Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2004, 13:08
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 31-12-2004 @ 11:07 :
Ik had qua onderwerp liever een historicus gehad dan een dichter, maar hier is het niveau wat lager.
*mengt zich even in een topic waar ze niets heeft te zoeken *
Echt? Waarom? Ik ben echt jaloers, had veel liever Ovidius gehad dan Livius, jugh.

En Herodotos is ook best wel fijn, als je eenmaal een beetje in dat Ionisch zit.

Jullie hebben maar geluk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2005, 10:29
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 31-12-2004 @ 14:08 :
*mengt zich even in een topic waar ze niets heeft te zoeken *
Echt? Waarom? Ik ben echt jaloers, had veel liever Ovidius gehad dan Livius, jugh.

En Herodotos is ook best wel fijn, als je eenmaal een beetje in dat Ionisch zit.

Jullie hebben maar geluk
Wees blij dat je er niets meer hebt te zoeken.

Ovidius zit dan wel vol stijlfiguren waardoor veel woorden die bij elkaar horen uitelkaar zijn gezet, maar verder is het qua zinsopbouw zeer goed te doen. De tekst is opgebouwd uit hexameters, en ik moet zeggen dat dat voor de erste aanblik beter is dat proza. Daarnaast zijn de verhalen heel makkelijk te snappen, en kan je met een beetje fantasie (meestal ken je het verhaal al) het verhaal afmaken en weet je welke kant je op moet met de vertaling.

Ja he? Ik ben ook echt van plan te slagen, want volgens mij is de schrijver van volgend jaar lastiger.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 12:07
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 31-12-2004 @ 14:08 :
En Herodotos is ook best wel fijn, als je eenmaal een beetje in dat Ionisch zit.

Jullie hebben maar geluk
Ik heb nog meer geluk omdat ik vorig jaar de Odyssee heb gelezen voor schoolexamen. Homerus lijkt erg veel op Herodotus. En de dingen waarin ze verschillen zijn nou niet echt moeilijk te noemen.
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 08-01-2005 @ 11:29 :
Wees blij dat je er niets meer hebt te zoeken.

Ovidius zit dan wel vol stijlfiguren waardoor veel woorden die bij elkaar horen uitelkaar zijn gezet, maar verder is het qua zinsopbouw zeer goed te doen. De tekst is opgebouwd uit hexameters, en ik moet zeggen dat dat voor de erste aanblik beter is dat proza. Daarnaast zijn de verhalen heel makkelijk te snappen, en kan je met een beetje fantasie (meestal ken je het verhaal al) het verhaal afmaken en weet je welke kant je op moet met de vertaling.

Ja he? Ik ben ook echt van plan te slagen, want volgens mij is de schrijver van volgend jaar lastiger.
O, van dat lagere niveau hoef je me niet per se te overtuigen hoor. Alhoewel, soms brengen die stijlfiguren je wel helemaal van de wijs, of niet dan Daar heb je bijvoorbeeld bij Livius geen last van. Maar bij Ovidius doe je minder tekst (denk ik?) en ga je er wel dieper op in. Ligt er misschien aan wat je het beste ligt. Of zo.
Ik blijf erbij dat ik jaloers ben dat ik Ovidius niet had...
Maar ik bedoelde meer dat ik me afvroeg waarom je liever een historicus had dan Ovidius?
En slagen doe je vast wel

@ Bernero: Zóveel lijkt Homeros toch niet op Herodotos?

*is nieuwsgierig* Welke verhalen lezen jullie van Ovidius? En van Herodotos?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 22:24
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Pyramus en Thisbe, Niobe, Latona en de Lycische boeren, Althaea en Meleager, Erysichton, aantal verhalen in vertaling en verder weet ik het niet meer.

