Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 16:48
Angellove
Angellove is offline
Say it!

Liefs Angellove
__________________
Love is the key to my soul...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2002, 16:48
Mysterons
Mysterons is offline
en meisjes: wat voor kleren bij jongens
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 16:50
Angellove
Angellove is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
en meisjes: wat voor kleren bij jongens
Oeps, vergeten thnx
__________________
Love is the key to my soul...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:06
Verwijderd
Van die hele geile strakke natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:10
Rhinus
Rhinus is offline
Laat die ' ' maar weg.

Wat is mooi bij een vrouw? Strakke kleren. Zodat de vrouwlijke rondigen er mooi uit komen. En dan niet van die sletterige dingen maar bijvoorbeeld een strakke lange blauwe spijkerbroek en een strakke lange coltrui .
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:10
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
nare man schreef:
Van die hele geile strakke natuurlijk
En zo kort mogelijk natuurlijk

Mooi bij jongens: Wijde broek met leuk shirt of polo ofzo
Gewoon netjes, maar wel nonchalant
Als t maar niet van die "pauper-kleding" is ( om maar even nare man's woorden te gebruiken )

En voor meisjes. Wijde skate broek ( geen wijduitlopende, van die olifantenpijpen dus :/ ) maar gewoon recht model met een leuk (strak) shirtje erop. Of een polo!

Of een leuk rokje met een panty ofzo
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:20
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
bij jongens: baggy broek met beetje strak overhemd

liefst in zwart
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:22
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
heel vaag, maar ik vind nette kleren soms heel leuk staan..
bijv, een overhemd met een trui erover, zodat je alleen de kraag ziet. sommigen worden daar zo schattig door
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 17:46
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Hangt van het persoon af;

Dames; Getailleerd krijtstreeppak, donkerbruin is prachtig, met een bordeaux shirtje er onder met een hele diepe hals. En mooie stilettohakschoentjes. Donkerbruinhaar en donker bruine ogen, geen make up, mja beetje lipgloss missschien en een randje mascara, en een heel dun kettinkje. Dat is mooi.

Heren; tja Pak is mooi. Hmmz wat nog meer.. Eigenlijk maakt 't niet zo veel uit, als het maar wat aparts is, een overhemd, wat getailleerd is, of een stel bloemetjes op de kontzak.. en zo'n 3kwarts stoffe zwarte jas is ook mooooi.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:00
machine_gun
Avatar van machine_gun
machine_gun is offline
ik vind het wel leuk als een jongen baggy broeken draagt, en dan vooral laag hebben hangen, waardoor je zn boxer kan zien (moet je natuurlijk geen foute boxer aan hebben!), en dan met een blouse of trui...daar val ik geheid voor!!
ohja schoenen maakt niet zo veel uit, als het maar niet van die nette zijn is het best.
__________________
No Comment
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:04
Mysterons
Mysterons is offline
vrouwen/meisjes:

driekwarts broeken!!!!! met leuke kousen/pantys/sokken, en skateschoenen/doc martens, en een leuk strak sjirtje of bloesje en stropdas ofzo, haar in twee staartjes en een sjaal erom/haarband

rokjes/kilts, haar opgestoken, bloesje, gewoon beetje netjes, maar dan wel doc martens/kisten woei! dat vind ik fantastisch

baggy broeken (zwart of donkere spijker) met strak shirtje, of overhemd of wijde kapusjontrui, beetje jongensachtig

lange jurken en rokken en fladderdingen en sjaals enzo veel laagjes, corsetten, heerlijk , als het maar niet te veel van die fluweelachtige (nep dan he) stof is, dat vind ik zon naar stofje

mannen/jongens:

een overhemd/bloes met strepen of ruitjes *zucht*, en daarbij een baggy (zwarte) broek, of gewoon een spijkerbroek die iets wijder is dan normaal.

een wijde skatebroek met een kapusjontrui

een pak vind ik koel

een polo in combi met een skatebroek

skateschoenen!!! vind ik echt kool bij jongens!

