Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 12:15
Verwijderd
mn beste vrienden zijn negers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2002, 12:24
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
triest
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 12:29
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:


tsja, ik verzin het ook niet... Mja, misschien is "sjoeries" een Rotterdams gangtsa-dialect oid...(?)
klopt, hier in r'dam hoor ik meer sjoeries dan pata's
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 12:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Roxy schreef:
okeej natuurlijk overdrijft dit persoontje het wel heel erg met zn pistool enzow... maar opzich als hij van rap en die lifestyle houdt waarom zou hij dat dan nie mogen, omdat ie blank is? beetje rascistisch....

Hier ben ik het mee eens,ik vind het alleen jammer dat sommige van die personen echt alles copieren...praatgewoontes etc. dat vind ik een beetje onnodig.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 12:58
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
omg!! dit is te erg ... ten eerste moet ie dat foute jasje uit doen en die ketting af doen... ook kan ie beter die bandana van z'n hoofd halen.. al gaat dat nog net

respect zou ie ook als neger niet krijgen.. dat moet je verdienen en echt rappen kan je ook met een wit huidje. Hij leest een boek over tupac das ook behoorlijk fout en dat geweer is helemaal een lachertje... fake gangsta

die fubu sports trui is ook behoorlijk lelijk maargoed, ikzelf heb wel ene fubu shirt maar dies mooi lol . kep wel meer van die kleren (karl kani broeken enzo) maar die vind ik gewoon mooi en ik hou van hiphop lifestyle
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 12:59
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
ik ben het overigens helemaal met roxy en cemetary slut eens
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:00
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:




En nog zo'n dom iets "En iedereen zou weten dat ze niet met me moeten spotten".
Pfff, als je moet sparen voor je gun cker?
lol ja sparen ... ik denk dat ie nogal gepest word en daarom het met een geweer moet oplossen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:02
S
Avatar van S
S is offline
Een echte "Bitchin' Ass Muthafoekin' Nigger-Man" heeft een AK75, 80 kilo platina om zijn nek, 18 armbanden om zijn polsen en 2 Rolexen.

Hmm... Dit vind ik triest. Je bent geboren zoals je bent. Je moet niet gaan zeiken dat je liever zwart bent.

Die gast ziet zich als een echte ganstah, maar hij heeft niet door dat hij in Nederland woont. Wij hebben hier geen ghetto's e.d.

C'est très triste.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:02
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:


lol ja sparen ... ik denk dat ie nogal gepest word en daarom het met een geweer moet oplossen
Zelfmoord is niet de oplossing, man .
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:03
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
S schreef:


Zelfmoord is niet de oplossing, man .
lol .. misschien wel
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:10
liesje 19
Avatar van liesje 19
liesje 19 is offline
ik vind dit wel een beetje overdreven. Ik snap wel dat je bepaalde gewoontes gaat overnemen, omdat je de lifestyle leuk vindt, maar dit gaat wel te ver. Ik snap ook wel dat je bepaalde woordjes gebruikt om met vrienden te communiceren, maar doe dat dan a j b niet waar mensen bij staan die er niets van snappen en dan nog raar staan te kijken dat ze je niet verstaan.
En dat ene over dat wapen, vind ik dus echt vreemd
__________________
de vogeltjes zijn weer op lengte vandaag ;)
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:12
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
schorremorrie schreef:
ik vind dit wel een beetje overdreven. Ik snap wel dat je bepaalde gewoontes gaat overnemen, omdat je de lifestyle leuk vindt, maar dit gaat wel te ver. Ik snap ook wel dat je bepaalde woordjes gebruikt om met vrienden te communiceren, maar doe dat dan a j b niet waar mensen bij staan die er niets van snappen en dan nog raar staan te kijken dat ze je niet verstaan.
En dat ene over dat wapen, vind ik dus echt vreemd
Da shizzle me nizzle.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:12
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:


lol .. misschien wel
Ben je een gothic ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:16
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
S schreef:


