Oud 25-12-2005, 13:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1166498
De vorige zat opeens dicht, dus we gaan maar weer in een nieuwe verder.
__________________
Advertentie
Oud 25-12-2005, 23:48
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
net toen ze wilden gaan trouwen ging ie dood

het is trouwens wel een complete orgie in dat buurtje van me
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 26-12-2005, 10:43
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 25-12-2005 @ 23:48 :
net toen ze wilden gaan trouwen ging ie dood

het is trouwens wel een complete orgie in dat buurtje van me
Serieus, laat het spel gewoon lopen en het is nog erger dan een soap
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 26-12-2005, 22:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kan me er aan ergeren als ik een gezin van 8 personen heb, en de poppetjes dan de opdrachten die ik ze geef, niet uitvoeren. Je blijft dan bezig met het spel op pauze zetten om ze allemaal te laten doen wat je wilt dat ze doen.
Zo heb ik er net een heel sim-uur over gedaan voor papa kindje oppakte en in het ledikant legde. Fijn.
Oud 26-12-2005, 22:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 26-12-2005 @ 22:19 :
Ik kan me er aan ergeren als ik een gezin van 8 personen heb, en de poppetjes dan de opdrachten die ik ze geef, niet uitvoeren. Je blijft dan bezig met het spel op pauze zetten om ze allemaal te laten doen wat je wilt dat ze doen.
Zo heb ik er net een heel sim-uur over gedaan voor papa kindje oppakte en in het ledikant legde. Fijn.
prettig
ik vind t ook beetje irri dat je niet meer dan 8 personen in een gezin kan hebben... en dat tieners niet eens ff lekker kunnen sexen (A)
jongens!! met jullie tijd mee

"mijn meisje heeft nu vaste verkering met die gast van hartverloren.. en hij woont nu bij " ons" dus worden ze samen oud *grin*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-12-2005, 13:35
Verwijderd
Ik vind persoonlijk dat met meer dan 4 personen in een gezin het spel echt onwerkbaar wordt.
Oud 27-12-2005, 13:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Sylph schreef op 27-12-2005 @ 13:35 :
Ik vind persoonlijk dat met meer dan 4 personen in een gezin het spel echt onwerkbaar wordt.
Dat is ook zo, maar ik wilde testen of ik het voor elkaar kon krijgen om de levenswens van die vrouw in vervulling te laten gaan (10 kinderen krijgen). Ik was ook blij toen een paar kinderen uiteindelijk naar de universiteit konden verhuizen.
Oud 27-12-2005, 15:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sylph schreef op 27-12-2005 @ 13:35 :
Ik vind persoonlijk dat met meer dan 4 personen in een gezin het spel echt onwerkbaar wordt.
Inderdaad. Dan moet je continu op stop drukken.

