Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2005, 21:11
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ook al van die radio programmas op tape
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2005, 22:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb van alles verzameld. Toen ik twee was gewoon alles, in de klep van mijn loopwagen. Gras, beestjes, limonade, snoepjes, zand en speelgoed. Daarna stickers, potloodpunten, balletjes van vullingen etc. Maar dat was niet meer in mijn loopwagen.

En met mijn neefje en nichtje: elkaar zo hard mogelijk slaan. Het gekke was alleen dat we dan geen ruzie hadden, vonden we gewoon leuk.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 13:51
history_freak
history_freak is offline
- De hele muur van ons living beklad met potlood en krijt.
- De gewoonte om voor het slapengaan tot de maan te bidden.
- Alle knuffels in mijn bed een nachtzoen te geven en wiegeliedjes te zingen.
- Een deel van een wei met hoog droog gras in brand te steken.(kwas met lucifers aan het experimenteren.)
- Trouwpartij na te spelen waarin ik bruid was en mijn broertje bruidegom.
- waterballonetjes naar mensen op straat te gooien
- Met de telefoon spelen:ik tikte een willekeurige telefoonnummer in en als iemand opnam dan riep ik HA!HA! en gooide ik de hoorn op de haak.
__________________
sticks and stones can break my bones but words can never hurt me! :)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:07
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Hehe, nu ik erover denk: ik had een rol bang tot mijn beschikking waar ik op mocht tekenen en vingerverven, en dat hbe ik eindeloos gedaan, meters tekeningen die in elkar overliepen, op van dat hobbelige behang, het leek echt nergens op .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:25
confused
Avatar van confused
confused is offline
heel raar, me broer en ik noemde het junken.
met volle vaart naar een muur fietsen en op het laatste
moment het stuur omgooien.. rare acties
__________________
Just because I rock, it doesn't mean I'm made of stone!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:31
Verwijderd
Veel van de dingen die al genoemd zijn, en ook:
Grote papieren vliegtuigen maken samen met m'n broer, ik had altijd hele sterke en hij hele kunstzinnige , en die dan tegen elkaar aan gooien. Ging meestal wel gelijk op, qua schade, totdat ik erachter kwam dat dat ijzeren snijding op plakbandhouders eraf kon. Die toen op de vleugels gemonteerd. Ik sneed zo door z'n vliegtuig heen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:49
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Balletjes van inktvullingen sparen en de inktvullingen zelf ook, en ik ben een keer kappertje gaan spelen met vriendinnetjes: weg alle mooie pijpenkrulletjes
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 15:07
Verwijderd
Wat zijn die balletjes?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 15:08
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 08-12-2005 @ 15:49 :
Balletjes van inktvullingen sparen en de inktvullingen zelf ook.

Ik ook!! (iedereen geloof ik, (wel uit mijn klas daar stond zo'n mooie "vullingenpot)).
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Lollokaust schreef op 08-12-2005 @ 16:07 :
Wat zijn die balletjes?
Van die plastic-balletjes. Als je een inktpatroon indruk, valt er een balletje in. Als-ie op is, kun je het doorknippen en valt het balletje dr'uit.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 15:39
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 08-12-2005 @ 16:10 :
Van die plastic-balletjes. Als je een inktpatroon indruk, valt er een balletje in. Als-ie op is, kun je het doorknippen en valt het balletje dr'uit.
Nooit van gehoord.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 15:55
sjakodrako
sjakodrako is offline
zoveel geluid maken ze ook niet die balletjes
__________________
www.wortelstamp.tk
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 16:35
Verwijderd
een keer de kat onder de douche gegooid en geprobeerd hem in de afwas bak te stoppen, nooit meer doen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 22:19
Verwijderd
Ik werd vroeger altijd als mijn ouders naar bed gingen nog even uit bed gehaald om te plassen. Op een avond haalde mijn vader mij uit bed en ik ging op de wc zitten, maar moest helemaal niet plassen. Toen zei ik: "Papa, mijn plasje slaapt ook nog!"

