Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2003, 15:54
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Ik scheer mijn bikinilijn nu al een hele tijd, en ik heb al een tijdje een stuk of 10/15 rode bultjes wat ik eerst nooit zo erg had. Het lijkt wel of mijn huid nu extremer reageert op het scheren.

Heeft iemand een oplossing, want ik moet wel om de 2 dagen scheren. dankje!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 15:59
Verwijderd
Misschien een keer ontharingscrème proberen?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 16:04
Verwijderd
Als ik scheer: Een tapijt van rode bultjes, na 1 dag stoppels én bultjes
Als ik wax: Hier en daar nog haartjes, vaak ook een ontbrekend stukje huid, na twee weken weer nieuwe haartjes, maar die zijn niet zo stoppelig
Als ik ontharingscreme gebruik: Mooi glad, heel soms 1 rood bultje, het eerste uur na het ontharen wel een beetje een rode huid, na twee of drie dagen stoppels
Als ik epileer: Natuurlijk en niet harig (de blonde minihaartjes epileer ik niet, alleen de dikkere, langere of donkerdere), soms 1 rood bultje, het eerste uur na het epileren wel een beetje het uiterlijk van een versgeplukte kip. Na twee weken nieuwe haartjes, maar die zijn niet zo stoppelig.

Ik weet niet hoe dit voor jou zit natuurlijk, maar ik stel voor dat je het eens uitprobeert .
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 17:10
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik scheer en heb af en toe eens een aantal rode bultjes. ik heb wel gemerkt dat ik niet een uur naar het ontharen moet gaan vrijen want de combinatie van zweet, tegen elkaar schurende lichamen en een pasgeschoren huidje is niet echt geweldig (rode geïrriteerde huid). Dit heb ik dan trouwens ook op mijn benen.
Ik moet zeggen dat ik niet zoveel geef om die bultjes, maar ik heb er dan ook maar een stuk of 10 op zijn hoogst.
Valt weinig aan te doen, behalve dan een andere ontharingsmethode zoeken.
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 18:17
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Maar als je eerst altijd je bikinilijn geschoren hebt en dan heb je van die hele dikke haren dus gaat het dan nog wel lukken met ontharingscreme?? Zo ja, welke merk?? Danku
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-10-2003 @ 17:04:
het eerste uur na het epileren wel een beetje het uiterlijk van een versgeplukte kip.
*probeert zich voor te stellen hoe dat eruit ziet*

Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 10:00
liefblondje85
liefblondje85 is offline
scheren doe je door een speciale ontharingscreme voor rondom vagina. is te koop in drogisterij. maar scheer nooit zonder water en creme. dan kun je last krijgen van rode bulletjes en dat kan ontsteken!!!!

ik gebruik de scheermes van Venus heel zacht mesje met een rubber hoesje. en dat voorkomt bulletjes.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 11:47
Verwijderd
Citaat:
WPWW schreef op 02-10-2003 @ 19:17:
Maar als je eerst altijd je bikinilijn geschoren hebt en dan heb je van die hele dikke haren dus gaat het dan nog wel lukken met ontharingscreme?? Zo ja, welke merk?? Danku
Je krijg géén dikke haren door te scheren, je haren worden dikker doordat je lichaam volwassener wordt. En ja, ontharingscreme werkt altijd, en wat er bij de drogist te koop is werkt allemaal even goed voor het ontharen (maar ik vind veet fijner dan strep, want het smeert makkelijker en voelt koel aan op je huid, en het stinkt iets minder).
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 12:08
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
altijd als ik het gewoon met een scheermesje doe dan gaat het de volgende dag meteen irriteren en jeuken en staat t vol bultjes dus ben van plan om een epileerapparaat te kopen alleen ik vraag me af of het dan nog zo gaat irriteren en of er dan bultjes komen... tis namelijk best duur zon apparaat dus wil t graag weten voor ik zoveel geld voor niks uitgeef!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 12:33
shut*up
shut*up is offline
epileren met zo'n apparaat gaat bij mij prima ( afgezien van het feit dat het echt godgloeiend veel pijn doet.... )! Heel soms nog wel een rood bultje, maar das een ingegroeid haartje en makkelijk te verwijderen... Maar das maar heel sporadisch, dat ik last heb van bultjes!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 12:57
Vuyge Geylaerd
Avatar van Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Mijn bikinilijn ziet er bagger uit
Ik vind het niet zo staan bij mij, zo'n dikke bungelende harige balzak uit mn string
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 19:07
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Vuyge Geylaerd schreef op 03-10-2003 @ 13:57:
Mijn bikinilijn ziet er bagger uit
Ik vind het niet zo staan bij mij, zo'n dikke bungelende harige balzak uit mn string
hou je even in
ik heb buikgriep...
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 20:31
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Wat is je bikinilijn eigenlijk precies? Domme vraag waarschijnlijk, maar op die scheerschuimbusjes staat t niet, en ik heb ook al heel wat Fancy´s doorgespit.....