en een ketting, met kraaltjes!, dat vind ik echt lief staat op de een of andere manier armbanden ook trouwens
wenkbrauwpiercing/lippiercing *woei*




*zucht* zoveel is mooi..maar ook zoveel niet
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:06
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
*heeel veel*

damn.. ik heb dan een ding genoemd.. maar wat jij allemaal opnoemt nu...
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:07
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
jongentjes: een beetje wijde broek,
niet zo'n uberwijde geval...leuke spikes/studs riem, skateschoentjes, capusjon trui/longsleeve,
iets strakker shirtjedingetje, adijasjes.....
of juist strakkere broek van latex ofzo, new rocks, strak shirtje....


meisjes:korte rokjes met leuke kousen/pantys,streepjespantys/gatenpantys,lange rokken,kanten truitjes,
glitterdingetjes,corsetjes,gofffffik jurkjes,kissies etcetc
geen broeken iig....

Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 18:09.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:08
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
euhh... skateschoenen, baggy trousers , en dan een '' girlie' ( als in de large ) of een oversized trui!

beetje zwarte make-up ofzo.. maar niet teveel
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:09
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
+ gatenpanty ( hoe je dat ook noemt)
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:23
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Voor een jongen houd ik van netjes of sportieve kleding.
Een spijkerbroek of een dockers-model, met een polootje of een longsleeve shirt erop. Als het kouder is een mooie trui, maar een Timberland-achtige trui mag af en toe ook.

Kapsel: nonchalant, donkerblond met een slag (a la Winston, maar dan iets korter).

Of donker steil haar met een beetje wax erin en donkere diepliggende ogen (beetje italiaans-achtig), met een iets apartere kledingsstijl, ook goed

Ben wat dit betreft een stuk minder kritisch dan bijvoorbeeld een jaar geleden )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!

Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:44
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
UnUsual schreef:


damn.. ik heb dan een ding genoemd.. maar wat jij allemaal opnoemt nu...
sjees, zijn wij echt niet toevallig familie ofzo
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 18:45
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
MoonDance schreef:


sjees, zijn wij echt niet toevallig familie ofzo
wat is je achternaam
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-09-2002, 18:55
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
beetje streng/netjes oeeh geil
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:02
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Beetje wijde broek, niet achterlijk wijd, en polo'tje.. of gewoon blousje of shirt..
Naja beetje nonchalant.. kan het niet goed omschrijven..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:17
Verwijderd
vleeskleurig rubber pakje met een V zodat je halve borsten ziet, doorzichtige stukjes bij de tepels zodat je die ook ziet, en een hele strakke rubbere hotpants achtige zonder string eronder.

Verder een ketting om de nek die aan het aanrecht is vastgebonden.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:22
Biertjehakken
Avatar van Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Als het een mooi meisje is alles en zo niet iets wat camoufleert..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:26
Verwijderd
ik ga dit soort dingen voortaan opslaan, in het wat-vind-je-sexy-topic stond een heeele waslijst..

goed.

mannetjes:
- zwarte strakke (nep)leren van onder beetje wijduitlopende broek, zwarte strakke coltrui of zo'n half doorzichtig shirtje met een zwart netschirtje er overheen, lange zwarte jas, kistjes, lange haartjes, blauwe pretoogjes, sikje, bakkenbaarden, tongpiercing *kwijl*

- lichtbruin rib-skatebroekje, zo'n heeel fout geblokt houthakkersoverhemd, kistjes, sikje, bakkenbaarden, tongpiercing *kwijl*

- zwarte lange rok van stugge stof, zwart half doorzichtig shirtje met zwart netding eroverheen -zie boven-, kistjes, sikje, bakkenbaarden, tongpiercing *kwijl*

nouja, eigenlijk bespring ik gewoon iedereen met een sikje, bakkenbaarden en een tongpiercing

vrouwtjes:
- kort donkerpaars stoffen rokje, een net (als in: netjes) truitje, panty met patroon, lange stoffen zwarte jas, blauwe ogen in combinatie met zwart haar wat in een rommelig staartje zit, tongpiercing *kwijl*

