Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 12:55
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
Ik heb afgelopen 2,5 week last van krampjes terwijl ik niet ongesteld ben, ben gewoon met mijn strip bezig...ik heb de pil goed ingenomen enzo, niet een keer vergeten, en ik ben 4 weken geleden gewoon goed ongesteld geweest (zelfs beter dan voorheen, mijn bloed was dit keer echt rood enzo en ik vloeide zoals voordat ik aan de pil begon) ik heb elke dag dus een aantal keer van die krampaanvallen...kan iemand mij vertellen wat dit is? zou het een teken zijn van zwangerschap? ik slaap de laatste dagen trouwens ook slecht (kan ook komen door de muggen haha) en mijn vriend viel het op of iig dacht dat mijn borsten ietsjes groter waren....ik heb zaterdag mijn laatste pil genomen en moet dus deze week ongesteld worden...maar 9 van de 10 keer is mijn ongesteld zijn 2 dagen een beetje bruin viezig bloed...ik vertrouw t niet...toch maar een testje doen ook al word ik deze week een beetje ongesteld???

alvast tnx
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 14:30
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Die krampen wijzen daarom niet perse op een zwangerschap, je kan bijvoorbeeld een infectie hebben ofzo !! Moest ik van jou zijn, dan zou ik gewoon even naar de dokter gaan en het hem uitleggen zoals je het hier zei !! Hij kan je dan wel verder helpen !!
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 15:15
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Hoelang ben je al aan de pil?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 15:19
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-08-2004 @ 16:15 :
Hoelang ben je al aan de pil?
ongeveer 8 maanden niet zo lang dus.....why?
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 15:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
destina1984 schreef op 16-08-2004 @ 16:19 :
ongeveer 8 maanden niet zo lang dus.....why?
Dat zou lang genoeg moeten zijn. Het zou anders zijn geweest als je echt net begonnen was.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 15:34
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
lang genoeg voor wat? tekens om zwanger te zijn?
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
destina1984 schreef op 16-08-2004 @ 16:34 :
lang genoeg voor wat? tekens om zwanger te zijn?
nee, als je nog maar net met de pil bent begonnen, moet je lichaam nog even aan alles wennen en dat kan wat problemen geven.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 15:43
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
ja dat weet ik de eerste 3 maanden ofzo...maar ik slik het nu al lang genoeg om die bijwerkingen niet meer te hebben....en toch heb ik tussendoorse krampjes.....en daarom vraag ik me af wat het is...snappie?!?!?!
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 19:06
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Weet je zeker dat het je baarmoeder is en niet bijvoorbeeld je darmen (met dat wisselvallig en heet weer heb ik vrijsnel last van mijn darmen en dat voelt soms hetzelfde aan als baarmoederkramp)?
Dat je bruin viezig bloed hebt tijdens je ongesteldheid is vrij normaal, dat is oud bloed.

Als je onzeker bent: naar de dokter.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 19:51
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mushu schreef op 16-08-2004 @ 16:38 :
nee, als je nog maar net met de pil bent begonnen, moet je lichaam nog even aan alles wennen en dat kan wat problemen geven.
Juist, daar doelde ik op. Het schijnt wel zo te zijn dat je pas na een jaar écht aan dat ding gewend bent, maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

Zwanger ben je 99% zeker niet. Even een testje doen kan geen kwaad. En als het negatief is én je weet zeker dat het je baarmoeder/vagina is zou ik toch even naar de dokter gaan. Het is nou niet iets waar je lekker mee door kunt lopen áls er iets zou zitten. Beter dat je 100% zeker bent, toch?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.