Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 14:02
Verwijderd
Fiets jij een half uur extra, zodat je die bepaalde spijkerbroek 20 euro goedkoper kan krijgen, of kies je altijd voor B-merken omdat die 'kwalitatief het zelfde zijn'.

Staan er bij jou alleen maar A-merken op de plank betreffende huidverzorging, omdat het beter is, en je het kan betalen of doe je niet moeilijk over hema facewash.

Bel jij maar 1 minuut in de maand, en wacht je met gas betalen omdat je dan toch die mooie broek kunt kopen? Hoe belangrijk is geld, en dingen kopen voor jou

Zelf ik ben ik een aardige smijter, ik doe er niet zo moeilijk over, als ik geld heb wil ik ook dat het rolt, en dan als het kan richting de kledingzaken, zonnebankcentra, bioscopen, of leuke dingen doen.

Echter, als ik bij Zaak A een product kan krijgen voor 100 en bij Zaak B voor 90, doe ik dat, zelfs al ik moet ik mijn maat bestellen, echter als ik daar voor half Groningen moet affietsen, laat dan maar zitten.

Koop jij maar los, spaar jij, let jij op kwaliteit, koop je alleen maar A-merken, of heb je liever veel Coolcat en WonderWomen kleding omdat dat "betaalbaar" is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2004, 14:14
Allures
Allures is offline
ik hou gewoon van flashy coolcatbroeken

hmm ik smijt altijd met geld tot t op is.. redelijk snel meestal
ik geef nix om merken (behalve om die die ik toch niet kan betalen) en eigelijk heb ik liever kwantiteit dan kwaliteit
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:22
raarheid
Avatar van raarheid
raarheid is offline
Ik smijt ook met m'n geld, en ben dan ook vaak al snel weer blut... ik kan er de meest onzinnige dingen van kopen, waarvan ik eigelijk bij voorbaat weet dat ik het maar weinig zal dragen. Zo heb ik laatst voor de gein fluoriserend oranje schoenen gekocht, met zo'n verschrikkelijke punt (en ik háát punters)... ik heb ze 1x voor de gein aan gedaan naar school, iedereen vond ze geweldig... en toch staan ze nu alweer maanden in m'n kast geparkeerd.

Ik krijg binnenkort kleedgeld, nu betaalt mijn moeder alles nog, ik ben wel erg van, ach als ik het daar goedkoper is ga ik het daar wel halen... stel: ik sta ik utrecht met een broek in m'n handen voor 120 euro, terwijl ik weet dat ik hem in rotterdam voor 105euro kan krijgen, now way dat ik hem dan in rotterdam meepak... simpelweg omdat eer ik in r'dam sta ik het geld wel kwijt ben aan benzine... zo denkt mijn ma er net zo over. Stel dat het 3 straten verderop is, ben ik niet te beroerd omdaar heen te lgaan ofzw
__________________
[:: As the Rush Comes ::]
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:50
Nuck
Nuck is offline
Mja, geld is vrij belangrijk ja. Als student geef ik natuurlijk alleen maar geld uit aan kleding, drank en eten
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:53
style_chick
style_chick is offline
zolang het niet al te veel moeite kost zou ik wel voor het goedkopere kiezen, als het maar wel een beetje dezelfde kwaliteit heeft..... Over het algemeen als het op kleding aankomt kies ik wel voor de wat duurdere merken, maar wel gecombineert met h&m vaak hoor... En het moet ook niet te overdreven worden, zoals een vriend van me die 160 euro aan een spijkerbroek van diesel uitgaf...... Dat heb ik er nou echt niet voor over!!!
En ik ga ook wel onder de zonnebank en geef over het algemeen wel veel geld aan uitgaan uit, ga vaak naar de bios en terrasjes kosten natuurlijk ook wel wat.
Tja, geld is er inderdaad om te rollen!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:54
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
I can't help it..I've got an expensive taste ..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:58
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
La_Saar schreef op 05-05-2004 @ 15:54 :
I can't help it..I've got an expensive taste ..
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:08
Verwijderd
Ja fuck man, als ik geen schuld van een paar duizend euro zou hebben zou ik alles kopen wat ik wilde. Geld is op dit moment dus heel belangrijk. Ik let heel erg op de centen en heb al sinds vrijdag niks meer uitgegeven Hoe goed is dat.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:54
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Geld is er om het uit te geven sparen enz doe ik vrij weinig aan als ik iets wil moet ik het hoe dan ook hebben en dat is grotendeels ook het geval.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:12
Verwijderd
enorm belangrijk, ik heb mijn huur, en nicotineverslaving. nuff said
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:17
Rieno
Rieno is offline
Mijn geld gaat op aan mijn muziek en dan voornamelijk mn instrumenten.....voor de rest bedel ik wel wat bij elkaar (wat nog vaak goed lukt ook )
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:30
Verwijderd
geld is absoluut onbelangerijk