Ben je een gothic ofzo
argh wat heb ik nou eerder in dit topic gepost ..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:17
Verwijderd
Citaat:
schorremorrie schreef:
ik vind dit wel een beetje overdreven. Ik snap wel dat je bepaalde gewoontes gaat overnemen, omdat je de lifestyle leuk vindt, maar dit gaat wel te ver. Ik snap ook wel dat je bepaalde woordjes gebruikt om met vrienden te communiceren, maar doe dat dan a j b niet waar mensen bij staan die er niets van snappen en dan nog raar staan te kijken dat ze je niet verstaan.
En dat ene over dat wapen, vind ik dus echt vreemd
Vind jij een wapen dan niet hartstikke stoer ??
Dat verbaast mij hoor. Ik dacht dat jij cool was
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:18
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
schorremorrie schreef:
ik vind dit wel een beetje overdreven. Ik snap wel dat je bepaalde gewoontes gaat overnemen, omdat je de lifestyle leuk vindt, maar dit gaat wel te ver. Ik snap ook wel dat je bepaalde woordjes gebruikt om met vrienden te communiceren, maar doe dat dan a j b niet waar mensen bij staan die er niets van snappen en dan nog raar staan te kijken dat ze je niet verstaan.
En dat ene over dat wapen, vind ik dus echt vreemd
precies achja... wapens associeert onze jongeman met stoer en respect.... maar het is ene nerd
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:20
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:


argh wat heb ik nou eerder in dit topic gepost ..
Was sarcastisch. Dood --> goth --> snap? :/
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:22
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
S schreef:


Was sarcastisch. Dood --> goth --> snap? :/
doh weet iek
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Anal Cunt schreef:

real niggers always use you
real whites think you suck
you want to give us props
but we hate you, you wigger

chorus:
you think you're black -you're not
you think you're cool -you're not
you're not black -you're gay
you think you fit in -niggers hate you

talk like a white man
or i'll beat your face in
you're not doctor dre
stop thinking you're black
die gast is echt diep triest
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:00
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
snees schreef:

die gast is echt diep triest
Anale kut is toch een orginele naam :/.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:01
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
he die vans linksonder heb ik ook
ik ook

en ontopic: tsja...beetje nep allemaal. net als witte mensen die zogenaamd Surinaams gaan praten
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:40
helenaatjuh
helenaatjuh is offline
vind dit wel stom hoor!
kweet niks te zeggen.....jaah goh
ik wou dat ik nog bleker was gnigni
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:50
LittleGirly
LittleGirly is offline
Misschien moet ie maar 's erover praten met micheal Jackson, die weet hoe je van zwart wit wirdt, zal ie 't ook wel andersom weten..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:18
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
Ik heb een beetje medelijden met m
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:24
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
LittleGirly schreef:
Misschien moet ie maar 's erover praten met micheal Jackson, die weet hoe je van zwart wit wirdt, zal ie 't ook wel andersom weten..
Volgens micheal is het een huidsziekte en dat houd ie nou al jaren achtereen vol...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:03
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:


Volgens micheal is het een huidsziekte en dat houd ie nou al jaren achtereen vol...
wat zou het anders dan kunnen zijn? lijkt mij niet meer dan logisch dat het een huisziekte is...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:39
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:


wat zou het anders dan kunnen zijn? lijkt mij niet meer dan logisch dat het een huisziekte is...
pillekes
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:05
Verwijderd
Megasneu
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:24
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:


Volgens micheal is het een huidsziekte en dat houd ie nou al jaren achtereen vol...
hij had toch zo'n pigmenttekort waardoor ie helemaal gestippeld werd ofzo?

maar mja, als het niet zo is zou het me niets verbazen - die vent heeft een talent voor het (nog verder ) verpesten van zn uiterlijk :/
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:25
NeuroticA_NL
Avatar van NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
ik snap het niet, mickeal Jackson was zwart, wou blank zijn........sneu jochie dat blank is wil neger zijn......waar gaat de wereld naartoe .....respecteer jezelf is.....
__________________
Links...Rechts...Links...Oversteken.....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:36
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:



Hier ben ik het mee eens,ik vind het alleen jammer dat sommige van die personen echt alles copieren...praatgewoontes etc. dat vind ik een beetje onnodig.
zo praten vind ik persoonlijk wel vreselijk irritant maar niet irritanter bij een blanke dan bij negers... vind het sowieso stom om zo te praten... maar ik kan het me wel voorstellen, het is opzich wel een belangrijk deel van die lifestyle of hoe je het noemen wilt... en hij is zo en dus praat ie oowk zo... iedereen neemt gewoontes/kledingideeen/woorden van elkaar over en als al je vrienden zo zijn...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 19:12
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
a new noise schreef:


wat vinden jullie hier nou van


Whahahahahahahahawat een ongelovelijk triest figuur.
tot die tijd ben ik aan het sparen voor een colt.45
wahahahaha
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 19:20
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
ach...dit soort ventjes kom ik zovaak tegen bij mij op school, overal waar ik kom ben er al aan gewend
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 19:41
Verwijderd
Tja.. je hebt van die mensen he
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 20:30
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Hahahahaha, geweldig!

Eindelijk iemand die er openlijk voor uit durft te komen.


Ik ken een verhaaltje, allemaal even luisteren?
Tijdens het WK van 1994 zijn wat oudere vrienden van mij keurig naar het WK geweest en mochten ze een eerste tussenstop maken in New York.
Met een groepje van zo’n 12 man en een drietal verdwaalde hooligans van Den Haag zijn ze toen per ongeluk het alom gevreesde ‘Harlem’ ingegaan, wat je als blanke natuurlijk niet moet doen!
Dat is je onvoorwaardelijke dood, je noodlot, het metafoor voor het gat in de ozonlaag en alles wat maar ellende kan betekenen voor een simpele, blanke ziel.
Totdat ze een groepje ‘gangsters’ tegenkwamen had nog niemand iets gezegd en eerlijk is eerlijk, de ‘gangsters’ begonnen moeilijk te doen.
Totdat ze hoorden dat ze te maken hadden met ‘the terrible soccermaniacs from Holland.’
Ze hadden er al van alles over gelezen in de Amerikaanse kranten, die uiteraard even sensationeel als het gansterleven over de flamboyante levensstijl van de Nederlandse, Engelse (die toen niet gingen) en Duitse voetbalsupporters mochten schrijven.
Ze waren juist heel erg geïnteresseerd, maar zouden nog wel met een revolver (ben niet zo thuis in al die stoere namen) bewijzen dat zij!!! de gekste waren.
En dat ben je al gauw als je met 20 man een revolver op zak hebt en tegenover 15 toeristen staat.
Kortom, de verhalen over 'je dood als je een ghetto inloopt' zullen allemaal wel wat overdreven zijn.

Maar goed om een heel lang en duf verhaal een beetje in te korten, ik snap niet waar iedereen de metafysische wereld van het ‘gangster’ leven vandaan haalt?
Zo heeft iedereen respect voor je omdat je een ‘gangster’ bent?
Natuurlijk is het inderdaad de leeftijd.
Toen ik 15 was gooide ik ook niet echt hoge ogen op de HAVO en probeerde indruk te maken met de jongens waarmee ik vanaf mijn geboorte omging.
Vanaf mijn 14e ben ik ook passief lid van de harde kern van mijn favoriete voetbalclub en natuurlijk wil je daar indruk mee maken als je op één of andere manier indruk wilt maken. Al heb ik me al gedistantieerd van geweld, toch is het een vorm van macht.
Misplaatste macht natuurlijk, omdat geweld enkel een oplossing is voor een ieder die niet goed met zijn of haar verstand om weet te gaan.