Ik probeerde een keer een hele familie, maar nee, dat is niet leuk.
__________________
Oud 27-12-2005, 16:18
Verwijderd
10 kinderen krijgen is echt een stomme wens, want dat gaat gewoon niet. Ik heb het ook geprobeerd Ze kreeg gelukkig een tweeling en na twee kinderen wéér een tweeling, dus het schoot wel op, maar met zes kinderen (en dus 8 personen in huis) is het echt niet meer te doen. Toen de twee oudste kinderen het huis uit gingen, was moeders al te oud voor nog vier kinderen. (Toen ging de vader maar de oppas bezwangeren en kwam zij erbij wonen, en niet veel later brak er brand uit. Weg moeder, vader en vaders vriendinnetje... Omdat er op dat moment een babysitter was, konden de kinderen er gewoon blijven wonen, kostte wel handen vol geld )
Oud 27-12-2005, 16:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Andijvie: Grappige soap . En datzelfde probleem heb ik dus ook, dat moeder nog 4 kinderen moet krijgen, maar dat ze al bijna te oud is... Stom, dat ze dan zo'n levenswens maken. Dan moeten ze er 7 of 8 wensen, dat valt nog te doen als je geluk hebt.
Oud 27-12-2005, 17:25
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-12-2005 @ 16:49 :
@ Andijvie: Grappige soap . En datzelfde probleem heb ik dus ook, dat moeder nog 4 kinderen moet krijgen, maar dat ze al bijna te oud is... Stom, dat ze dan zo'n levenswens maken. Dan moeten ze er 7 of 8 wensen, dat valt nog te doen als je geluk hebt.
idd, of vijf, dan is het ook nog leuk
Oud 27-12-2005, 17:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Lang leve de levenselixer.
__________________
Oud 28-12-2005, 11:20
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Heej wanneer wordt Sims 2 nou eindelijk eens goedkoper? Heb totaal geen zin om 59,- voor een spel neer te leggen
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 28-12-2005, 12:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-12-2005 @ 17:51 :
Lang leve de levenselixer.
heb ik ook geprobeerd maar die ouwe werd toch nog bejaard
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-12-2005, 14:19
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Hoe laat je ze kinderen krijgen?
Ik zet ze allebei in bed , ik doe "probeer een kindje te maken" en dan beginnen ze onder de dekens, beetje vonkjes, maar geen kind?
Oud 28-12-2005, 16:35
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Kali schreef op 28-12-2005 @ 14:19 :
Hoe laat je ze kinderen krijgen?
Ik zet ze allebei in bed , ik doe "probeer een kindje te maken" en dan beginnen ze onder de dekens, beetje vonkjes, maar geen kind?
Als ze dan in slaap vallen, en je hoort een bepaald geluidje, is de vrouw zwanger. Na een poosje (1 dag?) krijgt ze een dikkere buik. Weer een dag later krijgt ze nog een dikkere buik. En dan na een tijdje gaat ze gillen en krijg je een filmpje en krijgt ze de baby. Het is niet meer zo zoals bij Sims (1) dat er een wiegje met een baby komt te staan zodra ze kussen.
Oud 28-12-2005, 17:48
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 28-12-2005 @ 16:35 :
Als ze dan in slaap vallen, en je hoort een bepaald geluidje, is de vrouw zwanger. Na een poosje (1 dag?) krijgt ze een dikkere buik. Weer een dag later krijgt ze nog een dikkere buik. En dan na een tijdje gaat ze gillen en krijg je een filmpje en krijgt ze de baby. Het is niet meer zo zoals bij Sims (1) dat er een wiegje met een baby komt te staan zodra ze kussen.
Ah , ik speel zonder geluid, dat zal waarschijnlijk het probleem zijn
ze is ondetrussen wel zwanger geraakt (en 3x doodgegaan dat ik moest herbeginnen)
Ik zie ze wel enkel bij hoogzwanger dikker worden
Oud 29-12-2005, 00:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Kali schreef op 28-12-2005 @ 17:48 :

Ik zie ze wel enkel bij hoogzwanger dikker worden
Ook goed, ik deed het uit m'n hoofd en meende dat het twee keer was, maar het kan ook best van niet.
Ads door Google
Oud 29-12-2005, 09:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mijn jongen (die van de tweeling) is de pijp uit...
heb ik weer
maar ben wel aant kijken of ik die 10 kinderen haal (A)
ik doe ze gewoon steeds de deur uit...
en die man heeft er nu 5 en de vrouw 7 (A)

tis trouwens ook wel leuk als je een portret laat schilderen..
ik heb t gedaan toen ze hoogzwanger was en in dr ondergoed = mooi schilderrij!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-12-2005, 09:32
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 29-12-2005 @ 00:41 :
Ook goed, ik deed het uit m'n hoofd en meende dat het twee keer was, maar het kan ook best van niet.
Ja, volgens mij is het wel twee keer. De eerste keer na een dag, de tweede keer na twee dagen en na drie dagen krijgt ze het kind (ongeveer).
__________________
Oud 30-12-2005, 18:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Miracle schreef op 29-12-2005 @ 09:32 :
Ja, volgens mij is het wel twee keer. De eerste keer na een dag, de tweede keer na twee dagen en na drie dagen krijgt ze het kind (ongeveer).
Klopt.

Ik zat vandaag zo in mijn spel, dat ik vergeten was te saven. En wat denk je, moeder zet peuter op het potje en toen liepen ze samen vast. Ik kon niets meer met moeder en niets meer met peuter. Omdat moeder uiteindelijk bijna alleen maar rode balkjes overhield, heb ik maar afgesloten zonder te saven. Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen... En het was juist zo leuk, met Gerard, die de 4e minnaar in 5 dagen was
Oud 30-12-2005, 18:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
yeah bijna 10 kinderen voor mn vrouw...
alleen zijn er 3 van een andere man

best leuk om ze zo veel mogelijk vreemd te laten gaan... grin

wat gebeurd er eig. als de echtgenoot je betrapt..?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-12-2005, 19:25
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 30-12-2005 @ 18:49 :
yeah bijna 10 kinderen voor mn vrouw...
alleen zijn er 3 van een andere man

best leuk om ze zo veel mogelijk vreemd te laten gaan... grin

wat gebeurd er eig. als de echtgenoot je betrapt..?
Dan daalt de vriendschapsband zeg maar. Dan wordt de man kwaad enzo en wil hij de ander slaan.
__________________
Oud 30-12-2005, 20:23
Girly12
Girly12 is offline
Ik heb dus een man die eigenlijk met 5 vrouwen een relatie heeft:

