Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 17:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Op dit moment wordt er nogal veel geklooid op DK. Er worden veel zinloze topics aangemaakt, er wordt veel gespamd (wat niet altijd slecht hoeft te zijn, maar in deze mate wel irritant wordt) en er wordt duidelijk misbruik gemaakt van het feit dat er maar weinig controle is. (gister is er een heel spamtopic ontstaan van tig bladzijdes lang).

Er zijn momenteel welliswaar 4 fb's op DK, maar in de praktijk blijkt dit anders te zijn. Andijvie en Hvj zijn allebei geen DK'ers, en komen er eigenlijk nooit. Eerlijk is eerlijk, andijvie reageerde wel op mijn M&M topic toen dat nodig was, maar uit komen zij er eigenlijk nooit.

Dan is er Cherry Springs. Ze komt wel op DK, maar niet regelmatig (ook niet als poster) en ze lijkt wel te verlegen om in te grijpen. Ik snap dat ze moet wennen als FB, maar op deze manier helpt ze nog niet veel mee.

Ten slotte is er Hanneke, die wel veel aanwezig is, en ook alles bijhoudt. Maar zij is er verre van 24 uur per dag, en als ze er een dagje niet is (zoals gister) dan is er meteen een hoop gezeik daar.

Verder is de sfeer op DK momenteel ook niet echt geweldig meer. Er zijn veels teveel dezelfde topics (er zijn om het samen te vatten nog maar 3 soorten topics, de spelletjes, de 'zeg wat over de persoon boven je' en de 'wat heb jij vandaag *vul iets in* topics.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, en wellicht dingen veranderen zodat het allemaal weer wat prettiger wordt. Ik denk wel dat er qua samenstelling van forumbazen op DK iets moet veranderen.

Tot slot, dit is totaal niet bedoeld om forumbazen af te zeiken. Ik hoop enkel dat dit wat op kan lossen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2007, 17:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Cherry Springs is net 5 dagen fb en Andijvie is sinds 10 dagen fb op DK... Geef hen even de tijd. Na 5 of 10 dagen gaan we echt nog geen wijzigingen aanbrengen aan het fb-team. Verder kost ook het maken van een beleid veel tijd en het als één team doorvoeren van het beleid kost nog veel meer tijd. Oftewel, dat is niet binnen 10 dagen zichtbaar. Maar er wordt aan gewerkt. Het feit dát er net twee nieuwe fb's daar zijn, moet toch al aangeven dat men er zeker wel mee bezig is.

24 uur per dag controle is er trouwens nooit en streven we ook niet na. Overigens denk ik dat topics normaliter weldegelijk gesloten worden binnen 24 uur als iemand even de moeite neemt iets te melden op M&M, zoals jij laatst.

En veel dezelfde topics: dat is iets waar voornamelijk de DK'ers zelf wat aan moeten doen, lijkt me?

Het is wel goed dat je begaan bent met het lot van DK en ik denk dat er ook wel een punt is, als je zegt dat het niveau wel eens hoger is geweest. Maar daar wordt juist net aan gewerkt, dus je conclusies lijken me wat voorbarig.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 17:54
Verwijderd
Het is inderdaad wat lamer de laatste tijd, en de diversiteit is ver te zoeken Maar goed, wat doe je aan die topics?

Over de fb's, die zijn idd nog niet lang genoeg lid om erover te oordelen vind ik, maar het is wel duidelijk dat ze niet allemaal DK'rs zijn.

Oh, en volgens mij hebben die 2 nieuwe fb's niets te maken met het verbeteren van het DK-milieu.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 18:50
PV
PV is offline
Stel elke DK'er verplicht elke week met minstens 1 origineel topic te komen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 19:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2007 @ 18:34 :
Cherry Springs is net 5 dagen fb en Andijvie is sinds 10 dagen fb op DK... Geef hen even de tijd. Na 5 of 10 dagen gaan we echt nog geen wijzigingen aanbrengen aan het fb-team. Verder kost ook het maken van een beleid veel tijd en het als één team doorvoeren van het beleid kost nog veel meer tijd. Oftewel, dat is niet binnen 10 dagen zichtbaar. Maar er wordt aan gewerkt. Het feit dát er net twee nieuwe fb's daar zijn, moet toch al aangeven dat men er zeker wel mee bezig is.