Op zich ben ik al wel heel blij dat deze jongen nog wel weet dat hij blank is, dat hij gewoon in Sassenheim-Noord woont, dat zijn vader boekhouder is en dat hij vroeger nooit is gepest.
Er zijn ook genoeg ventjes die denken dat ze écht een gevaarlijke ‘gangster’ zijn en dat ik echt bang voor ze wordt c.q. respect voor ze krijg.
Ach, als de jongen graag een plantencontract wil dan zal hij die ook wel verkrijgen zonder zijn gekleurdheid.
Al denk ik niet dat hij veel vernieuwend zal zijn.
Doekoe’s, Chita’s en Wallingo’s (klinkt wel interessant) met een te lange ketting om, in een cabrio met schaars geklede mooie dames (lees: lelijke hoertjes), altijd één of ander feest hebben en ondertussen rappen hoe slecht en ‘fucked up’ deze wereld wel niet is.
Lijkt me inderdaad ook saai worden, elke dag diezelfde sleur.

Over twee jaar weet deze jongen waarschijnlijk ook wel dat hij zichzelf kan zijn en dat daar niets mis mee is.
Ik zou me soms ook wel eens wat lekkerder voelen in het lichaam van Anton Geesink, dan zat ik nu niet gevangen in mijn te kleine lichaam en hersenspinsels.
Maar om er nu respect mee af te dwingen?

En ‘de’???
Volgens mij ken ik hem ook!
Ik heb het gevoel alsof ik deze jongen al veel vaker heb gezien.
Heel raar.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
hij had toch zo'n pigmenttekort waardoor ie helemaal gestippeld werd ofzo?
Vitiligo heet die ziekte

En verder moet ik zeggen dat het verbazend is dat er zoveel blanken zijn die graag neger willen zijn, maar bijna geen negers of kleurlingen die blank willen zijn...ik zie nooit negers, suri's of turken op gaatjes lopen, met een vette R praten en bij het corps gaan...terwijl ik wel veel blanke knulletjes zie die graag gangsta willen zijn
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 21:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:


wat zou het anders dan kunnen zijn? lijkt mij niet meer dan logisch dat het een huisziekte is...
mjah een huisziekte zou ook goed mogelijk zijn...asbest ofzo

Ik weet het niet,misschien is het wel echt een huidziekte misschien een must voor hem om zo wit mogelijk te zijn...ik weet het niet
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 21:45
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
nare man schreef:


En verder moet ik zeggen dat het verbazend is dat er zoveel blanken zijn die graag neger willen zijn, maar bijna geen negers of kleurlingen die blank willen zijn...ik zie nooit negers, suri's of turken op gaatjes lopen, met een vette R praten en bij het corps gaan...terwijl ik wel veel blanke knulletjes zie die graag gangsta willen zijn
ik denk ook niet dat veel allochtonen graag een bal willen zijn en ook vaak niet in de financiele positie zitten om zich daartot aangetrokken te voelen

ik woon in de bijlmer en de mensen trekken duidelijk naar elkaar toe..ook veel blanken die hier wonen zijn gewoon anders dan de mensen uit de duurdere wijken

en de mensen waarmee je omgaat is ook een grote factor, en ik ken geen ballen dus zou me ook nooit in dat milieu kunnen mengen


Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 21:50
Verwijderd
Ja, daar heb je gelijk in

Het is ook logisch dat mensen zich aanpassen aan de 'stijl van de buurt' waar ze wonen, dat is altijd al zo geweest.