Mijn uitgavenpatroon is niet extreem, toch heb ik een redelijk dure smaak maar dat word altijd wel gedekt door mn rekening of mn ouders, no problemo..

Ik loop er vaak genoeg ontzettend cheap bij, afgeragte Donna Karrans, oude Gstar broek gekregen van een vriend, en dan gratis capuchontrui van zeilkamp ed. haha zijn de fijnste outfitjes.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:47
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
geld is uiteraard erg belangrijk... als er op mijn bank nog maar 20 euro staat krijg ik een rot gevoel.. benauwd.. dan kan ik niet meer zonder zorgen met de trein.. uitgaan.. kleren kopen..
ik geef veel uit maar zorg dat ik altijd wat achter de hand heb. wat kleding betreft ben ik een beetje merkgeil dus over het algemeen kost dat redelijk wat. voor basics vind ik b-merken ook prima het zelfde geld voor verzorgings producten etc.
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:59
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Ik let altijd op de prijs van kleding. Een topje moet niet meer dan 15/20 euro kosten. Anders laat ik t liggen. Ik koop mijn kleding op de markt of in de uitverkoop en als ik op t moment genoeg geld heb, en ik zie iets leuks wat nogal duur is, dan koop ik t wel. Verder geef ik geld uit aan OV, sigaretten, concerten en cd's.. Ik koop eigenlijk veel liever een origineel cd'tje dan dat ik ga branden. Maar dan moet die cd wel heel heeel goed zijn. Anders brand ik em toch.

Ik haat t als ik geen geld heb. Het idee dat ik niet meer kan roken maakt me dat ik spaar. Althans, aan t eind van de maand moet ik minstens 20 euro over houden van mezelf.

Ik smijt dus niet echt met geld. Maar k laat er ook niet alles voor liggen. k Zorg dat ik altijd iets over heb voor noodgevallen
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:05
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Mijn geld gaat hoofdzakelijk uit naar;

Citaat:
Nuck schreef op 05-05-2004 @ 15:50 :
kleding, drank en eten
En de kleding die ik altijd mooi vind is hardstikke duur dus ik spaar wel netjes voordat ik ga winkelen.
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:09
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
kleding waar ik van plan ben lang mee te doen of waar ik al heel lang naar zoek mag best duur(der) zijn, als ik het geld heb. maar voor tshirtjes die je een zomertje aandoet ga ik geen 50 euro neerleggen

deo's, make-up, shampoo etc moeten meestal wel van een bepaald merk zijn maar dit zijn niet de duurste merken, en het mag best wel eens een keer wat van de hema zijn bijv.

aan uitgaan kan ik best veel geld uitgeven, zeker als het om iets 'speciaals' gaat, iets anders dan de standaard vrijdag- en/of zaterdagavond dus.
terrasjes & ff lunchen etc kosten me ook veel geld, hier geef ik ook makkelijk geld aan uit, maar vreemd genoeg let ik met boodschappen doen wel op aanbiedingen etc (voordeel dat ik boven de aldi woon)

over bellen en smsen etc doe ik niet moeilijk sinds ik een abonnement heb
geld lenen aan vrienden vind ik ook geen probleem, mits ik weet dat ik het ooit nog wel een keertje terug krijg

al met al: als ik geld heb, laat ik het breed hangen, maar als ik zie dat ik zuinig aan moet gaan doen is dat ook geen probleem: niet je huur kunnen betalen is erger dan een weekje zuinig aan doen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:26
Rec_It
Rec_It is offline
zonder geld kan je niets, ik heb totaal geen moeite met geld uitegeven, ook niet met het werken ervoor. Kleding krijg ik meestal nog door mijn ouders vergoed gelukkig. Ik ga niet zo heel vaak echt stappen, maar als ik ga ben ik dan echt niet te gierig. Ik ga ook liever ergens rustig, en vooral lekker!, lunchen dan dat ik bij de mac in de rij ga staan; ik laat het geld gerust rollen als het kan
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 18:33
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Nuck schreef op 05-05-2004 @ 15:50 :
Mja, geld is vrij belangrijk ja. Als student geef ik natuurlijk alleen maar geld uit aan kleding, drank en eten
Uiteraard

