Oud 11-01-2005, 22:41
Spelleider!
Avatar van Spelleider!
Spelleider! is offline
Het spel gaat bijna beginnen... De functies zijn verdeeld op eentje na. Het wachten is nog even op ZiPPiT!
@ZiPPiT!: wil je bij je opties aanvinken dat je pm 's kan ontvangen en vervolgens de spelleider even een bericht geven?


Hier voor de duidelijkheid nog even alle deelnemers:

1. Perfectme
2. ABgirl
3. Cytherea
4. dutch gamer
5. ValliantWarrior
6. TheRedArrow
7. Hi
8. Lilith
9. a*rainbow*girl
10. ZiPPiT!
11. Shortiej
12. RuuT
13. Eye of Sauron
14. Jolle
15. Sjoerd
__________________
WWS! *Stemmen telt* Wie is de Weerwolf? *mededelingen doet in Wws*
Advertentie
Oud 12-01-2005, 11:47
Verwijderd
mag ik iets vragen? Ik heb het spel gewoon irl een paar keer gespeeld in de kerstvakantie, en ik vroeg me af hoe je het voor elkaar krijgt om dit op een forum te spelen...
Oud 12-01-2005, 13:09
ruuT
Avatar van ruuT
ruuT is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-01-2005 @ 11:47 :
mag ik iets vragen? Ik heb het spel gewoon irl een paar keer gespeeld in de kerstvakantie, en ik vroeg me af hoe je het voor elkaar krijgt om dit op een forum te spelen...
kijk maar mee als we het spel aan het spelen zijn
Oud 12-01-2005, 14:29
Spelleider!
Avatar van Spelleider!
Spelleider! is offline
Hier nog even de regels. Sarah kan dan gelijk zien hoe het op het forum werkt, hoewel het makkelijker is om te kijken wanneer we bezig zijn.
De spelleiders zullen vandaag nog overleggen welke deadline we aan ZiPPiT! geven. Binnen die tijd moet ze dan reageren en zo niet: dan gaat haar functie naar iemand anders die misschien nog mee wil spelen.


Citaat:
Het Weerwolfspel is een spelletje dat speciaal gemaakt is voor dit soort forums. Iedereen speelt een inwoner van een klein dorpje in de Middeleeuwen.

Er schrijven mensen in, en iedereen krijgt een rol toegewezen:

Er zijn:
3 weerwolven

1 tovenaar

1 ziener

1 wolfsbane

en een aantal gewone dorpelingen.

Iedereen weet alleen van zichzelf wat hij/zij is, behalve de weerwolven want die weten ook wie de andere weerwolven zijn.

De bedoeling van het spel is voor de weerwolven om iedereen op te eten (behalve de andere weerwolven uiteraard), de bedoeling van de anderen om alle weerwolven te doden.

Het spel begint met een stemronde. Alle dorpsbewoners zitten (zogenaamd) 's avonds met elkaar rond de tafel en moeten samen door middel van een stemming bepalen wie er opgehangen wordt. Elke deelnemer stuurt een Persoonlijk Bericht naar Spelleider! met daarop de naam van degene die opgehangen moet worden. Degene die de meeste stemmen heeft, wordt opgehangen (en ligt dus uit het spel). De spelleider maakt dus bekend wie er wordt opgehangen en wat voor rol diegene heeft.

Dan wordt het nacht en slaan de weerwolven toe. Zij kiezen in onderling overleg één slachtoffer en sturen de naam van diegene naar Spelleider!. De wolfsbane kan echter de eerste keer niet opgegeten worden (wel opgehangen uiteraard) en de tovenaar stuurt naar Spelleider! een naam (maar niet zichzelf) van degene die hij/zij die nacht beschermt tegen de weerwolven. Als er dus niemand wordt opgegeten dan was het (bedoelde) slachtoffer dus de wolfsbane of was hij/zij beschermd door de tovenaar, maar dat wordt niet verteld door de spelleider.
De ziener kan die nacht een berichtje naar Spelleider sturen om te vragen wat de rol is van één bepaalde persoon.

Daarna is er weer een stemronde, enz.

Onderling overleg is natuurlijk niet toegestaan (behalve tussen de weerwolven) !!

