Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2008, 20:19
D16
D16 is offline
Hey hallo,

Ik vroeg me wat af, ik ben 16 jaar een wil graag werken bij Intertoys of Albert Heijn.
De voordelen van ah zijn dat je de hele week kan werken tot 10 uur savonds.
En bij Intertoys maar 6 dagen tot en met 6 uur savonds. Maar je hoort ook vaak dat ah weinig verdient en maybe dat ik bij intertoys voor minder uren even veel verdien?
Weten jullie misschien het loon dat je als 16 jarige bij intertoys verdient of welke gewoon meer verdient?

Alvast bedankt,

Daniel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2008, 20:24
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik geloof dat Albert Heijn meer verdient dan een andere supermarkt. Dat was toen ik er werkte wel het geval.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 22:06
tonio
tonio is offline
Ik denk niet dat je bij intertoys veel meer verdient dan bij de AH, maar weet dat niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 01:15
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
ik kan je helpen aan het ah salaris maar niet aan die van intertoys zal morgen eens zoeken voor je onder welke CAO he valt
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 08:57
D16
D16 is offline
Oke bedankt
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 10:33
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
INTERTOYS
http://www.fnvbondgenoten.nl/media/d...?view=Standard
Hier staat de CAO van de speelgoedbranche even gekeken en dat egt dat je zeker het eerste en misschien tot je 19de het minimumloon verdiend
- Korting op aankopen binnen het gehele Blokker concern
Word ook nog vermeld op de website van intertoys.

Albert Heijn
http://www.fnvbondgenoten.nl/media/d...?view=Standard
Daarnaast blauwe bonuskaart met voordeel dat kan oplopen tot 300 euro per jaar en een winstuitkering aan het einde van het jaar. Rest zal het niet veel verschillen.

Beide CAO's zijn iets verouderd en van ah is het de vereenvoudigde versie voor de branch.
Bij ah is het salaris voor iemand nu 3,28.
Het minimumloon (2,83) wat intertoys aangeeft en ik denk dat ze nog altijd minimum(jeugd)loon betalen.

Verschil 45 cent per uur. Ik denk dat ik de voordelen op een rijtje heb gezet van beide van wat ik weet. Hopelijk heb je hier wat aan.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 13:14
D16
D16 is offline
Heb ik zeker wat aan bedankt, ik heb vandaag ook een topic er over gevonden op internet. Bij ah verdien je idd meer en er zijn meer voordelen, en ook belangrijk intertoys sluit om 6 uur en ah om 10 uur dus kan ik zowiezo meer werken en verdienen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 15:27
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Ik geloof dat Albert Heijn meer verdient dan een andere supermarkt. Dat was toen ik er werkte wel het geval.
héhé, dat denkt iedereen die bij een supermarkt werkt, op een of andere reden
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 16:44
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
héhé, dat denkt iedereen die bij een supermarkt werkt, op een of andere reden
Het probleem van supermarkten is dat vergelijken heeeeel moeilijk is omdat er gegoocheld word met ADV, Vakantieuren en vakantiegeld e.d. Waardoor je met allerlei factoren moet gaan rekenen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 19:41
D16
D16 is offline
Ja ik dacht dat je bij Ah het meest verdiende, maar nu hoor ik weer dat je bij Dirk meer verdient.
Weet iemand trouwens hoe lang het ongeveer duurt voordat je antwoord krijgt van de supermarkt manager.
Ik had vorige week zon solicitatie brief ingevuld en een medewerker vertelde mij dat ze het door zou geven.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 23:13
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ligt eraan hoe hard ze mensen nodig hebben enzo