Wat dan overblijft zijn de knulletjes die níet in zo'n buurt wonen, maar in een leuke buurt in het Gooi (ik noem maar wat), kind van rijke ouders, die tóch proberen neger te zijn...dan is de invloed van de media en muziek toch nog best wel groot
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 21:52
Verwijderd
jongen uit mn klas draag ook dat soort kleding en luistert hiphop maar praat heel normaal (nou ja, wat je normaal noemt, zeeuws...) en vind zelf zulke gasten die wel zo praten en zich gedragen ook niks. dat soort jongens heb je dus ook, hij vind de stijl gewoon mooi en voelt zich er goed in en de muziek vind ie cool, maar zich er anders door gaan gedragen doet ie niet. en zulke jongetjes die dat wel doen willen er gewoon erg bij horen of ja gaan gewoon heel veel met negers enzo om en worden gewoon enorm beinvloed..ook niks mis mee, maar alleen dat gebrabbel over gangster zijn enzo vind ik wat overdreven.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
he die vans linksonder heb ik ook
ikke ook maar dan wel in het rood

ontopic beetje overdreven en best wel sneu
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 22:35
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
hij voelt zich gewoon niet for real omdat ie nog geen pipa heeft maar daar spaart ie al doekoe voor zegt ie
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 23:01
June bug
June bug is offline
Haha, en als ie die gun heeft over 5 jaar schier ie Tupac echt dood of wat?? haha... goed... naja

Ik vind het ook een beetje triest, kweenie, ik vind het altijd raar als iemand zo duidelijk laat merken dat hij iets wil zijn, wat hij dus niet is en niet kan zijn. Echt zown geval van ik wil wel maar ik kan niet. Dat van die gun is zwaar overdreven, ze zullen een 16-jarig jongetje zown ding verkopen
Ach ja, hij moet het voor de rest zelf weten, maar ik vind het vrij raar... Ik bedoel, hij kan toch gewoon zichzelf zijn? Ik zou er stapelgek van worden om altijd maar bezig te zijn om op iets of iemand te lijken. En met zichzelf zijn bedoel ik dan gewoon de muziek luisteren die hij wil, en zich kleden zoals ie wil, maar gewoon naar zichzelf. En niet naar alle rap-"gangta" gasten die hij op tv ziet... Beetje aanstelleritis...
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 00:02
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:


mjah een huisziekte zou ook goed mogelijk zijn...asbest ofzo

ja precies, of op de tocht gelegen ofsow, eindelijk iemand die t snapt
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 00:52
Verwijderd
waaaaaaannnaaaaaaaaaaaaaabeeeeeeeeeeeeeee!@#$%^


ach het is net een man die een vrouw wilt zijn alleen andersom.. respecteer het

*onzin*
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 08:24
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:
hij voelt zich gewoon niet for real omdat ie nog geen pipa heeft maar daar spaart ie al doekoe voor zegt ie
LES! Je bent terug! ik ben vanmiddag in amsterdam ik hoop dat ik je wel weer even zie want ik heb je al een tijd niet gezien!

Ontopic:

Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat soort ideeen had had
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 09:36
~*~WiCkEd~*~
Avatar van ~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
Ja opzich ik wil soms ook wel eens een neger zijn ,die kunnen goed dansen enz,maar men moet je respecteren zoals je bent,hij is blank en denkt dat ie geen rapper ka worden,negers hebben ook zoveel dingen waardoor ze iets wat ze graag willen worden niet kunnen door hun huidskleur.

En wat is die shit over een wapen ,LOSER!
__________________
~*~WiCkEd DuDe~*~
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 09:42
a new noise
a new noise is offline
-lacht nog eens flink en luister weer the pogues-
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 09:47
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:
En verder moet ik zeggen dat het verbazend is dat er zoveel blanken zijn die graag neger willen zijn, maar bijna geen negers of kleurlingen die blank willen zijn...ik zie nooit negers, suri's of turken op gaatjes lopen, met een vette R praten en bij het corps gaan...terwijl ik wel veel blanke knulletjes zie die graag gangsta willen zijn
Nee, maar zoals ik al eerder postte, ik ken wel een paar mensen met een donkere huid die soms liever wouden dat ze blank waren, i.v.m. disciminatie op straat, op het werk, sollicitaties etc.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 09:57
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:
Dat van die gun is zwaar overdreven, ze zullen een 16-jarig jongetje zown ding verkopen
Maar een echte gangster koopt z'n gun niet in de winkel.

Maja, hij misschien wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.