Oud 04-03-2018, 21:00
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Hoi allemaal
Ik had een vraagke over een bralette.
Ik heb namelijk 75E en ik wil graag een bralette die mooi is maar toch steun.
Hebben jullie aanraders?

Ik zag deze trouwens online: https://www.smartandsexy.com/bra/bra...rose-lace.html en als ik 38D zou pakken, zou dat passen? Heeft iemand met dezelfde cup misschien tips en een idee of dit een beetje steun heeft?
Mijn borsten zijn trouwens best breed, en naar licht buiten wijzend (behalve als ik het koud heb)
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2018, 21:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je support wil zou ik geen bralette kopen Ik zou persoonlijk eerder gaan voor bijvoorbeeld iets uit de freya fancies serie, deze beha's zijn mooi en een beetje sexy maar geven wel genoeg steun: http://www.freyalingerie.com/freya-fancies.aspx
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-03-2018, 21:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het beste werkt natuurlijk de beha passen en proberen hoe het zit, ook als je beweegt of er iets overheen aan hebt.
Ik ben geen fan van beha's online kopen, omdat het zo precies komt en zo vervelend kan zitten. Dus naar een winkel gaan die een beha heeft die je leuk vindt, passen, shirtje eroverheen, rondspringen/bukken/wat je ook doet op een normale dag. Dan weet je of je je fijn voelt in een beha.
Overigens ben ik vrijwel geheel gestopt met beugelbeha's dragen en mijn borsten zijn steviger en doen niet meer pijn als ik ongesteld moet worden, gewoon omdat ze niet ingekneld zitten in een stuk ijzer. Maar dat is Geschmackssache
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 00:06
Verwijderd
Ik zou absoluut niet zoiets kopen via internet. Je kunt beter naar een winkel gaan en daar BH's passen en je laten adviseren.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 11:44
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Ik ben bang dat als ik naar de winkel ga dat het al een stuk duurder is. Mijn huidige bh’s zijn heel goed maar totaal niet mooi. Het zijn gewoon de meest basic bh’s en ik wil eigenlijk iets moois. Maarja, hoe leg je dat uit aan je ouders? Die denken meteen dat ik het doe voor mijn vriendje...
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 11:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben bang dat als ik naar de winkel ga dat het al een stuk duurder is. Mijn huidige bh’s zijn heel goed maar totaal niet mooi. Het zijn gewoon de meest basic bh’s en ik wil eigenlijk iets moois. Maarja, hoe leg je dat uit aan je ouders? Die denken meteen dat ik het doe voor mijn vriendje...
Wanneer je een echt goede beha koopt is dat ook eigenlijk een investering. Ik heb een aantal beha's die vrij prijzig waren, maar die draag ik ook al jaren met minimale slijtage! Mijn moeder kocht beha's van Chantelle, die waren duur, maar gingen ook jaren mee. De laatste keer dat ik online beha's van een voor mij onbekend merk kocht heb ik ze letterlijk allemaal terug gestuurd. Gaven onvoldoende steun en hadden geen mooie pasvorm. Ik heb nu echt mijn vaste merk en weet welke maat en welke modellen van dat merk voor mij goed werken. Dat maakt het makkelijker om nu wel via internet (of zelfs vrij goedkoop bij een outlet of op Ebay) beha's te kopen.

Koop volgende keer een goede maar mooie beha, of overweeg zelf mee te betalen als je ouders het te duur vinden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 12:00
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Ik denk dat het probleem vooral is dat ik waarschijnlijk gewoon precies hetzelfde model krijg die dus gewoon basic zwart is terwijl ik juist iets anders (en mooiers) wil maar dat ik het niet durf te vragen omdat ze dan denken dat t voor mijn vriendje is.
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 12:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat is jouw aanname, wellicht denken ze dat helemaal niet. Jouw moeder heeft ook heus wel mooie beha’s voor zichzelf en voor niemand anders vraag het gewoon en laat je vriendje overal buiten, want het gaat om wat jij wil.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 12:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En daarnaast ben ik ook wel heel nieuwsgierig wat het uit zou maken als je het wel voor hem zou doen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 12:08
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
En daarnaast ben ik ook wel heel nieuwsgierig wat het uit zou maken als je het wel voor hem zou doen?
Mijn ouders zijn tegen alles wat met seks te maken heeft. Ze vinden dat ik zulke dingen mag pas doen als ik op mezelf woon dus als ik dan opeens mooie bh’s wil dan zijn ze daar ook wel snel op tegen
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 12:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik denk dat het probleem vooral is dat ik waarschijnlijk gewoon precies hetzelfde model krijg die dus gewoon basic zwart is terwijl ik juist iets anders (en mooiers) wil maar dat ik het niet durf te vragen omdat ze dan denken dat t voor mijn vriendje is.
Ik heb mijn mooie beha's vooral voor mezelf. Meestal ziet niemand me in mijn beha, maar geeft het mij wel wat extra zelfvertrouwen om een mooie beha aan te hebben.