Ik hecht zelf wel veel waarde aan geld en ook aan bepaalde merken en ik kan het betalen opzich dus
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2004, 18:43
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Als ik iets vind wat ik móet hebben dan maakt de prijs me ook niet zoveel uit. Ik let meestal ook wel op kwaliteit, maar ik ga het niet zo erg overdrijven dat ik 3 maanden niet uit kan ofzo.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 19:05
Verwijderd
Mwah een half uurtje fietsen om 20 euro te besparen zou ik wel doen. Bestellen om geld te besparen doe ik niet... maar alleen omdat ik een hekel heb aan bestellen. B-merken heb ik eigenlijk niet.

A-merken huidverzorging zijn gewoon echt beter (met kleding is er soms geen verschil maar met huidverzorging wel), heb dan ook voor een klein fortuin Biotherm Homme staan.

Ik bel veel maar dat komt omdat dat het meest relaxte is om makkelijk contact te houden met iedereen. Rekeningen betaal ik bijna altijd op tijd en anders zodra ik zie dat ik ze niet betaald heb (vergeetachtig persoon)

Ik smijt met geld en de laatste 5 dagen voordat ik loon krijg moet ik het duidelijk met minder geld doen (nog wel genoeg)

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 19:10.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 21:04
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Geen wonder dat jullie zo weinig geld hebben op jullie spaarboekjes [Ik praat in het algemeen, verwijzend naar een topic van enkele maanden geleden op "werk en geld" over het bedrag op lopenede rekeningen en spaar rekeningen].

Maar ook ik moet bekennen dat ik geld sneller spendeer dan het licht, geld moet rollen, Die nieuwe euro biljetten hebben het niet zo op die varkentjes .
Daarom als ik een redelijk bedrag heb ga ik naar de bank om het te storten, daar krijg ik altijd een dag later spijt van omdat ik het geld nodig blijk te hebben .
Maarja je moet ook wat denken aan de toekomst he, en niet alleen aan je kleerkast.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 21:09
Verwijderd
geld speelt voor mij geen rol....totdat het op is
ik geef veel uit als ik uitga,maar als ik in bijv eindhoven een broek zie van (randommerk) dan weet ik dat ik diezelfdebroek een paar straatjes verderop kan halen voor een euro of 10-20 minder,dus dan doe ik dat.
ik koop vrijwel alleen maar A-merken (mijn kleding is iig bijna altijd duur,ik kan er niets aan doen,ik koop gewoon altijd wat duurdere dingen)
aan eten geef ik ook veel geld uit,vooral bij het uitgaan,op een avond eet ik meestal voor en na het uitgaan een broodje en ook als ik gewoon in de stad rondloop kan ik het meestal ok niet laten om iets eetbaars tot mij te nemen.
aan bellen geef ik relatief weinig geld uit,meestal heb ik aan een kaart van 10 euro per maand genoeg.
uitgaan is voor mij ook een grote kostenpost,niet omdat ik zelf excessief drink,maar omdat ik het lullig vind dat als ik met enkele mensen sta te praten,dan alleen voor mezelf drinken te gaan halen,dus geef ik hen ook wat (als het niet te duur word dan,ik ga geen smirnoffjes weggeven a 5 euri per stuk)
verder spaar ik heel af en toe ook nog wel eens wat geld.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 22:12
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
alles is zo verrot duur, ik geef veel meer uit dan ik eigenlijk heb omdat ik gewoon veel te veel moet reizen [zonder ov] om te doen wat eigenlijk zo'n beetje mn leven is.

en dan ook nog kleding erbij want ik voel me verrot als ik niet iets aan heb wat ik leuk vind en dat veranderd veel te snel, ik koop erg weinig merk kleding maar dan nog is het duur.

ik zou VEEL minder uit moeten geven en sta zo ontzettend veel schuld. maar het kan gewoon niet anders, dan zou ik al mn hobbies en vrienden en vriendje moeten laten vallen.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:28
feline
feline is offline
Geld is best handig, maar als ik wat minder heb, kan ik nog best aardig leven.

