen niet garanderen. En Jos en Trust wilde het risico niet nemen na 3 races alweer aan de kant te staan omdat Jordan falliet is gegaan...

Ik denk dat we niet veel lol hadden kunnen beleven als Jos bij Jordan had ingestapt. Ik denk dat het een seizoen vergelijkbaar aan vorig seizoen was geworden, en dat hoefde voor Jos (en zijn fans) echt niet meer.

Laten we hopen dat ie nu een leuk zitje vind in een andere klasse waar ie om de posiumplekken mee kan strijden...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:09
DopeBean
DopeBean is offline
vindt ontzettend kut en denk dak morge ram kut ga voele. iig om maar gelijk te kappe met de hele zooi lijkt het me duidelijk dat deze topic samen met jos onder gaat. jos zal niet meer trug keren in de formule 1. ik wens jos het beste met zijn leve dikke vinger da hij zijn fans zo lekker laat stikke.

sluite maar
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:26
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
DopeBean schreef op 05-02-2004 @ 22:09:
vindt ontzettend kut en denk dak morge ram kut ga voele. iig om maar gelijk te kappe met de hele zooi lijkt het me duidelijk dat deze topic samen met jos onder gaat. jos zal niet meer trug keren in de formule 1. ik wens jos het beste met zijn leve dikke vinger da hij zijn fans zo lekker laat stikke.

sluite maar
Dat je teleurgesteld bent OK, maar dat je m verwijt dat ie zijn fans laat stikken vind ik echt onzin... Ik denk dat het gewoon onmogelijk was om een plek te krijgen voor Jos waar hij ook mee kon presteren.

Je kunt mij niet wijsmaken dat je hem in een 2e rangs Jordan ergens achterin het veld had willen zien rijden. En dat het na 3 races alweer afgelopen zou zijn omdat Jordan falliet ging... Dat wil Jos niet, dat wil Trust niet en dat willen absoluut zijn fans ook niet.

Ik denk dat je onmogelijk kunt zeggen dat Jos zijn fans heeft laten stikken. Hij heeft tot het laatste moment gestreden voor een competatief stoeltje, maar het is m niet gelukt die te bemachtigen.
Door deze actie is het misschien nog mogelijk alsnog bij Jaguar in te stappen als vervanger voor Klien. Ik verwacht niet veel van die Oostenrijker dus wie weet.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:29
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Laat die Jos Stapvoets maar lekker thuis hor..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:31
DopeBean
DopeBean is offline
hij zegt wel da we een alvast een kaartje konde kope voor gp spanje ma da doe ik liever nu ook niet ik wacht ma es rustig af op de bekendmaking van de tweede coureur dan is het pas definitief

ga morge niet na school en blijf de ganse dag in mijn nest dat het ma snel over is!!!
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 23:39
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 05-02-2004 @ 22:29:
Laat die Jos Stapvoets maar lekker thuis hor..
Ik heb nooit gesnapt wat men met dit soort reacties wil bereiken.
Een beetje een cliché reactie na een teleurstelling, waar niemand iets aan heeft.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 07:47
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 05-02-2004 @ 22:29:
Laat die Jos Stapvoets maar lekker thuis hor..
het is volgens mij meer de schuld van Eddie Jordan dan van Jos...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 09:22
DopeBean
DopeBean is offline
zou het kunne zijn om weer een radiostilte af te kondigen of zou het echt afgelope zijn. Wat ik vreemd vindt is dat eddie zegt da jos de belangrijkste kanidaat is en een dag later is het hopeloos
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 13:22
DopeBean
DopeBean is offline
en je hoort nix meer van het verstappen kamp zou ut een teken kunne zijn let's hope so
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd de mooiste sportuitspraken
tinus11
146 26-07-2005 15:47
Vrije tijd Pre-season: Formule1 2004
mrhanky
187 27-02-2004 16:31
Lifestyle So 2003
Otis
162 04-01-2004 17:51
Vrije tijd [f1] GP Monte Carlo - Monaco 01-06-2003
Athlon
30 04-06-2003 14:44
Vrije tijd Verstappen and Albers to Minardi?
Moonspell
29 19-12-2002 17:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.