Uurloon zegt overigens niet heel veel. Kijk ook of in je uurloon misschien al adv, vakantiegeld en vakantieuren zitten. dit kan een essentieel geldbedrag uitmaken op den duur
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:44
D16
D16 is offline
Ik denk dat dat niet allemaal in het uurloon zit, anders zou het weel weinig zijn.
Ben eindelijk ook net gebeld voor een gesprek met de manager, heb al gevraagd hoe het allemaal ging. Stelt volgens mij niet veel voor.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 18:04
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik denk dat dat niet allemaal in het uurloon zit, anders zou het weel weinig zijn.
Ben eindelijk ook net gebeld voor een gesprek met de manager, heb al gevraagd hoe het allemaal ging. Stelt volgens mij niet veel voor.
Bij Albert Heijn zit het niet in het uurloon dat krijg je dan allemaal appart nog. Bij Jumbo o.a. zit het er wel in ik bedoelde er mee te zeggen dat je dat in de gaten moest houden bij eventueel andere supers.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Bij Albert Heijn zit het niet in het uurloon dat krijg je dan allemaal appart nog. Bij Jumbo o.a. zit het er wel in ik bedoelde er mee te zeggen dat je dat in de gaten moest houden bij eventueel andere supers.
Bij de jumbo iig niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 23:14
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Bij de jumbo iig niet hoor!
Ze hebben bij ons geadverteerd met ee salaris inclusie vakantiegeld,adv en vakatieuren iig
Maar misschien is dat veranderd
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 15:00
D16
D16 is offline
Hoeveel pauzes krijg je eigenlijk bij de ah, als je gewoon van 3 uur tot savonds werkt
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 15:02
tonio
tonio is offline
Citaat:
Hoeveel pauzes krijg je eigenlijk bij de ah, als je gewoon van 3 uur tot savonds werkt
Volgens mij een keer een kwartier en een keer een halfuur
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 19:40
Skater13
Skater13 is offline
3 tot 9 is een half uur pauze + maaltijdverstrekking, uit me hoofd 4 tot 9.. half uur pauze + maaltijd verstrekking.. 3 tot 8 half uur pauze + maaltijdverstrekking.. 3 tot 7 is een kwartier pauze en 3 tot 6 geen pauze.. Gegevens onder voorbehoud, schipper weet ze vast precies
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2008, 09:00
tonio
tonio is offline
Citaat:
3 tot 9 is een half uur pauze + maaltijdverstrekking, uit me hoofd 4 tot 9.. half uur pauze + maaltijd verstrekking.. 3 tot 8 half uur pauze + maaltijdverstrekking.. 3 tot 7 is een kwartier pauze en 3 tot 6 geen pauze.. Gegevens onder voorbehoud, schipper weet ze vast precies
Ja dat zou best kunnen, maar meestal werk je wel iets langer door dan 9 uur (dat is bij ons het geval) en dan heb je ook nog recht op een kwartier pauze erbij
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 10:23
D16
D16 is offline
Ik heb gister voor het eerst gewerkt. Van 6 uur savonds tot half 11. Ik was echt kapot en dan heb ik op het eind ook nog eens het wijn pad. Spiegelen had ik helemaal fout gedaan bij de wijn. En heb maar 1 keer pauze gehad.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 11:59
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ik heb gister voor het eerst gewerkt. Van 6 uur savonds tot half 11. Ik was echt kapot en dan heb ik op het eind ook nog eens het wijn pad. Spiegelen had ik helemaal fout gedaan bij de wijn. En heb maar 1 keer pauze gehad.
Het klopt wel dat je maar een keer pauze hebt gehad.
Werd je de hele avond in je eentje neergezet op wijn? Dat zou wel raar zijn...

