Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2008, 14:15
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Wat vonden jullie dan van BN-koekjes (maar dan de grote verpakking)

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2008, 16:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Joekel-ijsjes! Verder weet ik het zo even niet.
Dit ja! Vond ik vroeger echt geweldig
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 14:16
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ze hadden een tijd geleden nog een groene smaak Dorito's. Ik geloof iets van Cajun Salsa ofzo. Maar die hebben ze ook niet meer
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 23:10
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 00:40
dafzzz
dafzzz is offline
Oeps.. naam kwijt... Die baconvariant van Lays chips... Die was ineens pleitos!
En ik kan me herinneren dat we vroeger nog wel eens van dat broodbeleg hadden in vruchtensmaak. Soort vruchtenhagel, maar dan van één fruitsmaak, bijvoorbeeld bosbessen. Zat in een langwerpig, vierkant pak, dat is alles wat ik er nog van weet....
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 11:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dat zie er echt angstaanjagend uit. De rare naam, de lelijk getekende beesten, de kromme slagzin en die vieze kleur. Echt zo'n goedkoop product dat een oma een keer per ongeluk bij de Aldi meeneemt. Wat voor substantie is het?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 12:09
ogendicht
Avatar van ogendicht
ogendicht is offline
Citaat:
Dat zie er echt angstaanjagend uit. De rare naam, de lelijk getekende beesten, de kromme slagzin en die vieze kleur. Echt zo'n goedkoop product dat een oma een keer per ongeluk bij de Aldi meeneemt. Wat voor substantie is het?
Tjolk was een zuiveldrank die eind jaren ‘70 op de markt kwam. Je had ze in vier smaken: chocolade (beer), banaan (aap), aardbei (konijn) en de minder bekende versie van de melk (koe). Bij veel generaties brengt de naam Tjolk herinneringen naar boven aan schoolreisjes en uitstapjes. Op zich was het natuurlijk een ‘niet verantwoord’ chemisch goedje maar de beesten op de verpakking waren zo leuk!. De kleuren van de aap en beer waren eerst anders, de aap had een rode achtergrond en een gele snoet, en de beer had een bruine achtergrond en lichtbruine toet. De grondstof voor het product werd in 1984 verboden. De slogan van Tjolk was: Tjolk is lekker, overal en altijd!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 23:19
Pandora
Avatar van Pandora
Pandora is offline
Citaat:
Oeps.. naam kwijt... Die baconvariant van Lays chips... Die was ineens pleitos!
En ik kan me herinneren dat we vroeger nog wel eens van dat broodbeleg hadden in vruchtensmaak. Soort vruchtenhagel, maar dan van één fruitsmaak, bijvoorbeeld bosbessen. Zat in een langwerpig, vierkant pak, dat is alles wat ik er nog van weet....

Ritsels
__________________
put on your red shoes
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 13:24
Verwijderd
Ik kwam er achter dat ze in duitsland nog wel vanille cola hebben!<3 Iig bij de winkel waar ik het gehaald heb.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Serieus, ik kwam er pas een jaar geleden achter waarom ik altijd zo'n zoete smaak in mijn mond krijg als iets over dinosaurussen gaat. Ingeprent door die koekjes
Haha! Dit heb ik ook,
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 22:29
Liesss*
Avatar van Liesss*
Liesss* is offline
Die Koalakoekjes! ik ben er echt al zo lang naar op zoek
__________________
Jesus loves you! But everybody else thinks you're an asshole
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Die Koalakoekjes! ik ben er echt al zo lang naar op zoek
laatst gevonden in amstelveen in een importsupermarkt
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 19:37
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
laatst gevonden in amstelveen in een importsupermarkt

Deze, toch? Ik weet niet of 'n importsupermarkt hetzelfde is als 'n (Chinese) toko, maar daar kom ik ze ook altijd tegen in ieder geval.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 18:01
Verwijderd
heel stiekum is het niet van vroeger, maar ik 'mis' die Mc Chicken Salsa (??, iig met die lekkere witte saus ), die was een poos terug McMomentje bij de Mc Donalds.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 15:43
Verwijderd
Pastachoca beregoed! Dat was echt geniaal lekkere chocoladepasta, nooit meer zulke goede gegeten... het was halfvloeibaar, een beetje de structuur van stroop, maar dan in heel pure chocolade. Pff ik krijg er nog honger van als ik er aan denk, en volgens mij is het al vijftien jaar uit de handel. Eens in de zoveel tijd doe ik een poging iets te vinden wat erop lijkt, maar dat ís er gewoon niet. Doodzonde.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 15:50
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Deze?
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 15:54
Verwijderd
Nee... De Ruyter heeft de merknaam overgekocht, maar produceert niet hetzelfde product Maar even zoeken op internet heeft al uitgewezen dat Nesquick siroop wél heel erg lijkt op de oude pasta, dus ik ga dat maar es proberen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 15:57
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Nee... De Ruyter heeft de merknaam overgekocht, maar produceert niet hetzelfde product Maar even zoeken op internet heeft al uitgewezen dat Nesquick siroop wél heel erg lijkt op de oude pasta, dus ik ga dat maar es proberen
Ja dat wou ik je net zeggen .
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 17:29
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
up

