Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2002, 08:11
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Hey ppl

Ik zelf ben net verhuist naar Wassenaar.
En daar op het Gooilands Lyceum loopt iedereen met de kraagjes omhoog( liefst 4 over elkaar) en dan met de merkjes duidelijk zichbaar..
Ik ben daar opzich wel Fan van maar ben benieuwd wat jullie er van vinden..

Kus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2002, 08:20
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik kom er vandaan dus ik weet wat je bedoelt maar ik vind het allemaal nogalllll overdone. Kijk ik draag zelf ook wel 'de merken' en soms kraag up (hangt van kledingstuk af, aangezien ik bijna nooit meer kraagjes draag valt het dus mee) en naja ik kom ook wel uit 'het milieu' maar 4 kraagjes en allemaal omhoog is gewoon debiel, klaar. Klasse of wat men dan ook wil uitstralen kan je ook op een andere manier tonen, door er gewoon stijlvol uit te zien en niet zoveel mogelijk merkjes en kragen in 1 outfit te proppen want dat ziet er gewoon triest uit.
Maar als jij er fan van bent, vooral doen, wel handig in de winter.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 08:23
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ik kom er vandaan dus ik weet wat je bedoelt maar ik vind het allemaal nogalllll overdone. Kijk ik draag zelf ook wel 'de merken' en soms kraag up (hangt van kledingstuk af, aangezien ik bijna nooit meer kraagjes draag valt het dus mee) en naja ik kom ook wel uit 'het milieu' maar 4 kraagjes en allemaal omhoog is gewoon debiel, klaar. Klasse of wat men dan ook wil uitstralen kan je ook op een andere manier tonen, door er gewoon stijlvol uit te zien en niet zoveel mogelijk merkjes en kragen in 1 outfot te proppen want dat ziet er gewoon triest uit.
Maar als jij er fan van bent, vooral doen, wel handig in de winter.

Nou FAN ook weer niet maar vind het wel lachuh, maar je hebt mischien wel gelijk in dat Overdone...
Waar woon je?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 08:29
a new noise
a new noise is offline
today on jerry
"too stupid to be a snob"


(helemaal niet persoonlijk bedoeld)
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 08:41
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Ik woon zelf in laren en snap wat je bedoelt
veel vrienden en vriendinnen van mij dragen ook 4 van die kragen
over elkaar zelf vind ik het een beetje overdreven 2 kan nog net vind ik
maja iedereen z'n eigen stijltje he
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 08:50
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Ik woon zelf in laren en snap wat je bedoelt
veel vrienden en vriendinnen van mij dragen ook 4 van die kragen
over elkaar zelf vind ik het een beetje overdreven 2 kan nog net vind ik
maja iedereen z'n eigen stijltje he
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 08:54
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
OMG
Waar gaat dit nog over?
Hoe zijn wij/jullie toch ooit gegroeid van een DNA-houdend pakketje naar wezens die kibbelen over kraagjes?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 09:18
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Citaat:
Evito schreef:
OMG
Waar gaat dit nog over?
Hoe zijn wij/jullie toch ooit gegroeid van een DNA-houdend pakketje naar wezens die kibbelen over kraagjes?
Jij neemt toch ook de moeite om hierop te antwoorden, het te lezen.. zeg dan niks..
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 09:23
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Nomen-nescio schreef:
Jij neemt toch ook de moeite om hierop te antwoorden, het te lezen.. zeg dan niks..
En jij dan?

Aan de topicstarter: als je er fan van bent, moet je het toch zelf weten? Ga je gang zou ik zeggen.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 10:22
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ik kom er vandaan dus ik weet wat je bedoelt maar ik vind het allemaal nogalllll overdone. Kijk ik draag zelf ook wel 'de merken' en soms kraag up (hangt van kledingstuk af, aangezien ik bijna nooit meer kraagjes draag valt het dus mee) en naja ik kom ook wel uit 'het milieu' maar 4 kraagjes en allemaal omhoog is gewoon debiel, klaar. Klasse of wat men dan ook wil uitstralen kan je ook op een andere manier tonen, door er gewoon stijlvol uit te zien en niet zoveel mogelijk merkjes en kragen in 1 outfit te proppen want dat ziet er gewoon triest uit.
Maar als jij er fan van bent, vooral doen, wel handig in de winter.
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 10:57
Verwijderd
Gooilands Lyceum!! Welke klas zit je? Ken daar best veel mensen..

Waar woon je in Wassenaar? ga je op hockey?