Is er wel goed aan je uitgelegd hoe je moest spiegelen? Anders is het natuurlijk logisch dat het niet helemaal gaat zoals het hoort.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 12:09
D16
D16 is offline
Ik begon bij de verpakte vleeswaren met 2 andere jongens. Dit ging makkelijk en was wel leuk. Maar toen de late vracht kwam, moest ik de wijn afdeling alleen doen. En om kwart over 10 komt er een chef of zo en die was helemaal pissig. Omdat de wijn slecht was gespiegeld. Maar hij was boos op een of andere jongen die mij moest helpen en alles moest uitleggen. Maar ik snapp wel waarom ik bij het wijnpad moest, het is veel moeilijker dan die andere gangen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 12:22
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ik begon bij de verpakte vleeswaren met 2 andere jongens. Dit ging makkelijk en was wel leuk. Maar toen de late vracht kwam, moest ik de wijn afdeling alleen doen. En om kwart over 10 komt er een chef of zo en die was helemaal pissig. Omdat de wijn slecht was gespiegeld. Maar hij was boos op een of andere jongen die mij moest helpen en alles moest uitleggen. Maar ik snapp wel waarom ik bij het wijnpad moest, het is veel moeilijker dan die andere gangen.
Een voordeel van wijn tov verpakte vleeswaren is dat het niet FIFO (First In, First Out) moet. Qua vullen is wijn wel kut, omdat het niet zo heel erg snel gaat. En qua spiegelen is wijn erg makkelijk en ben je er snel mee klaar, omdat het allemaal grote flessen zijn en niet zoals bij sommige andere paden van die kleine dingetjes die je dan weer op elkaar moet stapelen enzo..
Je moet gewoon zorgen dat je een methode voor jezelf hebt die je hanteert met spiegelen. Je kan bijvoorbeeld spiegelen per meter (je spiegelt dus alle planken van boven naar beneden op die meter) of je spiegelt steeds één of twee plank(en) (en begint dan bij het begin van het pad en eindig bij het eind). Of een variatie erop. Maar probeer altijd het overzicht te bewaren voor jezelf, zodat je weet wat nog moet en dat je geen vakken overslaat. En zorg altijd dat de etiketten gewoon netjes naar voren staan en dat alles tot het randje staat en dan is het eind resultaat vooral bij wijn heel duidelijk te zien (als je een meter of 3 er vanaf gaat staan).

Het is wel jammer dat die jongen jou niet alles goed heeft uitgelegd, maar ik hoop dat die dat nadat die op z'n kop kreeg, nog wel heeft gedaan, zodat jij de volgende keer weet hoe het moet. En zoniet vraag dan de eerstvolgende keer gelijk even aan bv een vulploegleider (die weet hoe alles moet) hoe het moet en hoe je dat het beste kan aanpakken. Zo weet jij gewoon wat er van je verwacht wordt en kan je goed resultaat leveren.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 15:51
D16
D16 is offline
Ik had eerst bij het wijn vullen alles naar achter geduwd en netjes gezet. Maar het moest juist naar voren, dus ik helemaal alles naar voren doen. Hoor ik later dat alleen de eerste 2 naar voren moeten. Waar ik ook mee moet opletten is dat ik ze bij het juiste etiket doe. Al die flessen lijken op elkaar.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 18:37
Zaid
Zaid is offline
Hoi ik heet zaid,

Ik ben hier ook nieuwe op deze forum.
Vandaag ben ik door AH opgebeld dat ik bij AH kan beginnen vanaf dinsdag.

Functie bijbaantje vulploeg medewerker voor maar 6 uurtjes. Sinds januari ben ik gaan solliciteren via het internet. Duurde wel een ruim maand voor vandaar dat ik bericht kreeg. Ik ben 23 jaar had wel veel geluk gehad dat ik na school tijd kan werken.

Heeft er iemand enige idee als er ik pauze bij krijgt?
En wat verdien ik eigenlijk netto?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2008, 22:08
tonio
tonio is offline
Citaat:
Hoi ik heet zaid,

Ik ben hier ook nieuwe op deze forum.
Vandaag ben ik door AH opgebeld dat ik bij AH kan beginnen vanaf dinsdag.

Functie bijbaantje vulploeg medewerker voor maar 6 uurtjes. Sinds januari ben ik gaan solliciteren via het internet. Duurde wel een ruim maand voor vandaar dat ik bericht kreeg. Ik ben 23 jaar had wel veel geluk gehad dat ik na school tijd kan werken.