Pygres en Maistyes (vast foute spelling) die tyrannen willen worden en hun zus daarvoor optuigen. Een Perzisch gezantschap dat handtastelijk wordt tijdens een grieks welkomstfeest waarna ze door de zoon van de gastheer worden afgeslacht. Aristagoras die Sparta vraagt om met zijn volk de opstand in Milete te steunen (toch?). Het opzetten van een alliantie van Sparta en Athene om tegen Xerxes te vechten. (en toch hadden ze die gast uit Syracuse de leiding moeten geven...)

Verder ben ik nog niet gekomen.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Belgarath schreef op 08-01-2005 @ 23:24 :
Pyramus en Thisbe, Niobe, Latona en de Lycische boeren, Althaea en Meleager, Erysichton, aantal verhalen in vertaling en verder weet ik het niet meer.

Pygres en Maistyes (vast foute spelling) die tyrannen willen worden en hun zus daarvoor optuigen. Een Perzisch gezantschap dat handtastelijk wordt tijdens een grieks welkomstfeest waarna ze door de zoon van de gastheer worden afgeslacht. Aristagoras die Sparta vraagt om met zijn volk de opstand in Milete te steunen (toch?). Het opzetten van een alliantie van Sparta en Athene om tegen Xerxes te vechten. (en toch hadden ze die gast uit Syracuse de leiding moeten geven...)

Verder ben ik nog niet gekomen.
Pyramus en Thisbe hadden wij als schoolexamen, Latona ook. Die verhalen gebruiken ze ook vaak?
Al die Herodotos-verhalen ken ik niet Geen Kroisos en Solon?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 18:50
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Nee het gaat dit jaar vooral over diplomatieke zaken bij het conflict tussen de Grieken en de Perzen. Nu weet ik niet alles over die Kroisos, maar dat stuk met Solon hebben we vorig jaar gehad (Cleobis en Biton) en dat ging meer over de aard van geluk toch?
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 22:33
Chesterfield
Avatar van Chesterfield
Chesterfield is offline
Citaat:
fractuur schreef op 31-12-2004 @ 11:07 :

Wij zijn net klaar met de Lysische boeren, en hebben ook alles van Vergilius al gedaan. Waar zijn de andere Latinisten?
Wij zijn nu bij Scylla en Minos. In het tempo wat we hebben verwacht ik iig half februari de examenbundel klaar te hebben
__________________
Vroegâh wâruh de kistjuhs bier nog van hout, moesten we echt doorzupuh om de kâchel aan te houduh. ][ Waarom hollen, de wereld draait toch om mij
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 12:48
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Bij Latijn hebben wij Scylla en Minos ook net af (tenminste ze gaf voor de vakantie 2,5 hoofdstuk op en dat moeten we woensdag allemaal nog nakijken). We hebben trouwens hoofdstuk 4 en 8 overgeslagen voorlopig.

Bij Grieks zijn we net klaar met hoofdstuk 9, maar we hebben de helft van die inleiding overgeslagen, dus dat moet ook nog.
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 18:27
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Veel om te lezen. En wij lezen het dan ook nog voor, omdat we alles klassikaal doen
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 23:37
Chesterfield
Avatar van Chesterfield
Chesterfield is offline
Mjah onze leraar is een übertempo master

Doen ongeveer 20 regels in 1 lesuur, geen huiswerk, echt te chill en echt IEDEREEN in de klas haalt op tentamens >6.
Ksta door hem nu een 7.5 op latijn
__________________
Vroegâh wâruh de kistjuhs bier nog van hout, moesten we echt doorzupuh om de kâchel aan te houduh. ][ Waarom hollen, de wereld draait toch om mij
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 15:48
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Vandaag hoofdstuk 10 begonnen met Grieks... Wel grappig trouwens. De bode zei tegen de Atheners dat Mardonius had gezegd dat Xerxes had gezegd dat hij (Mardonius)....
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:48
Verwijderd
Wij zouden donderdag ook bij les 10 moeten zijn, maar er is een beetje de klad ingekomen door een PO voor Grieks
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Belgarath schreef op 11-01-2005 @ 16:48 :
Vandaag hoofdstuk 10 begonnen met Grieks... Wel grappig trouwens. De bode zei tegen de Atheners dat Mardonius had gezegd dat Xerxes had gezegd dat hij (Mardonius)....
Hoe Herodotos.
Xerxes? Dat is toch met de slag bij ik weet niet meer waar (Marathon?) waar ze zo verpletterend verslagen weten. Hm, haal ik wat door elkaar?