Basic in een tof kleurtje is misschien al een goede middenweg, of zwart met wat kant?

Daarnaast: waarom zou je niet zelf een mooie beha kopen als je die graag wil? Als je niet tevreden ben met wat je krijgt, waarom dan niet zelf (mee) betalen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 12:19
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Ik heb mijn mooie beha's vooral voor mezelf. Meestal ziet niemand me in mijn beha, maar geeft het mij wel wat extra zelfvertrouwen om een mooie beha aan te hebben.

Basic in een tof kleurtje is misschien al een goede middenweg, of zwart met wat kant?

Daarnaast: waarom zou je niet zelf een mooie beha kopen als je die graag wil? Als je niet tevreden ben met wat je krijgt, waarom dan niet zelf (mee) betalen?
Ik ben opzich wel tevreden, maar ik heb er maar twee en die zijn allebei aan het einde van hun leven. De prijs was meer een probleem als ik alles zelf zou moeten betalen. De bh’s die ik nu heb zijn volgens mij €60 per stuk maar de lingeriezaak waar we die halen is over het algemeen wel duurder. Daar heb ik het geld niet voor. En als het van mijn ouders niet mag dan gebeurt het niet dusja
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 12:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben opzich wel tevreden, maar ik heb er maar twee en die zijn allebei aan het einde van hun leven. De prijs was meer een probleem als ik alles zelf zou moeten betalen. De bh’s die ik nu heb zijn volgens mij €60 per stuk maar de lingeriezaak waar we die halen is over het algemeen wel duurder. Daar heb ik het geld niet voor. En als het van mijn ouders niet mag dan gebeurt het niet dusja
Als je het merk en de maat van je huidige beha's weet kan je online (bij een outlet-winkel bijvoorbeeld) ook eens kijken of ze andere kleuren of uitvoeringen van diezelfde fijne beha hebben. Wanneer het een laatste model is, of een oude collectie, kan die dure beha ineens een stuk voordeliger zijn!

Of fluister volgende keer in de winkel de verkoopster in dat je wat leukers wil. Goede verkoopsters kunnen vaak goed de balans vinden tussen wat jij wil en waar je ouders voor bereid zijn te betalen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2018, 19:23
Verwijderd
Hm als ik dit zo lees ben ik wel echt blij dat ik van mijn moeder een andere opvoeding heb gehad.

Het gaat er wel om met wat voor doel je een BH koopt. Als je goede ondersteuning wil, ja dan zijn de BH's vaak gewoon duurder, maar gaan langer mee en ietsje "saai", hoewel er ook wel BHs zijn met goede ondersteuning die wel minder degelijk of gewoontjes zijn. Als je goede ondersteuning wil hebben, zou ik niet zomaar zo'n BH kopen die je in je eerste post zette. Ga je later echt spijt van krijgen.

Maar ik vermoed dat de BH die je wil kopen een andere functie heeft en wel voor je vriendje, waar overigens ook NIETS MAAR DAN OOK NIETS mis mee is als je het zelf wil. Tja dan maakt ondersteuning niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2018, 22:29
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Hm als ik dit zo lees ben ik wel echt blij dat ik van mijn moeder een andere opvoeding heb gehad.

Het gaat er wel om met wat voor doel je een BH koopt. Als je goede ondersteuning wil, ja dan zijn de BH's vaak gewoon duurder, maar gaan langer mee en ietsje "saai", hoewel er ook wel BHs zijn met goede ondersteuning die wel minder degelijk of gewoontjes zijn. Als je goede ondersteuning wil hebben, zou ik niet zomaar zo'n BH kopen die je in je eerste post zette. Ga je later echt spijt van krijgen.

