Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 06:23
no_nickname
no_nickname is offline
ik vroeg mijn vriendin gisteren of ik haar mocht beffen maar dat wou ze absoluut niet, terwijl ze binnekort wel "het" voor de eerste keer wil doen...

ik snap dit niet. Als ik haar niet mag beffen dan zou ze toch ook nog wel niet verder willen terwijl ze zegt dat ze wel binnekort verder wil...

kan iemand helpen en weet iemand een reden waarom ik haar niet zou mogen beffen, vingeren mocht namelijk wel...
__________________
Ik zag, overwon en kwam!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 06:24
Verwijderd
volgens mij is ze onzeker over dat ze wel lekker ruikt, of ze vind dit te intiem en wil er even mee wachten
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 06:47
no_nickname
no_nickname is offline
maar ze zegt wel dat ze helemaal niet bang is om verder te gaan. En ze hoeft xich toch niet te schamen bij haar vriend???

oh ja we hebben 4maanden btw...
__________________
Ik zag, overwon en kwam!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 07:06
the_man32
Avatar van the_man32
the_man32 is offline
Misschien dat ze t zelf niet mooi vind daar beneden en wil ze niet dat jij t ziet
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 07:40
no_nickname
no_nickname is offline
Citaat:
the_man32 schreef:
Misschien dat ze t zelf niet mooi vind daar beneden en wil ze niet dat jij t ziet
dat is het vreemde, kheb het al gezien toen ik haar een x vingerde... dus ik snap het echt niet en ga nu echt denken dat het aan mij ligt
__________________
Ik zag, overwon en kwam!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 07:46
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
volgens mij is ze onzeker over dat ze wel lekker ruikt, of ze vind dit te intiem en wil er even mee wachten
denk ook zoiets, vraag het anders, tis je vriendin... moet je het normaal met der over kunne hebbe toch?
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 09:05
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
en misschien lijkt het haar wel niets, maar als je niet praat weet je het ook niet ... but don't rush!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 10:21
Verwijderd
als je haar beft kom je toch veel dichterbij dan met vingeren...
t lijkt mij ook bestwel eng als iemand zo dichtbij komt hoor.
waarschijnlijk vindt ze het idd te intiem ofzow en is ze idd bang dat je het niet mooi vindt of niet lekker vindt ruiken, of smaken....
tis echt wel enger dan vingeren hoor.
Naja, wat maakt het uit...
Als zij het niet wil dan hoeft het toch niet per se..?
Ik zou er ook niet teveel op aandringen, want ze moet niet iets overhaast gaan doen.
Je kunt het wel voorzichtig vragen, maar dan zo van "niet dat ik het per se wil doen, maar ik wil gewoon graag weten waarom niet, want ik word er erg onzeker van. En voor mij hoef je je niet te schamen, je kunt me alles vertellen.." zowiets
Het kan ook dat ze het genant vindt om tegen je te zeggen dat ze bang is dat ze niet lekker ruikt ofzow.
Dan zul je gewoon moeten denken dat het zoiets is en gewoon rustig afwachten.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 11:26
Verwijderd
Ik ben het met Alicia eens...
Bij beffen wordt je namelijk veel meer met je neus op de feiten gedrukt () als met vingeren. Je ziet precies hoe het er daaronder uit ziet en je proeft ook haar vaginaal vocht, en dat is allebei niet het geval bij vingeren, want dan komen alleen je vingers in de buurt.
En ik zelf kan ook best wel snappen dat ze eerst seks wil hebben, en dat je haar dan pas daarna mag beffen. Want met seks lig je allebei in je nakie, en als je haar beft is het vaak toch alleen zo dat zij daar in der blootje ligt.
Dus ik zou haar keuze gewoon accepteren, het kan altijd nog!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:05
Verwijderd
zijn ook vrouwen die gewoon niet gebeft willen wordne omdat ze het niet fijn of watdan ook vinden
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 13:56
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik zeg ook weleens nee terwijl k ja bedoelde misschien wil ze wel mar vind ze t eng...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:14
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
zijn ook vrouwen die gewoon niet gebeft willen wordne omdat ze het niet fijn of watdan ook vinden
Ik kan het me bijna niet voorstellen en ik heb er nog niet eens ervaring mee

