Oud 17-06-2010, 19:25
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Welke goedkope producten (huismerk, Euroshopper, Lidl/Aldi etc.) kopen jullie vaak die goed bevallen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2010, 19:30
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik ga regelmatig naar de Aldi en vind de cola light (29 eurocent per 1.5 liter) prima. Verder de eieren, paprika's, sla, kipkerrie- en eiersalade, de Berliner (!!), Val Blanc roomkaas, bolognese chips (komt van Croky), de spareribs uit de vriezer, afbakbroodjes, kant en klare Lasagne Bolognaise en nasi uit de koeling. En de Riesling.

Bij de Lidl vind ik het sinaasappelsap lekker en de gesneden belegen kaas (Milbona). Verder hebben ze prima toiletpapier en lekkere toetjes en de sladressings zijn ook goed.

Euroshopper heeft lekkere boterkoek! En afbakbroodjes voor 32 eurocent.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 00:15
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
't AH huismerk staat naar mijn mening/smaak gelijk aan A-merken .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 05:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Bij de Lidl staan de volgende dingen vaak op mijn lijstje: Freeway cola, brie, blok belegen kaas, kipfilet, eiersalade, chocopinda's en toiletpapier.
Bij de Jumbo koop ik praktisch altijd het huismerk in plaats van het A-merk, en dat bevalt prima.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ga regelmatig naar de Aldi en vind de cola light (29 eurocent per 1.5 liter) prima. .
oh die vind ik dus echt niet te drinken! Ik dronk eerst altijd ES cola light uit de fles, maar die is ineens veranderd in een vieze smaak. Nu drink ik altijd de blikjes cola light van ES, die vind ik wel lekker.
Niemand gelooft me trouwens als ik zeg daarin verschil te proeven tussen die twee dingen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 10:14
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Die goedkope cola vind ik ook niks, voor mij is het echt coca cola of pepsi.
Verder het bier van de Aldi vind ik wel erg lekker, Schultenbrau ofzoiets. Die is wat zoeter dan het meeste bier.

Verder doe ik meestal mijn boodschappen bij de AH, en daar koop ik ook veel dingen gewoon van euroshopper.
Euroshopper pizza is lekkerder dan die van restaurante.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 19:37
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Die goedkope cola vind ik ook niks, voor mij is het echt coca cola of pepsi.
Verder het bier van de Aldi vind ik wel erg lekker, Schultenbrau ofzoiets. Die is wat zoeter dan het meeste bier.
Dat bier vind ik echt zo vies. Tijdens Koninginnenacht was dat het enige wat we met de groep bij ons hadden. Ik was blij dat ik daarna thuis blikjes grolsch kon opentrekken.

Ik koop nooit iets bij de Lidle of Aldi. Wel koop ik vaak huismerk van de AH en soms ook euroshopper. Best prima!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 20:31
Verwijderd
Huismerk AH bevalt me altijd prima, van alles eigenlijk wel. Dat zijn meestal gewoon dezelfde dingen als de A-merken in een andere verpakking, heb ik het idee. Euroshopper koop ik ook wel af en toe.
(Maar cola moet Coca Cola zijn, vind ik )
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 10:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik hou doorgaans niet van cheap-ass cola, maar die van Lidl huismerk (Freeway geloof ik?) is erg goed te doen, zeker voor die prijs .
De golden power van de Aldi is de beste energy drink, sowieso beter dan de originele Red Bull.
Kant en klare maaltijden van de Aldi zijn prima te doen; de lasagne, canneloni en moussaka zijn zeker de moeite waard. Niet echt goedkoper dan bij een willekeurige andere supermarkt, maar de kwaliteit is zeker beter.

Euroshopper blijf ik meestal vanaf, ik vind dat er een bepaalde grens is van hoeveel kwaliteit je in moet leveren voor de prijs, Euroshopper gaat daar vaak overheen imo (teveel kwaliteitsverlies om de prijs te drukken). De producten zijn vaak smaak- en gevoelloos. Om even wat voorbeelden te geven: de frisdranken zijn te waterig, de speculaas is te zacht en heeft te weinig smaak, de nootjes zijn doorgaans erg droog. Het enige product dat ik wel eens koop van Euroshopper is de macaroni, maar dan koop ik wel weer een duurder merk saus voor erbij
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik hou doorgaans niet van cheap-ass cola, maar die van Lidl huismerk (Freeway geloof ik?) is erg goed te doen, zeker voor die prijs .
De golden power van de Aldi is de beste energy drink, sowieso beter dan de originele Red Bull.
Kant en klare maaltijden van de Aldi zijn prima te doen; de lasagne, canneloni en moussaka zijn zeker de moeite waard. Niet echt goedkoper dan bij een willekeurige andere supermarkt, maar de kwaliteit is zeker beter.