- zijn echte vrouw (maar dat staat op een laag pitje)
- een vrouw waarmee hij verloofd is
- een vrouw waarbij hij samenwoond
- een vrouw waar hij gewoon mee is
- en weeral een nieuwe vrouw

!!!

Dat is eigenlijk heel plezant hoor!!!
(Moet je alleen zien dat de vrouwen elkaar niet betrappen, want dat is ampetant!)
__________________
Heej!!
Oud 30-12-2005, 20:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mijn vrouw heeft:
- een man waarbij 7 kids
- een vriend en 3 kids
- een vriendin
- nog een vriendin (ja voor als de andere werkt ofzo )
grin

en de man heeft een vriend

de vriend heeft nog 3 andere vriendinnen en inmiddels 4 kinderen
jeroen, dylan, sterre en uh sheila
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 01-01-2006, 17:26
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
wie speelt hier de ps2 versie van de sims2?
__________________
ajacied 4-life
Oud 02-01-2006, 13:46
Verwijderd
Citaat:
nick roozeboom schreef op 01-01-2006 @ 17:26 :
wie speelt hier de ps2 versie van de sims2?
ik
Oud 02-01-2006, 15:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
als je voor de neus van een ander vreemd gaat en daarna flink ruzie maakt en slaat enzo dan kan je t uitmaken
dus toen is ze met iemand anders getrouwd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-01-2006, 16:05
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Ligt 't nou aan mijn spel dat ik na her-installatie ineens geen filmpjes meer krijg? Of zat dat überhaupt niet in University?

Ik vond die juist zo leuk om te zien
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 02-01-2006, 17:40
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 02-01-2006 @ 16:05 :
Ligt 't nou aan mijn spel dat ik na her-installatie ineens geen filmpjes meer krijg? Of zat dat überhaupt niet in University?

Ik vond die juist zo leuk om te zien
Ik geloof dat dat een optie was die je uit kon zetten. Ik zag ze op mijn oude PC namelijk nooit terwijl ze op mijn nieuwe PC ineens standaard aan stonden
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 02-01-2006, 18:08
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 02-01-2006 @ 13:46 :
ik
Is die hetzelfde als op de PC eigenlijk?
Oud 02-01-2006, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 02-01-2006 @ 18:08 :
Is die hetzelfde als op de PC eigenlijk?
Nee het is heel anders, en eigenlijk vind ik het heel erg tegenvallen. Je kan bijvoorbeeld niet zelf gezichten maken voor je sims en dat kan op de PC wel.

Verder kan je vrij spelen of opdrachten doen. Wat wel heel mooi is zijn de locaties .
Oud 03-01-2006, 00:48
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 02-01-2006 @ 19:32 :
Nee het is heel anders, en eigenlijk vind ik het heel erg tegenvallen. Je kan bijvoorbeeld niet zelf gezichten maken voor je sims en dat kan op de PC wel.

Verder kan je vrij spelen of opdrachten doen. Wat wel heel mooi is zijn de locaties .
Kan je ook meerdere verdiepingen bouwen, aangezien je op de pc versie meer dan 5 verdiepingen kan. Bij The Sims Bustin'out kan je dat niet en dat maakt het heel snel saai.