Maar ik vermoed dat de BH die je wil kopen een andere functie heeft en wel voor je vriendje, waar overigens ook NIETS MAAR DAN OOK NIETS mis mee is als je het zelf wil. Tja dan maakt ondersteuning niet zoveel uit.
De grootste reden waarom ik mooiere bhs wil hebben is omdat ik me (ook met kleren aan) gewoon een stuk zelfverzekerder voel. Ik kreeg ooit een oude van een vriendin en die had een beetje kant, als ik die aantrok dan voelde ik me zo goed! Nu heb ik dus inderdaad een vriendje en het zou wel leuk zijn om het voor hem te doen maar dat is niet de hoofdreden. Ik heb ooit wel (stiekem) een bralette gekocht maar dat ging finaal mis omdat mijn borsten dus "breed" zijn, dus dat er best veel ruimte tussen zit en dat is helemaal niet mooi als er aan de zijkant geen steun is.
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 08-03-2018, 22:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
En als je dat tegen je ouders verteld, dat je het graag wil omdat je je er zelfverzekerder in voelt? In prijs scheelt het vast niet zo veel of je een saaie goede of een mooie goede beha koopt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-03-2018, 20:59
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Nu wordt het grootste probleem dat ik geen 70E maar 70F heb (ugh) en ik voor twee bh’s ongeveer €100 uit mag geven. De lingeriezaak in mijn plaats heeft super weinig keus en alles wat er is is super duur. We hebben een compromis gemaakt: een basic en een mooie. Alleen is de basic al €60 en de enige mooie die er is €85 🙁
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 19-03-2018, 21:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Lijkt me wel een mooie compromis. Misschien Kun je eens bij een lingeriezaak wat verderop kijken. Of anders evt zelf wat geld bijleggen voor de mooie bh
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2018, 21:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nu wordt het grootste probleem dat ik geen 70E maar 70F heb (ugh) en ik voor twee bh’s ongeveer €100 uit mag geven. De lingeriezaak in mijn plaats heeft super weinig keus en alles wat er is is super duur. We hebben een compromis gemaakt: een basic en een mooie. Alleen is de basic al €60 en de enige mooie die er is €85 🙁
Ik weet niet uit welke omgeving je komt, maar mocht Rotterdam bereikbaar voor je zijn dan is Superbra (https://www.superbra.nl/) echt een enorme aanrader. Zij verkopen beha's in heel veel verschillende maten, met veel keus wat betreft materialen/ kleuren/ pasvorm/ etc. en meestal rond de €50 per stuk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-03-2018, 21:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Haha, ik wou ook die winkel aanraden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Nu wordt het grootste probleem dat ik geen 70E maar 70F heb (ugh) en ik voor twee bh’s ongeveer €100 uit mag geven. De lingeriezaak in mijn plaats heeft super weinig keus en alles wat er is is super duur. We hebben een compromis gemaakt: een basic en een mooie. Alleen is de basic al €60 en de enige mooie die er is €85 🙁
Ahhh ik ken een heel fijn merk daarvoor. Maar ik weet niet of ik reclame mag maken... anders PM je maar.

Wel goed hoor dat je moeder nu meedenkt. Je hebt alleen maar profijt van goede BH's.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 07:18
Verwijderd
Citaat:
Nu wordt het grootste probleem dat ik geen 70E maar 70F heb (ugh) en ik voor twee bh’s ongeveer €100 uit mag geven. De lingeriezaak in mijn plaats heeft super weinig keus en alles wat er is is super duur. We hebben een compromis gemaakt: een basic en een mooie. Alleen is de basic al €60 en de enige mooie die er is €85 🙁
En als je dat verschil zelf bij legt dan? Hoeven je ouders niet meer geld uit te geven en ben jij evengoed blij.
Citaat:
Ahhh ik ken een heel fijn merk daarvoor. Maar ik weet niet of ik reclame mag maken... anders PM je maar.

Wel goed hoor dat je moeder nu meedenkt. Je hebt alleen maar profijt van goede BH's.
Welk merkkkkkk? Ik wil ook pm!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 08:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat mij betreft mag je fijne merken gewoon in het topic delen hoor, het is hier echt bedoeld als advies en jij bent geen persoon die het hele forum komt vol spammen met reclame

Ik zweer zelf echt bij de beha's van Freya, maar ben ook wel benieuwd naar jouw aanrader
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 08:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik vind zelf chantelle heel fijn, maar die zijn echt wel heel prijzig.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 08:29
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
In de goedkopere laag vind ik die van Esprit ook best heel oké trouwens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2018, 08:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind Esprit ook fijn maar die hebben haar maat niet volgens mij.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 09:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind zelf chantelle heel fijn, maar die zijn echt wel heel prijzig.
Die had mijn moeder ook altijd en die beha's gingen echt jaren mee. Relatief gezien valt het dan wel mee met de prijs Mits je min of meer uitgegroeid bent, anders heb je daar niet zoveel aan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vind zelf chantelle heel fijn, maar die zijn echt wel heel prijzig.
Dat ben ik met je eens.
Citaat:
In de goedkopere laag vind ik die van Esprit ook best heel oké trouwens
Esprit is in mijn ervaring alleen leuk als je kleine borsten hebt, of borsten die vanzelf op hun plek blijven zitten.

