Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2006, 15:14
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik was toenet met mijn vriend aan het sexen toen we ineens zagen dat er allemaal wittig spul in zijn schaamhaar hing en een soort wittig bolletje op zijn jeweetwel. T verpoederde ook snel, de hele bank lag daarna onder de witte korreltjes.

Hij was nog niet klaargekomen dus het was geen opgedroogd sperma ofzo (of het moet nog sperma zijn van een vorige keer wat er nu zo nog uitkomt, vorige keer was afgelopen vrijdagavond hehe -maar ik veeg het altijd af en druk het er zoveel mogelijk uit en ga daarna meestal plassen-).

Vandeweek toen ik onder de douche wou stappen zag ik ook al allemaal wittig spul tussen mn schaamlippen hangen.

Ik ben afgelopen 2 weken ziek, heb nog steeds elke dag koorts (laatste dagen lichte koorts/ verhoging). Laatste dagen ook netelroos (argh irritante jeukuitslag). Ik heb waars ziekte van Pfeiffer, maar dat wordt morgen bekend hoop ik of dinsdag (zie hier verder in deze pijler voor mijn ziekzijn-topics).

Misschien dat het daar wat mee te maken heeft? Dat als je ziek bent je afscheiding ook anders kan zijn? Of iemand anders enig idee wat het anders kan zijn? T maakt verder niet zoveel uit, maar smakelijk is anders natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 15:22
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Misschien is je lichaam wat van slag doordat je al zolang ziek bent, en heb je daardoor die witte bolletjes afscheiding. Ik denk dat het verder niet echt iets ernstigs is.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 15:27
Verwijderd
zijn het meer soepele 'klontjes' of een soort 'brokjes'? Het klinkt meer als het eerste. Dat kan gebeuren inderdaad door ziekte of steeds op een bepaald moment in je cyclus. Brokjes kunnen op een schimmelinfectie of soa duiden.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 19:52
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Kweet niet meer eigenlijk, of het meer klontjes of brokjes waren.
T bleef hangen in zijn schaamhaar, dus meer klonterig denk ik maar t verpulverde tot een soort poeder ook.

Maar:....
Omg, net weer bezig geweest (het ff afgemaakt) en na afloop zag ik bloed en iets viesch aan mijn vriends uithangsel zitten. T kwam niet van hem.....ik had geen pijn gehad ofzo tijdens het vrijen. Getverderrie wat nu weer. Moet nog lang niet ongesteld worden en slik elke dag trouw om 20u de pil.
Vorige week of 2 weken terug zat ik in mn stopweek, meestal duurt die bij mij van zondag tot donderdag of hooguit vrijdagochtend. Ik was die week vanaf maandagnacht ziek. Donderdags dacht ik dat ik van mn ongesteldheid af was, maar toen zat er zaterdag ineens bloed in mn onderbroek en toen ik me afveegde. Terwijl ik het normaliter nooit meer ben op zaterdag.
Ik dacht in eerste instantie dat het kwam omdat ik lang had gelegen en omdat ik ziek was, dus dat de boel miss btje ontregeld was.
Later las ik dat met Pfeiffer het ook voor kan komen dat je menstruatiecyclus overhoop gaat liggen, dus had het miss daarmee te maken (ik heb miss/ waars pfeiffer).
Maarja nu dus dit weer. Zit nu te twijfelen of het pfeiffer is of dat het nu toch een schimmelinfectie of SOA ofzo is (vanwege ook die afscheiding).
Maar t doet verder niet echt pijn en jeukt ook niet.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 07:42
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Misschien tijd voor een bezoekje aan de dokter? Dan heb je tenminste zekerheid
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 20:31
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
justhanna schreef op 27-02-2006 @ 08:42 :
Misschien tijd voor een bezoekje aan de dokter? Dan heb je tenminste zekerheid
vaginaal onderzoek
de dokter kan het altijd beter zien dan iedereen die hier achter hun scherm zit
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 22:22
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Vandaag naar dokter geweest (moest ik sowieso heen voor uitslag van bloedonderzoek).

Ik heb Pfeiffer kreeg ik vandaag te horen, en omdat de boel een btje ontregeld is door die ziekte en omdat mn pil nu dus niet 100% werkt/ betrouwbaar is vanwege mn lever die nu niet optimaal werkt -meiden die pfeiffer hebben en alleen de pil gebruiken als voorbehoudsmiddel: oppassen dus, hij is niet 100% betrouwbaar zolang je lever niet goed werkt- word ik gewoon tussendoor een btje ongesteld en is mn afscheiding miss ook wat anders dan normaal.

Over dat laatste heeft hij eigenlijk niet veel gezegd, maar omdat het alleen eenmalig tijdens de seks was en ik verder geen jeuk of pijn had, dacht hij er niet zo ernstig over.
(Ik heb wel es een schimmelinfectie gehad en dat voel je dan echt wel: helemaal rood van binnen, pijn bij het vrijen en plassen, jeuk (weet niet meer?). Dus dat is dit niet dan.)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.