24 uur per dag controle is er trouwens nooit en streven we ook niet na. Overigens denk ik dat topics normaliter weldegelijk gesloten worden binnen 24 uur als iemand even de moeite neemt iets te melden op M&M, zoals jij laatst.

En veel dezelfde topics: dat is iets waar voornamelijk de DK'ers zelf wat aan moeten doen, lijkt me?

Het is wel goed dat je begaan bent met het lot van DK en ik denk dat er ook wel een punt is, als je zegt dat het niveau wel eens hoger is geweest. Maar daar wordt juist net aan gewerkt, dus je conclusies lijken me wat voorbarig.
Ik weet het, ik weet het. Maar er is momenteel gewoon ničmand, behalve Hanneke die het in de gaten houdt. Het is ook verder geen kritiek op de forumbazen daar, het werkt momenteel gewoon niet. En dus maak ik er een topic over in de hoop dat daar wat aan gedaan kan worden. Het lijkt mij bijvoorbeeld handiger en ook logischer als er daar fb's komen die ook op DK zelf komen. En dat is momenteel gewoon niet het geval.

Wat betreft die topics, natuurlijk maken de leden de topics. Maar er geldt evengoed een regel dat overmatig soortgelijke topics niet mogen, dus lijkt een wat stricter beleid op dat punt me een redelijke oplossing. Dus eerder topics sluiten die teveel op elkaar lijken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 19:25
Verwijderd
Eensch.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 20:30
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Wat dachten jullie van zelf het niveau verbeteren? Je kan het wel alleen op de fb's gooien terwijl je ze niet eens de kans hebt gegeven on nieuw beleid te maken en uit te voeren, maar in feite maken de leden de sfeer op een forum, daar kan je als fb maar heel moeilijk wat aan doen. Fb's zijn wel belangrijk, maar omdat het daar al een poos niet echt mee liep en er net 2 nieuwe zijn kan je niet verwachten dat het per direct positief veranderd.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 20:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Soija probeert dat ook, en ik post er regelmatig serieus.

Natuurlijk schuif ik niet alles af op de Fb's, ik zeg alleen wel dat er daar momenteel problemen mee zijn. Ook zeg ik erbij dat ik het verder niet aanvallend op wie dan ook bedoel, maar dat er wel wat moet veranderen, omdat het momenteel niet loopt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 10:58
Verwijderd
Al die 'als laatst/vandaag voor beschamends gedaan/gezien/gehoord/gelachen/geschrokken/geweetikveelwat'-topics, passen eigenlijk allemaan in één topic. De 'Wat is het saai' reeks. Tijdens dat topic waren er dan ook veel minder van dit soort topics. Het zou dus handig zijn als dat topic permanent en koekastloos zou mogen bestaan. Het spammen begint ook alweer toe te nemen, sinds dat topic de koelkast in 'moest'.

Gewoon een suggestie, daar men vindt dat de forumers hetzelf een beetje gezellig moeten houden.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 11:16
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Als je zo begaan bent met de sfeer, mr Soija, waarom up je dan wel bewust topics die bijna een jaar oud zijn?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 30-05-2007 @ 12:16 :
Als je zo begaan bent met de sfeer, mr Soija, waarom up je dan wel bewust topics die bijna een jaar oud zijn?
Ik heb 2 topics geupt, die me nog wel upbaar leken, en ik heb ze dus geupt omdat die topics leuker zijn, dus het is beter voor de sfeer, liefie.
Als men die topics te oud vind, wil ik ze best heropenen.

Maar bedankt voor je bezorgdheid.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 11:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 30-05-2007 @ 11:58 :
Al die 'als laatst/vandaag voor beschamends gedaan/gezien/gehoord/gelachen/geschrokken/geweetikveelwat'-topics, passen eigenlijk allemaan in één topic. De 'Wat is het saai' reeks. Tijdens dat topic waren er dan ook veel minder van dit soort topics. Het zou dus handig zijn als dat topic permanent en koekastloos zou mogen bestaan. Het spammen begint ook alweer toe te nemen, sinds dat topic de koelkast in 'moest'.

