Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2004, 23:02
Ji Sung Dennis
Avatar van Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Ik heb een hele korte verkering gehad met een heel lief meisje. Een meisje dat ik via internet heb leren kennen, eerst paar maanden gechat met elkaar dus op den duur kende we elkaar wel. Toen spontaan ontmoet, en paar keer afgesproken en ff verkering gehad. Het was echt een super tijd, wel erg kort maar we voelde best veel voor elkaar. Het is puur uitgegaan vanwege de afstand. We zouden elkaar alleen een dag in het weekend kunnen zien door mijn hobby (die ik never nooit op geef, en ja die valt in het weekend). Zei kon het niet aan, en wilde ook niet dat ik het op zou geven. Dus we werden vrienden. Een hele tijd niet veel gesproken vanwege een mindere tijd. Opeens spreken we elkaar nu weer veel op MSN en af en toe smsje enzo.

Sinds deze week is het echt super gezellig en ze zegt dat het weer als vanouds gezellig is! Ze vraagt me om een keer bij haar langs te komen en op het laatst nog een gesprek als dit in het kort:
-ja ik ga ook nu afsluiten al wil ik eigenlijk niet
-hoezo niet?
-nou vind het gezellie met je
-dus ik ga dan maar afsluiten lieverd

Paar minuten later een smsje,
Kortom het contact begint weer hechter te worden....

Ik zou dr echt heel graag weer terug willen, en weet ook dat ze veel voor mij nog voeld maar wat moet ik hier nu mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2004, 23:16
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
als mensen een relatie niet aankunnen vanwege een afstand houdt het gewoon op, lijkt me.
als je genoeg voor elkaar voelt moet je je er bij neer kunnen leggen en een oplossing kunnen vinden, lijkt mij.
vakanties zijn bij uitstek periodes om 'verloren' tijd in te halen natuurlijk.

succes
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 23:17
thunderboy
Avatar van thunderboy
thunderboy is offline
ik vind dat je et gewoon weer moet probeere maat als je zoveel voor haar voeld.....
btw hoever is het van elkaar?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 23:21
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline
Kijk wat er gebeurt. "Go with the flow"
__________________
Do you remember when we were transparent?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 23:33
Verwijderd
Kom op, je bent 22, geen 12. Wat boeit die afstand nou.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 23:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Is er dan ook doordeweeks geen enkele mogelijkheid om elkaar te zien?
En wat voor 'n hobby is het? Kan je vriendin meegaan, kan je het verplaatsen naar een andere dag? Is het heel de dag of alleen 's ochtends (dus is er ergens nog een vrij stukje tijd?) enz.

Ik zou alleen wat met d'r beginnen als er iets te veranderen is aan de situatie zoals die was toen het uit ging.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 06:08
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
wat moet je doen? Je gevoel zo veel mogelijk volgen, maar toch ook je verstand gebruiken.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 08:45
Verwijderd
Tja. Zou zij het nu wel aankunnen om jou maar 1 dag per week te zien? En is er geen mogelijkheid om elkaar doordeweeks ook eens te zien? Ik neem aan dat je hobby op die ene andere dag in het weekend valt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 09:25
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-07-2004 @ 00:33 :
Kom op, je bent 22, geen 12. Wat boeit die afstand nou.
en wat mag je hobby zijn dat je die onder geen beding op wilt geven ? en hoelang is die afstand?

volgens mij kan dat best. het is alleen de vraag of je er de tijd of de zin voor hebt. en als je echt op haar bent, is dat toch geen probleem?

succes iig
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 09:49
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
en dan vervolgens gaat het na een poosje weer om de zelfde reden uit..
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 12:41
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Waar een wil is, is een weg he..

Kan je haar echt onmogelijk zien door de week? Nuja, ik zou er toch eens over nadenken, je moet gewoon proberen. Desnoods zie je elkaar maar 1dag in de week, maar bel je met elkaar. Uiteindelijk lukken er zoveel lange afstandsrelaties.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 15:23
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ga er gewoon voor. Zorg in iedergeval dat je geen spijt krijgt omdat je het nooit geprobeert hebt. Als jullie elkaar écht zo leuk vinden is er vast wel iets te regelen neem ik aan!
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 18:39
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik zou zeggen: Ga er gewoon voor! Mijn vriend en ik wonen ook ver uit elkaar, en ik zie hem ook maar 1 keer in de week, soms zit er zelfs nog een week tussen. Toch gaat dit al heel lang goed, afstand hóeft dus geen probleem te zijn...

En wat is je hobby dan? Je zou haar natuurlijk gewoon eens mee kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 19:07
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik zou er echt voor gaan, als je echt om elkaar geeft dan maakt die afstand ook niet veel uit en als jullie langer samen zijn kunnen jullie altijd nog gaan samenwonen.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 23:34
Ji Sung Dennis
Avatar van Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Bedankt voor de reactie`s. Verder niet veel veranderd eigenlijk, nog steeds hetzelfde. Eind augustus ga ik naar haar toe, ik zie wel hoe het dan gaat en verwacht er niets van.

Ben zelf fanatiek voetbalfan, in die zin dat ik alle wedstrijden bezoek. Dus we kunnen alleen afspreken als ik niet erheen ben. En nee, dat is niet belangrijker dan haar natuurlijk maar als ik dat laat schieten ben ik gewoon niet dezelfde persoon meer en vroeg of later zouden we er misschien wel ruzie over kunnen hebben.

Verder zijn we allebei (ik nog) afhankelijk van de trein met een treinreis van 2 1/2 uur.....
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 18:32
Verwijderd
Verhuizen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.