(ik vermoed dat mijn bikinilijn er dus ook níet uit ziet, maar ik ben vriendloos en heb ook geen bikini, dus wie ziet het?)
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 03-10-2003 @ 12:47:
En ja, ontharingscreme werkt altijd, en wat er bij de drogist te koop is werkt allemaal even goed voor het ontharen (maar ik vind veet fijner dan strep, want het smeert makkelijker en voelt koel aan op je huid, en het stinkt iets minder).
Dan ben ik toch raar...bij mij werkt het negen van de tien keer voor geen meter...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 11:33
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
mijn bikinilijn is officieel uitgeroepen tot rampgebied....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 03-10-2003 @ 21:57:
Dan ben ik toch raar...bij mij werkt het negen van de tien keer voor geen meter...
Met altijd bedoel ik niet bij alle kere, maar bij alle merken . Het verschilt idd ook per persoon, om de een of andere reden.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 03-10-2003 @ 21:31:
Wat is je bikinilijn eigenlijk precies? Domme vraag waarschijnlijk, maar op die scheerschuimbusjes staat t niet, en ik heb ook al heel wat Fancy´s doorgespit.....

(ik vermoed dat mijn bikinilijn er dus ook níet uit ziet, maar ik ben vriendloos en heb ook geen bikini, dus wie ziet het?)
Wat je wel en niet weghaalt van je schaamhaar, da's je bikinilijn, en daar heb je niet per se een bikini voor nodig
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 15:22
mirnie
mirnie is offline
Zal ik dan maar even een goeie tip geven? Probeer je eens te scheren met babyolie i.p.v scheerschuim! De olie wordt door het water niet weggespoeld en je huid wordt er zachter door. Eindresultaat: geen geirriteerde huid met bobbeltjes en roodheid
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 22:08
dindjemek
Avatar van dindjemek
dindjemek is offline
k ben een man en scheer ook, (hygiene) rode bultjes in t begin gehad en veel jeuk, door t krabben ontstonden ook bultjes, maar nu nooit meer last en mooi kaal, niks staat in de weg en t prikt niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 06:53
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
harig!!!!

maar mn bikini/badpak is er wel een met pijpjes en zoveel haar staat daar zo al niet.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 07:36
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
mirnie schreef op 04-10-2003 @ 16:22:
Zal ik dan maar even een goeie tip geven? Probeer je eens te scheren met babyolie i.p.v scheerschuim! De olie wordt door het water niet weggespoeld en je huid wordt er zachter door. Eindresultaat: geen geirriteerde huid met bobbeltjes en roodheid
...hmmm...ga ik eens proberen
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 10:51
Verwijderd
Citaat:
dindjemek schreef op 07-10-2003 @ 23:08:
k ben een man en scheer ook, (hygiene) rode bultjes in t begin gehad en veel jeuk, door t krabben ontstonden ook bultjes, maar nu nooit meer last en mooi kaal, niks staat in de weg en t prikt niet.
Je schaamhaar scheren is alléén hygiënischer, als je niet vaak genoeg doucht of als je een etterende wond hebt op die plek. Je schaamhaar laten staan is alleen hygienischer, als je niet vaak genoeg je ondergoed vernieuwt.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 11:06
poesiefox
poesiefox is offline
Zucht, die vreselijke eisen die wij aan ons schaamhaar stellen. Waarom ben ik niet stoer genoeg om niet te ontharen? Waarom denk ik dat ik lelijk ben als er keurig kortgeknipte en schoongewasssen haartjes naast mijn slipje wonen? Waarom wil ik zo nodig eruit zien als een halfrijp kind?


Alsof die rode bultjes en stoppeltjes mooi zijn!