Gewoon een suggestie, daar men vindt dat de forumers hetzelf een beetje gezellig moeten houden.
Agreed.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 14:08
Verwijderd
Weetje, zulke topics waren er ook in de leukere tijden van DK, alleen die wérden leuk gemaakt. Het probleem ligt dus bij de DK´ers zelf.

Daarnaast betwist ik wel enkele forumbazen qua kwaliteiten.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 15:33
Verwijderd
Of je gaat ergens een echt leven downloaden en daarover zeiken?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Archont schreef op 30-05-2007 @ 15:08 :
Weetje, ik betwist wel veel forumbazen qua kwaliteiten.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 17:17
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
nou ben ik allang geen regelmatige DK'er meer, maar is dit niet al de zoveel-en-tigste dat er geklaagd wordt dat de sfeer op DK niet goed is?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 17:20
Verwijderd
dat is het probleem, het zijn allemaal een stelletje failende whiners.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 18:12
Verwijderd
Dat ik nooit op DK kom is onzin, ik kwam er toen het er leuk was geregeld en postte er ook normaal, en als fb nu kom ik er nog veel vaker natuurlijk. Het is ook absoluut niet zo dat Hanneke alles op lost; ik ben de laatste paar dagen zeer druk geweest met het opruimen van troep; misschien is dat niet altijd zichtbaar, maar 'k doe het toch echt wel. Niet 24 uur per dag, en dat moet je ook niet verwachten. En ik ben net 10 dagen fb van een vrij druk forum, dus gun me even de tijd om wat te wennen. Als je problemen hebt met topics die ik sluit, of topics die ik niet sluit, of opmerkingen die ik maak binnen topics op DK; pm me dan gewoon, dan kunnen we 't oplossen

Ik denk dat we er met dit fb-team wel uit moeten komen. Bedenk je dat DK al een tijdje achteruit gaat, dat ligt niet aan de fb's, dat ligt voornamelijk aan de leden.

Verder met ik het met Soija eens wat betreft dat 'wat is het saai'-topic. Tussen alle fb-wissels en -toevoegingen is dat topic de koelkast in gegaan, terwijl dit níet de bedoeling was. Open dus gerust weer zo'n topic

Als fb wil ik de sfeer op DK natuurlijk zo goed mogelijk krijgen, maar de schuld van de slechte sfeer bij fb's leggen is nogal flauw. Ik zie ontzettend veel dk'ers 'klieren'; jullie maken absoluut zélf die sfeer. Hopelijk lost het 'wat is het saai'-topic dat wat op.

Als iemand andere mogelijke oplossingen weet om de sfeer te bedenken; opper ze gerust!

Laatst gewijzigd op 30-05-2007 om 18:15.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2007, 18:24
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben het met je eens wat betreft de topics vooral, maar dat wist je. Maar om een limiet te zetten op een bepaald soort topic is ook moeilijk.
Wat betreft fb's, CS en Andijvie zijn nog maar heel kort fb (op dk) en HvJ en ik zijn ook nog niet lang fb. Dan kost het natuurlijk even tijd tot alles goed gaat. Bovendien ligt het echt niet aan de fb's dat het minder gaat met dk.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 19:17
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
waarom niet?
gooi er gewoon nog eentje bij
of maak werkroosters voor de fb´s
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 19:32
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ze worden er niet voor betaald he
of wel met het zijn geen politie agentjes

en die mensne van dk moeten het zelf maar gezellig maken
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 19:48
Verwijderd
Citaat:
gaming champion schreef op 30-05-2007 @ 20:17 :
waarom niet?
gooi er gewoon nog eentje bij
of maak werkroosters voor de fb´s
Als jij m'n loon gaat betalen, dan ga ik volgens een werkrooster werken
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 00:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Archont schreef op 30-05-2007 @ 15:08 :
Daarnaast betwist ik wel enkele forumbazen qua kwaliteiten.
Ja, dat sowieso.