Euroshopper blijf ik meestal vanaf, ik vind dat er een bepaalde grens is van hoeveel kwaliteit je in moet leveren voor de prijs, Euroshopper gaat daar vaak overheen imo (teveel kwaliteitsverlies om de prijs te drukken). De producten zijn vaak smaak- en gevoelloos. Om even wat voorbeelden te geven: de frisdranken zijn te waterig, de speculaas is te zacht en heeft te weinig smaak, de nootjes zijn doorgaans erg droog. Het enige product dat ik wel eens koop van Euroshopper is de macaroni, maar dan koop ik wel weer een duurder merk saus voor erbij
Oh ja, Freeway gaat idd wel Ik zou 't niet snel zelf kopen, maar vies vind ik 'm niet.

En wat Euroshopper betreft; ik koop eigenlijk alleen de niet-etenswaren producten daarvan, met uitzondering van de extreem goedkope diepvries lasagne. Die is lekker
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 18:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind de Euroshopper nootjes juist erg lekker, daarvoor ga ik speciaal naar de Albert Heijn Net als de aardbei en zwartebessenthee van het AH-huismerk. Verder koop ik idd altijd de Euroshopper afbakbroodjes, de ontbijtkoek (Friese kruidkoekreep), witte rijst. Van het AH-huismerk vind ik de pakken Dubbelfrissachtig drinken lekker (zijn andere smaken en niet zo zoet), de optimel is prima, de pizza's (ook heel geschikt als basis om zelf verder te beleggen), de Perla-koffie, de notenrijst en meergranenrijst, de earl grey thee.

Bij de Lidl of de Aldi kom ik niet standaard maar heb ik vroeger wel gedaan. Van de Aldi vind ik de aanmaaklimonade grenadine lekker (de laatste tijd wel minder dan vroeger viel me op), die flesjes wortel-vruchtensap, de chips, de rijst en pasta zijn prima, de verse olijven (uit de koeling) zijn heerlijk en de roomkaasjes in de vorm van zo'n ring ook, de nep-wereldgerechten zijn ook prima. Eigenlijk jammer dat ik daar zo weinig kom. Achter het werk zit een Lidl dus daar kom ik wel zo af en toe. Daar haal ik altijd de witte wijn (Vin de pays du compte Toloson, zo'n heel goedkoop wijntje maar wel zoet of prima om mee te koken ook ), broodbeleg, cola light. Ze hebben er ook zo'n bak met gemengde zoutjes. Die is niet goedkoper dan ergens anders (drie euro ofzo) maar wel veel lekkerder en gevarieerder. Die halen we vaak als we op het werk een borrel hebben. M'n moeder had altijd wasmiddel van de Aldi of de Lidl, het toiletpapier is prima.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 16:09
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik ben een groot Aldi-fan. Kom er praktisch elke week en haal er bijna alles. Ze hebben heel lekker brood (bataven-maisbrood) en de mayo en hagelslag zijn top. Verder vind ik de groente en fruit ook wel oké (wel ff checken, soms niet zo oké). Eieren ook, en de geraspte kaas. En vleeswaren, melk, leverpastei, patat, toiletpapier, gehakt, vla en yoghurt is ook prima. Oh en de nep-honeypops en de rijstwafels. De luiers zijn wel crap.
Nou ja, eigenlijk alles vind ik dus wel oké. Het is wel jammer dat ze niet alles hebben, zoals opvolgmelk en kipfilet en lekker yoki. Dus moet je toch ook nog naar de c1000, want die hebben top eigenmerk luiers, beter dan welk ander merk ook. En goede boter, soepstengels en soepballetjes.
Ik heb eigenlijk altijd alles huismerk, behalve koffie, chips, maandverband en opvolgmelk. Oh en de echte ice tea is het lekkerst.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 16:22
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
ojaa vla van de aldi, die is echt lekker ja, ik denk dat ik die zo ff ga halen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 08:17
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
oh die vind ik dus echt niet te drinken! Ik dronk eerst altijd ES cola light uit de fles, maar die is ineens veranderd in een vieze smaak. Nu drink ik altijd de blikjes cola light van ES, die vind ik wel lekker.
Niemand gelooft me trouwens als ik zeg daarin verschil te proeven tussen die twee dingen
Ik vind coca-cola uit een blikje ook anders dan coca-cola uit een fles hoor Er zit wel degelijk verschil tussen blikjes en flessen!
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 08:30
JustADreamer
JustADreamer is offline
De dichtstbijzijnde supermarkt hier is de Aldi, dus voor tussendoor-boodschapjes probeer ik daar altijd te slagen, probeer want lukken doet het zeker niet altijd. Zo heeft de Aldi hier geen bladerdeeg, en dat vind ik toch best wel een essentieel onderdeel van een quiche.

1x per week doen m'n vriend en ik samen boodschappen bij de Lidl, want daar zit gelijk een Albert Heijn naast, zodat we niet heen en weer blijven rijden als we niet geheel slagen bij de Lidl.

Ik koop toiletpapier, polderbruinbrood, brie, mentossnoepjes (verslaving van vriendje), rode pesto, spaghetti, appel/sinaasappelsap, pakjes drinken, siroop, groenten, aardappelschijfjes, kipfilet, ander vlees, zalm, garnalen, fruit als kwaliteit goed is, kaas, salami, sinas/7up (of hoe de nepversie ook mag heten), koekjes, naturelchips, hagelslag, hazelnootpasta, pindakaas, afbakbroodjes, pizza's, yoghurt, ijs en al die dingen die ik nu vergeet te noemen bij de Lidl.