[stoermode]Ik verrek het, ik doe het niet meer. Al wie mij liefheeft, mag ook mijn schaamhaar liefhebben, en anders heeft-ie pech gehad![stoermode/]

( Oja, niet vergeten, zo nog even naar de drogist voor nieuwe scheermesjes...)
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 11:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Uhm rooie bultjes... mja boeiend... Ik scheer trouwens.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 13:39
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Glad, pukkeltjes-vrij, misschien een enkel ingegroeid haartje.
Ik epileer het electrisch. Voor mij echt perfect. Het doet niet zeer omdat ik niet zoveel haartjes heb (er worden dus niet zoveel haartjes tegelijk uitgetrokken), en het blijft lekker lang glad (handig met mijn sexy vriendje).
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:10
Lovely007
Lovely007 is offline
Ik scheer mijn bikinilijn altijd, en gelijk na het scheren doe ik er zachte lotion op en de nacht(en) daarna slaap ik of in een boxer, of zonder ondergoed. Eerst had ik echt heel veel last van bultjes en jeuk. Maar nu gaat het veel beter, heb er bijna geen last meer van
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:43
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
ik scheer met scheerapparaat.
Heb een veel te gevoelige huid om het te scheren met mesje (zelfs m'n oksels kan ik daar niet mee scheren).
En ik doe eerst talkpoeder op m'n huid, dan gaat het minder irriteren.

Overigens, doet epileren echt geen poijn? Ik heb een keer met zo'n veet wasstrip m'n bikinilijn (klein stukje dan...) gedaan en 2 dagen later had ik nog steeds ontzettend veel rode bultjes.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 18:11
krummie
krummie is offline
Citaat:
mirnie schreef op 04-10-2003 @ 16:22:
Zal ik dan maar even een goeie tip geven? Probeer je eens te scheren met babyolie i.p.v scheerschuim! De olie wordt door het water niet weggespoeld en je huid wordt er zachter door. Eindresultaat: geen geirriteerde huid met bobbeltjes en roodheid
Thanx voor de tip! ik heb dit dus gister geprobeert, en na het scheren voelt het al heel anders aan dan dat je het met scheerschuim doet! En vandaag heb ik ook geen last van bultjes!

dus dit werkt echt goed!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 18:17
Tellurian
Avatar van Tellurian
Tellurian is offline
Voor iedereen die rode builtjes krijgt

Na het scheren een nat washandoekje met ijsklontjes er op doen, of gewoon onder de ijs koude douche houden, dan zul je geen bultjes krijgen
__________________
A new style...a new direction!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 18:34
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik ben man en hou het ook behoorlijk bij. Komt vooral door sporten. Als ik niet scheer dan schuurt het behoorlijk en krijg ik een hele geirriteerde huid aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Nu nergens last van (wel af en toe jeuk en rode bultjes )
__________________
Do or do not. There's no try
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:08
Verwijderd
Ik heb nooit bultjes.
Ik heb trouwens sowieso geen haar buiten mijn bikini lijn (binnenkant van benen), en van de rest heb ik geen last.
Ik scheer gewoon met mesjes en douchegel.
(onder de douche dus)
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:29
Verwijderd
Ik scheer met apparaat, maar er blijven altijd kleine stoppeltjes over.

Heb het wel eens met ontharingscreme geprobeerd, maar het hielp niks..Ligt dat aan die creme of doe ik het fout?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Noé schreef op 20-10-2003 @ 17:08:
Ik heb nooit bultjes.
Ik heb trouwens sowieso geen haar buiten mijn bikini lijn (binnenkant van benen), en van de rest heb ik geen last.
Ik scheer gewoon met mesjes en douchegel.
(onder de douche dus)
Hee hier precies hetzelfde, maar ik neem een mesje en scheerschuim.

Ennehm Sudocrem is een hele fijne creme voor na het scheren... kost maar 3 euro ofzo
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 22:52
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Noé schreef op 20-10-2003 @ 17:08:
Ik heb nooit bultjes.
Ik heb trouwens sowieso geen haar buiten mijn bikini lijn (binnenkant van benen), en van de rest heb ik geen last.
Ik scheer gewoon met mesjes en douchegel.
(onder de douche dus)
Ik denk dat niemand haar heeft aan de binnenkant van de benen

Ik hou het wel bij, dus dat het niet buiten de randen m'n onderbroek te zien is. En als ik ga zwemmen haal ik alles eraf. Ik gebruik niks speciaals, hetzelde als waarmee ik m'n benen scheer (Gilette en scheergel)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:55
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 20-10-2003 @ 23:52:
Ik denk dat niemand haar heeft aan de binnenkant van de benen

