Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 19:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
italianboy schreef:
nee, baal ik wel van..
ik ken helemaal niemand die ook maar in de buurt komt
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2002, 19:09
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
rosi schreef:


Aangenaam.

Nu maar hopen dat je niet opeens iemand anders bedoelt, dat zou best hard zijn
oh ik dacht dat wouter mij bedoelde

Ik herken in al mijn vrienden wel iets, maar heb niet één soulmate die precies hetzelfde is als mij (en gelukkig)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 19:16
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
nee, soms vind ik het wel jammer. Maar ik heb gewoon een grote groep vrienden/kenissenn en met allemaal kan ik weer over wat anders praten.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 19:19
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
ik zit met een aantal mensen wel heel erg op een lijn.. vor het eerst in mijn leven... die mensen beteken dan ook veel oor me
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 19:25
*Frozen Tears*
Avatar van *Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
Citaat:
Esmée schreef:


Heej mijne heet ook Sophie

het is toch niet dezelfde he?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:43
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Een echte heb ik nog niet gevonden, ik ben zoekende...

Wel mensen waar ik dingen herken, waar ik een band mee heb, iemand die bijna vaak hetzelfde denkt als ik enz...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 00:03
sloffende slons
sloffende slons is offline
uhmz.. 'k vin dat soulmates echt koel zijn...
ik ben erachter gekome dat 'k net oowk un soulmate heb:


en dat is mijn EX.. die woont ongeveer un uur reize vanaf mij of ik vanaf haar.. en ut gekke is...
als ik me verrot voel.. weet zij dat.. zij gaat zich dan oowk verrot voele.. ze voelt pcies wat ik voel.. en als ze me wat wilt zegge.. dan hoor ik dat g'woon.. we hebbe un keer un test gedaan.. we ginge allebei g'woon ergens zitte ergens relaxed.. ik ging in un bos zitte.. hier in almere en zij ging ergens bij water zitte in hilversum enneh.. toen zei ze iets de hele tijd lang.. en ik wist g'woon pcies wat ze zei.. ut is niet echt in woorde uit te drukke ofzow.. maar ut was zo gek.. en als ik haar spreek.. bijna altijd weetik wat zij wilt zegge en we doen oowk dinge tegelijk.. terwijl we ver van elkaar wone.. echt heel wazig

als je hiervan meer weet... wil juh dat dan zegge?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 01:04
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
sloffende slons schreef:
uhmz.. 'k vin dat soulmates echt koel zijn...
ik ben erachter gekome dat 'k net oowk un soulmate heb:


en dat is mijn EX.. die woont ongeveer un uur reize vanaf mij of ik vanaf haar.. en ut gekke is...
als ik me verrot voel.. weet zij dat.. zij gaat zich dan oowk verrot voele.. ze voelt pcies wat ik voel.. en als ze me wat wilt zegge.. dan hoor ik dat g'woon.. we hebbe un keer un test gedaan.. we ginge allebei g'woon ergens zitte ergens relaxed.. ik ging in un bos zitte.. hier in almere en zij ging ergens bij water zitte in hilversum enneh.. toen zei ze iets de hele tijd lang.. en ik wist g'woon pcies wat ze zei.. ut is niet echt in woorde uit te drukke ofzow.. maar ut was zo gek.. en als ik haar spreek.. bijna altijd weetik wat zij wilt zegge en we doen oowk dinge tegelijk.. terwijl we ver van elkaar wone.. echt heel wazig

als je hiervan meer weet... wil juh dat dan zegge?
-Telepathie
-of je kent haar gewoon zo door en door dat je onderbewuste gewoon wist wat ze zei.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:17
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Ik heb wel bij al me vrienden iets waarvan ik denk, hmz dat vind ik ook wel oke weetje. Maar echt 1 soulmate ofzo, nee echt niet!
Wel een beste vriendin, maar die denkt echt soms gats anders over dingen.....hmz.......
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:55
hairsprayqueen
Avatar van hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
Jáá

In mijn vriend heb ik echt m'n soulmate gevonden. We voelen elkaar precies aan, hoeven echt niks te zeggen soms. We denken over veel dingen hetzelfde, hebben vaak dezelfde smaak, ik kan alles tegen hem vertellen. Ja, hij is echt m'n soulmate, al 2 jaar lang.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:18
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:


Aangenaam.