@Bernero: Ja inderdaad, over wie de gelukkigste man op aarde was, etc.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 16:11
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 11-01-2005 @ 20:18 :
Hoe Herodotos.
Xerxes? Dat is toch met de slag bij ik weet niet meer waar (Marathon?) waar ze zo verpletterend verslagen weten. Hm, haal ik wat door elkaar?

Een beetje . Darius werd verslagen bij Marathon. Maar ik haal Marathon, Xerxes, Darius en Salamis ook altijd door elkaar .
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Belgarath schreef op 11-01-2005 @ 16:48 :
Vandaag hoofdstuk 10 begonnen met Grieks... Wel grappig trouwens. De bode zei tegen de Atheners dat Mardonius had gezegd dat Xerxes had gezegd dat hij (Mardonius)....
hehe, inderdaad.

Hebben jullie de vertalingen er van te voren al bij gekregen of krijg je die pas als je de tekst hebt afgemaakt? Wij kregen hem van te voren
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 21:24
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 13-01-2005 @ 19:13 :
hehe, inderdaad.

Hebben jullie de vertalingen er van te voren al bij gekregen of krijg je die pas als je de tekst hebt afgemaakt? Wij kregen hem van te voren
Wij krijgen em altijd van te voren. Maar we vertalen klassikaal dus die vertaling gebruik je pas als je de toets moet leren. En als je er samen niet uitkomt (gebeurde vandaag waarempel, wat er al niet gebeurt, als je leraar een woordje over het hoofd ziet )
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 17:55
Verwijderd
Vandaag zowaar drie teksten achter elkaar vertaald Nu ben ik bij VIII. 144. Het vertalen gaat zo snel met die cd-rom van Didasko
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 21:03
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Volgens mij beginnen wij echt achter te lopen.. docent is nogal druk/gestressed enzo..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:51
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Waar zit iedereen inmiddels? Wij hebben net hs. 10 afgerond. Lopen we erg achter?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 17:06
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Latijn: hoofdstuk 15 (maar 4 en 8 moeten ook nog)
Grieks: hoofdstuk 12 (maar we moeten 1 t/m 3 nog doen )
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 15-03-2005 @ 17:51 :
Waar zit iedereen inmiddels? Wij hebben net hs. 10 afgerond. Lopen we erg achter?
Wij zijn bij de laatste Griekse tekst van hoofdstuk 11. Dus we moeten er nog maar 6.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:28
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Dus eh.. we lopen achter hehe ja onze docent was 'n btje de weg kwijt 1,5 of 2 weken ofzo (als in: druk, gestressed, lessen niet voorbereid). Nou ja, als we 't maar afkrijgen...
Pff, over 2 weken toetsweek en dan krijgen we vertaaltoets
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:35
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Latijn: halverwege hoofdstuk 15
Grieks: eind hoofdstuk 12

En verder alles ervoor ook gedaan.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 12:48
fractuur
fractuur is offline
Wij zijn met Latijn helemaal klaar geloof ik, we moeten enkel nog Erystichthon, en wat Nederlandse cultuurteksten geloof ik.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 18:46
Verwijderd
Vandaag Grieks afgesloten met een ranzige tekst over seks-boycottende vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Marloser schreef op 23-03-2005 @ 19:46 :
Vandaag Grieks afgesloten met een ranzige tekst over seks-boycottende vrouwen.
Lysistratia? Daar heb ik met KCV nog een Zweeds toneelstuk van gezien ofzo.

ontopic:

Ik ben niet echt veel opgeschoten sinds de laatst post. Ik geloof dat we nu alleen nog de Verdanste Bruid moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 13:32
SellaYoung
SellaYoung is offline
Goh wat ben ik blij dat ik een goede leraar heb, als ik de reacties van sommige anderen lees .

