Oud 03-09-2004, 23:15
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Wat zijn je Hobby's & waarom heb je deze hobby's?
Beinvloeden je hobby's jou lifestyle (zoals Metal groepjes enzo) of beinvloed je lifestyle je hobby's (Kleren verneuken ofzo).
Heb je veel hobby's & doe je ze vrijwillig of omdat je moet van je ouders om je nuttig te maken?

post hier je hobby's
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2004, 23:18
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik hou heel erg veel van paarden maar dat zie je niet, ik rijd zelfs geen paard maar binnenkort weer wel. En ik hou heel erg veel van ska en dat zie je wel want ik heb best veel dingen met skablokjes. Ik hou ook van films maar ach, dat heeft ook weer niks te maken met mn lifestyle.
Ik heb niet zoveel hobby's denkik. Vroeger moest ik blokfluiten van mn ouders (vooral mn mamma..) en daarna dwarsfluiten maar toen werd het me te erg en ben ik daar vanaf gegaan. nu hoef ik niks meer van mn ouders want ik woon op kamers.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:43
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
mijn hobbies zijn zingen, tekenen en dansen ik zing op zangles en overal waar ik zingen kan, maar het kan me niet bommen of het klinkt of niet hooor ik teken veel meisjes want jongens kan ik niet zo goed tekenen, al gaat het de laatste tijd wel wat beter en ik dans graag, vooral op dat nummer van the freestylers kan je goed dansen, nouja, ik kan overal wel op dansen, zelfs op dolly parton en ik ben heel lenig dusssss
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:53
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-09-2004 @ 23:43 :
mijn hobbies zijn zingen, tekenen en dansen ik zing op zangles en overal waar ik zingen kan, maar het kan me niet bommen of het klinkt of niet hooor ik teken veel meisjes want jongens kan ik niet zo goed tekenen, al gaat het de laatste tijd wel wat beter en ik dans graag, vooral op dat nummer van the freestylers kan je goed dansen, nouja, ik kan overal wel op dansen, zelfs op dolly parton en ik ben heel lenig dusssss
Push Up
Your body, your body next to mine
Push up
I goota make that sexy booty mine
Push up
And shake it, baby shake that ass
Push Up
I love when you feel like getting nasty.



Mijn hobby's zijn Geschiedenis (like D'uh), websites maken, Lyrics van liedjes van buiten leren , winkelen, Cinema, Vakantie gaan, Stappen gaan met vrienden maar vooral geld opdoen. Dat heeft natuurlijk een reactie op mijn lifestyle qua kleren, ook de cinema want als ik naar de cinema ga, wil ik dvd's kopen en dat heeft dan weer invloed op mijn andere hobby's .
Reizen heeft dan weer een invloed op mijn hobby Geschiedenis, en ook op Geld op doen (qua Souveniers).
Het is allemaal 1 visieuze(spelling?) cirkel .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:56
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
oh, ik ben echt verschrikkelijk op het gebied van lyrics! Ik ken er echt zoveel uit mijn hoofd! Van 50's hits tot nu-hits
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 00:33
Verwijderd
Ik heb alleen maar stomme hobbies. Ik fotografeer vrij veel en het enige effect op mijn lifestyle is dat mijn geld vrij snel op zit omdat al die rotzooi best duur is.

Verder heb ik niet echt hobbies... Ja hardlopen maar dat is omdat ik anders dichtgroei (andere hobby is uit eten gaan/cabaret bezoek) maar dat kost geen geld ofzo, en ik draag gewoon oude sportkleren.

Van mijn ouders hoef ik me niet echt nuttig te maken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 00:46
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Alex schreef op 04-09-2004 @ 00:33 :
Ik heb alleen maar stomme hobbies. Ik fotografeer vrij veel en het enige effect op mijn lifestyle is dat mijn geld vrij snel op zit omdat al die rotzooi best duur is.
nee man fotografie is gaaf

Je bent trouwens de eerste die ik ontmoet die zn eigen hobbies stom vindt

Ever thought about going digital?
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Firefly schreef op 04-09-2004 @ 00:46 :
nee man fotografie is gaaf

Je bent trouwens de eerste die ik ontmoet die zn eigen hobbies stom vindt

Ever thought about going digital?