Nu maar hopen dat je niet opeens iemand anders bedoelt, dat zou best hard zijn
Dat zou getuigen van weinig mensenkennis. Je weet namelijk heel goed hoe ik over je denk
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Li schreef:
oh ik dacht dat wouter mij bedoelde
De wens is de vader van de gedachte.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:34
Krayzie
Krayzie is offline
Ik zou er knettergek van worden als iemand het zelfde zou zijn als ik, ik zou hem/haar echt niet uit kunnen staan!!!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 22:29
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
sloffende slons schreef:
knipknip

Offtopic:

siem!?!?!?!? ghehe sinds wanneer zit jij hier(oww ik zie het al, vanaf vandaag, welkom lache hoor



soulmate heb ik nog niet gevonden, d8 een lange tijd van wel, maar dat viel toch wel ff vies tegen



Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 22:56.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 23:08
Verwijderd
Neej, al hoewel ik 2 vrienden heb die dezelfde humor hebben (op zich al best appart) en zich ongeveer hetzelfde kleden... bovendien heb ik bij een van de 2 vaak aan blik al genoeg en dan weten we wat de ander wil zeggen..

Maar een echte soulmate? volgens mij kom ik die echt nooit tegen..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 23:18
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Krayzie schreef:
Ik zou er knettergek van worden als iemand het zelfde zou zijn als ik, ik zou hem/haar echt niet uit kunnen staan!!!
Een soulmate is niet per definitie hetzelfde,het kan ook een persoon zijn die je altijd snapt,die je goed aanvoelt.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 07:12
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik heb um/haar nog niet gevonden. Dat vind ik op zich niet zo erg, want ik heb wel een aantal vrienden waarin ik eigenschappen terugvind die ik ook bezit en waardoor ik goed met ze kan praten en opschieten. Ik spijker me trouwens ook helemaal niet vast op het idee van een soulmate, ik denk niet dat zo iemand heel veel afwijkt van de vrienden die je hebt.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 09:46
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Een soulmate is niet per definitie hetzelfde,het kan ook een persoon zijn die je altijd snapt,die je goed aanvoelt.
precies
in mijn begrip kan een soulmate zelfs een heel andere smaak hebben.
ik denk wel dat ik die heb gevonden ja

ach en eigenlijk ook wel meerdere als 1
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 15:14
RozeKimmieJ
RozeKimmieJ is offline
mijn soulmate...heb ik denk ik wel gevonden, zo'n 2,5 jaar terug vanaf die tijd mn beste vriend
heel anders dan mij, dat wel. maar we voelen elkaar zeker wat aan, en kunnen altijd bij elkaar terecht
ookal gaan we *als beste vrienden zijndene* nieteens meer zo gek veel met elkaar om
het is vriendschap voor altijd dat weet ik wel zeker, en zo vaak weet iemand dat niet zeker

En ja, je vriend/vriendin behoord eigenlijk ook een soulmate te zijn he
er komt nog iemand wel steeds meer in de buurt, een goede vriend, bijna mn vriend. dus wie weet
__________________
*Just be yourself, it doesn't matter if it's good enough to someone else* -Jimmy eat World-
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:46
LiViNg EnD
Avatar van LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Neejj... niet egt.. voel me af en toe wel een vreemde eend in de bijt hoor... poeh hé...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:57
~julie~
~julie~ is offline
Nee, nog niet!! Ik heb wel vriendinnen waar ik heel goed mee kan opschieten, maar om te zeggen een soulmate waar ik echt alles aan kan vertellen, nee dat niet..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 21:13
RemmY
RemmY is offline
Yes