En hoe zit dat met het bouwlimiet? kan je je huis zo groot maken als je wilt of hoe zit dat?

ik heb al gehoord dat je geen baby's kan krijgen.

ff voor de duidelijkheid, dit gaat over de ps2 versie....
__________________
ajacied 4-life

Laatst gewijzigd op 03-01-2006 om 00:51.
Oud 03-01-2006, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Kingofthemall schreef op 28-12-2005 @ 11:20 :
Heej wanneer wordt Sims 2 nou eindelijk eens goedkoper? Heb totaal geen zin om 59,- voor een spel neer te leggen
In de meeste winkels is-ie ondertussen 54 of 55 euro... maar het schiet niet erg hard op inderdaad.
Oud 03-01-2006, 21:17
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-01-2006 @ 20:06 :
In de meeste winkels is-ie ondertussen 54 of 55 euro... maar het schiet niet erg hard op inderdaad.
Ik heb 'm gekocht, had nog een volle spaarkaart van de diskoland
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 03-01-2006, 22:57
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-01-2006 @ 20:06 :
In de meeste winkels is-ie ondertussen 54 of 55 euro... maar het schiet niet erg hard op inderdaad.
Das nog altijd overdreven asociaal te duur

Ach ja, zolang EA het voor het zeggen heeft wordt er zoveel mogelijk geld uit gemolken als dat ze voor elkaar kunnen krijgen.
Ik bedoel, zelfs het eerste deel ligt nog altijd voor 15 euro (per expansion pack) in de winkel terwijl de meeste spellen na zoveel tijd bij hoge uitzondering voor 5 euro bij de mediamarkt te liggen komen (als je ze al tegenkomt)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Ads door Google
Oud 04-01-2006, 21:14
Verwijderd
Citaat:
nick roozeboom schreef op 03-01-2006 @ 00:48 :
Kan je ook meerdere verdiepingen bouwen, aangezien je op de pc versie meer dan 5 verdiepingen kan. Bij The Sims Bustin'out kan je dat niet en dat maakt het heel snel saai.

En hoe zit dat met het bouwlimiet? kan je je huis zo groot maken als je wilt of hoe zit dat?

ik heb al gehoord dat je geen baby's kan krijgen.

ff voor de duidelijkheid, dit gaat over de ps2 versie....
Bouwen is net als bij Bustin' Out, je kan geen meerdere verdiepingen bouwen helaas. Bouwlimiet weet ik eigenlijk niet omdat ik niet vrijgespeeld heb.

Baby's kan je idd ook niet krijgen, ook erg jammer. Ow en oud worden de sims ook niet.
Oud 05-01-2006, 13:04
Verwijderd
Ik had geld teveel, dus ik heb de kerstpakketversie-dvd gekocht. Waarbij dus een extra DVD zit met leuke achtergrondinfo (volgens het ding zelf, ik ben nog niet verder dan het spel zelf geweest).

Ik vind wel dat de keuzes enorm tegenvallen. Bij de aanrechten bv. vrijwel allemaal dezelfde, deuren die alleen in walgelijke kleuren te krijgen zijn, weinig leuk behang enz. Je kunt dan wel gaan downloaden, maar dat is weer allemaal zoveel werk ^^. En die wensen worden op een gegeven moment wel erg veeleisend. Werken, kinderen, liefde, vrienden en dan ook nog eens je wensen, dat is in zo'n korte tijd erg druk. Daarbij gaat die meter wel heel hard omlaag.

En het is verslavend ^^
Oud 05-01-2006, 15:08
Verwijderd
ik vind de sims erg leuk ,alleen heb ik geen geld voor de sims 2.
is die nieuwe sims leuk?
Oud 05-01-2006, 15:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
sims 2 is onwijs verslavend..
de eerste sims was ook maar 2 verdiepingen en kinderen die kinderen bleven..
je kreeg een wieg en dat werd een kind en daar bleef t bij dit is echt veeeeel leuker
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-01-2006, 15:14
Verwijderd
lijkt mij ook als ik hoor dat ze ouder worden, en pubers hebben.
wat is er nog meer vernieuwend?
Oud 05-01-2006, 15:57
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-01-2006 @ 15:10 :
sims 2 is onwijs verslavend..
de eerste sims was ook maar 2 verdiepingen en kinderen die kinderen bleven..
je kreeg een wieg en dat werd een kind en daar bleef t bij dit is echt veeeeel leuker

Zeker verslavend!

Heb alleen een probleem: De vader des huizes heeft nog maar een paar dagen te leven als volwassene, kan ie ook nog kinderen maken als ie opa is en de vrouw oma?
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 05-01-2006, 16:18
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Kingofthemall schreef op 05-01-2006 @ 15:57 :
Zeker verslavend!