En over die vele kraagjes.. Ach je moet het een beetje kunnen relativeren.. De een gaat in zn pubertijd alleen maar zwarte kleren dragen en zich helemaal wit plamuren en doen alsof de dood een uitkomst is, de andere gaat zich afzetten tegen deze groep en zich juist extreem kakkerig kleden.

als je dan later kijkt, als die kinderen allemaal 17 á 18 zijn, dan loopt iedereen er redelijk normaal bij, volgensmij.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 11:21
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
k heb ook tijdje in t gooi gewoond, heb er toen eigenlijk weinig op gelet of last van gehad.

maargoed een "kakker'' met 4 kraagjes is imo net zo overdone als een ''alto'' met 4 meter gamma ketting aan zn broek
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 13:46
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
k heb ook tijdje in t gooi gewoond, heb er toen eigenlijk weinig op gelet of last van gehad.

maargoed een "kakker'' met 4 kraagjes is imo net zo overdone als een ''alto'' met 4 meter gamma ketting aan zn broek
Iedereen wil iedereen overtreffen denk ik. (die 50 veiligheidsspelden, dan neem ik er 60.... zoiets)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 13:57
Verwijderd
vier is wel een beetje overdone.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 14:05
niels18
Avatar van niels18
niels18 is offline
wat snap ik hier niet? sinds wanneer ligt Wassenaar in het Gooi?
__________________
N.S.V. Carolus Magnus...op weg naar het 15e lustrum, gala in Februari
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 14:16
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
dat is bij ons ook een tijdje 'in' geweest en liep iedereen met hun kraagje omhoog, en idd t liefst zo veel mogelijk, en zoveel mogelijk merk...
maar sinds begin dit schooljaar is dat ineens niet meer, het i nu 'uit' ofso want als je bij ons je kraagje nu nog omhoog hebt is dar juist weer fout ofso?

mja ontopic: ik vind t niet zo mooi, en zeker geen 4 over elkaar! veel te overdone idd...1tje vind ik wel kunnen, want tja toch ieder zn ding zegmaar
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 14:52
Roger
Avatar van Roger
Roger is offline
AL die indolente kut kakkers zeker kraag omlaag!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:02
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
AL die indolente kut kakkers zeker kraag omlaag!
*lees dit stukje en praat alsof je een hete aardappel in je mond hebt*
Zo en ik zet m'n kraag nog eens even lekker stijf omhoog...
Heerlijk zo'n warme hals met dat koude weer...

Ik hou wel van kraagjes... maar 4 nee max 2 en als je een echte kakker bent hoef je niet eens kraagjes te dragen om te laten zien dat je kakker bent... Dan straal je dat uit


Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-10-2002, 15:26
Li
Avatar van Li
Li is offline
4 kraagjes is wel erg veel van het goede, volgens mij kun je dan amper bewegen en lijk je best dik
Het maximale aantal kraagjes dat ik draag is 2, maar alleen als ik moet golfen en het écht koud is.
Ach, iedereen moet maar weten wat hij/zij aantrekt, maar ik geloof niet dat dat echt lekker zit.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:32
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

ga je op hockey?


Moet ie natuurlijk wel bij KZ he?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:34
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
Ik woon op zich niet in de buurt van het Gooi, maar hier lopen ook wel van die mensen.

Zelf vind ik het er belachelijk uitzien, maar als iemand er zich prettig bij voelt, moet ie dat zeker doen. Ik kan me er niet druk over maken.
__________________
The circle only has one side
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:35
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Daar gaan we weer
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:42
Mysterons
Mysterons is offline
soms vind ik het mooi. soms niet.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:49
Swami Salami
Swami Salami is offline
hmm laatst zag ik hier ook iemand met een 4 kraagjes regenboog.

was met carnaval

draag zelf nooit 'kraagjes' maar ik heb nog nooit iemand gezien met meer dan 2. Ik ben er ook zeker geen fan van ook niet van allemaal stijf omhoog. 1 polo vind ik nog het mooiste

Lijkt me ook erg warm trouwens. Draag je in de winter ook 4 truien?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:02
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
niels18 schreef:
wat snap ik hier niet? sinds wanneer ligt Wassenaar in het Gooi?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2002, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Li schreef:
Moet ie natuurlijk wel bij KZ he?
Nah ik supporter Kievitten
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:15
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Nah ik supporter Kievitten