En verder vraag ik me af wat de "sfeer" van een topic is?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 06:33
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Ik vind nog steeds:
DK = Onzin
Onzin = DK
De voeg deze twee samen en noem het "de onzin kantine"
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 06:49.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 08:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 30-05-2007 @ 18:17 :
nou ben ik allang geen regelmatige DK'er meer, maar is dit niet al de zoveel-en-tigste dat er geklaagd wordt dat de sfeer op DK niet goed is?
Ja. Het is een steeds terugkerend onderwerp onder de mensen die op dat moment op DK actief zijn. Na verloop van tijd verandert de samenstelling van die mensen wat, gaat het goed en komt er na een tijdje weer verval in.
Zo gaat het al jaren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2007, 11:50
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
freyk schreef op 31-05-2007 @ 07:33 :
Ik vind nog steeds:
DK = Onzin
Onzin = DK
De voeg deze twee samen en noem het "de onzin kantine"
Op het moment schuift het misschien naar elkaar toe, maar als de Kantine loopt zoals het altijd deed lijkt het echt niet op elkaar. Zelfs als mensen op Onzin veel DK topics achter elkaar maken komt daar een boel geirriteerd commentaar op, terwijl je op Onzin dat verschil eigenlijk het minst zou moeten merken omdát "alles" daar al kan. Zegt genoeg over het verschil dus.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 13:56
Verwijderd
Citaat:
naam ingebruik schreef op 30-05-2007 @ 20:32 :
ze worden er niet voor betaald he
of wel met het zijn geen politie agentjes

en die mensne van dk moeten het zelf maar gezellig maken
En nu in Nederlands?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 31-05-2007 @ 09:36 :
Ja. Het is een steeds terugkerend onderwerp onder de mensen die op dat moment op DK actief zijn. Na verloop van tijd verandert de samenstelling van die mensen wat, gaat het goed en komt er na een tijdje weer verval in.
Zo gaat het al jaren
Dat klopt, maar het verval is nu wel héél lang bezig
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 30-05-2007 @ 19:12 :
Dat ik nooit op DK kom is onzin, ik kwam er toen het er leuk was geregeld en postte er ook normaal, en als fb nu kom ik er nog veel vaker natuurlijk. Het is ook absoluut niet zo dat Hanneke alles op lost; ik ben de laatste paar dagen zeer druk geweest met het opruimen van troep; misschien is dat niet altijd zichtbaar, maar 'k doe het toch echt wel. Niet 24 uur per dag, en dat moet je ook niet verwachten. En ik ben net 10 dagen fb van een vrij druk forum, dus gun me even de tijd om wat te wennen. Als je problemen hebt met topics die ik sluit, of topics die ik niet sluit, of opmerkingen die ik maak binnen topics op DK; pm me dan gewoon, dan kunnen we 't oplossen

Ik denk dat we er met dit fb-team wel uit moeten komen. Bedenk je dat DK al een tijdje achteruit gaat, dat ligt niet aan de fb's, dat ligt voornamelijk aan de leden.

Verder met ik het met Soija eens wat betreft dat 'wat is het saai'-topic. Tussen alle fb-wissels en -toevoeging en is dat topic de koelkast in gegaan, terwijl dit níet de bedoeling was. Open dus gerust weer zo'n topic

Als fb wil ik de sfeer op DK natuurlijk zo goed mogelijk krijgen, maar de schuld van de slechte sfeer bij fb's leggen is nogal flauw. Ik zie ontzettend veel dk'ers 'klieren'; jullie maken absoluut zélf die sfeer. Hopelijk lost het 'wat is het saai'-topic dat wat op.

Als iemand andere mogelijke oplossingen weet om de sfeer te bedenken; opper ze gerust!
Ach, natuurlijk is het een vreselijk grote BULLSHIT dat het aan de FB's ligt van DK. Dus daar zou ik je maar niet druk om maken
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 14:26
Verwijderd
Leuk topic :

http://forum.scholieren.com/showthre...ht=kantinedorp

Misschien ideetje?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Archont schreef op 31-05-2007 @ 15:26 :
Leuk topic :

http://forum.scholieren.com/showthre...ht=kantinedorp

Misschien ideetje?
goeie ouwe tijd :')
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 15:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat is het punt van dat topic? Want het ziet er wel cool uit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 31-05-2007 @ 16:02 :
Wat is het punt van dat topic? Want het ziet er wel cool uit.
Grappig?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 15:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Archont schreef op 31-05-2007 @ 16:41 :
Grappig?
Ik meende het? Hoe werkt het enzo?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 31-05-2007 @ 16:45 :
Ik meende het? Hoe werkt het enzo?
Naja je opent een kantine dorp. In het dorp krijgt iedereen een functie, die functie sluit aan bij diegene zn forumkarakter. Vervolgens maakt men op paint het plattegrond en krijgt iedereen ook een huisje etc.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 16:10
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 31-05-2007 @ 16:45 :
Ik meende het? Hoe werkt het enzo?
De lijst in de eerste post was ten tijde van het maken van die post niet compleet, die wordt steeds aangevuld.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2007, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 31-05-2007 @ 16:45 :
Ik meende het? Hoe werkt het enzo?
Oh! ik dacht dít topic