En ik heb een keer tegen mijn zusje gezegd: "Sssttt.. Niet smakken! We bidden!" ofzo

Verdere gekke dingen kan ik niet verzinnen zo snel. Herken wel wat verhalen hier
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 10:49
Wickey
Avatar van Wickey
Wickey is offline
ik liet toen ik klein was (1 a 1,5 jaar) al mijn speelgoed links liggen en zat hele dage te spelen in de knijperbak. Knijpers eruit gooien en weer terug, en weer eruit, en weer terug. Hoopjes maken, sliertjes leggen, kleurtjes kijken.

Ik was zo'n simpele ziel
__________________
<insert your own russian text here>
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 13:47
freud
Avatar van freud
freud is offline
- papier eten dat al dagen op de grond lag

- alles vlechten: grassprieten, haar, scoubidoutouwen,...

- praten tegen mijn kleurpotloden omdat ik niet wou dat een kleurpotlood zich minder voelde dan een ander

- ingebeelde pizza's bakken en die gaan verkopen op straat
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:20
Wickey
Avatar van Wickey
Wickey is offline
Citaat:
freud schreef op 09-12-2005 @ 14:47 :


- praten tegen mijn kleurpotloden omdat ik niet wou dat een kleurpotlood zich minder voelde dan een ander
O Chod
__________________
<insert your own russian text here>
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:39
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
freud schreef op 09-12-2005 @ 14:47 :
-

- praten tegen mijn kleurpotloden omdat ik niet wou dat een kleurpotlood zich minder voelde dan een ander
Ik dacht als kind ook altijd dat dingen gevoel hadden. Ik vond het ook altijd zo zielig voor de bal dat er altijd maar met hem gegooid werd en gaf hem stiekum kusjes. En ik maakte altijd mijn eigen tijdschriften en verkocht die langs de deuren. (zogenaamd voor greenpeace, maar eigenlijk voor Hubba Bubba) Ik kauwde ook van die walgelijk zoete roze Hubba Bubba kauwgum en blies daar constant bellen mee. (ik gooide het tenminste nog weg als de smaak er van af was, en vriendin van mij plakte ze tegen de muur en stopte ze dan een week later weer in haar mond. En als de smaak er af was deed ze ze in een pannetje met suiker. Ugh)
Ons eigen radioprogramma maken deden we ook. En ehm...lieveheersbeestjes zwemles geven, de kat poppenkleertjes aan doen, me inbeelden dat onze kat de koningin van alle poezen was en dat op school rond vertellen en daarmee volledig belachelijk gemaakt worden, ontdekken dat mijn achternaam op "drol" rijmde en dat ook nog eens zeggen tijdens rekenen, een sneeuwklokje jatten uit de tuin van een zomerhuisje en dan denken dat de politie komt en fikkie stoken op mijn kamer. Maar toen was ik 16.

Ik hoop nu maar dat dit mijn onkreukbare status als forumbaas niet aantast.
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 16:35
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ik denk nog steeds dat ddingen gevoel hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 16:39
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
perfectme schreef op 09-12-2005 @ 17:35 :
Ik denk nog steeds dat ddingen gevoel hebben.
Hebben ze toch ook? Misschien een leuk topic voor mystiek..
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 16:45
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ik weet niet of ze dat hebben, maar ik denk altijd dat ik mijn stylo's teleurstel als ik met een meer schrijf dan met een ander.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 22:47
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ohja, mijn knuffels moesten ook altijd "in familie" op de kast (wat betekent dat de grote achteraan moesten en de kleintjes vooraan, zoals op familiefoto's).

En ik was soms bang voor de betimmering boven mijn bed, na een aantal koortsdromen.