Citaat:
Ja, Winner Taco's
Cream & Onion chips
en van die koalabeertjes koekjes, met chocoladevulling, kleine zakjes met 10 van die beertjes er in ofzo.

Pff, krijg er heimwee van

Die koalabeertjes heb ik laatst gevonden in de Japanse Boekwinkel, voor het geval iemand dat nog wilde weten

Weet iemand waar ik die Cream & Onion chips kan vinden?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 19:11
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Die Pastachoca Beregoed had mijn zusje vorig jaar meegenomen van de huishoudbeurs. Ik ben er ook een enorme fan van en ik kon deze pasta ook nergens meer vinden, maar nu zijn de potten ook weer leeg. Je zou toch denken dat als het op de huishoudbeurs te krijgen is het dan ook nog ergens in een winkel te vinden is. Mocht iemand 'm vinden
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 19:18
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:

Weet iemand waar ik die Cream & Onion chips kan vinden?
Die van Pringles zijn nog wel te koop maar je wilt zeker Lays?
Ik hoorde dat die Lays Sensations mexican peppers & cream er op lijken.. bij gebrek aan beter ?

__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 23:06
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ja ik wilde Lays
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 07:48
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
[afbeelding]

Deze, toch? Ik weet niet of 'n importsupermarkt hetzelfde is als 'n (Chinese) toko, maar daar kom ik ze ook altijd tegen in ieder geval.
die wil ik ook kopen, hele speciale herinneringen aan die koekies

toen mn zusje werd geboren was dat het 1e cadeuatje wat ik kreeg.. ik moet maaris een toko gaan opzoeken,... na mn zusjes geboorte nooit meer gegeten
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 14:04
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Iglo Hot 'n Steamy! Was heerlijk én makkelijk!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 19:54
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Winner Taco IJsjes

__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)

Laatst gewijzigd op 06-01-2009 om 19:55. Reden: plaatje gevonden
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 09:53
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Van die knettertop ijsjes <3 en ook de Winner Taco.
En dino-chips Je had dan 4 verschillende smaken ofzo en iedere smaak had een andere dino-vormige chips
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 16:59
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Winner Taco IJsjes

[afbeelding]
jaaa die waren lekker!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 17:12
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Up Ik weet dat het een oud topic is, maar wel een leuke. Ik vond het een up waard

On topic:

Magnum ego's waren echt super lekker!
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 16-02-2009, 17:35
wup
wup is offline


Domo! Het zal ongetwijfeld niet lekkerder zijn dan alle andere vla, maar in mijn herinnering wel <3 en ik spaarde de magneetjes!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 12:46
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
weet iemand of die knetter top ijsjes nog te koop zijn? Die waren echt geweldig!
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 15:47
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
weet iemand of die knetter top ijsjes nog te koop zijn? Die waren echt geweldig!
Nee, die heeft Nestlé 'n hele tijd geleden uit de productie gehaald.. Knetterchocoladestokjes van de Smurfen bestaan zeker ook niet meer?

En ik heb al 'n tijdje Freedent kauwgom met fruit- of dropsmaak niet meer gezien, iemand anders wel misschien?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 18:27
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
Citaat:
Die Koalakoekjes! ik ben er echt al zo lang naar op zoek
koalakoekjes hebben ze bij "de tuinen!'
__________________
zo,
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 11:35
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Nee, die heeft Nestlé 'n hele tijd geleden uit de productie gehaald.. Knetterchocoladestokjes van de Smurfen bestaan zeker ook niet meer?

En ik heb al 'n tijdje Freedent kauwgom met fruit- of dropsmaak niet meer gezien, iemand anders wel misschien?
ik zie die knetterchocoladestokjes van de smurfen gewoon bij de meeste jamins hier te koop hoor!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 12:20
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Pindakaas + chocoladepasta in één.

Ik zou niet weten hoe het heet, nog hoe het eruit zag. Was van calvé meen ik. Ik en me broer hebben daar zo lang om staan zeuren dat me moeder een pot meenam. Geen succes, het smaakte waardeloos.

