Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2002, 20:08
Kadaver
Kadaver is offline
Hoe lang gaan je kledingstukken mee? Wacht je tot ze versleten zijn of trek je kleding die ouder dan 1 jaar is NIET meer aan? En veschilt dit per kledingstuk? ---> trui, broek, boxer/lingerie, jas, sokken, schoenen etc...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2002, 20:13
Verwijderd
Ik heb soms oude t-shirts van mijn vader aan, sommige al tien jaar oud. Zonder opdruk is dat weliswaar...

Verder doe ik over het algemeen wel lang met kleding, ik wacht echt tot het versleten is. Behalve met sokken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:13
Verwijderd
kw8 gwoon tot ze verslete zijn/nie meer passen/ik ze nie meer mooi vin.. boeit me niks als ze een jaar oud zijn ofsow.. als je kleding nog goed is.. waarom zou je da dan wegdoen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Shadow Of Death schreef:
als je kleding nog goed is.. waarom zou je da dan wegdoen
idd
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:27
Verwijderd
Mwah, over het algemeen totdat het versleten is, óf totaal uit de mode.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:40
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
in principe tot ze versleten zijn, maar in ik betrap mezelf erop dat ik eigenlijk altijd mijn nieuwe kleren draag en oudere laat liggen...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:44
de
de is offline
na één keer iets gedragen te hebben gooi ik het gelijk weg
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:51
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Shadow Of Death schreef:
kw8 gwoon tot ze verslete zijn/nie meer passen/ik ze nie meer mooi vin.. boeit me niks als ze een jaar oud zijn ofsow.. als je kleding nog goed is.. waarom zou je da dan wegdoen
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:56
~julie~
~julie~ is offline
Mwah, meestal één of twee seizoenen..behalve natuurlijk de echte basics, die kun je altijd dragen!! Maar erg modegevoelige dingen hangen al snel te vergaren in de kast
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Shadow Of Death schreef:
kw8 gwoon tot ze verslete zijn/nie meer passen/ik ze nie meer mooi vin.. boeit me niks als ze een jaar oud zijn ofsow.. als je kleding nog goed is.. waarom zou je da dan wegdoen
idd, maar met 1 verschil - de versleten dingen zijn meestal mn lievelingsdngen, dus die draag ik ook gewoon.. heb een truitjesachtig-iets dat al bijna vier jaar oud is maar gewoon heel erg liev en mooi en het zit gewoon lekker.. gekocht in groep 8 maar pas em nu nog steeds, dus ik blijf em ook gewoon dragen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 23:20
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
tot dat ik het niet meer pas, of dat het echt heel vaal geworden is of wanneer ik het zat ben. Ik doe lang met mijn kleding. Ik had een broek+truitje 3 jaar geleden gekocht en nu merk ik dat ik breder geworden ben en het nie meer aan kan
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 00:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik draag kleding tot het echt gewoon uit elkaar valt.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 00:26
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik draag kleding tot het echt gewoon uit elkaar valt.
Sta je dan ineens naakt op straat?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 12:18
Alet
Alet is offline
Eigenlijk tot ik er zat van ben, dat kan bij impulsaankopen vrij snel zijn. Het komt iig niet vaak voor dat ik kleren draag tot ze af zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 12:48
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
nare man schreef:


Sta je dan ineens naakt op straat?
Ja dat gebeurt wel eens
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 14:23
Verwijderd
Truien gaan best lang mee. (jaren)
Broeken maximaal 1 jaar om normaal te dragen, daarna draag ik ze alleen op zondagmiddag of als ik ziek ben..
Overhemden, ligt aan het merk
Boxershorts maand 1,5 jaar (nou heb ik wel heel veel Boxershorts dus ik draag niet vaak dezelfde boxershort)
T-shirtjes (wit): half jaar, daarna is de kraag te lelijk
Polo's: 2 jaar
Schoenen: jaren
Korte Broeken: jaar of 2/3
Sokken: half jaar
Sjaals: onbeperkt?
Jassen: 2 jaar?