Als ik tussendoor naar de Aldi ga dan slaag ik daar ook voor dingen die ik vergeten ben van bovenstaand lijstje, hoewel de kwaliteit van groenten en fruit wel vaak verschrikkelijk slecht is bij de Aldi... Batavenbrood van de Aldi is dan wel weer duidelijk de lekkerste (zeker in prijs-kwaliteitsverhouding)...

Verder drink ik alleen CocaCola en Lipton Ice tea, dus soms als ik daar trek in heb dan koop ik er een fles van, maar ik vind het vrij duur en sinas van Lidl is ook wel prima meestal Overig fruit/groenten koop ik ook altijd bij Albert Heijn, dat ligt er maar net aan hoe de kwaliteit is bij Lidl/Aldi. Meestal koop ik bij AH dan wel weer het 'echte merk', chips bijvoorbeeld, of pastaproducten etc. En waarom weet ik eigenlijk niet, want het huismerk is ook prima.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 19:58
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Oh, in de Aldi's waar ik kom hebben ze over het algemeen betere groente en fruit dan bij de naastgelegen C1000 en Albert Heijn (AH heeft hier echt verschrikkelijke groente en fruit)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 15:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Lidl heeft officieel het beste groente en fruit van de Nederlandse supermarktketens (maar wie koopt er sowieso groente en fruit bij de supermarkt).

Bij producten als chips en de meeste frisdranken is er weinig verschil.

Lidl heeft ook Oettinger, een van de betere bieren die in Nederland voor minder dan een euro per fles verkocht worden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 18:50
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik vind de energydrink van de ES goed te doen. Alhoewel ik wel de suikervrije variant neem en die vindt bijna iedereen niet lekker
ES ben ik dus ook wel fan van, daarnaast koop ik veel van de Aldi en da's ook prima.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-07-2010, 18:04
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik heb nog wat Aldi-aanraders:
- bosvruchten waterijsjes
- breekbrood tomaat-olijf en kaas-ui
- flessen frisdrank lemon-cactus (?)
- mini ciabatta broodjes
- pizzabroodjes met ham
- chocolademousse, mini bakjes
- vegetarische schnitzels enzo uit de koeling
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 08:09
Verwijderd
het huismerk fanta van de jumbo die is echt lekker!!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 08:52
dennis018
dennis018 is offline
aldi wasmiddel, ook het beste volgens de consumentengids test
aldi heeft ook hele lekkere milkshakes (in de smaken vanille, banaan, aardbeie & cacao)
en hele lekkere pudding toetjes met room voor slechts 17 cent

Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
aldi wasmiddel, ook het beste volgens de consumentengids test
aldi heeft ook hele lekkere milkshakes (in de smaken vanille, banaan, aardbeie & cacao)
en hele lekkere pudding toetjes met room voor slechts 17 cent

[afbeelding]
Die dingen vind echt echt zooo chemisch smaken Dan heb ik nog liever geen toetje.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Lidl heeft ook Oettinger, een van de betere bieren die in Nederland voor minder dan een euro per fles verkocht worden.
dat bier is inderdaad erg goed, zeker vergeleken met schültenbrau.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 11:11
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik vind de pastasaus van Euroshopper lekker.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 16:05
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Aldi:
-Fritessaus
-Golden Power
-Vietnamese loempia's (inclusief zakjes chilisaus)

AH:
-Vrijwel alles behalve cola, dat moet bij mij echt Coca Cola zijn.
-Een bijzondere vermelding voor de 20-packs frikandellen en 36 partysnacks, die zijn ultiem.

Lidl:
-Sinaasappelsap in glazen fles
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2010, 20:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind dat groene afwasmiddel van de Lidl met groene appelgeur trouwens echt geweldig maar dan vooral voor de geur
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 22:05
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
(Pssst, dit is het Eten&Drinken subforum. Geloof me, afwasmiddel smaakt niet lekker )
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 00:57
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
De eigenmerk-taksi van de AH. Djoezz heeft dat. De cheese onion eigen merk chips van de AH vind ik ook heel goed. Maar dan heb je wel dat niet altijd hetzelfde smaakt, soms is het net wat anders.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 11:09
dennis018
dennis018 is offline
wat ook erg lekker is van de aldi, hadden ze deze week nieuw in de reclame ofzo

nougat chocoladepasta!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 15:10
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
De eigenmerk-taksi van de AH. Djoezz heeft dat. De cheese onion eigen merk chips van de AH vind ik ook heel goed. Maar dan heb je wel dat niet altijd hetzelfde smaakt, soms is het net wat anders.
Djoezzzz is inderdaad erg goed, helaas even duur als de echte Taksi bij de cuncurent van de appie
Dan prefereer ik toch de echte
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 16:09
Verwijderd
Ik ben ook fan van djoez, smaakt precies als taksi

cheese onion van de ah vind ik minder lekker dan die van lays, er zit minder smaak aan en 't smaakt meer vettig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.