Laatst gewijzigd op 20-03-2018 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 17:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Esprit is in mijn ervaring alleen leuk als kleine borsten hebt, of borsten die vanzelf op hun plek boven zitten.
Ik vond de Esprit beha's die ik tot nu toe gezien heb vaak overdreven veel padding hebben. Dat hoef van mij niet zo nodig
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 17:58
Verwijderd
Ik ben fan van Prima Donna. Niet alle collecties, want soms is het wel wat truttig, maar zit ook genoeg leuke dingen tussen. De bikini's van Prima Donna zijn ook mooi! En het zit echt mooi en relaxt, kan je gewoon het water inspringen. Verder trouwens in de categorie fijne bikini's is Seafolly ook heel relaxt. Hebben ook vaak alle maten. Wel prijzig allebeide, maar dat vind ik het echt wel waard.

Verder zitten er ook vaak wel leuke dingen bij Marie Jo enzo.

Ik zit nu wat te googlen trouwens en ik ken dit merk zelf niet: Andres Sarda, maar dat ziet er ook wel leuk uit eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 18:03
Verwijderd
Wat zijn borsten toch mooi.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2018, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de Esprit beha's die ik tot nu toe gezien heb vaak overdreven veel padding hebben. Dat hoef van mij niet zo nodig
Esprit heeft schouderbandjes en een omtrekband (hoe dat ook alweer heet ben ik uiteraard weer vergeten ) die niet gemaakt zijn voor zware borsten die steun nodig hebben en dan heb je dus nog wiebelllllltieten.
Citaat:
Ik ben fan van Prima Donna. Niet alle collecties, want soms is het wel wat truttig, maar zit ook genoeg leuke dingen tussen. De bikini's van Prima Donna zijn ook mooi! En het zit echt mooi en relaxt, kan je gewoon het water inspringen. Verder trouwens in de categorie fijne bikini's is Seafolly ook heel relaxt. Hebben ook vaak alle maten. Wel prijzig allebeide, maar dat vind ik het echt wel waard.

Verder zitten er ook vaak wel leuke dingen bij Marie Jo enzo.

Ik zit nu wat te googlen trouwens en ik ken dit merk zelf niet: Andres Sarda, maar dat ziet er ook wel leuk uit eigenlijk.
Sea folly's is inderdaad echt heel mooiiiii. Ik gebruik bikini's niet vaak genoeg om er belachelijk geld aan uit te geven en bij dat soort merken vind ik dat oprecht jammer. En prima donna vind ik inderdaad vaak een beetje ouwewijvig

Verder is het ook echt onmogelijk om fatsoenlijke zwangerschapsbh's en voedingsbh's te vinden in een grote maat - die er niet kleiner op worden
Met citaat reageren
Oud 22-03-2018, 19:33
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Ik krijg deze blauwe: https://www.annadiva.nl/simone-perel...EaAhK-EALw_wcB

En een zwarte van chantelle. Ik moest zelf €20 bijbetalen maar ik ben er super blij mee! Ze moesten ze wel bestellen dus volgende week kan ik ze pas echt dragen
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 22-03-2018, 22:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik krijg deze blauwe: https://www.annadiva.nl/simone-perel...EaAhK-EALw_wcB

En een zwarte van chantelle. Ik moest zelf €20 bijbetalen maar ik ben er super blij mee! Ze moesten ze wel bestellen dus volgende week kan ik ze pas echt dragen
Fijn dat je blij bent met je nieuwe beha's. Leuk kleurtje, die blauwe!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Muziek Lowlands 2005
antigone
500 16-05-2005 18:04
Psychologie het zoveelste probleempje op dit forum...
blauw
4 08-04-2005 16:33
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 14:46
Software & Hardware Hoeveel kost dit systeem ongeveer?
Verwijderd
3 02-11-2002 15:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.