Ontopic: Ik vind Ovidius wel leuk om te vertalen. Als je weet waar je op moet letten (stijlfiguren en de truucjes van de dichters enzo) dan is het goed te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 09:35
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Hoera! Klaar met grieks...
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 14:14
kebkebe
kebkebe is offline
Ik vind Ovidius wel leuk om te vertalen. De meeste verhalen ken ik al en het is niet heel moeilijk. Mijn lerares is er alleen vaak niet en als ze er wel is, zeurt ze alleen maar over hoe ver we achter lopen. En dan is het lesuur alweer voorbij

Gelukkig sta ik nu nog een 8,5 voor Latijn.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 14:41
fractuur
fractuur is offline
Ovidius is idd goed te doen, alleen jammer dat wij twee schrijvers hebben ipv eentje. Vergilius heb ik vorig jaar al gehad, en dat ben ik nu totaal kwijt. Ben benieuwd ook hoe ze het gaan vragen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 19:01
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Citaat:
fractuur schreef op 04-04-2005 @ 15:41 :
Ovidius is idd goed te doen, alleen jammer dat wij twee schrijvers hebben ipv eentje. Vergilius heb ik vorig jaar al gehad, en dat ben ik nu totaal kwijt. Ben benieuwd ook hoe ze het gaan vragen.
Leg uit waarom hier een coniunctivus stultitivus staat. Noem 14 stijlfiguren in regel 999 en wat is de diepere betekenis van dit dichterlijk meervoud?
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 20:29
Jannekie
Avatar van Jannekie
Jannekie is offline
Ik ben wel errug blij met Ovidius. Ik vind de verhalen namelijk en leuker en makkelijker om te vertalen.
__________________
A woman always has the last word in an argument. Anything the man says after that, is the beginning of a new argument.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 15:31
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Bah vandaag een SE gehad over 'de helft' van het Grieks boek, dat was dus van de Scythen t/m Mardonios en wat achtergrond erbij: ongeveer 350 regels Grieks !

Wat denk je, gaat ze alleen maar over dat hoofdstuk met de Paeoniërs en Alexander vragen!!!

Mjah ik weet dat t alvast handig is voor bij t CE, maar ik had nog een hoop andere toetsen

Nog meer mensen een SE over het CE onderwerp gehad?
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 16:20
jet
Avatar van jet
jet is offline
Grieks:

ik heb al t/m hoofstuk 10 SE toets gehad.. ik had een 8.1

dankzij heel veel bijles hoor.. maar ik ken nu alle vertalingen uit mn kop, ik kan elke zin lezen of het nederlands is... dus ik hoop maar dat de vertaling meevalt


wij zijn trouwens bijna klaar met het boekje.. alleen nog een paar teksten ter vergelijking, whatever that may be
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:45
Verwijderd
Twee zelfs:

Een 5,4 (heel slecht geleerd)
Een 8,0

En natuurlijk proefvertalingen, die gingen wel redelijk, voor de laatste had ik een 6.

Wij moeten geloof ik nog officieel één tekst van de Verdanste Bruid doen (waarom staat die trouwens helemaal achteraan terwijl het uit boek 6 oid komt ), maar ik loop zelf 2 teksten achter.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 19:03
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Ik kan ook wel alle teksten lezen alsof het Nederlands is, maar ik vind het onmenselijk werk om 350 regels Grieks te leren, terwijl je nog keiveel andere toetsen hebt, en het dan zo gedetailleerd weet dat je een 100 minuten toets over 1 tekst kunt maken. Hoe moet ik nu weten van welk werkwoord synêneike komt als ik dat zondag voor het laatst gezien heb