De wolven winnen als er op een bepaald moment meer wolven dan andere personen zijn. Dan wordt er bij een stemming namelijk altijd een niet-weerwolf opgehangen.
De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn.


deze regels zijn aanvullend:

iedereen behalve de weerwolven moet stemmen, na 3 rondes achter elkaar niet gestemd te hebben wordt je gediskwalificeerd, je krijgt geen waarschuwing. Als je in totaal 4 rondes niet hebt gestemd, wordt je sowieso gediskwalificeerd! De ziener houdt zijn wetenswaardigheden voor zich-/haarzelf, de spelleider mag niet zeggen met betrekking tot wie wel en wie niet gestemd heeft
de ziener mag maar per ronde over 1 iemand de functie vragen,
de tovenaar mag 1 iemand beschermen,
de weerwolven moeten 1 iemand opeten en zij mogen met elkaar overleggen.

Zijn alle weerwolven opgehangen dan is het spel over en winnen de mensen die geen weerwolf zijn, is de rest opgegeten/opgehangen winnen de weerwolven, ook als er maar 1 weerwolf over is, de wolfsbane kan niet opgegeten worden maar wel opgehangen..
Er mag gebluft worden, je mag je weerwolftheorie'en ook posten, en ook daarin mag je bluffen.

per ronde is er 1 dag stemmingstijd, als je binnen die tijd niet hebt gestemd vervalt je stem, bij gelijkspel stemmen ook de weerwolven, zij krijgen te horen tussen wie het gelijkspel is.

we hebben steeds 2 stemmingsrondes:
1 van de dorpelingen, ziener, wolfsbane en tovenaar,
en 1 van de weerwolven (zij overleggen wie ze opeten), de ziener vraagt daarin de functie van 1 persoon en de tovenaar beschermt dan 1 persoon
__________________
WWS! *Stemmen telt* Wie is de Weerwolf? *mededelingen doet in Wws*
Oud 12-01-2005, 14:45
Spelleider!
Avatar van Spelleider!
Spelleider! is offline
ZiPPiT! blijkt gisteren een nickchange te hebben ondergaan. Ze heet nu BrightEyes.

De deelnemers zijn nu dus:

1. Perfectme
2. ABgirl
3. Cytherea
4. dutch gamer
5. ValliantWarrior
6. TheRedArrow
7. Hi
8. Lilith
9. a*rainbow*girl
10. BrightEyes
11. Shortiej
12. RuuT
13. Eye of Sauron
14. Jolle
15. Sjoerd


Let op! De stemronde voor het ophangen gaat nu echt beginnen.

Jullie hebben tot morgenavond (donderdag) 20.00 uur de tijd om je stem uit te brengen!!

Veel succes!
__________________
WWS! *Stemmen telt* Wie is de Weerwolf? *mededelingen doet in Wws*
Oud 12-01-2005, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Het Weerwolfspel is een spelletje dat speciaal gemaakt is voor dit soort forums.
Ik snap niet hoe dat regeltje in de uitleg komt.
Oud 12-01-2005, 18:19
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Jolle schreef op 12-01-2005 @ 16:43 :
Ik snap niet hoe dat regeltje in de uitleg komt.
Iemand een keer verzonnen denk ik, Die spelregels worden steeds gekopieerd. het is iig niet waar.. ik heb het weleens in het ehct gespeeld op de basisschool, met kaartjes enzo..
Oud 12-01-2005, 18:40
hi
hi is offline
de slachting kan beginnen *huilt naar de maan*
Oud 12-01-2005, 18:46
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
TRA is een weerwolf, hij heeft zichzelf verraden in een pm
Oud 12-01-2005, 18:49
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
perfectme schreef op 12-01-2005 @ 18:46 :
TRA is een weerwolf, hij heeft zichzelf verraden in een pm
Ik houd mij altijd keurig netjes aan de spelregels, dat ik niet mag overleggen buiten deze topic om. Verder wil ik graag een argumentie en/of vermoedens van het waarom.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 12-01-2005, 19:10
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 12-01-2005 @ 18:49 :
Ik houd mij altijd keurig netjes aan de spelregels, dat ik niet mag overleggen buiten deze topic om. Verder wil ik graag een argumentie en/of vermoedens van het waarom.
Heb je er bezwaar tegen dat ik de pm publiceer?
Oud 12-01-2005, 20:08
hi
hi is offline
Citaat:
perfectme schreef op 12-01-2005 @ 19:10 :
Heb je er bezwaar tegen dat ik de pm publiceer?
nee kom maar op hij heeft denk ik tegen je gelogen
Oud 12-01-2005, 20:15
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Stomme vraag; wat heeft de ziener eraan dat hij van sommige mensen weet wie ze zijn?
Oud 12-01-2005, 20:19
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ja hè, heb je je wws functie al? *ggr* Of duurt dat langer naar België?