Mijn meeste geld gaat uit aan lunches, baileys en kleding. Alledrie best essentieel, maar ik ben blij dat ik ook zonder kan. Ik zorg ervoor dat ik nooit blut ben, ik wil altijd dat er minstens 50 euro op m'n rekening staat.

B-merken bij verzorgingsproducten maken me niet zoveel uit. Ik kan wel goed mutsen over de verpakking, daar koop ik ze eigenlijk op. Nu heb ik een heel blauw plankje met nivea-zooi.
Bij kleding let ik vooral op de kleur, de stof en hoe het gesneden is. Dat vind ik gewoon mooier bij wat duurdere dingen, maar H&M en Mango zijn ook prima.

Verder ben ik best makkelijk met geld; ik geef altijd goede fooi en ik neem niet de moeite om terug te lopen als ik 50 cent teveel heb betaald voor een broodje.
En ik heb erg bewust niet omgerekend na de invoering van de euro. Ik geef ze uit als guldens (en heb ook m'n oppastarief verhoogd ).
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 15:39
Verwijderd
Ik geef amper geld uit aan kleren en al helemaal niks aan huidverzorgingsprooducten en dat soort onzinnige troep. Eigenlijk gaat al mijn geld op aan bier, wiet en concerten. Als ik kleren koop zijn het geen merk kleren want dat is toch alleen maar betalen voor t embleempje. Shirts koop ik op concerten. Ik geef wel te veel uit want ik heb op t moment nog steeds geen nieuwe baan gezocht dus ik leef van mijn studiefinanciering en het geld dat ik van mn ouders leen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2004, 16:06
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik kan gewoon niet met geld omgaan. Als ik mijn geld krijg, maak ik het ook meteen op. Wat betekent dat ik aan het eind van de maand geen fatsoenlijk voedsel meer kan kopen

Ik hecht niet veel waarde aan geld. Ik kan het niet sparen, ik geef het uit aan onzinnige dingen. Als ik een miskoop doe: jammer, kan ik niet mee zitten.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 16:12
June bug
June bug is offline
Hm, ik denk dat ik wel redelijk goed met geld om kan gaan. Tot 1 of anderhalf jaar geleden ofzo was ik echt te zuinig, dat is nu een stuk minder.. Ik koop vaker kleding en andere dingen de laatste tijd.. Doe er minder moeilijk over om een keer veel geld uit te geven.
Ik heb weinig merkproducten ofzo, omdat de niet-merk spullen die ik heb ook voldoen.. Dan ga ik niet meer geld uitgeven voor een merkje. En de H&M is ideaal voor mij
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 16:14
Verwijderd
belangrijk.
ik geef echt téveel geld uit aan kleding. Ik koop bijna nooit merkkleding, maar dan nog is het duur. Als ik weinig geld heb, ga ik panisch worden omdat ik niet zomaar met de trein kan, of nog even ergens eten of niet dat leuke shirtje kan kopen uit de nieuwe collectie die ik zo gaaf vind. Gelukkig heb ik nu werk, en is m'n geld minder snel op.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 16:20
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 09-05-2004 @ 17:06 :
Ik kan gewoon niet met geld omgaan. Als ik mijn geld krijg, maak ik het ook meteen op. Wat betekent dat ik aan het eind van de maand geen fatsoenlijk voedsel meer kan kopen

Ik hecht niet veel waarde aan geld. Ik kan het niet sparen, ik geef het uit aan onzinnige dingen. Als ik een miskoop doe: jammer, kan ik niet mee zitten.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 16:22
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik hoef me nooit druk te maken om geld en dat is maar goed ook, ik vind het niet prettig om geen geld te hebben.