Veel mensen zullen hier niet veel aan hebben, maar ik moet mn ergernis ff kwijt

Euhm wat betreft hoe ver wij zijn, we moeten de teksten ter vergelijking nog doen (huiswerk voor maandag), maar ik heb daar eigenlijk geen tijd voor (maandag en dinsdag mondeling), dus laat ze maar wat antwoordmodellen geven
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 13:15
jet
Avatar van jet
jet is offline
die teksten ter vergelijking is ook echt heeeeel onnodig. wij krijgen dat soort dingen sowieso al een tijdje op teksteverklaring toetsen. maar wij deden het donderdag in de les en het was echt supermakkelijk
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 15:29
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Ik heb twee afsluitende toetsen gehad over tweederde van het boek. Mijn leraar heeft het boek ruwweg in drieeen gedeeld, alleen over het laatste deel hebben we geen toets gehad, maar dat gaan we de laatste twee weken een beetje herhalen aan de hand van de vragen (die doen we anders nooit). Helaas telden de toetsen elk maar 5%, dus echt gemotiveerd om te leren werd ik daar niet van....
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 16:42
Caligo
Caligo is offline
Wij hebben alleen een schoolexamen over ALLE stof.
En een p.o. met vertalingen vergelijken.
Maar dat examen duurt ook gewoon 3 uur en is met vertaling enzo.
De rest van de klas heeft het al gehad, maar k moest toen Latijn examen maken..
Hopen dat ik hetzelfde examen krijg.. Standaard.. Onder het motto: 'Mensen met Latijn én Grieks moeten voorgetrokken worden..'

Heerlijk toch..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 18:34
Verwijderd
Vanmiddag een lezing gehad op de uni van Leiden over Herodotus waarin die man een beetje inging over hoe het allemaal was opgebouwd enzo. Was wel interessant, maar verschrikkelijk lastig te volgen af en toe.

En wij moeten nog beginnen aan die teksten ter vergelijking, ik ben benieuwd wanneer we dat nog gaan doen. Volgende week heb ik geen les, maar moet ik wel de laatste 3 teksten afhebben. Daarna heb ik volgens mij nog maar 2 weken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:05
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Die tekst van Thucydides is echt leuk. Diplomatiek gerotzooi...
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 13:24
Caligo
Caligo is offline
Thucydides...?
In de eindexamenbundel...?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 16:28
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 15-04-2005 @ 19:34 :


En wij moeten nog beginnen aan die teksten ter vergelijking, ik ben benieuwd wanneer we dat nog gaan doen. Volgende week heb ik geen les, maar moet ik wel de laatste 3 teksten afhebben. Daarna heb ik volgens mij nog maar 2 weken.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 17:05
Verwijderd
Hmm, 't schijnt dat ik alle teksten vandaag af moest hebben. Nu zijn we bezig met de teksten ter vergelijking, morgen de een-na-laatste les.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2005, 20:11
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Ik heb mn laatste Grieks les al gehad

Deze week herkansingen en stunt, dan meivakantie, dan is mn lerares een week in Rome ivm meerdaagse excursies en in de laatste week is t pinksteren en hebben we studievrij op de dagen dat ik Grieks zou hebben.

Kwam ze ook lekker 2 minuten voor tijd achter
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 10:13
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
AAARGH! Drie weken om alle teksten voor grieks en latijn uit mijn hoofd te kennen

Iedereen veel succes met zijn examens grieks en latijn!
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 11:16
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Dankzij dat ene SE zal Grieks niet zo'n probleem meer zijn voor mij
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 21:54
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Ben ik de enige die latijn nog niet af heeft

Wij zijn pas halverwege Vergilius
__________________
That ís a tasty burger!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 18:11
Verwijderd
Nog 2/3 weken om al die teksten van Grieks te leren, ik heb er absoluut geen zin in, maarja.

Kan dit topic btw verplaatst worden naar het eindexamenforum of mag daar een nieuwe geopend worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.