Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2002, 22:44
Conjo Doc
Conjo Doc is offline
Wat vinden jullie van mannen/jongens in pak? Is dit volgens jullie bestwel stoer of zou het iets zijn waardoor mensen volwassener willen lijken?

Af en toe loop ik ook welles in pak, omdat een pak gewoon lekker zit, en het toch ook een soort status met zich meebrengt, je krijgt sneller dingen gedaan dan dat je in 'normale' kleding loopt.

Kortom wat vind je ervan?

En dan als 2e subvraagje: "wat vind je van vrouwen die tegenwoordig stropdassen dragen?", is dit niet gewoon doorgeslagen feminisme?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2002, 23:08
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
mmm, in het 'dagelijks leven' hoeft een pak voor mij niet zo. Bij oude mannen boeit het niet, maar als ik van die jonge studenten over straat zie in zo'n net pak vind ik dat niet echt, naja, mijn smaak..
Hoewel het op zijn tijd best sexy is..
Stropdassen bij meisjes vind ik niet mooi, gewoon heel truttig..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 00:42
Egyptian
Avatar van Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
eztah schreef:
maar als ik van die jonge studenten over straat zie in zo'n net pak vind ik dat niet echt, naja, mijn smaak..

Kan ook niet vrijwillig zijn, bij mij op school (Hogere bedrijfskundige informatica) moet je bij presentatie's, lezingen en dat soort dingen altijd verplicht in 3 delig pak komen.
En d'r zijn er best veel die dat echt nie leuk vinden.

zelf draag 'k ook wel 's 'n pak. je wordt inderdaad anders aangekeken.
__________________
Was ik laatst bij 'n fijne rel, breekt er opeens een voetbalwedstrijd uit.***~Nachtploeg member~
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 07:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind het meestal wel mooi staan.
Het verschilt heel sterk per persoon en per pak.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 08:55
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Conjo Doc schreef:
Wat vinden jullie van mannen/jongens in pak? Is dit volgens jullie bestwel stoer of zou het iets zijn waardoor mensen volwassener willen lijken?

Af en toe loop ik ook welles in pak, omdat een pak gewoon lekker zit, en het toch ook een soort status met zich meebrengt, je krijgt sneller dingen gedaan dan dat je in 'normale' kleding loopt.

Kortom wat vind je ervan?

En dan als 2e subvraagje: "wat vind je van vrouwen die tegenwoordig stropdassen dragen?", is dit niet gewoon doorgeslagen feminisme?
hmm. zoals bij bijna alles ligt het aan de persoon. ik vind donkere mannen in pak het beter staan dan mannen met blonde haren. bij sommige mensen staat het gewoon niet, niks aan te doen, bij andere kan het, zoals eztah al zegt, best wel sexy staan

en stropdassen bij vrouwen, ik draag ook regelmatig een stropdasje, van de communie van mijn oom ik vind het wel mooi als het 'alternatief' wordt gedragen, met een wijde broek/rok, of juist zo schoolmeisje-achtig met zo'n geruit rokje en kniekousen. die stropdassen die nu (volgens mij) in zijn, vind ik echt lelijk, van die korte dingetjes bedoel ik. daar vind ik niks aan. en het ligt weer gewoon aan de persoon en de manier waarop ze het draagt...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 09:18
Verwijderd
Voor sommige gelegenheden is het verplicht, maar het kan ook heel mooi 'zomaar' staan.

Wat die dassen voor meisjes betreft: het was leuk toen vrijwel niemand het droeg, maar nu zie je in de eerste de beste discotheek al een paar van die domme troela's met een das voor. Niet leuk meer.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 09:20
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Ik vind een pak meestal erg mooi, maar om het nou 'zomaar' aan te trekken.. neuh..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 09:32
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
eztah schreef:
mmm, in het 'dagelijks leven' hoeft een pak voor mij niet zo. Bij oude mannen boeit het niet, maar als ik van die jonge studenten over straat zie in zo'n net pak vind ik dat niet echt, naja, mijn smaak..
Hoewel het op zijn tijd best sexy is..
Stropdassen bij meisjes vind ik niet mooi, gewoon heel truttig..
helemaal mee eens
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:00
poki
Avatar van poki
poki is offline
Het moet je wel staan.. Ik vind het wel erg mooi als het je dan ook staat!!

Post eens een foto in je pak
__________________
Ik houd van hobbies, puzzelen.. En misschien ben jij wel het laatste stukje..... *Kusje voor mijn lieve zusje Nicole* *klein kusje voor DrFreeman*
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:34
Verwijderd
Ik vind een pak altijd wel mooi staan. Bij vrouwen vind ik de meeste pakken ook wel leuk staan, alleeen mogen ze de stropdas inderdaad thuislaten!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:41
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
punkyfish schreef:


hmm. zoals bij bijna alles ligt het aan de persoon. ik vind donkere mannen in pak het beter staan dan mannen met blonde haren.
Klopt ook wel
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:41
enrico
enrico is offline
Ik loop ook regelmatig in pak. (voor school) zodra ik in de bus zit doe ik meestal min stropdas af. en de kraag wat losser.
dit vind ik vlotter en leuker staan. Een pak maakt de persoon wel ouder, ze spreken je sneller met Meneer aan, mensen kijken meer naar je.

