Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 22:21
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
wie van jullie heeft er wel eens z'n haar van heeeeel lang in een keer radicaal kort laten knippen.
Vonden jullie dat niet doodeng/zonde.
Ik heb nu best lang haar, en ben t een beetje zat, maar aan de andere kant ben ik weer bang dat ik er spijt van krijg.

en hebben jullie nog tips voor leuke kapsels?
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 22:23
Verwijderd
Jij hebt mooi haar.. doema niet stekeltjes ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 22:24
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik had 3 jaar geleden heel lang blond golvend haar en dat heb ik in 1 keer helemaal laten kortwieken ! In een opwelling welteverstaan...Maar goed ik had het echt gehad met die lange lokken en dat korte koppie was ook best leuk. Ik zou er wel ff goed over na denken iig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 22:36
Verwijderd
ik zou er even goed over nadenken, maar als je denkt dat het leuk wordt zou ik het gewoon doen

ik zou wel een advies van de kapper vragen, misschien staat kort haar wel helemaal niet leuk.. dan heb je best een probleem als je er pas na het knippen achterkomt
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 22:38
Verwijderd
Ik vind meiden met kort haar toch minder aantrekkelijk dan met lang haar..maar is mjin mening..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 22:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik ben van behoorlijk lang haar naar kort gegaan,maar dat heb jezelf wel gezien
Ik heb er geen spijt van,maar soms wel op de momenten dat ik zin heb mn haar weer op te steken en nu ik dreadz wil vind ik het ook wel jammer want die haddik graag wat langer gehad.
Ik vind jouw haar super mooi,ik zou dr heel goed over nadenken myrth
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 22:48
Verwijderd
Gaat Simon's (I dare you, God, hit me with a lightningbolt) forumgeboden breken..

WHIEE Ik ben omringt met allemaal koele forummensemeisjes hier
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Gaat Simon's (I dare you, God, hit me with a lightningbolt) forumgeboden breken..

WHIEE Ik ben omringt met allemaal koele forummensemeisjes hier

Oh yeah...lifestyle thá place to be
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:19
Verwijderd
niet doen muckymouse past absoooluuuuuut niet bij je
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:39
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
K heb vroeger eens heel lang haar gehad, en dat toen van heel lang naar heel kort geknipt.. en dat zag echt niet uit. Dus k zou t niet aanraden

Ennuh, als k zo de reacties van mijn bovenburen bekijk hebben die t liever ook niet dat je jezelf gaat kortwieken

__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:45
Verwijderd
i dunno, maybe toch maar nie ....waarom meteen radicaal....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 08:45
^Marije^
^Marije^ is offline
Hahaha, ja ik heb vroeger een aantal keren mn haar van schouderlengte tot nogal heel erg kort laten knippen. Op de basisschool 1 of twee keer en in de 2e een keer. Maar die laatste keer was wel heel hard nodig want ik had twee van die kuiven en een Moeder-Maria-scheiding
Na de knipbeurt was ik opeens WEL heel hip (was vlak voor de rage dat iedereen zn achterhoofdhaar in stekels omhooggooide) Heb daarna mn haar nog a la Dregen van de Backyard Babies gehad en nu is het weer halflang. Kweet nu alleen niet wat ik deze keer met mn haar ga doen
__________________
[Avondje Canal+=> dat was weer leerzaam...zullen we dan maar..?] ~ [Happily verkerend with Thutshui :) *smek!*]
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:10
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
heeeeeel vroeger heb k mn haar in n opwelluing een keer erafgeschoren (nouja voor de helft dan)
kep tijdje geleden mn ook redelijk lange haar helemaal gekortwiekt, had best wel t gevoel dat k er spijt van zou krijgen enoow, maar heb k gelukkig nooit gehad al was k ook wel weer blij toen t weer lang was...
k wil t nu eig wel weer een stuk korter knippen (net geen stekeltjes, wel iets langer) maar zit er nog over te twijfelen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:24
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Pas geleden nog . Dat was geloof ik de 3e x in mijn leven dat ik van lang naar kort ging. En het bevalt me goed hoor, tis gewoon erg goed voor je haar en tis weer eens wat anders, ik kon toch geen fuck met mijn haartjes. Jah, je moet het gewoon doen want dan kan je pas echt goed zien hoe ut staat.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:27
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ben pas geleden wel van lang naar kort gegaan maar niet radicaal... Het hing eerst tot op m'n middel bijna, nu ergens tussen schouders en kaaklijn in
En neej heb er geen spijt van en vond het ook niet eng, want ik werd gek van dat lange haar
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 13:28
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb mn haar kort laten knippen al een aantal jaren geleden hoor, maar ik heb ze nu nog steeds kort, dus het is wel goed bevallen ja.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 15:52
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Baah, ik had best lang haar voor 'n jongen, dus huppa, opeens 15 cm eraf. Gewoon erin hakken, als 't nix is doe je 'n pet op
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:00
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Heb altijd heel lang haar gehad, maar heb in augustus dreadz laten maken. Die gaan dr dus volgende week zaterdag afgeknipt worden, ben errug benieuwd hoe t staat.......
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2002, 16:01
Verwijderd
Ik heb het een keer radicaal laten kortwieken *schaam*

