Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2002, 06:56
anja
anja is offline
Hmmmm... hoe moet ik dit aanpakken? Ik zit een beetje met een... euh... erg genante vraag, maar ik wil er graag een antwoord op dus post ik het hier met een knalrode kop... Nou goed, hier gaan we dan. Ik weet dat je als meisje vochtig wordt als je opgewonden raakt. Nergens staat echter wat dat 'vochtig zijn' precies inhoudt. Ik ben nog niet aan sex toe met m'n vriend, maar we zitten wel vaak onder elkaars kleren en raken daar (uiteraard) opgewonden van. Ik hoop dat jullie me nu niet gaan uitlachen, maar bij bepaalde strelingen en zoenen wordt het beneden... wel euh... behoorlijk vochtig. En dat is dan nog een understatement! Het slijm (of hoe noem je het anders?) loopt dwars door mijn ondergoed en maakt zelfs vlekken op mijn broek. Alhoewel m'n vriend het allemaal wel geil vindt, schaam ik me kapot. Is dat wel normaal, ZOVEEL vochtverlies? Dit heeft niks met de g-plek te maken ofzo, enkel en alleen met opwinding...

PS: nu ik alles nog eens nalees, hoort deze topic misschien in seksualiteit thuis, maar ik plaats 'm hier toch omdat het eigenlijk meer over m'n lichaam gaat dan over seks.
__________________
De meeste dromen zijn bedrog
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 09:15
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Een goeie vriend van me vertelde wel eens een x dat hij bezig was met een meisje, en dat hij het ook zag op haar broek.. dus opzich denk ik dat het wel normaal is?
Ik heb het zelf niet.. bij mij enkel een beetje in mijn onderbroek..
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 12:14
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
volges mij is hier niks abnormaals aan hoor en ook niks om je voor te schamen, heel veel meiden hebben t. af en toe heb k t ook wel eens, ligt er ook maar net aan hoe opgewonden k ben k maak me hier verder niet druk om. t zit niet in de weg toch?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 12:16
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
owjah en als je eenmaal met je vriend naar bed gaat (neuken dus ) dan isset alleen maar handig, als je neit nat bent, kan het alleen maar heel erg pijn doen, dan gaatet heel erg stroef
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:46
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Niet abnormaal en anders moet je een inlegkruisje gebruiken als je naar je vriend gaat, doe ik ook. Normaal draag ik ze nooit maar dan wel.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 18:56
Verwijderd
Niet erg hoor, misschien vervelend idd, maar niet abnormaal Juist handig wanneer je sex hebt, gaat dan veeeel makkelijker!

En tja, ik herhaal dus gewoon wat hierboven al gezegd is: inlegkruisje indoen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 19:48
carla-tje
carla-tje is offline
Is dit een tip voor haar? Of is het bij jullie ook zo vochtig dat een inlegkruisje echt nodig is??
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 09:03
lake bodom
lake bodom is offline
heb ik ook... tis idd wel handig met sex, doet nu geen pijn meer,
is alleen wel btje irri, alsk bij hem heb geslapen, en heb niks schoons bij me dan word me broek ook btje nat
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 11:09
Yamyam
Yamyam is offline
Bij mij is t ook al zo erg. Ik doe t met mezelf dan altijd maar onder de douche, anders wordt het een klerezooi. Handdoek onderhouden helpt niet genoeg, gaat er dwars doorheen, en nou ja... kan er toch niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 13:12
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Bij mij is het ook best wel erg jah... maar volgens mij is dat normaal en bij sex vind ik het alleen maar heel erg prettig
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 15:17
Verwijderd
ik heb het ook wel eens... één tip iig: begin met inlegkruisjes dragen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.