Vergeef me roloog
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 31-05-2007 @ 16:51 :
Naja je opent een kantine dorp. In het dorp krijgt iedereen een functie, die functie sluit aan bij diegene zn forumkarakter. Vervolgens maakt men op paint het plattegrond en krijgt iedereen ook een huisje etc.
Ik open hem wel een keer. Nu nog niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 10:05
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Archont schreef op 31-05-2007 @ 17:39 :
Ik open hem wel een keer. Nu nog niet.
Dan doe ik mee
de dorps-gamer de minst buiten gesignaleerde bewoner(hoe zou dat nou toch komen?)
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 10:07
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-05-2007 @ 20:48 :
Als jij m'n loon gaat betalen, dan ga ik volgens een werkrooster werken
*stelt een contract op* LOL
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 17:50
Verwijderd
even iets anders, wat wel Kantine-gerelateerd is... waarom mag er eigenlijk wel een luistertopic op DK en wordt die niet verplaatst naar Muziek, maar mogen er geen topics over andere zaken die over DK-ers gaan... zoals een "het seksleven van DK-ers" topic? ik zeg niet dat ik behoefte heb aan dat topic, het is maar een voorbeeld, maar ik vroeg het me gewoon af...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:00
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nee, want dat is onoverzichtelijk!!1!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:39
Verwijderd
(je kan toch geen "nee" antwoorden op een "waarom" vraag?)

en verder
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 18:46
Verwijderd
Voor zo ver ik me kan herinneren zeuren de vaste DK'ers al minstens vijf jaar over het feit dat DK achteruit gaat door de nieuwe leden. Het is zoiets als 'de jeugd van tegenwoordig kent geen manieren'.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 19:09
Verwijderd
misschien is dat ook wel een beetje waar. ooit een oude stamkroeg ingelopen? dat is echt erg!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Archont schreef op 31-05-2007 @ 15:26 :
Leuk topic :

http://forum.scholieren.com/showthre...ht=kantinedorp

Misschien ideetje?
oh, het onzindorp zat ik toen in en die vond ik leuk
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 06-06-2007 @ 15:18 :
oh, het onzindorp zat ik toen in en die vond ik leuk
Tja, onzindorp zal wel daarvan zijn afgeleid.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 22:47
Verwijderd
Ik snap dat dorp niet zogoed Klinkt wel leuk verder, maar er zijn geen doelen ofzo? Je moet gewoon met iemand 'trouwen' en dan meespammen?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 06-06-2007 @ 23:47 :
Ik snap dat dorp niet zogoed Klinkt wel leuk verder, maar er zijn geen doelen ofzo? Je moet gewoon met iemand 'trouwen' en dan meespammen?
t klinkt leuk... ik weet al met wie ik wil trouwen! (en als we mormoons/polygaam zijn is het nog beter hahahaha)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 23:14
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 06-06-2007 @ 23:58 :
t klinkt leuk... ik weet al met wie ik wil trouwen! (en als we mormoons/polygaam zijn is het nog beter hahahaha)
Oeh krijgt dp dan een hele harem
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het beleid van De Kantine
Dark Phoenix
92 12-03-2008 12:10
De Kantine De Kantine - Vuilnisbelt van de commercie
Reynaert
10 28-01-2004 22:26
Beleidszaken Het beleid van de kantine
Verwijderd
54 18-01-2004 16:54
De Kantine [Enquete] Over de Enquete`s van de Kantine en haar zeik mensen
Verwijderd
56 25-10-2003 09:58
De Kantine tel de aantal stomme topics op de kantine en de vraagtekens
Verwijderd
37 10-06-2003 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.