Kan wel trouwens erg goed met geld omgaan. Koop niet echt heel dure kleren want dat vind ik zonde van het geld. Wel soms gewoon merken die erom bekend staan goede kwaliteit te hebben, want dat is ook erg belangrijk.

en ik ga nu niet een half uur langer fietsen omdat iets ergers een klein beetje goedkoper is, maar als ik weinig geld zou hebben zou ik dat wel doen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:38
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik krijg elke week 10 euro van mijn ouders en aan het eind van de maand 100 euro kleedgeld.die tien euro gaat altijd op aan sigaretten en die 100 euro ga ik van shoppen in amsterdam.
als ik naar het patronaat wil ofzo dan vraag ik wat geld aan mijn ouders, maar ik heb echt nooit geld over wat best irritant is.
vroeger kon ik heel goed sparen maar nu echt niet meer
ik koop nooit echt dure kleding broeken die 100 euro zijn ofzo koop ik echt niet.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:49
fucking hero
fucking hero is offline
ik jat veel. Soms geef ik aan vrienden op pokeravondjes, omdat mijn winstpatroon onder de maat is. En zij kopen er wel bier en chips voor, wat ik weer nuttig. Dus mijn gokuitgaaf is nog wel rendabel.
Ik koop dan wel weer dingen bij instanties die ik cool vind, coole bioscoopjes, platenzaakjes, bij concerten, en de voetbalkantine(eigen kantine alleen natuurlijk, want een aantal procenten gaat naar de club ).
De rest smijt ik op een andere manier over de balk, op een manier die ik me vaak niet kan herinneren als ik netjes mn jaaropgaaf invul, en mn jaarsalaris zie.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 09-05-2004 @ 17:22 :
Ik hoef me nooit druk te maken om geld en dat is maar goed ook, ik vind het niet prettig om geen geld te hebben.
Hoezo dat? je werkt veel of nog veel over?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:36
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik heb altijd geld te weinig.
maarrr ik ben dan ook toos werkeloos sindskort
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:38
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
ik sta al anderhalf jaar rood, hoezee
ik verdien beter, ik weet het
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:09
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Ridder schreef op 10-05-2004 @ 15:27 :
Hoezo dat? je werkt veel of nog veel over?
both (ik begon al heel vroeg met werken en gaf het toen nog niet uit, en nu werk ik best veel ja)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2004, 17:13
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Mijn make-up enzo is allemaal ECHT hema, omdat het toch op gaat. Kleding moet wel redelijk goed zijn (vooral broeken) omdat het lang mee moet natuurlijk.
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:16
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik geef weinig geld uit aan kleding. Ik koop dan ook niet elke maand kleding en áls ik iets koop is het meestal niet al te duur.
Met een t-shirt van boven de 40euro zie je mij niet lopen. En schoenen hou ik ook onder de 80.
Voorlopig koop ik helemaal geen kleding omdat ik flink aan het lijnen ben

Ook aan uitgaan geef ik niet veel uit (ik drink niet veel).

Ik spaar liever geld voor mijn vakantie, daar wil ik wél veel aan uitgeven Gewoon omdat ik andere dingen minder belangrijk vind denk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:16
frozenfountain
frozenfountain is offline
Geld is erg belangrijk, daarmee koop ik spulletjes die bij mijn lifestyle passen. Ik kan best goed met m'n geld omgaan, ik heb een bepaald bedrag te besteden per maand en daar hou ik me aan.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:44
merels
Avatar van merels
merels is offline
Tuurlijk is geld belangrijk. Ik moet nu heel erg sparen voor mn vakantie wat ik slecht trek. Ik kan niet heel slecht met geld omgaan, ook niet heel goed. Kwaliteit, daar let ik soms op. Broeken mogen wel wat kosten. Shirtjes doe ik sowiezo niet erg lang mee, dus daar ga ik dan ook niet veel geld aan uitgeven.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:04
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik ben de laaste tijd slecht in geld, ik werk niet, en krijg 100 euro per maand van mijn ouders, daar moet ik alles van kopen, en eerst spaarde ik, maar nu heb ik de laatste maand 300 euro aan kleren uit gegeven, en nu sta ik er nogal krapjes voor mijn doen bij!!..
__________________
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:15
Verwijderd
Ik werk niet, ben altijd geldloos. Het beetje wat ik heb, geef ik uit aan feesten/drank. Geld heeft weinig waarde voor me, al zijn er de laatste tijd wel heel erg veel leuke feesten/festivals, waardoor ik nu toch echt werk mot zoeken.
Kleding boeit me ook weinig, het is dat me kleedgeld nu apart staat en dus wel eens wat mot kopen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:36
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
het meetse geld gaat op aan cd's en concerten dus geld is zeker belangrijk omdat ik veel cd's koop en veel concerten bezoek
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:09
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
geld is voor mij belangrijk... iedereen zij altijd dat ik verkeert opgevoet werd... maar nu moet ik zelf er voor werken sinds kort.. en nu let ik meer op mijn geld.. maar voor 20 euri zal ik echter geen 20 minuten om fietsen... dan maar meer betalen...
maar als moetr ik naar de andere kant van de straat en dan van een ander merk dan do eik dat ook cker... vroeger had ik altijd tommy enzo... nu kan ik dat zelf amper betalen en loop ik dus ook met goedkope kleding... maar kkrijg zo af en toe nog wel eens wat van mijn oudres gelukkig