Toeval of niet?
Oud 12-01-2005, 20:19
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-01-2005 @ 20:15 :
Stomme vraag; wat heeft de ziener eraan dat hij van sommige mensen weet wie ze zijn?
dan kan de ziner anderen ovetuigen als de ziener een weerwolf heeft ontdekt.
Oud 12-01-2005, 20:26
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 12-01-2005 @ 20:19 :
dan kan de ziner anderen ovetuigen als de ziener een weerwolf heeft ontdekt.
Maar word die dan niet #1 target van de wolven?
Oud 12-01-2005, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 12-01-2005 @ 20:26 :
Maar word die dan niet #1 target van de wolven?
Ja
Oud 12-01-2005, 20:30
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-01-2005 @ 20:26 :
Maar word die dan niet #1 target van de wolven?
Jawel, maar het moet dus tactisch gebeuren.
Ads door Google
Oud 12-01-2005, 20:31
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
De ziener mag niet laten weten dat hij de ziener is, dus misschien gelooft niemand de ziener.
Oud 12-01-2005, 20:31
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 12-01-2005 @ 20:30 :
Jawel, maar het moet dus tactisch gebeuren.
Ik zag net in de uitleg staan "De ziener houdt zijn wetenswaardigheden voor zich-/haarzelf".

Heu maar hij/zij mag dus wel in dit topic erover posten? Maar eigenlijk is 't dus mooi een opofferingsbaantje. Zodra je een wolf spot gaan jullie allebei eraan

Grappig
Oud 12-01-2005, 20:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 12-01-2005 @ 20:19 :
dan kan de ziner anderen ovetuigen als de ziener een weerwolf heeft ontdekt.
een ziener mag niet vertellen wat hij/zij weet, dus overtuigen mag ook niet. Maar als de ziener eenmaal van iemand weet dat diegene een weerwolf is kan de ziener op de weerwolf stemmen, waardoor je meer kans hebt dat de weerwolf wordt opgehangen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-01-2005, 20:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2005 @ 20:33 :
een ziener mag niet vertellen wat hij/zij weet, dus overtuigen mag ook niet. Maar als de ziener eenmaal van iemand weet dat diegene een weerwolf is kan de ziener op de weerwolf stemmen, waardoor je meer kans hebt dat de weerwolf wordt opgehangen.
De ziener is toch een dorpeling eigenlijk die ook in dit topic met de rest van de dorpelingen mag overleggen?
Oud 12-01-2005, 20:37
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2005 @ 20:33 :
een ziener mag niet vertellen wat hij/zij weet, dus overtuigen mag ook niet. Maar als de ziener eenmaal van iemand weet dat diegene een weerwolf is kan de ziener op de weerwolf stemmen, waardoor je meer kans hebt dat de weerwolf wordt opgehangen.
De ziener mag best iemand proberen te overtuigen hoor. Het probleem is dat niemand mag weten dat hij/zij de ziener is, dus niemand weet of je die persoon moet geloven of niet.
Oud 12-01-2005, 20:41
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2005 @ 20:33 :
een ziener mag niet vertellen wat hij/zij weet, dus overtuigen mag ook niet. Maar als de ziener eenmaal van iemand weet dat diegene een weerwolf is kan de ziener op de weerwolf stemmen, waardoor je meer kans hebt dat de weerwolf wordt opgehangen.
Dat vind ik echt onzin. dan kan je de ziener net zo goed afschaffen. en houd elke ziener zich daar dan ook aan?
Oud 12-01-2005, 20:45
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 12-01-2005 @ 20:41 :
Dat vind ik echt onzin. dan kan je de ziener net zo goed afschaffen. en houd elke ziener zich daar dan ook aan?
Het vorige spel was ik dus de ziener. Cytherea beschuldigde mij opeens en zei dat ik de weerwolf was. Ik wist dat Cytherea de weerwolf was, en dat heb ik duidelijk laten merken in mijn post, maar ik heb natuurlijk niet gezegd dat ik de ziener was.
Advertentie
Oud 12-01-2005, 20:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 12-01-2005 @ 20:41 :
Dat vind ik echt onzin. dan kan je de ziener net zo goed afschaffen. en houd elke ziener zich daar dan ook aan?
dutch gamer vat het eigenlijk goed samen: je mag mensen proberen ervan te overtuigen, maar je mag niet laten blijken dat jij de ziener bent (en dat je het dus 100% zeker weet).

En of de ziener zich eraan houdt weet je nooit, maar net zo goed weten we niet of er niet 5 dorpelingen samen spelen bijvoorbeeld. We gaan bij dit spel gewoon uit van eerlijkheid.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-01-2005, 20:51
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2005 @ 20:45 :
dutch gamer vat het eigenlijk goed samen: je mag mensen proberen ervan te overtuigen, maar je mag niet laten blijken dat jij de ziener bent (en dat je het dus 100% zeker weet).