- de hele combinatie geel-oranje-lichtroze

- laat ik maar gewoon in trefwoorden gaan praten: korsetten, kant, felle kleurtjes in combinatie met zwart, tongpiercings, bij sommige meisjes: polo's in combinatie met een plooirokje, turquase in combinatie met paars, blauw in combinatie met groen, kistjes of hoge doc martins, latex, lange wijduitlopende rokken, plooirokjes/hockeyrokjes/tennisrokjes, eigenlijk gewoon rokken in het algemeen , kniekousen en panty's, ringen, alstjeblieft niet te veel armbandjes, krulletjeshaar, sowieso lang haar, 'huppeligheid' maar niet op die foute manier, elleboog-handschoentjes, linten.

stiekem val ik gewoon voor de uitstraling.. maar dat was de vraag niet
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:50
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Nonchalant is the keyword

Ik ben laatst met vriendinnen d.m.v. bekenden combineren tot een profielschets van de perfecte Esmée-jongen gekomen En die theorie gaat ook daadwerkelijk op want als je mijn vriendjes tot nu toe naast elkaar zet zie je een patroon

Blond (can't help it), halflang haar, heel iets een slag erin, mooi koppie met een mooie lach. Qua kleding bv. versleten oude spijkerbroek met Timbs, overhemdje met rugbyshirt/capuchontrui erover, evt. kralenkettinkje Verder niet al te veel poespas.
Maar wat ik ook leuk kan vinden is wat meer trendy jongens met oranje broekies en All Stars

Wat niet wil zeggen dat andere jongens per definitie afvallen hoor
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 20:20
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Nonchalant is the keyword

Ik ben laatst met vriendinnen d.m.v. bekenden combineren tot een profielschets van de perfecte Esmée-jongen gekomen En die theorie gaat ook daadwerkelijk op want als je mijn vriendjes tot nu toe naast elkaar zet zie je een patroon

Blond (can't help it), halflang haar, heel iets een slag erin, mooi koppie met een mooie lach. Qua kleding bv. versleten oude spijkerbroek met Timbs, overhemdje met rugbyshirt/capuchontrui erover, evt. kralenkettinkje Verder niet al te veel poespas.
Maar wat ik ook leuk kan vinden is wat meer trendy jongens met oranje broekies en All Stars

Wat niet wil zeggen dat andere jongens per definitie afvallen hoor
jeetje ja, dat klinkt wel echt super ja!

stijlvol/trendy/sportief/nonchalant geweldig!

Maar als je mij over het algemeen laat kiezen tussen donker of blond, ga ik voor donker Al is blond toch ook wel erg leuk! Kan niet kiezen!
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2002, 20:20
Count S. Natsgületta
Avatar van Count S. Natsgületta
Count S. Natsgületta is offline
een hele mooie fluwelen of middeleeuse jurk

ik heb het op feestjes niet zo op de meiden in van die strakke fetish rokjes
__________________
Kennis zonder wijsheid is als een giftige bloem. De onwetende die haar plukt, plukt de dood
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 01:39
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
hoeveel antwoorden wil je nou eigenlijk zien voordat je doorhebt hoeveel uiteenlopende meningen er voor kunnen komen op een openlijk forum?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 03:20
Verwijderd
Inkoppertje: Wat dacht je van GEEN kleren? Maar anders kan het van alles zijn. Van jurken tot truitjes, het gaat denk ik toch vooral om uitstraling!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 06:24
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Denise84 schreef:


jeetje ja, dat klinkt wel echt super ja!

stijlvol/trendy/sportief/nonchalant geweldig!