Hmjah, ik denk ook wat Alicia en zo zeiden...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:59
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
no_nickname schreef:
ik vroeg mijn vriendin gisteren of ik haar mocht beffen maar dat wou ze absoluut niet, terwijl ze binnekort wel "het" voor de eerste keer wil doen...

ik snap dit niet. Als ik haar niet mag beffen dan zou ze toch ook nog wel niet verder willen terwijl ze zegt dat ze wel binnekort verder wil...

kan iemand helpen en weet iemand een reden waarom ik haar niet zou mogen beffen, vingeren mocht namelijk wel...
Dr. Kubstudent
Deze mate van weerkerigheid van beffen kan voortkomen uit een gevoel van onzekerheid. Probeer haar ervan te overtuigen dat jij haar plezier wilt doen. En probeer erover te praten waarom zij niet wil dat je haar beft. Zo kun je dus door wederspraak te voeren met elkaar erachter komen wat zij er vreemd of vies aan vind.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 15:52
no_nickname
no_nickname is offline
ik weet het antwoord van haar al. Ze wil 'het' nog niet doen en ze is niet aan de pil en ze is bang dat als ik haar bef dat we daarna heel snel voor de eerste keer 'het' zullen doen. Ga haar wel zeggen dak dat echt niet per se wil maar ik wil haar beffen voor haar plezier maar het lijkt mezelf ook gewoon lekker om te doen...
__________________
Ik zag, overwon en kwam!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:05
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
no_nickname schreef:
ik weet het antwoord van haar al. Ze wil 'het' nog niet doen en ze is niet aan de pil en ze is bang dat als ik haar bef dat we daarna heel snel voor de eerste keer 'het' zullen doen. Ga haar wel zeggen dak dat echt niet per se wil maar ik wil haar beffen voor haar plezier maar het lijkt mezelf ook gewoon lekker om te doen...
Is het ook... maar probeer even bij jezelf te bedenken dat zij zegt dat ze bang dat er te snel "het" kan gebeuren daarna. Laat het onderwerp dan gewoon even rusten. Het komt allemaal vanzelf. Het moet op een natuurlijke manier gebeuren en niet onder een zachte "dwang".
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:18
choky
choky is offline
Citaat:
no_nickname schreef:
ik weet het antwoord van haar al. Ze wil 'het' nog niet doen en ze is niet aan de pil en ze is bang dat als ik haar bef dat we daarna heel snel voor de eerste keer 'het' zullen doen. Ga haar wel zeggen dak dat echt niet per se wil maar ik wil haar beffen voor haar plezier maar het lijkt mezelf ook gewoon lekker om te doen...
ik denk als het op een goeie manier aanbrengt ze het wel zal doorhebben dat je daarom niet direct sex wilt
(bij mij was het trouwens omgekeerd, eerst sex dan beffen, ook omdat ik niet wou dat hij mij befte, gewoon omdat ik mij niet kon/kan voorstellen dat zoiets leuk kan zijn, voor de jongen dan )
__________________
Ik hou van kaboutertjes - vooral als ze jurgen heten
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 17:18
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
no_nickname schreef:
ik vroeg mijn vriendin gisteren of ik haar mocht beffen maar dat wou ze absoluut niet, terwijl ze binnekort wel "het" voor de eerste keer wil doen...

ik snap dit niet. Als ik haar niet mag beffen dan zou ze toch ook nog wel niet verder willen terwijl ze zegt dat ze wel binnekort verder wil...