blegh kievitten is dat die ene waar zon hele golf en tennisclub bij zit? of is dat kz
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:17
Verwijderd
Ik vind dat zo sneu.... *schudt meewarig haar hoofd*
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:18
Verwijderd
Citaat:
MoonDance schreef:
blegh kievitten is dat die ene waar zon hele golf en tennisclub bij zit? of is dat kz
Klein Zwitserland toch?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:23
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Klein Zwitserland toch?
ja kan wel. vind ik zo'n stomme club
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:27
Verwijderd
Citaat:
MoonDance schreef:
ja kan wel. vind ik zo'n stomme club
Ja, dat is me echt wat te elitair daar..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:30
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Ja, dat is me echt wat te elitair daar..
lopen er van die mannen met golfkarretjes langs om hun dochters die fanatiek hockeyen aan te moedigen en daarna hun vrouw op te halen van de tennis..
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:37
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
niels18 schreef:
wat snap ik hier niet? sinds wanneer ligt Wassenaar in het Gooi?
Jaa ik dacht al dat ik dom was Maar er zijn er dus meerdere die het niet helemaal snappen..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:44
Li
Avatar van Li
Li is offline
Kievitten is volgens mij toch die club met uitgezette hockeyvelden om óók te golfen??
Klein Zwitserland vind ik wel leuk hoor, beetje elitair, maar maakt toch niet uit?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:08
Verwijderd
Ja kievitten kun je ook golfen maar tennis weet ik niet.

KZ tja daar heb ik geen vrienden zitten.

En KZ is erger dan Kievitten, das best een normale en leuke club.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:11
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Li schreef:
Kievitten is volgens mij toch die club met uitgezette hockeyvelden om óók te golfen??
Klein Zwitserland vind ik wel leuk hoor, beetje elitair, maar maakt toch niet uit?
ken je HCA? ( ik zeg de naam niet vol uit omdat ik mn woonplaats liever niet vermeld, maar als je hockeyd herken je het misschien wel?)
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-10-2002, 17:17
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
ken je HCA? ( ik zeg de naam niet vol uit omdat ik mn woonplaats liever niet vermeld, maar als je hockeyd herken je het misschien wel?)
Nee ik hockey niet, maar mijn vriendje hockeyd bij KZ, vandaar dat ik daar wel eens kom.
Ach alle clubs hebben wel zulke mensen, de een wat erger dan de andere
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:18
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Ja kievitten kun je ook golfen maar tennis weet ik niet.

KZ tja daar heb ik geen vrienden zitten.

En KZ is erger dan Kievitten, das best een normale en leuke club.
Heb je me geblockt?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:20
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Li schreef:
Nee ik hockey niet, maar mijn vriendje hockeyd bij KZ, vandaar dat ik daar wel eens kom.
Ach alle clubs hebben wel zulke mensen, de een wat erger dan de andere

__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:24
Ellesar
Avatar van Ellesar
Ellesar is offline
Citaat:
Moonboy schreef:
Hey ppl

Ik zelf ben net verhuist naar Wassenaar.
En daar op het Gooilands Lyceum loopt iedereen met de kraagjes omhoog( liefst 4 over elkaar) en dan met de merkjes duidelijk zichbaar..
Ik ben daar opzich wel Fan van maar ben benieuwd wat jullie er van vinden..

1 woord: ZIEK
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:33
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Jaa ik dacht al dat ik dom was Maar er zijn er dus meerdere die het niet helemaal snappen..
WHATEVER
Nou jah zeg ik PROBEER hier alleen maar mee uit te leggen dat ik wil weten hoe jullie er over denken.
En jah ik woon in Wassenaar en Bussum...Ouders gescheiden
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:44
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
1) Wassenaar ligt niet in het Gooi. Of je lult maar wat dat je in Wassenaar woont, of je bedoelt het Rijnlands Lyceum. Daar ken ik toevallig redelijk wat mensen en die vinden 4! kraagjes een beetje overdreven, maargoed.

2) Als je op het Rijnlands zit, ga je hoogstwaarschijnlijk hockeyen op HGC of op de Kievitten. KZ is in Den Haag en is toch wel flink end fietsen. Overigens is Kievitten de club waar ook een golfbaan en een tennisclub (je kan er ook cricketen trouwens) bij zijn. Alle 3 de clubs zijn inderdaad redelijk elitair, HGC is het ergst, persoonlijk vind ik Kievitten en Klein Zwitserland heel gezellig.

Ontopic) 4 kraagjes vind ik zelf ultiem kansloos. Niemand draagt 4 kraagjes omdat hij dat lekker vind zitten of mooi vind staan, das gewoon puur om mee te patsen, en dat vind ik heel jammer. Als je twee kraagjes over elkaar doet okee, kan ik me prima voorstellen, omhoog ook, maar 4 vind ik erg fout.