Heb alleen een probleem: De vader des huizes heeft nog maar een paar dagen te leven als volwassene, kan ie ook nog kinderen maken als ie opa is en de vrouw oma?
Nee. Als bejaarde kun je geen kinderen meer krijgen. Dat begint al 2 dagen voor je bejaard wordt. Ik weet het in ieder geval zeker voor vrouwen, voor mannen denk ik dat datzelfde geldt.
Oud 05-01-2006, 16:58
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 05-01-2006 @ 16:18 :
Nee. Als bejaarde kun je geen kinderen meer krijgen. Dat begint al 2 dagen voor je bejaard wordt. Ik weet het in ieder geval zeker voor vrouwen, voor mannen denk ik dat datzelfde geldt.
Mannen kunnen bij jongere vrouwen wel nog kinderen verwekken, geloof ik. Alleen oudere vrouwen kunnen niet meer zwanger worden.
Oud 05-01-2006, 17:27
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-01-2006 @ 16:58 :
Mannen kunnen bij jongere vrouwen wel nog kinderen verwekken, geloof ik. Alleen oudere vrouwen kunnen niet meer zwanger worden.
Yup, mijn mannen hebben tot op zeer hoge leeftijd nog een bende kinderen verwekt

Die boodschappen bezorgdienst is wel fucking irritant, mjet een lange oprijlaan had ik er drie pogingen voor nodig voor dat de bezorging eindelijk geaccpeteerd werd
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 05-01-2006, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 05-01-2006 @ 17:27 :
Yup, mijn mannen hebben tot op zeer hoge leeftijd nog een bende kinderen verwekt

Die boodschappen bezorgdienst is wel fucking irritant, mjet een lange oprijlaan had ik er drie pogingen voor nodig voor dat de bezorging eindelijk geaccpeteerd werd
Oh, idd, ik heb maar een klein oprijlaantje en dat bezorgventje bleef zich maar verplaatsen, net elke keer op het moment dat mijn Sims ernaartoe wilden lopen om het in ontvangst te nemen. Uiteindelijk met 2 erop af gestuurd, stonden ze te denken omdat dat ventje bleef rondlopen en toen ie stilstond, konden ze na een half uur eindelijk erop afvliegen en de boodschappen afpakken. Grom.
Oud 05-01-2006, 19:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mannen kunnen nog wel kinderen verwkken.. (ik heb mijn vrouw heeeeel veel van die verjong drank laten drinken en heeft nog 2 kinderen gekregen van dr bejaarde man (en vruchtbaar dat ze is ) grin

ik ga tegenwoordig mn boodschapen halen of ik zet gewoon nieuwe koelkast neer.. geld zat
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-01-2006, 13:50
Verwijderd
Hoe zit het trouwens met die denkhelm-toestand? Die werkt gewoon niet meer ofzo na een tijd?

Ik was eerst bang dat het vastliep ofzo, in Sims had je wel eens dat zo'n zakje chips of een bord bleven staan of zelfs een hele tafel en dat je ze ook niet meer kon verplaatsen. Maar verplaatsen kan nog wel.
Oud 06-01-2006, 20:30
Girly12
Girly12 is offline
Je moet wel zien dat ze bij de wensmeter minstens goud hebben want anders...
Iemand was bij mij op de sims al eens hééééél slechtgezind geworden en werd toen ook nog eens ziek... en ging toen dood! Nou ja, wat leuk zeg! Not!!!
Dus gebruik ik die wensmeterspullen bijna nooit meer, want mijn metertje staat alleen maar op groen!

Als ie rood wordt, wat ik ook al eens heb gehad, dan komt er gewoon een psychiater en die gaat dan aan zo'n rond stom dingetje draaien en wordt je wat beter (in de wensmeter dan toch)! Maar je moet dan wel zien dat je rap terug in 't groen geraakt, want dat is ook niet leuk, zo'n vervelende man op je dak...
__________________
Heej!!
Oud 06-01-2006, 20:35
Girly12
Girly12 is offline
En nog over die grootvader-die-wel-kinderen-kan-verwekken-toestand: Mijn vriendin heeft het spel ook en ze vindt het ook te gek!
Je hebt standaard Heethart erop zitten, dus Nina ken je wel. Dan heeft ze Dina en een ouwe vent samen laten wonen, trouwen en .... Natuurlijk ook kindjes maken. Nina en die vent hebben nu al 5 kinderen samen! Euh, ik bedoel hadden... Want die ouwe is ondertussen al wel dood!
__________________
Heej!!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.