Oud 10-03-2003, 13:28
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Zijn er meer met mij? Ik kan uren in de keuken staan, verschillende combinaties uitproberen, en daarna lekker eten met vrienden of familie. Ik kook elke maandag omdat m'n moeder dan tot laat werkt.

Hebben jullie ook vaste kookdagen?
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2003, 13:36
notbonefish
notbonefish is offline
geen vaste kookdagen, maar ik doe het wel graag.
vooral heerlijk pittige gerechten maken waardoor iedereen gelijk om drinken gilt

maar kant-en-klaar mixjes zijn
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 13:49
Ciao Che
Avatar van Ciao Che
Ciao Che is offline
Ik kookte veel meer, nu wegens gebrek aan tijd/zin weer minder.
Bovendien kookte ik voor de hele familie, nu steeds meer voor mijzelf waardoor je ook minder je best gaat doen. Maar af en toe heb ik die drang om lekker uitgebreid te koken wel weer.
__________________
Degs. D'ya like degs?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 13:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik vind koken best leuk, maar dan alleen dingen die ik zelf lust.
helaas is dat verschrikkelijk weinig en kan ik het dus niet zo vaak uitproberen...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:01
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik hou erg van koken, maar ik ben meer een koekjes/taarten/desert mens...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:11
dasteff
Avatar van dasteff
dasteff is offline
Ik heb ook geen vaste kookdagen, zouden mijn ouders wel leuk vinden, want ik vind het niet leuk om "gewone" dingen te maken... als ik kook doe ik altijd iets speciaals...
__________________
I love my Rollerskates (and you of course...)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:12
Thomas
Thomas is offline
Ik doe het niet vaal, maar als ik het doe dan vind ik het ook echt heel erg leuk om te doen. Je zou dus kunnen zeggen dat ik wel een passie heb om te koken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:32
Southraider
Southraider is offline
ik sta 4 dagen in de week in de keuken...ben kok dus vind het leuk om te doen
__________________
Bits and pieces from your star, rain upon me as they fall melt into my skin and I feel warm.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:37
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
bonefish schreef op 10-03-2003 @ 14:36:
geen vaste kookdagen, maar ik doe het wel graag.
vooral heerlijk pittige gerechten maken waardoor iedereen gelijk om drinken gilt

maar kant-en-klaar mixjes zijn
Als je voor gezelschap kookt moet je juist niet te heet koken. Heel veel mensen trekken dat niet.
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:38
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Ciao Che schreef op 10-03-2003 @ 14:49:
Ik kookte veel meer, nu wegens gebrek aan tijd/zin weer minder.
Bovendien kookte ik voor de hele familie, nu steeds meer voor mijzelf waardoor je ook minder je best gaat doen. Maar af en toe heb ik die drang om lekker uitgebreid te koken wel weer.
Zodra ik kook, is het uitgebreid. Ik stond vandaag bijvoorbeeld al vanaf half 3 in de keuken. En ben er niet meer uitgeweest (heel snel voor een sigaretje alleen).
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:39
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
dasteff schreef op 10-03-2003 @ 15:11:
Ik heb ook geen vaste kookdagen, zouden mijn ouders wel leuk vinden, want ik vind het niet leuk om "gewone" dingen te maken... als ik kook doe ik altijd iets speciaals...
Voorbeelden ?
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:41
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Geen vaste kookdagen, maar ik ben dol op koken!
't Is gewoon zo gaaf om alles zelf te maken, ik maak soms zelfs de pasta zelf! Koken roelt.
Alleen veel werk, ma ja. Kant-en klaarmixen zijn inderdaad slecht... da's gewoon... je er makkelijkj van af maken. Zoiets doe je voor school, niet voor eten.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 17:43
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Scimmia schreef op 10-03-2003 @ 18:41:
Geen vaste kookdagen, maar ik ben dol op koken!
't Is gewoon zo gaaf om alles zelf te maken, ik maak soms zelfs de pasta zelf! Koken roelt.
Alleen veel werk, ma ja. Kant-en klaarmixen zijn inderdaad slecht... da's gewoon... je er makkelijkj van af maken. Zoiets doe je voor school, niet voor eten.
Idd

