Oud 10-04-2002, 14:24
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
http://www.asseenonscreen.com/

een site waar je kleding, zonnebrillen etc etc kunt kopen die precies hetzelfde is als kleding van bekende mensen. Zo kun je topjes kopen die lijken op topjes die in de serie Friends gedragen zijn, of een zilveren hanger waarvan Britney Spears een identieke ook ooit gedragen heeft.

nou zie ik zelf niet in *waarom* iemand diezelfde kleding zou willen hebben. Ik heb ooit dat 'Fur Coats are worn by beautiful animals and ugly people' shirts gehad, en ik was er best blij mee. Totdat die Ruud uit Big Brother het op tv ging dragen. Toen was mijn shirt ineens 'het shirt van Ruud' geworden.

maar vind jij het wel een leuk idee of juist niet? en waarom?
__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2002, 14:26
Klaine Je
Klaine Je is offline
aan de ene kant wel..tis leuk dat je iets gezien hebt en daarvan denkt ha cool shirt, dat wil ik ook wel..maar tis nogal triest als je het alleen wilt omdat britney er ook zo een heeft bijv
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:43
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Dat lijkt me vet koel, sommige mensjes hebben echt super mooie dingen aan, maar ik weet nooit waar ze het vandaan halen.
Lijkt me echt gaaf, tuurlijk het moet niet overduidelijk zijn van goh zij heeft exact het zelfde jasje aan als die en die, maar gewoon, Koel ga zo even op die site kijken
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:46
de
de is offline
nogal onorigineel lijkt mij...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:49
Klaine Je
Klaine Je is offline
Citaat:
de schreef:
nogal onorigineel lijkt mij...
dat is een veel gebruikte opmerking waar ik echt een hekel aan heb. bijv jassen worden in een oplage van duizenden gemaakt...je kan nooit echt orgineel zijn. als iedereen zo dacht zoals jij zouden veel winkels falliet gaan
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:51
de
de is offline
Citaat:
Klaine Je schreef:


dat is een veel gebruikte opmerking waar ik echt een hekel aan heb. bijv jassen worden in een oplage van duizenden gemaakt...je kan nooit echt orgineel zijn. als iedereen zo dacht zoals jij zouden veel winkels falliet gaan
nee,

maar er is wel een verschil tussen confectie en iemand kopiëren..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:54
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
de schreef:


nee,

maar er is wel een verschil tussen confectie en iemand kopiëren..
Idd exact wat je zegt. Stel Britney heeft een mooi shirtje, die koop ik ook, dan lijk ik (goddank) nog steeds niet op haar, dus kopiëren nee, ben ik niet met je eens..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:03
Gsus
Gsus is offline
Oooeh, ,vett!! Alleen brengen ze het ook hier naar Nederland?!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:05
de
de is offline
Citaat:
Gsus schreef:
Oooeh, ,vett!! Alleen brengen ze het ook hier naar Nederland?!
Je kan gewoon een bedrijf als FedEx inschakelen, dan brengen zij het hier naar Nederland, je moet dan natuurlijk wel rekening houden met de inportkosten, die behoorlijk op kunnen lopen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:12
PsYGoTHiC
Avatar van PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Ik vind zelf kleding maken veel leuker. Je bent er trots op, omdat je er veel werk aan hebt gehad: eigen idee, eigen productie. Natuurlijk heb je niet altijd tijd/zin om iets zelf te maken, maar ik vind in mijn eigen creatie lopen een stuk prettiger idee dan dezelfde string als Christina Aguilera (?? whatever) aan te hebben... *ole*
__________________
~°~I've been CRUCIFIED, JUSTIFIED and MORTIFIED by my behaviour.. Both FEMININE and MASCULINE.. I am a CONTRADICTION~°~ Kasper, Æ ælskår dæ!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:
Ik vind zelf kleding maken veel leuker. Je bent er trots op, omdat je er veel werk aan hebt gehad: eigen idee, eigen productie. Natuurlijk heb je niet altijd tijd/zin om iets zelf te maken, maar ik vind in mijn eigen creatie lopen een stuk prettiger idee dan dezelfde string als Christina Aguilera (?? whatever) aan te hebben... *ole*
Ontwerp jij zelf je kleding? Als het zo zou zijn, is het logisch..ik vind jou er het origineelste bijlopen op 't Farel.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:10
Vespasienne
Vespasienne is offline