Heeft er iemand enige idee als er ik pauze bij krijgt?
En wat verdien ik eigenlijk netto?
Werk je dan 6 uur in de week of 6 uur op 1 dag?
Wat je verdient staat waarschijnlijk wel in je contract
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 22:09
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ik had eerst bij het wijn vullen alles naar achter geduwd en netjes gezet. Maar het moest juist naar voren, dus ik helemaal alles naar voren doen. Hoor ik later dat alleen de eerste 2 naar voren moeten. Waar ik ook mee moet opletten is dat ik ze bij het juiste etiket doe. Al die flessen lijken op elkaar.
Het ziet er natuurlijk mooier uit als alles naar voren staat, dus je hebt het eigenlijk niet fout gedaan Maar het scheelt natuurlijk veel tijd als alleen de eerste 2 of 3 moeten.
Dat is bij wijn idd wel lastig, maar gewoon ff goed opletten
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 23:09
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ik reageer hier maandag na me vakantie even uitgebreid op. I-net is nu duur
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 23:41
Zaid
Zaid is offline
Ja, het gaat om een vacaturen van 6 uur in de week.
Dus het is bijbaantje want het is geen parttime job of een full time.
Dan zou er eventueel pauze moeten bij zitten van dat 4 uurtjes op zaterdag.
Ik zou kunnen werken op donderdag 2 uurtjes en 4 uurtjes zaterdag.

Omdat ik een opleiding volgt voor ICT past het wel goed.
Omdat het mij zeer schikt omdat te gaan doen. Want heb dit toch met veel moeite voor mekaar gekregen. Heb meerdere malen gesolliciteerd.

Ik krijgt pas dinsdag een gesprek moet daar om 15:00 uur zijn.
Ik zal jullie dan laten weten hoe het allemaal is gegaan. Ik ga van dat contract allemaal ook goed kijken en lezen wat er allemaal instaat.

Want heb iets gelezen als je parttime en fullttime werkt. Dan krijgt je wel eten en drinken hoor! Maar dat gaat blijkbaar van je loon af, maar ja ik zal verder kijken. Als mijn eigen eten moet meenemen geen probleem...

Groetjes,

zaid.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 10:01
D16
D16 is offline
Ik denk dat je in de avond gaat werken. Ik wou eigenlijk na school werken, maar dan zijn die vakkenvullers van 14 jaar en zo al bezig. Ik ga nu elke dag behalve maandag en woensdag, van 6 uur savonds tot ongeveer half 11 werken. Niet helemaal hoe ik het gepland had, maar het is wel te doen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 15:28
tonio
tonio is offline
Citaat:
Ja, het gaat om een vacaturen van 6 uur in de week.
Dus het is bijbaantje want het is geen parttime job of een full time.
Dan zou er eventueel pauze moeten bij zitten van dat 4 uurtjes op zaterdag.
Ik zou kunnen werken op donderdag 2 uurtjes en 4 uurtjes zaterdag.

Omdat ik een opleiding volgt voor ICT past het wel goed.
Omdat het mij zeer schikt omdat te gaan doen. Want heb dit toch met veel moeite voor mekaar gekregen. Heb meerdere malen gesolliciteerd.

Ik krijgt pas dinsdag een gesprek moet daar om 15:00 uur zijn.
Ik zal jullie dan laten weten hoe het allemaal is gegaan. Ik ga van dat contract allemaal ook goed kijken en lezen wat er allemaal instaat.

Want heb iets gelezen als je parttime en fullttime werkt. Dan krijgt je wel eten en drinken hoor! Maar dat gaat blijkbaar van je loon af, maar ja ik zal verder kijken. Als mijn eigen eten moet meenemen geen probleem...