Cheers
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:45
Verwijderd
Staat sommige mensen (vooral meisjes) best wel goed, maar dat kan maar tot een bepaalde leeftijd... daarna ziet er het beetje kinds uit... Zelf loop ik met 1 tot 2 kragen. Maar het ziet er wel altijd 'normaal' uit. HGC is volgens mij de ergste club in Wassenaar... ten minste als ik de verhalen zo mag geloven... vroeger kwam ik er nog wel eens (diffrent times, diffrent friends) Ik snap dat niet echt helemaal, wat maakt het imago van de club nou uit (zolang het maar gewoon een nette club is) . Je zit toch op die club voor de sport en niet om het imago van de club
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:48
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
Citaat:
Alex schreef:
Staat sommige mensen (vooral meisjes) best wel goed, maar dat kan maar tot een bepaalde leeftijd... daarna ziet er het beetje kinds uit... Zelf loop ik met 1 tot 2 kragen. Maar het ziet er wel altijd 'normaal' uit. HGC is volgens mij de ergste club in Wassenaar... ten minste als ik de verhalen zo mag geloven... vroeger kwam ik er nog wel eens (diffrent times, diffrent friends) Ik snap dat niet echt helemaal, wat maakt het imago van de club nou uit (zolang het maar gewoon een nette club is) . Je zit toch op die club voor de sport en niet om het imago van de club

Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:48
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
Li schreef:
Nee ik hockey niet, maar mijn vriendje hockeyd bij KZ, vandaar dat ik daar wel eens kom.
Wie is je vriendje en welk team zit ie? Misschien ken ik m, KZ is bij mij om de hoek
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..

Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:59
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Citaat:
Anneee schreef:
En jij dan?

Ik heb dr ook geen moeite mee..
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:30
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Euhm hoe druk ik me nu weer uit zonder mensen op te naaie. Laat ik het zo zeggen, bij de gedachte aan één kraagje om hoog krijg ik al kots neigingen . . . vul dan maar zelf in wat er gebeurd bij de gedachte aan 4 kraagjes omhoog.
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:49
Verwijderd
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Euhm hoe druk ik me nu weer uit zonder mensen op te naaie. Laat ik het zo zeggen, bij de gedachte aan één kraagje om hoog krijg ik al kots neigingen . . . vul dan maar zelf in wat er gebeurd bij de gedachte aan 4 kraagjes omhoog.
eens
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Li schreef:
Heb je me geblockt?
Nee, heb een ander meer privee email maar ik zal wel weer eens op mn gewone komen als je me zo mist schat

Citaat:
MoonDance schreef:
ken je HCA? ( ik zeg de naam niet vol uit omdat ik mn woonplaats liever niet vermeld, maar als je hockeyd herken je het misschien wel?)
Ja ik ken HCA en weet nu dus waar je woont


Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
1) Wassenaar ligt niet in het Gooi. Of je lult maar wat dat je in Wassenaar woont, of je bedoelt het Rijnlands Lyceum. Daar ken ik toevallig redelijk wat mensen en die vinden 4! kraagjes een beetje overdreven, maargoed.

2) Als je op het Rijnlands zit, ga je hoogstwaarschijnlijk hockeyen op HGC of op de Kievitten. KZ is in Den Haag en is toch wel flink end fietsen. Overigens is Kievitten de club waar ook een golfbaan en een tennisclub (je kan er ook cricketen trouwens) bij zijn. Alle 3 de clubs zijn inderdaad redelijk elitair, HGC is het ergst, persoonlijk vind ik Kievitten en Klein Zwitserland heel gezellig.

Ontopic) 4 kraagjes vind ik zelf ultiem kansloos. Niemand draagt 4 kraagjes omdat hij dat lekker vind zitten of mooi vind staan, das gewoon puur om mee te patsen, en dat vind ik heel jammer. Als je twee kraagjes over elkaar doet okee, kan ik me prima voorstellen, omhoog ook, maar 4 vind ik erg fout.

Cheers
1. Inderdaad.. het gooi en wassenaar daar ligt nog al een stukje tussen.. En het heet Rijnlands idd (Dat ligt toch eigenlijk in Sassenheim?).

2. Ja HGC koopt goeie spelers over van dat Kievitten stelletje patsers

En ja, 4 kragen is ultiem kansloos, en ik heb er ook nog nooit iemad mee zien lopen?

edit: Oh ben er net achter dat er ook een in Wassenaar zit seurry seurry

Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Moonboy schreef:
[B]Ik ben daar opzich wel Fan van maar ben benieuwd wat jullie er van vinden..
Verkrachting van de kleding. Je hoort het stijlvol te dragen, dus niet vier pastelkleuren en kraagjes omhoog...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.