Een pak staat je of het staat je niet.

Greetz Enrico

Ps. post morgen ofzo wel een foto van mij in pak
__________________
GREETS FROM HERE AND ALL OVER THE WORLD!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:46
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Pak is wel leuk en mooi enzow, maar niet in het dagelijks leven.
Delen van een pak combineren met casual kleding kan ook heel leuk staan trouwens.
Ik draag zelf soms ook wel eens een stropdas. Vind dat het best kan, vind het wel leuk staan.
Die van mij is blauw met allemaal kleine mickey mouse hoofdjes, maar dat zijn net radiohead poppetjes. Dus zeg ik altijd maar dat het dat zijn
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:25
feline
feline is offline
Baby, maak me gek !

Jongens/mannen in pak vind ik echt mooi. Maar trek je het echt zomaar aan? Voor presentaties en gala's etc. kan ik 't me heel goed voorstellen. Maar ik denk dat dit net zo is als met broodbeleg (ja ik ben een simpel mens) als je het te vaak eet, is het niet meer lekker...
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:44
de
de is offline
leuk,

mits het in redelijke mate gebeurt

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 13:49.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:20
Li
Avatar van Li
Li is offline
leuke jongen in pak is mooi
Maar om nou als een corpsbal een pak naar de sociëteit aan te doen gaat wel heel erg ver en overdrijf je naar mijn mening...
Voor nette gelegenheden (of naar je werk) is een pak prima, maar don't overdo it

Meisjes met stropdassen is redelijk doorsnee geworden...Opzich is het wel mooi, maar je ziet het teveel.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:43
RemmY
RemmY is offline
Als je dan een pak draagt, zorg dan dat het er ook verzorgd uit ziet. zonder te overdrijven natuurlijk. Constant in 3-delig lopen is misschien iets teveel van het goed.

Zelf draag ik heeeel af en toe een pak, maar nooit met stropdas e.d. vind je dat dat moet kunnen? of hoort zo'n strop erbij??

oh ja, vrouwen met stropdassen moet echt wel kunnen, kom op hey
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:54
miro
Avatar van miro
miro is offline
Heerlijk, een man in pak,echt sexy. Zag laatst een ex van me in pak lopen, ik kreeg meteen spijt Maar ja als je dan hoort waarom ze zon vaak pak aanhebben (wat voor werk ze dus doen) valt het behoorlijk tegen.

Vrouwen met stropdos vind ik echter echt een NOT. Vrouwen met een pak aan kan af en toe mooi zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2002, 17:34
boris godounov
boris godounov is offline
een meisje met een stropdas is het sexy'ste wat er is, maar dan ook alléén een stropdas
__________________
ik wacht nog op inspiratie
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:43
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
boris godounov schreef:
een meisje met een stropdas is het sexy'ste wat er is, maar dan ook alléén een stropdas


Citaat:
RemmY schreef:
Zelf draag ik heeeel af en toe een pak, maar nooit met stropdas e.d. vind je dat dat moet kunnen? of hoort zo'n strop erbij??
nee, hoort er niet persé bij vind ik. soms is het gewoon veel mooier zonder stropdas.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:09
Ninnoc
Ninnoc is offline
in dagelijks leven: nee
speciale gelegenheden/werk: ja

een pak kan heek mooi staan, italianboy heeft een mooie foto met pak en verder vind ik dat bepaade oudere mannen sowieso in pakken moeten, staat leuker, lekker decadente uitstraling

vrouw met das: ja
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:11
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik vind dat het best wel iets sexy's kan hebben ja. Alleen t kan al snel iets stijfs krijgen en als ik ergens niet op val. Ligt dus erg aan de persoon die er in zit, hoe hij zich gedraagt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:55
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
voor gelegenheden vind ik het heeel erg mooi staan.

antwoord op de sub-topic:
Ik vind dat echt verschrikkelijk vrouwen met stropdas, terwijl ik best jongensachtig ben en ik mijzelf 100% gelijk vind staan met de man.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:01
de
de is offline
meisjes met stropdas:

ik heb wel eens een keer een hele groep schoolmeisjes gezien die zich allemaal in de engelse kostschool stijl hadden gekleed, dat was wel gaaf...