En of de ziener zich eraan houdt weet je nooit, maar net zo goed weten we niet of er niet 5 dorpelingen samen spelen bijvoorbeeld. We gaan bij dit spel gewoon uit van eerlijkheid.
oooh, Bedoel je het zo! Ja, dat snap ik, en dat bedoelde ik ook zo ongeveer. De ziener mag een functie opvragen, en als de ziener een weerwolf heeft gevonden, moet hij/zij er voor zorgen dat die opgehangen word, beschuldigen mag de ziener ook.
Oud 12-01-2005, 21:06
Verwijderd
ik zeg ook nog wat. Anders word ik straks beschuldigd weerwolf te zijn omdat ik niets zeg.
Oud 12-01-2005, 21:21
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
TRA is het gewoon
Die ggr was té opvallend geplaatst. Hij hoopte dat ik zou denken dat, doordat hij het zo nadrukkelijk zegt, hij geen weerwolf is en me zo op zijn gemak kan op eten ...
Oud 12-01-2005, 21:21
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Wie mag er nu stemmen? dorpelingen of weerwolven?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 12-01-2005, 21:22
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
dorpelingen?
Oud 12-01-2005, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 12-01-2005 @ 20:30 :
Jawel, maar het moet dus tactisch gebeuren.
Volgens mij hoeft dat niet eens. Als je als ziener zegt: "Ik ben de ziener en hebt <Naam> onderzocht. Hij/zij is een weerwolf.". De ziener kan er dan van op aan dat de Tovenaar hem elke nacht zal beschermen. Dus totdat de Weerwolven de tovenaar eruit hebben, kan de ziener ongestoord info doorgeven.
Oud 12-01-2005, 21:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jolle schreef op 12-01-2005 @ 21:29 :
Volgens mij hoeft dat niet eens. Als je als ziener zegt: "Ik ben de ziener en hebt <Naam> onderzocht. Hij/zij is een weerwolf.". De ziener kan er dan van op aan dat de Tovenaar hem elke nacht zal beschermen. Dus totdat de Weerwolven de tovenaar eruit hebben, kan de ziener ongestoord info doorgeven.
Tja, zo kan ik nog wel wat regels overtreden.
Juist omdat iedereen zich aan de regels houdt is het spel leuk. Zodra je met z'n allen 100% zeker weet dat een bepaald iemand een weerwolf is en je met elkaar afspreekt dat je op hem/haar gaat stemmen is er niks meer aan.

@Eye of Sauron: de dorpelingen. Dorpelingen stemmen voor de ophangronde. Weerwolven eten daarna iemand op .
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-01-2005, 23:25
Shortiej
Avatar van Shortiej
Shortiej is offline
Ik heb al gestemd
Oud 13-01-2005, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Shortiej schreef op 12-01-2005 @ 23:25 :
Ik heb al gestemd
Heul slim..
Oud 13-01-2005, 10:01
Verwijderd
of het is gewoon een truc om ons te laten denken dat ze dorpeling is..
Ads door Google
Oud 13-01-2005, 13:11
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Jolle schreef op 12-01-2005 @ 21:29 :
Volgens mij hoeft dat niet eens. Als je als ziener zegt: "Ik ben de ziener en hebt <Naam> onderzocht. Hij/zij is een weerwolf.". De ziener kan er dan van op aan dat de Tovenaar hem elke nacht zal beschermen. Dus totdat de Weerwolven de tovenaar eruit hebben, kan de ziener ongestoord info doorgeven.
Met dat probleem hebben we al eerder gezeten, dat mensen dat soort dingen gingen roepen als ze vrij zeker wisten dat ze opgehangen of gegeten zouden worden of als dat al gebeurd was. Volgens mij is er toen ook ooit een poging geweest om een regel te maken dat je je functie voor je moet houden maar dat was niet echt helemaal gelukt
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 13-01-2005, 14:33
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
mmm ga dat spelletje eens volgen, lijkt me wel leuk
(wel nogal ingewikkeld, of ligt dat aan mij? )
__________________
mohowzeg
Oud 13-01-2005, 14:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Tejay schreef op 13-01-2005 @ 14:33 :
mmm ga dat spelletje eens volgen, lijkt me wel leuk
(wel nogal ingewikkeld, of ligt dat aan mij? )
Het lijkt ingewikkeld als je de regels leest, maar in de praktijk blijkt het heel simpel te zijn. Doe gewoon eens een keer mee, dan heb je binnen no-time door hoe het werkt .
(helaas zijn we wel net begonnen, dus je moet nog een tijdje wachten voor je mee kan doen. Maar hou het topic maar in de gaten).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-01-2005, 16:41
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
perfectme schreef op 12-01-2005 @ 21:21 :
TRA is het gewoon
Die ggr was té opvallend geplaatst. Hij hoopte dat ik zou denken dat, doordat hij het zo nadrukkelijk zegt, hij geen weerwolf is en me zo op zijn gemak kan op eten ...
Waarom zou ik het zijn? Je hebt geen enkele maan om op te staan.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 13-01-2005, 17:43
hmhm
Avatar van hmhm
hmhm is offline
Ben ik te laat?
__________________
Don't trust anything that bleeds for three to five days and doesn't die.
Oud 13-01-2005, 17:44
ruuT
Avatar van ruuT
ruuT is offline
Citaat:
hm hm schreef op 13-01-2005 @ 17:43 :
Ben ik te laat?
ja dat ben je
Oud 13-01-2005, 17:45
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
hm hm schreef op 13-01-2005 @ 17:43 :
Ben ik te laat?
Ja, als er niet teveel theorien gepost worden in deze topic kan er misschien nog wel eentje achteraan.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 13-01-2005, 18:23
Spelleider!
Avatar van Spelleider!
Spelleider! is offline
Helaas, helaas, de dorpeling hebben gestemd en de stemming valt voor hen dramatisch uit. Terwijl de fakkels branden en de menigte de hooivorken heft wordt TheRedArrow opgeknoopt aan de galg. Het koord doet zijn verstikkende werking en hij kan nog net zijn laatste worden uitbrengen: " Ik.... Ik was hier om jullie... te beschermen...."
TheRedArrow was: de tovenaar.