kan iemand helpen en weet iemand een reden waarom ik haar niet zou mogen beffen, vingeren mocht namelijk wel...
ik kan het wel begrijpen ze is onzeker.. dadelijk ruikt ze niet fris of ze schaamt zich een beetje enzow komt heus wel
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 19:14
The_Vampire
The_Vampire is offline
Het kan misschien ook zijn dat ze denkt dat als je haar gaat beffen, ze haar verplicht gaat voelen om je dan te pijpen, en misschien wil ze dat (nog) niet...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 14:54
no_nickname
no_nickname is offline
Citaat:
The_Vampire schreef:
Het kan misschien ook zijn dat ze denkt dat als je haar gaat beffen, ze haar verplicht gaat voelen om je dan te pijpen, en misschien wil ze dat (nog) niet...
kheb haar heel duidelijk gezegd dat ze zich niet verplicht moet voelen en dat deed ze ook niet, zei ze....
__________________
Ik zag, overwon en kwam!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:32
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik ben nog nooit klaargekomen van beffen en vind het ook niet altijd prettig. Niet omdat ik me schaam maar ... ik weet eigenlijk niet waarom.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 21:10
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
no_nickname schreef:
ik vroeg mijn vriendin gisteren of ik haar mocht beffen maar dat wou ze absoluut niet, terwijl ze binnekort wel "het" voor de eerste keer wil doen...

ik snap dit niet. Als ik haar niet mag beffen dan zou ze toch ook nog wel niet verder willen terwijl ze zegt dat ze wel binnekort verder wil...

kan iemand helpen en weet iemand een reden waarom ik haar niet zou mogen beffen, vingeren mocht namelijk wel...
Misschien vind ze beffen gewoon niet zo lekker?
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 06:01
no_nickname
no_nickname is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:


Misschien vind ze beffen gewoon niet zo lekker?
hoe zou ze dat moeten weten? ik ben haar 1e vriend???
__________________
Ik zag, overwon en kwam!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 08:00
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
no_nickname schreef:


hoe zou ze dat moeten weten? ik ben haar 1e vriend???
Ws vind ze beffen nog een stapje intiemer dan echte seks.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 09:57
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
dude , NEE is NEE en je kan haar ABSOLUUT niet dwingen!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 00:09
no_nickname
no_nickname is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
dude , NEE is NEE en je kan haar ABSOLUUT niet dwingen!
dat wil ik ook helemaal niet, maar ik wil haar graag een plezier doen en vond het vreemd dat ze dat helemaal niet wou. Maar ik snap het nu wel beter maar jullie moeten echt wel weten dat ik altijd respect zal hebben voor de keuze van mijn vriendin!!!
__________________
Ik zag, overwon en kwam!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 01:31
Verwijderd
Nou, dan is de kous toch af? Als ze wil dat je haar beft zal ze dat wel aangeven. Tot die tijd: snoep gezond, eet een chocoladereep.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 01:37
biertjehappen
Avatar van biertjehappen
biertjehappen is offline
Ze vind het gewoon a-relax, en daar valt niks aan te doen dus neem het er gewoon maar van.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 07:49
love is life
love is life is offline
ik wil dat ook niet ik heb mijn vriend ook neen gezegd ik wil dat niet omdat ik er eerlijk gezegd vies van ben en als mijn vriend me dan beft dan ga ik mij verplicht voelen om mijn vriend te pijpen en ik wil dat nog niet omdat ik daar niet echt voor ben voor pijpen en beffen ...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:59
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
ze schaamd zich daarvoor
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Zij wilt niet gebeft worden
D-com
13 11-05-2016 20:37
Seksualiteit Na hoe lang zonder condoom?
Volk
26 23-05-2011 18:16
Seksualiteit Anti-Beffen?
Verwijderd
53 08-12-2004 23:45
Seksualiteit "Ik bef om gepijpt te worden"
t6uvkis
56 19-07-2004 01:15
Seksualiteit Vinden dames pijpen smerig???
RJ
139 13-11-2002 14:07
Seksualiteit Pijpen vs Beffen
C r Y p S
64 24-03-2002 22:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.