Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2009, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Als ik bijvoorbeeld tegen blaf zeg dat ie een achterlijke aidsneger is, dan kan repelsteeltje zich daar door aangevallen voelen, dan wel het kwetsend ervaren, terwijl blaf zgn over de grond rolt van het lachen.
i lol'd, but see yer' point
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2009, 23:45
Verwijderd
Prachtknop.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 00:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vond dat knopje beter staan als laatste, in plaats van voor het quote knopje, persoonlijk. In de nieuwe style, that is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 09:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik weet niet of ik dit nu wel leuk vind.

Is het nu zo dat forumbazen van een forum een bericht per melding krijgen, of is er een overzicht van gemelde berichten en staat daarbij hoe vaak hij gemeld is en door wie? Want ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een bericht van naam ingebruik hierboven (vorige pagina) meerdere keren gemeld wordt. Blijft dat overzichtelijk? En verder: is er ook een makkelijke manier voor een fb om aan te geven dat de melding opgepakt en verholpen is? Of moet dit via een centraal topic op admin, waar toch niet in gekeken wordt voor de meldingen worden bekeken? En ik hoeverre wordt er gecommuniceerd over meldingen? Want over elke melding een discussie starten is allesbehalve efficiënt. En krijgt degene die de melding aanmaakt ook bericht?

Verder ben ik niet nieuwsgierig, ik wil alleen heel veel weten.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 21:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Er is met alles rekening gehouden en het wordt geen puinhoop
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 21:29
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
@wolter: dat is dusdanig onmogelijk, dat je naïviteit wel weer grappig wordt
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Zo dus jij bent verandwoordelijk voor dit kut idee, je gaat toch niet zomaar nieuwe knopjes plaatsen

ga lekker naar dat andere forum dan hier zitten al genoeg knopjes. Je kunt zelfd de kleuren van het forum veranderen naar grijs wit
hier ben ik het mooi mee eens
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 23:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En verder: is er ook een makkelijke manier voor een fb om aan te geven dat de melding opgepakt en verholpen is?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 23:40
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Is het nu zo dat forumbazen van een forum een bericht per melding krijgen, of is er een overzicht van gemelde berichten en staat daarbij hoe vaak hij gemeld is en door wie?
Dat laatste!

Citaat:
En verder: is er ook een makkelijke manier voor een fb om aan te geven dat de melding opgepakt en verholpen is? Of moet dit via een centraal topic op admin, waar toch niet in gekeken wordt voor de meldingen worden bekeken? En ik hoeverre wordt er gecommuniceerd over meldingen? Want over elke melding een discussie starten is allesbehalve efficiënt.
Wat er gebeurt is dat er voor een melding automatisch in een, voor leden onzichtbaar, forum een topic wordt gestart (meldingen van hetzelfde bericht worden ook in hetzelfde topic geplaatst). FB's kunnen daar vervolgens weer in posten, zo nodig overleggen en uiteraard melden of er iets mee is gedaan.

Citaat:
En krijgt degene die de melding aanmaakt ook bericht?
Nee, er is geen terugkoppeling of iets dergelijks. Soms zie je het resultaat (een slotje, een verwijderd bericht), soms gebeurt er iets maar zie je dat niet (aantekening o.i.d.) en soms gebeurt er ook niets. Als je dat wilt zul je op M&M moeten posten
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 23-03-2009 om 13:04.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 13:03
Verwijderd
Fijn systeem
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 13:10
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
:/
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 14:57
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Dank je Marco, dan ben ik tevreden.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Zo dus jij bent verandwoordelijk voor dit kut idee, je gaat toch niet zomaar nieuwe knopjes plaatsen

ga lekker naar dat andere forum dan hier zitten al genoeg knopjes. Je kunt zelfd de kleuren van het forum veranderen naar grijs wit
Ohnoes stel je voor dat er iets verandert :')
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Zo dus jij bent verandwoordelijk voor dit kut idee, je gaat toch niet zomaar nieuwe knopjes plaatsen

ga lekker naar dat andere forum dan hier zitten al genoeg knopjes. Je kunt zelfd de kleuren van het forum veranderen naar grijs wit
Haha, jaloezie is een bitch

Sommige mensen laten zich erg kennen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 19:37
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Sommige mensen laten zich erg kennen
Waarvan akte.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
Beleidszaken [alg] Wanneer topic sluiten met opdracht van ts
freyk
10 04-07-2007 09:41
Games World of Warcraft Part III
iRoy
500 22-07-2005 22:54
Beleidszaken [ls] Enquete topics ea.
Verwijderd
8 26-05-2005 17:33
Beleidszaken forum drugs & alcohol
Al Murphy
71 16-03-2004 11:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Jong bloed
Hydraul!C FunK
11 26-07-2003 12:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.