Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2002, 17:47
dopehead
dopehead is offline
moehaha wat een trieste gast,
ik ga wel keertje met shoensmeer me gezicht zwart maken met hem en op onze fietsen door de ghetto cruzen. mafkees
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2002, 01:43
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
kamiquani schreef:
Ali G is vet, om alles wat hij doet, de witte negers die in de grote steden rondlopen hebben daar niks van behalve de kleren, ze zijn niks...

Dat lied van "was ik maar een echte neger" is heel oud en slaat NIET op "witte negers" zoals die er vandaag rondlopen, het lied is ouder, het slaat op een andere rapper (Extince) geloof ik...
tnummer is van def p van osdorp posse en hoewel hij in zijn nummers nog wel es woorden wil wisselen met extince gaat dit nr niet over hem, is t meer voor de grap over van die gastjes in het algemeen...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 01:51
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
laah ik heb kaas met ZAAD zeg nietsssssssssssssss drugs is elxht
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 10:15
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
Citaat:
a new noise schreef:


wat vinden jullie hier nou van
wat een faker...

blanke met bandana's zijn fout
ketting over je trui voor een blanke is fout
2pac komt niet terug
2pac is niet vet
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 11:06
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
kamiquani schreef:
Ali G is vet, om alles wat hij doet, de witte negers die in de grote steden rondlopen hebben daar niks van behalve de kleren, ze zijn niks...

Dat lied van "was ik maar een echte neger" is heel oud en slaat NIET op "witte negers" zoals die er vandaag rondlopen, het lied is ouder, het slaat op een andere rapper (Extince) geloof ik...

Het heeft helemaal niks te maken met extince die ruzie is al 2 jaar geleden afgelopen voor meer uitleg naar Ramprecords.nl
en voor uitleg ruzie afgelopen tussen Extince,def p kijk naar hiphop pagina.nl prikbord en zoek naar ruzie Extince en def p.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 19:46
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
B@DG!RLinLOVE schreef:
ik vind die kledingsstijl heel leuk
maar ik vind dat van die wapen wel beetje gaar maarjaa..
ik val eigenlijk wel op dit soort jongens.. (die er zo uit zien dan he)
haha maar volgens mij ben ik de enige hier...
veel meisjes vinden het lelijk ja
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 19:47
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
maargoed iemand met southpole, karl kani, mecca kleding hoeft niet zo'n nerd te zijn als deze knakker!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 19:48
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef:


wat een faker...

blanke met bandana's zijn fout
ketting over je trui voor een blanke is fout
2pac komt niet terug
2pac is niet vet
precies
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 22:31
qghp
qghp is offline
loser!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 16:19
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Dit stukje ken ik. Heeft het niet een keer in de Revu ofzo gestaan ? Ik vind persoonlijk wiggers niet cool. Meestal weten niet wat de echte hip hop is.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 19:08
Mr`Mugatu
Avatar van Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Ik ben ook een groot fan van hip-hop, maar ik kleed me niet zo nee.

Maar wat ik ff kwijt wil: Als je naar een hip-hop concert gaat van een beetje underground mc's, dan zie je veel meer blanken dan zwarten.

Ik kan het ook niet precies verklaren.
__________________
Hansel, he's so hot right now!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 23:16
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
nou dan heb je het mooi mis

toen ik naar xzibit ging verwachte ik wel een beetje een feestje met veel grote dope gasten maar er waren meer boeren van buiten amsterdam dan grote negers

en in amsterdam houden niet zo heel veel negers van hiphop hoor, vooral veel surinamers/antillianen zijn meer bezig met hun eigen muziek(ik weet de naam ff niet) en ook reggea/dancehall is erg populair bij negers

ik kan het prima met ze vinden dus ik heb geen problemen met ze, en volgens mij is de houding van die gasten niet echt om het neger zijn maar meer het dope en gevaarlijke willen zijn...en dat heeft naar mijn wete niets met je achtergrond te maken


Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 12:20
Mr`Mugatu
Avatar van Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:
nou dan heb je het mooi mis

toen ik naar xzibit ging verwachte ik wel een beetje een feestje met veel grote dope gasten maar er waren meer boeren van buiten amsterdam dan grote negers

en in amsterdam houden niet zo heel veel negers van hiphop hoor, vooral veel surinamers/antillianen zijn meer bezig met hun eigen muziek(ik weet de naam ff niet) en ook reggea/dancehall is erg populair bij negers

ik kan het prima met ze vinden dus ik heb geen problemen met ze, en volgens mij is de houding van die gasten niet echt om het neger zijn maar meer het dope en gevaarlijke willen zijn...en dat heeft naar mijn wete niets met je achtergrond te maken


Rat

Ik weet niet zeker of dit voor mij was bedoeld, maar met Xzibit noem je ook iemand. Respect voor Xzibit (z'n underground werk heerst) , maar met die clipjes van hem werf je idd ander publiek dan normaal.

En wat ik zei over blanken bij hip-hop concerten klopt dus WEL.
Ik ben heel vaak bij een optreden geweest, en het is een juiste constatering dat er minder negers aanwezig zijn.
__________________
Hansel, he's so hot right now!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 12:24
Jerommeke
Jerommeke is offline
iedereen is baantie

Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 17:24
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:



En wat ik zei over blanken bij hip-hop concerten klopt dus WEL.
Ik ben heel vaak bij een optreden geweest, en het is een juiste constatering dat er minder negers aanwezig zijn.

dat zeg ik toch ook, jij had het alleen over dat er bij underground zoveel blanken komen

ik maakte daarop uit dat je bedoelt dat er bij grote artiesten meer 'donker' publiek komt

Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.