Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2003, 16:39
Verwijderd
Kom jij aan je 200 gram groente en 2 stuks fruit per dag, en doe je dat dagelijks, of haal je 4 keer per week een frikandelletje uit de muur en een diepvries maaltijd van de dichtsbijzijnde super?

En hoe belangrijk vind je wat je eet en houd je je er veel mee bezig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 16:40
Mir-idiotA
haha, geen van beide.
Ik hou niet van een vette hap en ik pak nooit zomaar ff een stuk fruit. behoorlijk ongezond jah.
Omdat me moeder af en toe nog voor me kookt krijg ik wel wat groente binnen. Als ik zelf kook iets minder.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:43
Angeles
Angeles is offline
Ik eet wel altijd groente, niet elke dag fruit (zou ik wel moeten doen, ik vind het ook lekker, maar ik denk er vaak niet aan om het te kopen). We eten niet vaak echt een vette hap, meestal iets met rijst. We halen zelden eten van de snackbar of zo.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
BMX-idiota schreef:
haha, geen van beide.
Ik hou niet van een vette hap en ik pak nooit zomaar ff een stuk fruit. behoorlijk ongezond jah.
Omdat me moeder af en toe nog voor me kookt krijg ik wel wat groente binnen. Als ik zelf kook iets minder.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:45
Verwijderd
Ik zelf kom toch wel denk ik bijna dagelijks aan de 200 gram groente, aangezien 'ons mam' nog kookt, en die het meestal wel gezond weet te houden.
Ik schep dan ook wel lekker op en kom zo denk ik wel aan die 200 gram.
Ik eet ook ieder dag zeker 1 stuk fruit. Dat is lekker en nog gezond ook.

We eten natuurlijk ook wel eens iets kant en klaars, of gooien iets in de frituur, maar dat is niet zo vaak.

Als ik een keer langs de frituur ga overdag, dan bederft dat ook niet mijn eetlust 's avonds, zodat ik ook nog genoeg gezond kan eten. Anders neem ik gewoon wat minder in de frituur.


Ik vind eigenlijk wel heel belangrijk wat ik eet en probeer er veel op te letten. Ik sport ook graag en veel, en wil ik blijven kunnen en ik wil verder ook in goede gezondheid blijven.
Ook een goed figuur vind ik wel belangrijk, daar voel ik me prettig bij, dus daarvoor let ik ook weer op bij de maaltijden.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:47
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Soms heb ik gezonde dagen, soms niet.. ik kom iig niet altijd aan de juiste hoeveelheden. Ik eet wel genoeg groenten en als ik nu nog een beetje meer fruit zou gaan eten was het ok
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:47
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
elke dag groente
fruit eet ik bijna nooit
mja een vette hap gaat er altijd wel in.
maar nu is dat voorbij,ik ga afvallen
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:55
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
aan elke dag 220 g en 2 stuks groente/fruit kom ik niet, maarik eet iig elke dag groenten en fruit ook wel regelmatig..ook tussendoor eet ik wel vaak komkommer ofwortels ofzo...maar ik hou ook van friet/mac ed
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:04
Blisss
Avatar van Blisss
Blisss is offline
Ik eet eigenlijk wel elke dag fruit, en meestal ook wel groente bij de maaltijd, al dan niet los, al dan niet verwerkt in het een of ander. Dus wel gezond . Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik nooit een vette hap eet
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:11
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Iedere avond vijf stuks fruit gemixed, groente iedere dag
vet eet ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:06
Verwijderd
Cker, ik eet elke dag minstens 200 gram groente, eet een appel en drink vruchtensappen. Vette snackbarhap vind ik zo ranzig.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 00:05
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik eet eigenlijk nooit fruit.. alleen 's ochtends sinaasappelsap
groente zorgt mijn moeder wel voor
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.