Heb ook wel een digicam Maar dat is veel minder goed, een spiegelreflexcamera kan je meer mee en werkt sneller. Een goede (digitale) spiegelreflexcamera is gewoon te duur voor mij.

En mijn digitale foto's laat ik ook (bijna) allemaal afdrukken.... dus dat is net zo duur
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 01:00
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Alex schreef op 04-09-2004 @ 00:52 :
oja nouja dan is het gewoon je eigen schuld
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 01:08
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Mijn hobbies zijn zowat allemaal verbonden met mijn lifestyle: gitaar spelen, 'zingen' in mijn band, concerten bezoeken etc etc.

Mja en nog fotosoep.

En heerschen is geen hobby maar een full-time bezigheid
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 01:09
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 01:13
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Wat zijn jouw hobbies?
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 01:14
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
raad eens
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 01:15
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Firefly schreef op 04-09-2004 @ 01:14 :
raad eens
-Fotografie
-Dingen met veel kleuren
-Dingen met je haar doen

Zoiets?
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 01:18
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 04-09-2004 @ 01:15 :

-Fotografie
-Dingen met veel kleuren
-Dingen met je haar doen

Zoiets?


schat ik ben toch van hokje geswitched, kleurtjes zijn zo passé

Fotografie *check (helaas denkt mijn digicam daar anders over )
dingen met je haar doen *check
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}

Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 01:23.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 01:18
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Firefly schreef op 04-09-2004 @ 01:18 :


schat ik ben toch van hokje geswitched, kleurtjes zijn zo passé
Godver, beetje je posts aanpassen miep
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.

Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 01:27.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 01:28
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 01:30
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Ik verveeeeel me.
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-09-2004, 09:53
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Alex schreef op 04-09-2004 @ 00:52 :
Heb ook wel een digicam Maar dat is veel minder goed, een spiegelreflexcamera kan je meer mee en werkt sneller. Een goede (digitale) spiegelreflexcamera is gewoon te duur voor mij.

En mijn digitale foto's laat ik ook (bijna) allemaal afdrukken.... dus dat is net zo duur
Zoals een Canon EOS 300 D?

Ik zweerde ook altijd bij mijn gewone fototoestel, totdat ik doorhad dat je in museum geen flash mag gebruiken en dat je dan je absoluut moet stil kunnen houden, en dat kan ik dus niet . dus ik wil graag een fatsoenlijke digi cam, ofwel een gewone camera die zonder flash kan werken en me geen bibber beelden geeft .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 10:20
Verwijderd
Bas spelen en zingen in onze band, uitgaan, concerten/festivals, muziek luisteren, films kijken, whisky drinken, parkouren
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 10:23
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik hockey en speel saxofoon.
En ik houd van dromen.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 10:27
Verwijderd
Oh my gaw, mijn hobbies ?

Strijken vind ik leuk om te doen, daar kan ik in opgaan, maar het verschilt vaak of ik het echt leuk vindt of gewoon doe vanwege de noodzaak. Films kijken blijf ik leuk vinden, heb een kleine dvd collectie van 80 films oid, die ik ook bijna uit mijn hoofd ken.

Dansen, toen ik nog op streetdance zat vond ik het , nu moet ik nieuwe dansschool zoeken, en wschk ga ik het weeeeer leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 10:34
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik ben artfart dus ik knusel graag met zooi en blabla. Verder hou ik van koekjes bakken en koken en kleien en lelijke dingen kopen met blingbling en geld uitgeven en slechte films kijken.
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 04-09-2004 @ 10:34 :
Ik ben artfart dus ik knusel graag met zooi en blabla. Verder hou ik van koekjes bakken en koken en kleien en lelijke dingen kopen met blingbling en geld uitgeven en slechte films kijken.
koekjes en brownies bakken <3
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 10:38
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Hobby's, eng woord.

Maar ik ben best veel met muziek bezig, een soort van uit de hand gelopen hobby, hoop ik uiteindelijk. Ik hou van muziek maken (viool, piano, zingen) en ehm... Ik ga graag naar hcshowtjes
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2004, 10:42
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Ridder schreef op 04-09-2004 @ 10:35 :
koekjes en brownies bakken <3
Ja
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:29
Verwijderd
Warhammer en andere nerdspelletjes. Het beinvloedt mijn lifestyle enoooorm, want ik heb nu alleen maar nerdvrienden. Gelukkig zijn ze wel reuzemetal, dus dat geeft niks.