1. Perfectme
2. ABgirl
3. Cytherea
4. dutch gamer
5. ValliantWarrior
6. TheRedArrow
7. Hi
8. Lilith
9. a*rainbow*girl
10. ZiPPiT!
11. Shortiej
12. RuuT
13. Eye of Sauron
14. Jolle
15. Sjoerd

blauw is verhangen
rood is opgegeten

De weerwolven mogen hun maaltijd gaan voorbereiden en de ziener mag zijn bol raadplegen.
Zij hebben de tijd tot Vrijdag 14 januari om 22:00 uur
(Dit door tot die tijd afwezige spelleiders )
__________________
WWS! *Stemmen telt* Wie is de Weerwolf? *mededelingen doet in Wws*

Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 19:01.
Oud 13-01-2005, 18:25
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline

1-0 voor de weerwolven...
Oud 13-01-2005, 18:29
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Begint lekker..
Oud 13-01-2005, 18:35
hi
hi is offline
haha wat zijn jullie een paupers
Oud 13-01-2005, 18:39
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
Citaat:
Spelleider! schreef op 13-01-2005 @ 18:23 :
Helaas, helaas, de dorpeling hebben gestemd en de stemming valt voor hen dramatisch uit. Terwijl de fakkels branden en de menigte de hooivorken heft wordt TheRedArrow opgeknoopt aan de galg. Het koord doet zijn verstikkende werking en hij kan nog net zijn laatste worden uitbrengen: " Ik.... Ik was hier om jullie... te beschermen...."
TheRedArrow was: de tovenaar.

1. Perfectme
2. ABgirl
3. Cytherea
4. dutch gamer
5. ValliantWarrior
6. TheRedArrow
7. Hi
8. Lilith
9. a*rainbow*girl
10. ZiPPiT!
11. Shortiej
12. RuuT
13. Eye of Sauron
14. Jolle
15. Sjoerd

blauw is verhangen
rood is opgegeten

De weerwolven mogen hun maaltijd gaan voorbereiden en de ziener mag zijn bol raadplegen.
Zij hebben de tijd tot Vrijdag 13 januari om 22:00 uur
(Dit door tot die tijd afwezige spelleiders )
maak het ff, tis vrijdag de 14e
Oud 13-01-2005, 18:41
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
TRA was de tovenaar
Oud 13-01-2005, 18:59
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
perfectme schreef op 13-01-2005 @ 18:41 :
TRA was de tovenaar
Goed gedaaaaan jochie *pat pat*
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 05-11-2013 00:14
De Kantine Weerwolfspel #93
Fantôme
79 20-03-2013 17:48
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 10:07
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Vowel
220 30-11-2011 22:15
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine Weerwolfspel 67 part 2
Leif
500 29-03-2010 21:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.