Maar als je mij over het algemeen laat kiezen tussen donker of blond, ga ik voor donker Al is blond toch ook wel erg leuk! Kan niet kiezen!
Dank u, Dank u
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 06:25
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Inkoppertje: Wat dacht je van GEEN kleren?
Nou dat inkoppertje hebben we al wel eens eerder gehoord hoor
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:34
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
*veel*
woej met jou kan ikke praten
*kwijlt mee*
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Voor een jongen vind ik een legerbroek leuk, in zwart met grijs en wit, of in groen met zwart, of gewoon helemaal zwart. En een leren broek ziet er ook lekker uit bij een alternatief type, dus geen gladjakkerig idee. Verder vind ik gewoon een zwart t- shirt -evt. met metalbandje erop- , zwart overhemd of dikke zwarte trui/vest-met-metalbandje met kappuusjon ook erg leuk. Qua schoenen graag kisten of Sancho's (van die "Ik ben een coole cowboy"-dingetjes) Verder zijn piercings en/of tattoos ook gewenst, maar dat zijn geen kleren.

Voor een meisje ook een beetje apart, ik vind rokjs en corsetjes en fladdertruitjes erg grappig. Ook felle kleurtjes of juist helemaal zwart. Gewoon opvallend en vrouwelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:16
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik vind bij meisjes een skatebroek met een strak blouse wel leuk...

*springt gefrustreerd rond* IK KAN GEEN STRAK BLOUS(E)JE VINDEN binnen mijn budget

En bij jongens vindt ik alles wel leuk behalve slippers en leer... Verder kan het allemaal wel
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:22
S
Avatar van S
S is offline
Edit:

(Voor) Modebewust.

Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 18:30.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:28
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
S schreef:
MaLuKu-sTyLe
und das ist?
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:29
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Esmée schreef:


und das ist?
Ach... Eeh. Hoe leg ik dat uit.

Nee, w8 ik verander die post even gewoon in modebewust.
Het is een beetje voorlopend op de mode.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2002, 18:32
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
S schreef:


Ach... Eeh. Hoe leg ik dat uit.

Nee, w8 ik verander die post even gewoon in modebewust.
Het is een beetje voorlopend op de mode.
ach so...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:34
Verwijderd
Gewoon een leuke broek, eventueel rokje met een polo'tje oid.
Als het maar niet te geforceerd kak is...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:51
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Esmée schreef:


ach so...
Jah... Das meindete ich.

(klopt die zin wel? ).
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:54
SuuS
Avatar van SuuS
SuuS is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Nonchalant is the keyword

Ik ben laatst met vriendinnen d.m.v. bekenden combineren tot een profielschets van de perfecte Esmée-jongen gekomen En die theorie gaat ook daadwerkelijk op want als je mijn vriendjes tot nu toe naast elkaar zet zie je een patroon

Blond (can't help it), halflang haar, heel iets een slag erin, mooi koppie met een mooie lach. Qua kleding bv. versleten oude spijkerbroek met Timbs, overhemdje met rugbyshirt/capuchontrui erover, evt. kralenkettinkje Verder niet al te veel poespas.
Maar wat ik ook leuk kan vinden is wat meer trendy jongens met oranje broekies en All Stars

Wat niet wil zeggen dat andere jongens per definitie afvallen hoor


*Ziet oowk een patroon in vriendjuhs* Vooral die allstar schoenen vinnik zuper! En dan spijker of graffiti! *kwijl* (niet dat ik hem nie meer hoef alsie geen allstar schoene heeft..!!) Maargoed wat jij beschrijft ja...!! De "kakkerlook" vinnik ook he-le-maal super!
__________________
[ Laat de rologen rijk'lijk vloeien. ]
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:43
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
bij meisjes:
- wijde broek met strak truitje
- capuchontruien
- alles wat wijduitloopt...
- beetje hippie look
- plooirokjes
- streepjes kousen of pantys
- nephaar
- skateschoentjes of docs

bij jongens:
- baggybroeken
- beetje strakke streepjesblousjes, nie echt strak maar nie lomp...
- capuchontruien
- skateschoentjes of kisten
- adidasjes of lookalikes
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:37
Verwijderd
Citaat:
SweetJane schreef:




*Ziet oowk een patroon in vriendjuhs* Vooral die allstar schoenen vinnik zuper! En dan spijker of graffiti! *kwijl* (niet dat ik hem nie meer hoef alsie geen allstar schoene heeft..!!) Maargoed wat jij beschrijft ja...!! De "kakkerlook" vinnik ook he-le-maal super!
Jouw nick is een goed nummer!

uh sja.. kleding boeit me niezoveel bij meissies.. als ze het zelf maar mooi vindt..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:47
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
wat ik heel mooi vind zijn van die wijferige shirts bij jongens, een beetje strak, niet tè, een beetje wijfig maar niet homo-ig
zwart is mooi, en dan een beetje een wijde broek eronder (ik weet niet of hier een skatebroek onder staat, maar in case: skatebroek

verder vind ik een skatebroek met wit lang overhemd en zwarte stropdas mooi, skateschoenen


jongens met lang haar en tattoos en piercings en eyeliner en stoppels/een randje baardgroei ofzoiets vind ik ook mooi, maargoed dat was de vraag niet
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 21:05
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ai ik vergeet helemaal: adijasjes bij jochjes zijn wel beetje strakke

en zwarte docs onder beetje wijde broek

en bij meisjes:


zigeunerlook zeg maar veel kettingen en ringen, oorbellen en truitjes met hals die over je schouder valt en dan een kanten rok en van die zwarte 3/4 laarsjes
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 21:30
MaLuKuGuRl
MaLuKuGuRl is offline
Eeh bij jongens vin 'k maluku style (zie S) mooi offe een wijde broek met een niet al te wijd t-shirt is ook altijd goed offe mjaah gewoon jongens met stijl
Enne bij meisjes vin ik gwoon beetje strakke kleren t mooist.
__________________
..::NoNa©::..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 21:39
Verwijderd
Het leukste vind ik als ze gewoon een beetje net gekleed is, dat wil zeggen een leuke broek, mag spijker zijn, mag ook katoen zijn, een leuk shirtje erop (hoeft heus niet per se met een kraag ofzo)...eigenlijk zijn er geen regels voor te geven, ik kan alles wel leuk vinden, het gaat om de persoon die erin zit, heel cliché maar ik merk dat ik dat steeds meer ga vinden.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 21:50
Verwijderd
bij jongens:
leuke broek, wijde skatebroek is wel cool, maar moet bij je staan. liefst gewoon een broek, ietsje wijd/skate, maar nog wel netjes.
een leuk shirtje, van een bandje ofzo, of iets van dickies/carhartt whatever. dus wel skate achtig maar dan iets netter.

bij meisjes:
eigenlijk hetzelfde, skate maar dan netjes en ook nog meisjesachtig. ik zelf heb ook wel een wijde broek met kruis tot bijna op de knieen ofzo (beetje overdreven maar je snapt het wel) alleen vind gewoon ietsje wijde broek leuker als echt baggy.
en dan een mooie riem, met pyramids ofzo erop. en een cool vestje.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 22:11
Rhinus
Rhinus is offline
Baggybroeken?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Baggybroeken?
aardappelzak achtig? dus zo'n veels te grote...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 23:48
maar
Avatar van maar
maar is offline
Goede smaak, Esmee!

Nonchalance is inderdaad heel belangrijk; het moet allemaal niet te perfect zijn/zitten. Qua haar ga ik ook voor halflang blond met slag, of voor een echte krullenbol Het hebben van een eigen stijl is ook wel een vereiste eigenlijk, niet te standaard. Kleurtjes zijn altijd leuk.

dit gaat overigens niet altijd op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten wat vinden jullie van het boek kinderjaren??
Fantôme
0 04-10-2003 18:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.