Zelf de ravioli maken met een lekkere vulling
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 19:09
Locke
Locke is offline
Ik kook heel vaak zelf en vind het ook heel leuk om te doen niet echt vaste dagen ofzo maar wel paar keer per week
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 23:58
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik heb een hekel aan koken
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 12:16
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
ik kook vrijwel iedere dag. maar niet super uitgebreid ofzo. Ik wil wel altijd iets lekkers op tafel zetten. Maar zoiets simpels als spaghetti kun je ook "speciaal" maken door verse groente enzo door je saus te gooien. Dat doe ik wel heel vaak. Gerechten wat levendiger maken door kruiden en vers spul toe te voegen
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:41
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ik kook elke week in ieder geval wel een keer
als ik alleen thuis ben, dan kook ik de hele dag... ja... ik HOU van koken (ach... je moet toch ergens van houden)
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:30
halve gare
halve gare is offline
koken is leuk ik moet nu een dieet volgen en dan is het altijd weer leuk om dingen uit te proberen die ik wel mag en niet 'normaal' zijn, volgens mij is hier alleen mijn pa wat minder blij mee....
__________________
f*ck them all....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-03-2003, 15:46
Verwijderd
Ik vind het echt super leuk om te koken. Vooral buitenlandse gerechten die we anders nooit eten. Ik kook vrijwel iedere dinsdag omdat mijn moeder dan 's middags meestal weg moet en ik dan toch vroeg uit school ben. Het is echt heel leuk om eerst uitgebreid boodschappen te doen, en dan lekker lang met de voorbereidingen bezig te zijn. Vervolgens alles op je gemak koken en verder klaarmaken, en dan met z'n vieren eten. Echt leuk
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:50
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
ik kook iedere dag.

en ik probeer zo vaak mogelijk wat nieuws. ik heb een hele map vol recepten die ik van het internet heb geplukt, en wat kookboeken
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:50
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 10-03-2003 @ 18:43:
Idd

Zelf de ravioli maken met een lekkere vulling
afgelopen vakantie heb ik iets heerlijks gemaakt: gnocci alla spinata: zelf deel maken, spinazie, de saus erbij, ...
Jammie!
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 15:55
Angeles
Angeles is offline
Ik vind koken wel leuk, maar ik heb er niet zo'n probleem mee om een pak te gebruiken. Vers koken vind ik wel leuker en vaak is het ook wel lekkerder, maar ik vind het onzin dat het eten meteen slecht is, puur omdat het makkelijker was om het te maken.

Wat ik ook wel eens probeer is de dingen uit zo'n pak zelf na te doen, zoals van Maggi Overheerlijk, dan zit er in dat pak zo'n mix waar je water bij moet doen en dan is het een soort crème fraiche/bieslook-mix, dat gaan we nu eens proberen door gewoon zelf crème fraiche en bieslook te gebruiken. Ik ben benieuwd of het wat wordt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 20:39
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik vind koken erg leuk, maar heb er vaak weinig tijd voor. maar ik kook heel graag iets nieuws uit een kookboek ofzo, waarvan ik denk dat 't lekker is. vooral heerlijke ovenschotels zijn bij mij favoriet.

een tijdje geleden had ik m'n familie uitgenodigd om te komen eten en had ik heel veel eten gemaakt (2x te veel ofzo). ik heb ongeveer de halve dag in de keuken gestaan. erg leuk om te doen, vind ik, vooral als het daarna ook nog lekker is!!!!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Wat zijn jouw hobby's?
flyaway
6 04-03-2017 16:42
De Kantine Jonkvrouw, saai mij nu uw hand! #1398
Verwijderd
500 05-06-2011 22:45
Films, TV & Radio Wie is de chef?
*oma*
30 13-10-2009 11:37
Liefde & Relatie Typische dingen van jullie als stelletje
drukknoopje
146 26-12-2007 01:52
Studeren koksopleiding... bestaat zoiets?
Verwijderd
23 16-03-2007 13:19
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.