groeten
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:25
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Geld is heel belangrijk, kom het altijd tekort, ik wil te veel uit, koop teveel kleren, ik rook wat steeds duurder wordt en ik koop teveel pruts dingen waar ik niks aan heb. Maar ik werk en ik krijg kleedgeld en soms in een aardige bui wat van mn ouders, en voor de rest moet ik maar sommige dingen niet kopen terwijl ik t eigenlijk adoreer.
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:33
Verwijderd
Zijn er ook voorhuidverzorgende producten?
En ook iets om de porieen op mn ballen te ontstoppen?



huidverzorgings producten zijn voor pedo's
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:21
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 10-05-2004 @ 20:33 :
huidverzorgings producten zijn voor pedo's
Ik durf te wedden dat je moeder ook wel een rimpelcreme'pje of 2 heeft staan hoor leepje
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:25
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Oja, ik ben nogal studentikoos als het op uitgaven uitkomt. Het geld is er nooit en als het er wel is is het op. Ik geef graag geld uit, nu nog een suger-mommy om me te spekken. Naast m'n gewone mommy dan he
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:54
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Ik heb niet zoveel geld te besteden, maar wat ik koop is goedkope rotzooi, dus echt sparen voor iets hoeft niet.
ik let niet op kwaliteit, alleen of ik het leuk vind en of het goedkoop is. Uitgaan doe ik zeer zelden, en dan nog blijft het bij de kosten van een paar biertjes. Het meeste geld gaat uit naar sigaretten.

Ik begin toch wel te beseffen dat die paar euro die ik uitgeef aan twee tweedehands-afgeragde blousjes beter kan opsparen voor één, kwalitatief beter blousje. Want ik begin er nu toch wel erg sloeberig uit te zien
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 02:45
Elvira
Avatar van Elvira
Elvira is offline
Ik ben erg blut, ik had vorige week nog maar 1,17, dat is echt ALLES bij elkaar opgeteld, en me jas zak en op me 2 rekeningen.
Maar ik ben een beetje verwend en ik heb dus vrijdag geld geleend van me ouders, zaterdag geld geleend om nog een keer uit te gaan, vandaag heb ik geld geleent om naar de bioscoop te gaan en morgen leen ik geld om naar de kapper te gaan. Maar ik weet dat ik ergens deze week een beetje geld ga krijgen, as maandag ben ik jarig en dan ken ik haar terug betalen. Dan ben ik wel weer blut, maar leen ik gewoon opnieuw. Ik koop en doe dingen met geld wat niet eens van mij is. Twee weken geleden ben ik gaan winkelen zonder geld op mijn pasje, ik heb me moeder 3x gebelt om wat geld over te maken. Laatst zag ik schoenen, heel apart en erg duur, en ik leende geld van haar om ze te kopen, maar nu heb ik ze gekregen. Verder betalen me ouders elke maand 200 euro voor me om een boete af te lossen. Ik ben serieus hard op zoek naar werk, langs elke uitzendbureau hier in de omgeving geweest, afgelopen vrijdag bij de gemeente geweest en zelfs daar konden ze me op dit moment niet helpen. Het probleem is dat ik nog niet fulltime kan en mag werken, en het werk wat er is (weinig) is alleen maar fulltime Dus ik moet wel lenen, toen ik werk had gaf ik ook altijd veel uit, 300 kleding, 300 uitgaan en de rest spaarde ik als ik iets had om voor te sparen en anders ging dat ook lekker op.
__________________
>> All Money Is Legal <<
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31
Lifestyle Kleding Enquete
Sandra1988
69 16-03-2004 22:34
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.