En later waarschuwde ik iedereen dat "de eenden eraan kwamen", maar toen was ik 16.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 22:53
Verwijderd
Schokken trouwens, dat iedereen gewoon deed alsof ze geld/dingen wilden voor het goede doel, om er vervolgens gewoon keihard snoep e.d. van te kopen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 07:31
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 09-12-2005 @ 23:53 :
Schokken trouwens, dat iedereen gewoon deed alsof ze geld/dingen wilden voor het goede doel, om er vervolgens gewoon keihard snoep e.d. van te kopen
Op het moment dat ik die tijdschriften verkocht wilde ik oprecht dat geld aan Greenpeace overmaken, maar uiteindelijk haalde ik zeven gulden vijftig op en het leek me toen toch maar beter om er snoep van te kopen...
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 12:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
perfectme schreef op 09-12-2005 @ 17:45 :
Ik weet niet of ze dat hebben, maar ik denk altijd dat ik mijn stylo's teleurstel als ik met een meer schrijf dan met een ander.
Echt waar? Gewoon voor het geval dat zeker

Wat ik wel altijd doe, als ik in een schrift eenmaal met mijn zwarte pen ben beginnen te schrijven, dan schrijf ik daarna altijd met zwart.

Maar vroeger vond ik gekleurde inkt helemaal geweldig
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 12:26
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ja, ik durf ook wel eens hele cursussen te herschrijven omdat ik halverwege van stylo ben veranderd en daardoor mijn geschrift minder mooi is geworden
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 18:10
freud
Avatar van freud
freud is offline
Nog wat:


Ik zat in Frankrijk op de kleuterschool en tegen mijn Franse vriendjes sprak ik Nederlands, en ik maakte hen wijs dat dat een astronautentaal was, omdat ik gezonden was door de maan, ofzoiets. In elk geval een heel verhaal errond.



Tot mijn mama telefoontjes kreeg van huilende klasgenootjes -ouders, toen was het over met de pret.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 15:05
Flushpuppie
Avatar van Flushpuppie
Flushpuppie is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 21-11-2005 @ 18:09 :
me = mijn...


Probeer dat eens! stap voor stap kun je zo jezelf naar het punt toewerken, waarop je een normale post kunt schrijven zonder over te komen alsof je een beetje achterlijk bent.

tip
Alsof die hele internettaal niet verbasterd nederlands is

ontopic: de heeeeele dag achter de pc zitten.
__________________
Humans: self-absorbed animals in clothes.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 16:31
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
heb een keer yoghurt in mn haar gesmeerd
mn broer en ik wilde ons haar "wassen"
mn ouders waren er blij mee

en at wel eens keukenrol of kattenvoer
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 18:59
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik had de gewoonte om, als ik kwaad was, een volle bak vla door de kamer te gaan smijten.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 19:09
Verwijderd
Samen met mijn broertje een triathlon door de kamer houden.

Zwemmen: We gleden als slangen over het kurk.

Fietsen: Met onze handen schuin naar beneden renden we door de kamer, terwijl we ons zelf wijsmaakten dat we een stuur vasthielden.

Hardlopen: Gewoon zoals het hoord.

Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 12:48
kimmothy
kimmothy is offline
alsk heel klein was...rond appels modder doen...laten drogen in de zon en dat waren dan zo van die appels met chocolade der rond

stiften uiteen halen en met de vulling kleuren

savonds als moest gaan slape stiekem achter de zetel kruipe...was zo spannend want ask betrapt werd...

voor ik ging slapen aaaal men poppe kusje gaan geven
en dan wask per ongeluk eentje vergete dus gink trg uit bed nog eentje gaan geve
dan ware de andere jaloers omdat zij er geen hadden gehad dus gaf ik hun er ook nog één aan hun maar dan had die ene er maar ene gehad dus ...en dat bleef maar duren...

nu nog: meer op de grond slapen dan in men bed
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 14:50
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
freud schreef op 10-12-2005 @ 19:10 :
Nog wat:


Ik zat in Frankrijk op de kleuterschool en tegen mijn Franse vriendjes sprak ik Nederlands, en ik maakte hen wijs dat dat een astronautentaal was, omdat ik gezonden was door de maan, ofzoiets. In elk geval een heel verhaal errond.
Gaaf

Mijn zusje en ik gingen op vakantie ook altijd `onze´ taal spreken, gewoon wat brabbelen, zodat zelfs de Nederlandse kindjes zouden denken dat wij uit kei ver weg kwamen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #97
Verwijderd
500 26-04-2009 12:06
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Krijg de kanker: Nederland!
Fellaci
30 28-01-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.