zoiets ofzo?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 14:31
Sara-Sofie
Sara-Sofie is offline
Bij mij alles ong. een half jaar, ik houd seizoens gebonden mijn kast bij
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 14:40
Alet
Alet is offline
Citaat:
Alet schreef:
Eigenlijk tot ik er zat van ben, dat kan bij impulsaankopen vrij snel zijn. Het komt iig niet vaak voor dat ik kleren draag tot ze af zijn.
Mijn kleding wil ook nog wel eens krimpen door het onvoorzichtige was-gedracht van mijn moeder
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-04-2002, 14:52
Verwijderd
Tot ik het zat ben. En hoe snel dat is, verschilt per kledingstuk..of het modegevoelig is, of een basic-kledingstuk. Ik heb nu dingen in mijn kast hangen die er echt al 4 jaar hangen ofzo, en die ik af en toe nog draag, gewoon, omdat het echt iets van 'mij' is, ik het nog leuk vind en het er nog goed uitziet. Het heeft ook wel met kwaliteit te maken; h&m-kleding bijvoorbeeld is redelijk modegevoelig, en niet van een geweldige kwaliteit, dat overleeft het dus 1 seizoen of korter in mijn kast. Duurdere kleding, met een betere kwaliteit blijft er langer hangen, omdat ik er gewoon niet tegenkan als er iets aan te zien is.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:34
Verwijderd
Ik draag het zolang ik het nog leuk vind, het nog past en er redelijk uitziet...
Helaaz kunnen niet al men kleertjes er goed tegen als ze in de wasmasjien gegooid worden....*snif*
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:42
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Over het algemeen doe ik vrij lang met kleding, de meeste items gaan uit de roulatie na onherstelbare schade (verfvlekken, een flinke scheur etc). Alhoewel sommige kleding vrij snel vaal is geworden door het wassen, dan ziet het er (imho) niet meer uit..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:49
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm tot het te klein is of versleten. Ik heb ook vrij veel kledingstukken die ik in een opwelling heb gekocht of bijv. voor een themafeestje en die ik nooit tot zeer sporadisch draag, best zonde maar dan kom ik thuis en dan pak ik het uit en heb ik echt zoiets 'wat heb ik nu weer voor 'n afschuwelijk ding gekocht' Als ik ga winkelen moet ik altijd 1 ding kopen wat ik zo lelijk vind dat het mooi word of iets wat ik anders nooit zou kopen (dat kan varieren van tijdschrift tot rokjes)

jas-2 jaar
broek- 1/1,5 jaar
trui-2 jaar
schoenen- varieert, bewaar ze sowieso erg lang maar dan loop ik er niet zo vaak meer op
shirtjes-varieert van een jaar tot 3 jaar(maar dan draag ik ze dus niet zo vaak)
polos-1 jaar
blous-half jaar (mijn mama kan niet wassen en krimpt ze altijd)
sokken-kort
bhs-2/3 jaar
ondergoed-1/2 jaar
sjaals/mutsen/handschoenen ed - tot ik ze zat ben dan gaan ze naar leger des heils


wat doen jullie met kleding die te klein is? leger des heils? nichtjes? prullenbak?
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 15:51
de
de is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:


wat doen jullie met kleding die te klein is? leger des heils? nichtjes? prullenbak?
verkopen op www.marktplaats.nl
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 16:02
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Uhm mijn zomerjas gaat nou al een jaar of 5/6 mee mijn winterjas 2 jaar, maar die moet voor volgend jaar wel flink worden opgeknapt of ik moet een nieuwe kopen...

Schoenen doe ik meestal het minst lang mee, ik heb oowk nooit dure schoenen... Ik heb altijd al gehad dat ik liever 5x paar jaar schoenen van 20 euro kocht dan 1x per jaar voor 100 ofzow...

Verder met mijn broeken heb ik meer dat ik er na een jaar of anderhalf ofzow op uitgekeken ben of dak ze nie leuk meer vind dan dat ze echt op zijn.... Voor truitjes hetzelfde, terwijl ik truien vaak nog wel langer draag....
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.