Ik hou het wel bij, dus dat het niet buiten de randen m'n onderbroek te zien is. En als ik ga zwemmen haal ik alles eraf. Ik gebruik niks speciaals, hetzelde als waarmee ik m'n benen scheer (Gilette en scheergel)
Dat hebben genoeg mensen hoor.
Anders zou je het ook niet hoeven scheren voor de gemiddelde bikini.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 12:54
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Noé schreef op 21-10-2003 @ 11:55:
Dat hebben genoeg mensen hoor.
Anders zou je het ook niet hoeven scheren voor de gemiddelde bikini.
Oh ja
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 13:56
squat
squat is offline
Waar blijven die plaatjes nou?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 23:36
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
ongeschoren
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 03:31
Verwijderd
glad, zonder haar... enkel haartje hier en daar wat ik af en toe weghaal.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 18:59
mirnie
mirnie is offline
Citaat:
krummie schreef op 16-10-2003 @ 19:11:
Thanx voor de tip! ik heb dit dus gister geprobeert, en na het scheren voelt het al heel anders aan dan dat je het met scheerschuim doet! En vandaag heb ik ook geen last van bultjes!

dus dit werkt echt goed!
You're welcome
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 14:27
tinkle
Avatar van tinkle
tinkle is offline
Citaat:
mirnie schreef op 04-10-2003 @ 16:22:
Zal ik dan maar even een goeie tip geven? Probeer je eens te scheren met babyolie i.p.v scheerschuim! De olie wordt door het water niet weggespoeld en je huid wordt er zachter door. Eindresultaat: geen geirriteerde huid met bobbeltjes en roodheid
er bestaat ook scheerolie voor vrouwen... van Wilkinson en dat kan je gewoon bij de DA en zo kopen...
Is een klein flesje maar je hebt ook maar drie druppels nodig...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 19:56
RomeoP
Avatar van RomeoP
RomeoP is offline
Citaat:
damaetas schreef op 08-10-2003 @ 07:53:
harig!!!!

maar mn bikini/badpak is er wel een met pijpjes en zoveel haar staat daar zo al niet.
dé reden waarom ik dus ook zo'n bikini met pijpjes heb genomen, dan hoef je 't niet zo bij te houden *lui*
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 20:06
Verwijderd
harig
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 21:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik scheer mn bikinilijn eigenlijk nooit, is ook niet echt nodig vind ik. Wel knip ik het zo af en toe bij zodat het wel netjes blijft.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 14:58
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
uhm.. ik scheer en heb nergens last van. hoe het eruit ziet hangt er van af of ik zin heb in scheren of niet. ik vergeet het soms ook en zo. maarja het is winter dus wat boeit het... als het er maar een beetje verzorgd uitziet en er geen oerwoud uit mn onderbroek steekt.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:02
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
eerst altijd heel veel bultjes en stoppels, scheren sucks, nu perfect glad en geen bultje te bekennen, ben nmlk gaan epileren. Doet even pijn, maar het resultaat is er wel naar
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 20:24
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 20-10-2003 @ 23:52:
Ik denk dat niemand haar heeft aan de binnenkant van de benen
Haha, echt wel hoor! Ik i.i.g wel als ik t niet weghaal, en er zijn ook zat naaktfoto's van vroeger tijden te vinden toen men nog niet moeilijk deed over schaamhaar waarop ze toch duidelijk een hele flinke bos hebben.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 20:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
barbelle schreef op 27-10-2003 @ 16:02:
eerst altijd heel veel bultjes en stoppels, scheren sucks, nu perfect glad en geen bultje te bekennen, ben nmlk gaan epileren. Doet even pijn, maar het resultaat is er wel naar
hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest de 1e keer?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 20:40
mary17
mary17 is offline
Mijn bikinilijn ziet er meestal wel mooi uit. ik heb daar nooit last van. je moet het ook niet iedere dag doen. DAt is zoiezo niet zo goed. Ook niet eens nodig bij mij trouwens. maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

Bij me benen had ik trouwens wel veel last van rode plekjes op sommige stukken van me been. maar dat had ik alleen als ik daarna naar het strand ging. anders niet.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 20:42
mary17
mary17 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 27-10-2003 @ 21:38:
hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest de 1e keer?
Ben ik ook beniewd naar...Toch niet stuk voor stuk?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.