...maar nu het een universele trend is geworden, vind ik het niet leuk meer, zelfs een beetje fout...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:29
maudje
Avatar van maudje
maudje is offline
Voor mannen: Mooi en heel erg sexy

Voor vrouwen vind ik pakken ook heel erg mooi, maar ze moeten wel op een goede manier gedragen worden en niet te mannelijk staan, niet lomp. Het moet toch een beetje vrouwelijk blijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 19:44
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
ik vind mannen/jongens in pak vaak erg mooi en sexy. ik ken ook wel een paar jongens die dat gewoon naar school ofzo aandoen, best lachen.

En voor meisjes een stropdas vind ik ook heel tof. Allen de laatste tijd loopt ongeveer half NL ermee en dan is het al weer minder
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:49
maar
Avatar van maar
maar is offline
Mannen in pak vind ik leuk, maar idd 'don't overdo it'. Stropdassen bij meisjes vond ik van begin af aan al gruwelijk fout en ik doe het dus alleen met carnaval (dat feest is eveneens fout overigens )
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:06
~Frederique~
Avatar van ~Frederique~
~Frederique~ is offline
Citaat:
maudje schreef:
Voor mannen: Mooi en heel erg sexy

Voor vrouwen vind ik pakken ook heel erg mooi, maar ze moeten wel op een goede manier gedragen worden en niet te mannelijk staan, niet lomp. Het moet toch een beetje vrouwelijk blijven.
mee eens
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:16
Nuck
Nuck is offline
I luv mannen in pak .
Vooral een leuke student met mooie krullen, dat is het helemaal .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:21
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Als het een koel pak is en het die jongen koel staat.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:44
enrico
enrico is offline
Citaat:
miro schreef:
Maar ja als je dan hoort waarom ze zon vaak pak aanhebben (wat voor werk ze dus doen) valt het behoorlijk tegen.
[/B]
Wat voor een soort werk is dat dan volgens jou?
als het je tegenvalt?(neem niet aan dat vuilnismannen of putjesscheppers in pakken lopen.

Greetz Enrico
__________________
GREETS FROM HERE AND ALL OVER THE WORLD!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:52
Verwijderd
Bij sommige mannen..*whiehie*. Wat Mirol (GNAH!) ook al zei, bij mannen met donker haar is het helemaal wow.. Hmja, en hij moet er wel het type voor zijn, het staat niet altijd, en het moet wel een mooi pak zijn, en het moet wel goed 'zitten', dus niet zo-eentje die hij uit de kast van z'n vader heeft gepakt. :/ Ik vind het dus best leuk staan, ook als het totaal geen nut heeft. Ik heb een jongen op school, en die loopt de ene dag echt in ontzettend wijde broeken, en de volgende dag rustig in een driedelig (zelfs nog mooi..) pak rond. Vind ik erg koel.

Stropdas bij een meisje..nah, niet mijn stijl. Ik vond het eerst wel leuk, tot ik zo'n doos (sorry, sorry..) bij mij op school echt in zo'n strakke broek met bijpassende stropdas zag lopen. Een vriendin van mij draagt het ook, maar dan op een andere manier, wat origineler, een beetje de kostschoollook.. Maarja, ik kan me nog herinneren dat ik 2 jaar geleden met een vriendin had afgesproken om allebei zo naar school te gaan (rokje, blouse, stropdasje, jasje) en dat we echt HEEL ERG raar aangekeken werden. Nu is het 'in', dus mag het opeens. :/
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Bij sommige mannen..*whiehie*. Wat Mirol (GNAH!) ook al zei, bij mannen met donker haar is het helemaal wow.. Hmja, en hij moet er wel het type voor zijn, het staat niet altijd, en het moet wel een mooi pak zijn, en het moet wel goed 'zitten', dus niet zo-eentje die hij uit de kast van z'n vader heeft gepakt. :/ Ik vind het dus best leuk staan, ook als het totaal geen nut heeft. Ik heb een jongen op school, en die loopt de ene dag echt in ontzettend wijde broeken, en de volgende dag rustig in een driedelig (zelfs nog mooi..) pak rond. Vind ik erg koel.

Stropdas bij een meisje..nah, niet mijn stijl. Ik vond het eerst wel leuk, tot ik zo'n doos (sorry, sorry..) bij mij op school echt in zo'n strakke broek met bijpassende stropdas zag lopen. Een vriendin van mij draagt het ook, maar dan op een andere manier, wat origineler, een beetje de kostschoollook.. Maarja, ik kan me nog herinneren dat ik 2 jaar geleden met een vriendin had afgesproken om allebei zo naar school te gaan (rokje, blouse, stropdasje, jasje) en dat we echt HEEL ERG raar aangekeken werden. Nu is het 'in', dus mag het opeens. :/
Ik wil verdomme die foto's
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:01
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Altijd in pak hoeft echt nie van mij, maar heel af en toe zo voor de gein lijkt het me wel leuk, ik vind sommige jongens in pak erggggg sexy !
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Phreshness schreef:


Ik wil verdomme die foto's
Je krijgt ze niet! Trouwens, ook al zou ik het willen, 'tmag niet van Jef.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:


Je krijgt ze niet! Trouwens, ook al zou ik het willen, 'tmag niet van Jef.
Kom online
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2002, 22:06
DrFreeman
DrFreeman is offline
ik vind het wel stijlvol in pak rondlopen, over jaar ofzo ga ik ook maar overstag
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:08
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
t hangt van een paar dingen af:

* het pak
* het hoofd bij het pak
* de stropdas
* de blouse
* de schoenen

*het pak

Als ik een man zie lopen in een te lelijk pak dat niet goed op maat is of waarvan je kan zien dat de goedkoopheid ervan afstraalt vind ik t verschrikkelijk

* het hoofd

Sommige mensen hebben gewoon géén hoofd om een pak onder te hebben. Je kan zelf wel invullen wie denk ik?

* de stropdas

Heel vaak zie ik zulke verschrikkelijke stropdassen dat meteen het hele geheel; dus ook het pakl; naar beneden haalt..

* de blouse

een normale vrijetijdsblouse onder een pak ziet er niet uit. Button down vind ik heel lelijk, maar t schijnt weer in te raken (mij niet gezien)

* de schoenen

Donkergrijs pak met blauwe schoenen; oehhhhh kan niet! of te opzichte schoenen onder een pak vind ik ook lelijk



Een pak straalt wel veel status uit, al moet het dan wel een verzorgd geheel zijn: dus alles moet afgestemd zijn op elkaar. Ik loop nu zelf 5 dagen per week in pak in de bank en ik merk dat veel mensen die in pak lopen er echt geen moeite voor doen om er een mooi plaatje van te maken. Het is wel heel irritant om elke keer een goede stropdas bij een juiste blouse te vinden, altijd dezelfde combi's vind ik niet leuk.
Je wordt ook serieuzer genomen in pak; mensen tonen ook meer respect.. een pak: helemaal zo gek nog niet


ps: witte sokken onder een pak: mmmmmmm
pps: tis krijtstreephysteria in NL
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Phreshness schreef:


Kom online
Neej, ik slaap. Ennu niemeer chatten.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 23:18
Vespasienne
Vespasienne is offline
Ik vind een pak echt niks maar jasje/dasje oké....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 12:29
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik vind vrouwen-met-stropdas altijd een beetje Caroline Tensen-achtig


dus
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 12:42
Verwijderd
Ik denk dat pakken weer heel erg in gaan worden. Volgens mij gaat het nu weer een enorm status symbool worden, vooral nu met de (komende) recessie.
(Iedereen roept het, maar eigenlijk is het bullshit.)

Ik vind een pak wel mooi staan. Maar mensen moeten het alleen dragen in een formele sfeer.
Het is natuurlijk ook belangrijk dat je een juiste combi maakt. Want Erwin Krol ziet er echt niet uit, dan heeft hij een jasje met ruitjes en een streepjes overhemd eronder aan en stippeltjes stropdas om. Dat vind ik echt zo lelijk en druk...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 12:56
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Ik vind mannen in pak meestal wel stoer, vooral als ze gympen onder hun pak aandoen (kijk naar Robbie Williams)..

Ennuh, vrouwen en stropdassen, als ze er verder gewoon vaag bijlopen issut wel stoer, maar niet als het als serieus bedoelt is!!
__________________
[ Caroo.nl ]
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 13:30
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
'Grappig' maar niet super super super.

Bij meisjes vind ik het soms trouwens wel erg leuk staan met een stropdas Met een geruiten rokje eronder ofzo
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:57
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Vespasienne schreef:
Ik vind een pak echt niks maar jasje/dasje oké....
als je over een pak draagt vind ik dat je t automatisch hebt over jas+das
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:04
Vespasienne
Vespasienne is offline
Citaat:
italianboy schreef:


als je over een pak draagt vind ik dat je t automatisch hebt over jas+das
Khaki broek plus blauw jasje plus dasje (jasje/dasje) is echt wel wat anders dan een pak.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:06
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Vespasienne schreef:


Khaki broek plus blauw jasje plus dasje (jasje/dasje) is echt wel wat anders dan een pak.
joh

maar ik d8 dat jij bedoelde: van die moderne pakken met blouses over het jasje heen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Jongens en skinny jeans
Prospect
78 24-07-2011 20:33
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 20:21
Studeren Hotelschool
Juda[NL]
499 03-12-2006 18:25
Lifestyle hitsige kleding vd medemens
Poppycock
154 28-12-2004 11:47
Lifestyle het dragen van een pak.
Blitzkrieg Bop
103 26-06-2003 16:27
Liefde & Relatie Gala-dresses VS Suits
Verifieer
37 26-12-2002 17:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.