Groetjes,

zaid.
Als je 4 uur achter elkaar werkt, heb je recht op een kwartier pauze

Suc6 met je gesprek
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 20:48
Skater13
Skater13 is offline
succes met je gesprek! je hebt inderdaad een kwartier
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 14:16
D16
D16 is offline
Ik moet altijd door werken als het pauze is en ik ben pas kwart voor 11 klaar
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 14:22
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik denk dat je in de avond gaat werken. Ik wou eigenlijk na school werken, maar dan zijn die vakkenvullers van 14 jaar en zo al bezig. Ik ga nu elke dag behalve maandag en woensdag, van 6 uur savonds tot ongeveer half 11 werken. Niet helemaal hoe ik het gepland had, maar het is wel te doen.
Een leuk voordeel is dat je dan wel toeslaguren krijgt omdat je meer als 12 uur per week werkt 33% tussen 20-21 uur en 50% na 21:00 uur en op zaterdag al na 18:00 50%
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 14:23
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik moet altijd door werken als het pauze is en ik ben pas kwart voor 11 klaar
Als je van 18:00 tot 22:00 werkt heb je zowiezo recht op een kwartiertje (10 minuten) betaalde koffiepauze hoor)
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 14:23
tonio
tonio is offline
Citaat:
Een leuk voordeel is dat je dan wel toeslaguren krijgt omdat je meer als 12 uur per week werkt 33% tussen 20-21 uur en 50% na 21:00 uur en op zaterdag al na 18:00 50%
Dat is idd bij mij ook altijd wel een leuke toevoeging op me salaris
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-02-2008, 14:36
Skater13
Skater13 is offline
doen franchise AH's ook aan die toeslaguren? ik heb een 0-uren contract maar werk wel elke week meer als 12 uur
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 14:40
tonio
tonio is offline
Citaat:
doen franchise AH's ook aan die toeslaguren? ik heb een 0-uren contract maar werk wel elke week meer als 12 uur
Ja doen ze aan
Volgens mij is dat verplicht
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 21:35
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Als je van 18:00 tot 22:00 werkt heb je sowieso recht op een kwartiertje (10 minuten) betaalde koffiepauze hoor)
Ik neem aan dat hij een nul-urencontract heeft. Niets doorbetaald dus; die pauzes zijn in je eigen tijd. Maar je moet ze wél nemen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 08:15
D16
D16 is offline
Ja ik heb een 0 uren contract, in de zomer krijg ik niet eens meer betaald.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 10:06
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ja ik heb een 0 uren contract, in de zomer krijg ik niet eens meer betaald.
Verklaar je nader met "in de zomer krijg ik niet eens meer betaald". Ik kan daar 2 dingen van maken.

Als je bedoeld dat je als je op vakantie bent en je niet betaald krijgt dan vraag ik me af waar je vakantieuren blijven

Als je bedoeld dat je niet meer loon krijgt in de vakantieperiode vind ik dat eigelijk gewoon heel logisch, waarom moet je spontaan meer verdienen als het zomervakantie is?

Werk je btw in een franschise of een filiaal?

Citaat:
Ik neem aan dat hij een nul-urencontract heeft. Niets doorbetaald dus; die pauzes zijn in je eigen tijd. Maar je moet ze wél nemen.
Euh pauzes van 10 minuten zijn altijd doorbetaald .... dus dit is een rare redenatie.
Je LUNCH of DINER-PAUZE is in je eigen tijd je koffie/thee-pauze die je hebt als je 4 uurtjes werkt (tenzij je onder meer werkt van 16-20 dan is het een half uur onbetaald en zo zijn er nog een aantal tijden dat het een half uur onbetaalde pauze is)

Of je een 0-uren contract een 12 uren contract of een 20 uren contract hebt het maakt voor je pauzes helemaal niks uit. Je hebt er evenveel recht.