2 of 3 jaar geleden, in het begin van de zomer, ging in 3 weken zeilen. Mn haar was best lang, en ik haat petjes, dus mn haar hing de heletijd voor mn ogen, dus na een week was ik het zo zat, ben naar de kapper geweest, en heb het laten milimeteren.

Hahaha geen gezicht, maar het was superrelaxed voor het zeilen, en tegen de tijd dat ik weer naar school moest was het weer gewone lengte

Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ja, doe ik regelmatig. Eigenlijk altijd als ik weer vrij lang haar heb. Ik kan niet steeds hetzelfde hebben. Nu is het best wel lang, en wil ik het eigenlijk weer knippen, maar ja... het is zo onhandig met sporten, want ik wil het daarna wel weer lang. Maar ja, ik vind kort haar gewoon leuker. Als je twijfelt kun je het gewoon doen, het groeit toch wel weer aan!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:28
Verwijderd
je heb inderdaad mooi haar, misschien moet je eerst kijken of het leuk staat...ik heb in een opwelling me kop kaalgeschoren, heb er best wel spijt van want ik kan er gewoon geen fuk mee nu
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:37
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Toen ik 11 was, wou ik opeens kort haar. Was best wel kort , maar stond wel koel. Daarna was het over mn schouders, en nu is het halflang: staat gewoon het best: kan leuk los, met een beetje slag en veeeel volume, of in een knotje
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:10
Verwijderd
ja ik laat meestal mn haar een jaar groeien tot het bijna tot mn kont is en dan knip ik het weer helemaal af, geen stekels ofzo, maar gewoon leuk iets tot boven de schouders ofzo. nu is het weer zo lang en ik wil het weer laten knippen..alleen..moet nog effe modelletje zoeken,misschien heb ik deze keer wel een enorm superkoel kapsel dat ik zo ook wil houden. want de vorigen waren eht allemaal net niet..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:17
Candysuck
Avatar van Candysuck
Candysuck is offline
ik heb ook heel vaak zowiets van dak t liefst mn haren uit zou trekken als het niet was dat ik weet dat het niet uitziet als ik ze kort heb had ik ze allang kortgeknipt... maar als ik naar oude fotos kijk denk ik dat ik t toch maar niet zal doen
__________________
Tear me open Glass can't bleed
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:33
morwen
Avatar van morwen
morwen is offline
ikkez hat lange haartjuhz, tottik eiguluk tog wel fon dattut dr nie uit zag, kwasset zow zat. tmoes tr gewoon af....en da wijf bij duh kappur maar zeikuh "weet jut zeker....?" ik hat egt zowietz van "jaaahaaaa, knip nou maar!"
tis echt wel ferbetering
__________________
No.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2002, 07:58
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik ben ook me haar zat en ik heb zin om het kaal te maken. Maar is misschien een klein beetje errug zonde


Ja! Als ik slaag voor me examen gaat me haar eraf
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!

Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 14:07.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 08:28
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:
Kweet nu alleen niet wat ik deze keer met mn haar ga doen
Maar ik wel
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 08:39
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Thutshui schreef:


Maar ik wel
Nee ik denk dat ik voorlopig eerst maar met jouw hippe afgeknipte maillot ga rondlopen
__________________
[Avondje Canal+=> dat was weer leerzaam...zullen we dan maar..?] ~ [Happily verkerend with Thutshui :) *smek!*]
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 08:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Ik heb het een keer radicaal laten kortwieken *schaam*

2 of 3 jaar geleden, in het begin van de zomer, ging in 3 weken zeilen. Mn haar was best lang, en ik haat petjes, dus mn haar hing de heletijd voor mn ogen, dus na een week was ik het zo zat, ben naar de kapper geweest, en heb het laten milimeteren.

Hahaha geen gezicht, maar het was superrelaxed voor het zeilen, en tegen de tijd dat ik weer naar school moest was het weer gewone lengte

Aapje
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 11:02
Alet
Alet is offline
Op mijn 13e ben ik van lang haar naar kort gegaan. Ik wou toen zo'n Caroline Tensen kapsel
Mijn haar is nu weer over mijn schouders, misschien ga ik het binnenkort tot op mijn schouders laten knippen. Maar het moet wel in een staartje/knotje kunnen! Is handiger tijdens werken, en anders wordt ik helemaal gek op het strand.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:15
95827
95827 is offline
telt van ong 5cm naar 0 cm ook ?
en ik zou zeggen..juist niet er over nadenken anders ga je eindeloos zitten twijfelen..het mooie van haar is dat het toch wel weer aangroeit, al duurt het dan wat langer..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:18
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
ongeveer...ik had een kam van ongeveer 20 cm lang en toen in een keer naar gladkaal het enige wat ik het vond was anders en koud
__________________
Ten guys jump one, what a man......
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:22
Verwijderd
Mjep, meestal laat ik het lang groeien, en als ik bij de kapper ben zeg ik gelijk 'knip het maar helemaal kort' . Iets van 4 keer in m'n leven gedaan nu ofzo, en het bevalt elke keer goed. Nu moe'k het even lang laten groeien voor dreads, daarna houd ik het denk ik kort.

Maar je moet het zelf weten denk ik, ik vind lang haar wel heel mooi staan bij jou.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:06
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
sjeeez, meid, ik vind jouw haar prachtig! NOOOOOOOIT AFKNIPPEN! Wow...wou dat ik jouw haar had

zelf wil ik mn haar ook afknippen want ik ben mn kop zo zat. Lang haar wordt saai, en ik heb perfect haar voor een korte kop,alleen mn moeder zegt telkens dat ik er tijd van zal krijgen weet het dus ook niet zo...
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 23:12
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
niet doen!!!!!!!!! je hebt echt zo'n gaav haar!!

moet je echt niet doen!!

dadelijk krijg je echt spijt van.... en trugplakken gaat zo moeilijk ....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 08:28
TearSong
Avatar van TearSong
TearSong is offline
Ik heb het meerdere keren radicaal laten kortwieken. Eerste keer was op m'n 12e, ik had enorm lang haar, maar was het zat en wilde wat anders..dus de schaar erin! Toen had ik een enorm kort koppie, maar na een jaar was ik dat ook weer zat en liet ik het weer groeien. Toen het net weer over m'n schouders was begon dat lange haar me weer te vervelen (geen tijd/zin om er ook iets mee te doen enzo), dus toen ging het er weer af. Daarna heb ik het rond m'n 16e weer lang laten groeien, en dan dus ook erg lang....totdat het op m'n 21e weer begon te 'kriebelen'..en nu is het dus weer kort

Op zich vind ik zo'n grote verandering wel leuk, nadeel is dat het zo ontzettend lang duurt voordat het weer bijgegroeid is als je spijt krijgt..
__________________
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-04-2002, 09:13
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Nou ja radicaal wast nou ook weer niet
maar ik had eerst mn haren tot onder op mn rug ergens.
en toen heb ik het afgeknipt tot op mn schouders ongeveer..
En niet zo lang daarna heb ik het kortgeknipt.. Ook weer niet echt super kort..

Twas niet echt radicaal eigenlijk, maar wel een beetje..
Getrapte radicaliteit ofzo..