Edit: uiteraard moesten we de pot gedwongen leegkrijgen,
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Pindakaas + chocoladepasta in één.

Ik zou niet weten hoe het heet, nog hoe het eruit zag. Was van calvé meen ik. Ik en me broer hebben daar zo lang om staan zeuren dat me moeder een pot meenam. Geen succes, het smaakte waardeloos.

Edit: uiteraard moesten we de pot gedwongen leegkrijgen,
Ik vond dat vroeger blijkbaar heel lekker, terwijl iedereen het juist super ranzig vond.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Dat zie er echt angstaanjagend uit. De rare naam, de lelijk getekende beesten, de kromme slagzin en die vieze kleur. Echt zo'n goedkoop product dat een oma een keer per ongeluk bij de Aldi meeneemt. Wat voor substantie is het?
Tjolk is oldskool! een soort yoghi/chocomelzooi. Je had geloof ik ook gewoon melk, daar stond een witte/blauwe koe op. En de aap was chocolademelk, de beer bananensmaakdrink en het konijn aardbeiensmaak
Met citaat reageren
Oud 18-02-2009, 17:58
Verwijderd
Citaat:
ik zie die knetterchocoladestokjes van de smurfen gewoon bij de meeste jamins hier te koop hoor!
bij de Super de Boer hier hebben ze ze ook.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2009, 21:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ze hadden vroeger bij de Aldi van die broodchips, helaas al een aantal jaar niet meer te krijgen
Je hebt ze ook wel van Haust en nog een aantal andere merken, maar die zijn véél duurder én véél minder lekker
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2009, 09:36
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Haha zo lekker was Tjolk volgens mij niet. Het heeft meer een cult-status gekregen door die debiele beesten in combinatie met de debiele naam.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 11:03
Verwijderd
Ik mis ook de Coca Cola Vanille! En de Duo Penotti met gepofte rijst erin, die was ook best lekker maar ik kan die nu dus nergens meer vinden.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 12:56
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
potloodijsjes, kennen jullie die nog?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 14:02
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Ze hebben laatst bij de appie weer van die ijsjes geintroduceerd in een plastic hoorntje met een kauwgombal aan de onderkant, die miste ik al een tijdje
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 14:55
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
die hele zoete
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 15:10
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Oh ja, Yes was ook wel lekker .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 16:33
Verwijderd
Citaat:
potloodijsjes, kennen jullie die nog?
Jaa! Die kreeg je dan meestal op kinderfeestjes
Met citaat reageren
Oud 21-02-2009, 16:49
Captain Random
Avatar van Captain Random
Captain Random is offline
Coca Cola Vanille was inderdaad erg lekker...

En verder, op een gegeven moment was er iets dat "trek" heette, je had er 4 soorten van, leek een beetje op pasta, waarbij je dan kokend water moest gieten, even laten staan (net zoals noedels) en dan kon je het opeten. Al tijden uit de handel, vond het wel lekker als afwisseling voor een saaie boterham voor lunch XD
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 10:39
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Ik mis trouwens ook raket ijsjes met de chocolade bovenkant. Die waren echt lekkerder dan de gewone raketjes!
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 10:42
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Oh ja, Yes was ook wel lekker .
Jaa, "en misschien ben jij wel mijn laatste stukje!". Briljant, ik heb die reclame zo vaak nagedaan. Dat was ook echt lekker.

Herinnert iemand zich trouwens nog het volgende: een soort slagroomspuit waarmee je je melk een smaakje gaf. In bananen en aardbeien smaak. Was er denk ik halfverwege de jaren negentig.
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 10:51
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Jaa, "en misschien ben jij wel mijn laatste stukje!". Briljant, ik heb die reclame zo vaak nagedaan. Dat was ook echt lekker.

Herinnert iemand zich trouwens nog het volgende: een soort slagroomspuit waarmee je je melk een smaakje gaf. In bananen en aardbeien smaak. Was er denk ik halfverwege de jaren negentig.
Haha ik ook "Mijn hobby's zijn hobby's, puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje dat er is" oid. Vroegâh <3

En bedoel je Splash?
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 10:54
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Haha ik ook "Mijn hobby's zijn hobby's, puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje dat er is" oid. Vroegâh <3

En bedoel je Splash?
Jaa, chemisch goedje was dat Heeft toch indruk op mij gemaakt

__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Buurmeisje
Little Phoebe
53 06-09-2006 12:14
Eten & Drinken Wat kan ik wel en niet eten?
dark princess
37 05-09-2005 18:20
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.