DEZE WIL IK!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:12
de
de is offline
Doe mij maar het slipje van Christina Aguilera
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:16
Verwijderd
Citaat:
de schreef:
Doe mij maar het slipje van Christina Aguilera
tis een lijkend slipje, geen origineel slipje.. dus wat wou je er mee doen, dacht dat jij jongetje was?

mja het lijkt mij wel leuk.. maar ik bestel nooit wat bij sites, vertrouw het niet helemaal, je hebt altijd van die nepsites die wat plaatjes posten en zodra je hebt betaald 'verdwijnen'.. word je er niet meer toegelaten met je ip bijvoorbeeld

maar ik zie op tv soms dingen voorbij huppelen die ik heel erg leuk vind, en die zijn dan nergens te vinden.. dus ik ga toch maar op de link kijken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Vespasienne schreef:
[img] ding [/img]

DEZE WIL IK!!!!!!!
wat is het? voor een portemonnee lijkt hij (het) me heel erg onhandig, en denk niet dat je zo ontzettend veel creditcards ed hebt (want daar lijkt ie voor gemaakt.. toch?).. en je bankpasje enzo kun je beter in een normale portemonnee bewaren.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:22
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
de schreef:
nogal onorigineel lijkt mij...
Ghehe deze opmerking is gewoon humor uit jouw mond
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:22
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik zal nooit iets gaan kopen omdat een bepaald persoon op TV het aan heeft. Soms zie je natuurlijk wel iets leuks bij iemand en dan let ik er in de stad op of ik toevallig iets zie wat er op lijkt. Maar eigenlijk hou ik me er niet mee bezig. Alle trends volgen vind ik veel te vermoeiend en nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:43
Li
Avatar van Li
Li is offline
stel ik zie iemand op tv met een onwijs mooi blousje en ik wil weten waar diegene dat vandaan heeft, lijkt me het wel handig
Maar ik denk niet dat ik zoiets ook echt zal bestellen, je moet het toch aanzien bij jezelf...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2002, 16:49
S
Avatar van S
S is offline
Ik wil die bril van Ja Rule, zo'n Gucci. Of een Chanel...

ff zoeken.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:53
S
Avatar van S
S is offline

Deze had ik in het grijs/doorzichtig, net teruggebracht... Ik werd misselijk van de kleurovergang .
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:05
de
de is offline
Citaat:
rosi schreef:


Ghehe deze opmerking is gewoon humor uit jouw mond
verklaar uzelf nader
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:16
Vespasienne
Vespasienne is offline
Citaat:
Paranoide schreef:


wat is het? voor een portemonnee lijkt hij (het) me heel erg onhandig, en denk niet dat je zo ontzettend veel creditcards ed hebt (want daar lijkt ie voor gemaakt.. toch?).. en je bankpasje enzo kun je beter in een normale portemonnee bewaren.
Het is een normale portomonnee alleen saat er 'BAD MOTHERFUCKER' op. De zelfde dus uit de film Pulp Fiction
Samuel Jackson `The wallet with 'bad motherfucker' on it`
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap America as the last man standing
Love & Peace
188 03-11-2008 12:45
De Kantine Jouw favoriete songtekst/gedicht/korte tekst/quotes etc.
Verwijderd
27 15-10-2007 16:08
Levensbeschouwing & Filosofie De nieuwe natuurkundige theorie van het holografische universum.
Isa
38 24-05-2004 01:33
Lifestyle As Seen on Screen
Otis
80 02-10-2003 11:45
Games ¿Civilization 3?
Not for Sale
217 11-01-2002 08:11
Huiswerkvragen: Exacte vakken 'nieuwe' natuurkundige theorie:het universum is een hologram.
Isa
4 08-09-2001 22:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.