Maar ik zou dr wel ff goed over denken of je het wel in een keer helemaal kort wilt ofzo.. Of doe eerst een beetje een tussenlengte.. dan kan je je altijd nog bedenken enzo..
En ik zou zeker aan de kapper vragen of die nog tips heeft ofzo en kijk zeker ook ff die boeken door die bij de kapper liggen..

Achja, uiteindelijk groeit het ook wel weer aan hoor..
__________________
•ˇ.ˇ´Ż`ˇ.ˇ• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •ˇ.ˇ´Ż`ˇ.ˇ•

Laatst gewijzigd op 05-04-2002 om 09:16.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 09:20
Sommetje
Sommetje is offline
Ja, toen ik een jaar of acht. Nee, ik vond het niet zonde. Het was vooral praktisch!!
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 12:50
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
was denk ik nen jaar of 8/9 mijn paps verklaarde mij uiteraard meteen nazi en mams hem maar overtuigen dattut mijn haar was en dattik t zelf mocht weten.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:54
RozeKimmieJ
RozeKimmieJ is offline
*kom ik aan* beetje laat
heb mn haar roze, bijna altijd, alleen dan 2 verschillende roze, of roze met paars, of paars, of met rood of blauw ofzo
ben het nu van plan zwart te maken, met roze plukken

en over haar kortwieken, doe het niet!!!! voor even is het leuk, maar je word het zate cht waar! en het is niet zomaar 1 2 3 weer lang
__________________
*Just be yourself, it doesn't matter if it's good enough to someone else* -Jimmy eat World-
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:15
aeris318
aeris318 is offline
Ah, ik heb mijn haar een week of 4 geleden radicaal kort geknipt/ geschoren . Ik had eerst dreads tot op mijn schouders, nu gemillimeterd.
Heerlijk.
Het staat best leuk, geen stomme reacties gehad en het zit lekker
Wel droom ik elke nacht dat ik lang haar heb...
__________________
and you know you're never sure, but you're sure you could be right...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:25
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
WHAAAAAA!! ik heeft kort haar
en en en...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:45
Li
Avatar van Li
Li is offline
ik heb het een keer redelijk kort laten knippen tot aan m'n kin (had eerst superlang haar) Daarna werd ik lampenkap genoemd vanwege het goede model wat erin zat

Ik heb laatst m'n haar weer af laten knippen (kortste pluk tot aan m'n kin) maar ben er echt superblij mee
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:48
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
rosi schreef:


Aapje
hoe komen de mensen ook alweer op aarde??
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 21:29
de
de is offline
Citaat:
Li schreef:


hoe komen de mensen ook alweer op aarde??
uhhm, huilend
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 21:47
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
WHAAAAAA!! ik heeft kort haar
en en en...
Fotows pleazzze
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 22:50
Bienie
Avatar van Bienie
Bienie is offline
Ja, anderhalf jaar geleden had ik nog lang blond haar, dat heb ik toen flink laten kortwieken tot een warboel
Ik vond het eerst wel een btje eng enzooi, maarja ik ben uiteindelijk echt blij dat ik het heb laten knippen want dit is veel koeler
__________________
That boy needs therapy !
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 06:06
maar
Avatar van maar
maar is offline
Mijn meest radicale kortwiekactie was van 20 cm over m'n schouder tot 5 boven mijn schouder, paar maandjes terug alweer.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 09:45
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
Citaat:
maar schreef:
Mijn meest radicale kortwiekactie was van 20 cm over m'n schouder tot 5 boven mijn schouder, paar maandjes terug alweer.
__________________
xxX Kusje hier Kusje daar Kusje overal Xxx || Hybrid is mijn neefjuh X ||
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:48
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Ik had me haar eerst tot over me schouders, ik wou toen ook wel es wat anders, dus heb ik eerst laagjes gedaan, toen me haar tot net onder me oren, en toen nog een heel stuk korter, ik had er echt spijt van!! zo kort staat mij gewoon nie. Dus nu laat ik weer tot over me oren in iedergeval groeien.. Ik zal er in iedergeval goed overnadenken voor dat je het doet. En doe het anders dat je elke keer iets korter doet.. Succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.