Oud 28-12-2001, 18:58
katten
katten is offline
Ik ben momenteel erg goed aan het opgroeien naar de top , eerste ploeg van de handbal in BelgiË in eredivisie. Ik heb nu wel weer te kampen met een zware blessure aan de knie deze keer. Ik heb een peezletsel. Ik moet geopereerd worden. 5 weken revalidatie voor opnieuw te mogen sporten. Wat raden jullie me aan als je weet dat ik nu in het midden van het seizoen zit , momenteel een brace draag en veel pijn heb. 1.Opereren ?Zoja , Wanneer ? 2. Niet opereren ? Wat dan ?
__________________
Friends Are 4EVER !!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2001, 19:00
oudennieuw
oudennieuw is offline
Opereren..simpel toch?
Anders verneuk je je hele pees en dan kom je nooit meer aan sporten toe.
Wat is 5 weken? een ruime maand sow what.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 19:02
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
oudennieuw schreef:
Opereren..simpel toch?
Anders verneuk je je hele pees en dan kom je nooit meer aan sporten toe.
Wat is 5 weken? een ruime maand sow what.
Nu ben je nog "jong" en heelt de pees relatief snel, als je door blijft sporten dan kan de schade veel groter zijn... Dat zou kunnen betekenen dat de blessure terugkomt en dat je dus later, als je botten minder makkelijk helen, meer tijd nodig hebt om op je oude niveau terug te komen...
__________________
OTJE
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 19:06
Il Capitano
Il Capitano is offline
nu opereren lijkt mij het beste, anders krijg je er alleen maar meer problemen mee lijkt me..je bent nog jong, dus je tijd komt nog wel. als je nu doorgaat dan lig je er strax misschien wel veel langer uit

maar ik zou zeggen ga naar de dokter, die zal je doorverwijzen naar iemand die er echt verstand van heeft..kben zelf een keertje naar de SMA (Sport Medisch Advies) doorverwezen en heb daar goed advies gekregen en ben uiteindelijk naar een fysiotherapeut gegaan

ik weet natuurlijk niet precies wat voor blessure je hebt..maar iig veel suc6 drmee!!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 19:08
katten
katten is offline
Citaat:
Il Capitano schreef:
nu opereren lijkt mij het beste, anders krijg je er alleen maar meer problemen mee lijkt me..je bent nog jong, dus je tijd komt nog wel. als je nu doorgaat dan lig je er strax misschien wel veel langer uit

maar ik zou zeggen ga naar de dokter, die zal je doorverwijzen naar iemand die er echt verstand van heeft..kben zelf een keertje naar de SMA (Sport Medisch Advies) doorverwezen en heb daar goed advies gekregen en ben uiteindelijk naar een fysiotherapeut gegaan

ik weet natuurlijk niet precies wat voor blessure je hebt..maar iig veel suc6 drmee!!
Dank je wel , mijn sportdokter is Somville in Antwerpen. Heeft me ook al geopereerd aan Compartiment Syndroom
__________________
Friends Are 4EVER !!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.