Werk je in een franschise of filiaal? Want ik geloof dat het pauze profiel nog altijd niet goed word toegepast in een behoorlijk aantal filialen
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 13:44
Skater13
Skater13 is offline
ik neem heel vaak geen pauze door drukte, officieel mag dit idd niet
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 22:45
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
ik neem heel vaak geen pauze door drukte, officieel mag dit idd niet
Dat je zelf die keuze maakt moet je zelf weten ik doe het zelf ook langgg niet altijd, soms komt een pauze houden effe niet uit, maar dan kan het ook een keer voorkomen dat ik 5 minuten te lang boven zit...

Het gaat mij er om dt mensen iig de regelgevng eromheen weten en nietr gedwongen worden geen pauze te nemen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 11:17
Skater13
Skater13 is offline
Ja oké Het klopt dat sommigen bij ons ook een paar dagen (nieuwe jongens) dachten dat als ze geen pauze namen ze een kwartier eerder weg mochten ja ;P
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 14:42
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ja oké Het klopt dat sommigen bij ons ook een paar dagen (nieuwe jongens) dachten dat als ze geen pauze namen ze een kwartier eerder weg mochten ja ;P
Lol als je het met me overlegt en het niet structureel is en de werkzaamheden het toelaten hoor je me er opzich niet over, al is het uiteraard niet het beleid.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 20:11
D16
D16 is offline
Ik werk in een filiaal, ik zie het allemaal nog wel. Als ik mijn salaris te laag vind kap ik er meteen mee. Ik werk me uit de naat en kom elke keer als ik werk pas 11 uur thuis. Ik werk 5 dagen per week dus op het begin is het erg vermoeiend. Bijv. met het Parool bezorgen verdiende ik 250 euro per maand en ik hoefde zoveel minder te doen als wat ik nu doe. En ik heb berekend ndat ik 240 per maand verdien bij ah, misschien klopt het niet. Ik zie het wel over 3 weken.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 22:10
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik werk in een filiaal, ik zie het allemaal nog wel. Als ik mijn salaris te laag vind kap ik er meteen mee. Ik werk me uit de naat en kom elke keer als ik werk pas 11 uur thuis. Ik werk 5 dagen per week dus op het begin is het erg vermoeiend. Bijv. met het Parool bezorgen verdiende ik 250 euro per maand en ik hoefde zoveel minder te doen als wat ik nu doe. En ik heb berekend ndat ik 240 per maand verdien bij ah, misschien klopt het niet. Ik zie het wel over 3 weken.
let op hetgeen je verdiend is per 4 weken he dus niet per maand ;-)
Ik kom op basis van 20 uur per week al uit op 260 euri per periode
en ik denk nog eens 65 euri aan toeslaguren.

Weet niet waar je precies woont in Amsterdam (geloof dat je daar woont toch?), welk filiaal trouwens, maar ik heb in Amstelveen nog een leuk filiaal in de aanbieding
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 22:21
D16
D16 is offline
Ik werk ongeveer 21,5 uur in de week maar ben 16 dus verdien minder. En ik woon in amsterdam-centrum De Jordaan. Bij de elandsgracht, dus Amstelveen is veel te ver weg voor mij. En toeslaguren, krijg je die gewoon bij die 4 weken erbij of op een ander moment?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 07:40
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik werk ongeveer 21,5 uur in de week maar ben 16 dus verdien minder. En ik woon in amsterdam-centrum De Jordaan. Bij de elandsgracht, dus Amstelveen is veel te ver weg voor mij. En toeslaguren, krijg je die gewoon bij die 4 weken erbij of op een ander moment?
Ja die krijg je gwoon om de vier weken erbij

Euh je verdiend toch 3,29 per uur ...?
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 10:30
Skater13
Skater13 is offline
3,28 ^^ dat verdiende ik tenminste op me loontstrookje van periode 1, omdat ze het nog niet aangepast hadden naar Verkoper B =[
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Promoot je hometown
Otis
250 25-07-2004 16:46
De Kantine Wat staat er onder jouw CTRL - V part II
Bruut
500 14-12-2003 15:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.