Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 22:07
Verwijderd
Hoe ver ga jij om goed voor de dag te komen?

Ik heb twee jaar geleden een hele zomer met een wollenvissershoedje gelopen en dat ding was verschrikkelijk koel alleen het was zo heet.. Nu ben ik daar iets makkelijker in gelukkig
Advertentie
Oud 02-04-2002, 22:09
Verwijderd
Niet

Nee ik doe er echt heel weinig aan eigenlijk.

Oud 02-04-2002, 22:14
~julie~
~julie~ is offline
Niet echt veel!! Ik probeer een balans te vinden tussen wat lekker zit en wat andere mensen vinden..ik ga me niet de hele zomer onprettig voelen omdat anderen dat mooi vinden, maar ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen!!
Oud 02-04-2002, 22:19
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Mwah ik heb weleens 12 uur achter elkaar met mn inmiddels betongeworden ass op de grond gezeten bij een in mn oor tetterende Surinaamse vrouw die zeer hardhandig mijn haren aan het invlechten was
Verder valt t wel mee...
Oud 02-04-2002, 22:22
Verwijderd
Ik draag dingen omdat ze lekker zitten en mooi zijn... Als ze mooi zijn maar me bij elke beweging pijnigen ofzo hoeft het van mij al niet meer hoor
Oud 02-04-2002, 22:41
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Mwah ik heb weleens 12 uur achter elkaar met mn inmiddels betongeworden ass op de grond gezeten bij een in mn oor tetterende Surinaamse vrouw die zeer hardhandig mijn haren aan het invlechten was
Verder valt t wel mee...

wheheh
ik weet nog dat mn moeder het idee had gekregen om mijn haar te vlechten, in een heleboel van die kleine vlechtjes.. mij leek het ook ontzettend koel, dus ik deed er aan mee.. heb nog nooit ergens zo veel spijt van gehad moest daar een uur of acht zitten, en aangezien mn moeder niet zo handig is mislukte het steeds, moest het weer overnieuw.. uiteindelijk ging ik slapen met een halfgevlochten hoofd, en de volgende dag ging ik naar de kapper om het daar te laten doen (mocht het doen ook verven, en mijn moeder heeft uit schuldgevoel alles betaald *gna* )

[edit] voor de rest maakt het me niet zo ontzettend veel uit, als ik pijn moet lijden om mooier te zijn dan hoeft het niet, zijn genoeg middelen om mooier te zijn zonder pijn.. en mja, ben tog al niet mooi
Oud 03-04-2002, 00:36
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
nee ik ben natuurlijk mooi :/
Oud 03-04-2002, 01:30
lithium
lithium is offline
nee, ik ben niet mooi en ik heb er geen pijn voor over
__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Oud 03-04-2002, 02:35
dystopia
dystopia is offline
Wat is er mis met pijn? Hoe definieer je pijn? In jouw voorbeeld vind ik pijn enigzins overdreven, maar ik begrijp je punt.

Een piercing zetten doet 5 seconden pijn en that's it. Althans, zo was het bij mij. De een schreeuwt het uit tijdens het zetten, de ander denkt van 'was dit het?'.

Wie lichamelijk mooi wil zijn, moet er wat voor over hebben als in aan jezelf werken. Is echter ook zo geestelijk. De een heeft er meer voor over dan de ander
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 03-04-2002, 08:27
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Mwah ik heb weleens 12 uur achter elkaar met mn inmiddels betongeworden ass op de grond gezeten bij een in mn oor tetterende Surinaamse vrouw die zeer hardhandig mijn haren aan het invlechten was
Verder valt t wel mee...


respect...