een goede vriend die ik al vanaf mijn derde ken ofzo! Is soms heel pretttig dat er altijd iemand is waar je tegen aan kan lullen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 06:53
roosjes
Avatar van roosjes
roosjes is offline
ja, die hebbik! ze heet milou en ik ken der pas een paar maanden maarw e lijken zow op elkaar! als we bijv onafhankeliojk van elkaar mnaar de stad gaan komen we met hetzelfde terug en we zeggenehel vaak zeg maar precies het zelfde en als zij in mijn ahnd knijpt weet ik precies warom enzo, kinda spooky, we sijn nu ook officiele bloodsistertjes ooeeehhh en = ik heel trots op
__________________
sar cas me
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:44
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
JAAA

freek is mijn ultime soulmate

[dat kan idd komen omdat het mijn sleutelhanger is (nou ja poppetje in dat flesje) die ik,in een creative/rare/onzinnige/mja een ik bui, heb verzonnen en dus een gedeeltje van mij is ]
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 14:57
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef:
JAAA

freek is mijn ultime soulmate

[dat kan idd komen omdat het mijn sleutelhanger is (nou ja poppetje in dat flesje) die ik,in een creative/rare/onzinnige/mja een ik bui, heb verzonnen en dus een gedeeltje van mij is ]
freek is hartstikke kwijt ofsow. :]

Kheb geen soulmate. Wat naar voor me
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:02
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:


freek is hartstikke kwijt ofsow. :]

Kheb geen soulmate. Wat naar voor me
nee nee *heeft freek gevonden in bakje met nog meer zooi enzo* dus freek is uiteraard dood geknuffelt en heeft nu weer zijn rechtmatige plaats ingenomen aan mijn sleutel bos.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:


freek is hartstikke kwijt ofsow. :]

Kheb geen soulmate. Wat naar voor me

en ik dan?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:13
morwen
Avatar van morwen
morwen is offline
ik vin dak hier en daar wel op wallflower lijk, maar ik kan ut ook mis hebbe
__________________
No.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:32
boris godounov
boris godounov is offline
ik ben alto ik heb duizenden soulmates!!!

sorry, heel flauw, en alto ben ik ook al niet
__________________
ik wacht nog op inspiratie
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:19
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik heb wel een soulmate, die ken ik nu een jaar of drie. Tis vooral qua denkbeelden dat we als het ware 1 zijn. Niet qua kleding oid. Als ik die jongen een jaar niet heb gesproken en dan ineens weer zie is er helemaal NIX veranderd. 1 blik in zijn ogen en ik weet genoeg. Dat is echt super fijn aan de ene kant, maar aan de andere kant ook verwarrend omdat we ook 2 x iets gehad hebben en nu uit elkaar zijn. We voelen het iig wel nog allebei heel sterk.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:36
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:



en ik dan?
bij deze ben je mun soulmate en groupiej-van-je-groupiej :]
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:41
heavinly
heavinly is offline
Ja, en dat is eigenlijk best relaxed.. gewoon iemand die veel van hetzelfde heeft meegemaakt, waarbij je helemaal je zelf kunt zijn, alls kunt bespreken wat je wil.. enzz enzz.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:


bij deze ben je mun soulmate en groupiej-van-je-groupiej :]
*trots* wauw.. roel's soulmate

mz *gaat nu ophouden met tsjetten* kzie al allemaal forumbazen boos mijn kant op kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie soulmates
gentlemen
9 29-07-2011 23:03
Psychologie Muziektopic #6
rare kwast
494 26-06-2007 18:19
Verhalen & Gedichten Gedeelde zielen
Vogelvrij
19 23-04-2007 19:04
Liefde & Relatie Soulmates????
ABrules
13 08-04-2002 13:57
Psychologie Soulmates
PBF
8 11-02-2002 13:28
Verhalen & Gedichten The kiss I'd waited my whole life for
Gothic
9 07-10-2001 08:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.