ik ga wel ns naar d ekapper, als je mn kapper kent weet je dat dat ook bezwel n offer is...
Oud 03-04-2002, 13:50
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Jah bij mijn vorige keer vlechten was mijn hoofdhuid helemaal ontstoken, voelde alsof hij in de fik stond en heb ik gedurende de 4 dagen dat ik me vlechtjes had niet geslapen.. dus dat was nogal wat
En verder.. ach de usual stuff
__________________
.
Oud 03-04-2002, 14:01
de
de is offline
Ik ben natuurlijk erg mooi ,

maar ik doe er geen overdreven dingen voor,

uiteraard wel de dagelijkse scheerbeurt ed. maar van dingen als epileren ed. onthoud ik me toch wijselijk
Oud 03-04-2002, 14:46
Vespasienne
Vespasienne is offline
Ik doe er eigenlijk niks aan, het enige is dat ervoor zorg dat er goede kleding in m'n kast ligt en s'ochtens even wat deo en soms scheren (is nu alweer 4 dagen geleden ) maar verder niks eigenlijk.

Oud 03-04-2002, 16:04
Verwijderd
Ik heb gewichten en doe met redelijke regelmaat buikspieroefeningen, maar dat is niet alleen voor uiterlijk vertoon, het is verslavend en ook lekker voor bij hockey.
Oud 03-04-2002, 16:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik doe haast nx.. btje make-up, btje gel ossow.. en dat is t wel zoown btje..
Oud 03-04-2002, 16:44
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Maar om mij mooi te maken is wel heeeeel veel nodig, en daar hep ik 's ochtends geen tijd voor.
Oud 03-04-2002, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Vespasienne schreef:
Ik doe er eigenlijk niks aan, het enige is dat ervoor zorg dat er goede kleding in m'n kast ligt en s'ochtens even wat deo en soms scheren (is nu alweer 4 dagen geleden ) maar verder niks eigenlijk.
Sounds familiar.

Alsof je tijd hebt voor huidcrèmes en verzorgende tutmiddeltjes wanneer je om 0930 's morgens strontbezopen in je bed lazert.
Oud 03-04-2002, 16:51
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Mwah ik heb weleens 12 uur achter elkaar met mn inmiddels betongeworden ass op de grond gezeten bij een in mn oor tetterende Surinaamse vrouw die zeer hardhandig mijn haren aan het invlechten was
Verder valt t wel mee...
ik kennet alleen heb ik wel op een stoel gezeten en 4 films gekeken terwijl ze bezig was
Ads door Google
Oud 03-04-2002, 16:58
Verwijderd
Uh, ik doe weinig aan pijn. Mijn haar borstelen kan al errug pijnlijk zijn (krijg je met zulk haar als dat van mij, lang en dik en knoperig).

Op hakken lopen Dat loopt natuurlijk niet zo fijn als sportschoenen, maarja... Doe ik de laatste tijd eigenlijk ook niet.

En eigenlijk zit geen enkel truitje zo lekker als mijn hele wijde veel te grote trui, maar die doe ik dus niet in het openbaar aan
Oud 04-04-2002, 17:19
brightness68
brightness68 is offline
sommige zijn gewoon van nature mooi he hehe



__________________
<~*love me, hate me, ..... they don't know who i am....*~> ik ben ZIJN smatje, LB... : )
Oud 04-04-2002, 19:46
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik doe nix wat pijn doet..
ik loop op platte makkelijke schoenen, mijn kleren zitten comfortabel(geen joggingpak natuurlijk maar het zit lekker) en verder doe ik nix wat pijn doet

heb ooit een keer mijn halve been geharst, de rest heb ik toen maar geschoren -->nooit weer
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Winnaar columnwedstrijd: Pijn is fijn.
muckymouse
15 04-03-2006 14:43
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] Pijn is fijn
Verwijderd
0 28-12-2005 13:38
Lifestyle wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Otis
131 15-08-2004 16:07
Lifestyle wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Ninnoc
79 11-11-2002 10:28
De Kantine *Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden*
Shadina
15 03-11-2002 10:37
Lichaam & Gezondheid "wie mooi wil zijn, moet pijn lijden"
Verwijderd
14 21-02-2002 14:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.