Verder heb ik als hobby tekenen. Dat is ook wel een beetje nerderig, maar dat geeft niks want dat wat ik teken is wel weer ontzettend stoer.

Nog een hobby van me is Jelle. Daar drink ik biertjes mee en slaap ik bij in bed, omdat hij daar een laptop heeft en giechelt als je hem in zijn zij prikt.

Iets anders waar ik veel mee bezig ben is metal zijn. Maar feitelijk is dat geen hobby maar een dagtaak, dus ik kan het er stiekem niet bij vermelden. Gelukkig ben ik wel heel goed in bovenstaande bezigheid, anders zou ik vast teneergaan onder de zware lasten die het met zich mee brengt. Wel beinvloedt het mijn lifestyle heel erg, omdat ik amper tijd overhoud voor andere dingen.

Het laatste, maar zeker niet het onbelangerijkst, is puzzelen. Daar stop ik ook erg veel tijd in. Ik heb al een puzzel kunnen maken van 350 stukjes! Hij hangt fier boven mijn bed, want ik ben er erg trots op.

Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 12:32.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:20
Snuitermans
Snuitermans is offline
Windsurfen, golfsurfen, snowboarden, af en toe wat fitness en hardlopen. De eerste twee beinvloeden mijn lifestyle enigzins ivm zomer kleding. De andere twee zijn slechts voor m'n gezondheid dus ook wel een beetje lifestyle verantwoord. Daarnaast speel ik ook veel gitaar, heb een jazzband waar we binnenkort eens wat mee gaan opnemen, doch wil ik de tijd die erin gaat zitten een beetje binnen de hobbyperken houden.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:23
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Apomes schreef op 03-09-2004 @ 23:15 :
Wat zijn je Hobby's & waarom heb je deze hobby's?
Beinvloeden je hobby's jou lifestyle (zoals Metal groepjes enzo) of beinvloed je lifestyle je hobby's (Kleren verneuken ofzo).
Heb je veel hobby's & doe je ze vrijwillig of omdat je moet van je ouders om je nuttig te maken?

post hier je hobby's
basgitaar spelen en dat beinvloed mn lifestyle, omdat ik in een bandje speel en dan natuurlijk zo trui mogelijk moet zijn met optredens...verder ga je dan ook veel met andere truie muzikanten om en probeer je zoveel mogelijk als de allerstoerste te zijn
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:43
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
uitgaan, mode, snowboarden en sport(basketball, zwemmen etc..)

en het beinvloed vast en zeker mn lifestyle maar ik ben te oppervlakkig om dat zelf te zien
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:50
baldadigheid
baldadigheid is offline
bier drinken, roken, naar goede muziek luisteren, slap lullen.
__________________
Lege zakken rechtzetter
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:50
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 04-09-2004 @ 01:30 :
Ik verveeeeel me.
Valt het heerschen rauw op je dak?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:50
Falkh
Avatar van Falkh
Falkh is offline
Gitaar spelen, muziek luisteren, concerten bezoeken.

En je kunt het ook aan mij zien, dat ik hier helemaal voor ga.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:51
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Falkh schreef op 04-09-2004 @ 13:50 :
En je kunt het ook aan mij zien, dat ik hier helemaal voor ga.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 15:27
Kadaver
Kadaver is offline
Mijn hobbies/interesses zijn erg divers:

-Reizen (mijn grootste hobby)
-Computers slopen en repareren
-Hockey
-Duiken
-Schilderkunst en archeologie
-Gitaar spelen
-Drummen

En vroeger speelde ik toneel, nu kijk ik er alleen graag naar.

Het enige wat ik van mijn ouders heb meegekregen is gitaar spelen. De rest is eigen keuze
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 15:44
Verwijderd
ik vermaak me onder andere met het volgende:

uitgaan; onder het genot van een drankje me onder de mensen begeven doe ik gaarne

kleertjes kopen: hele middagen door steden slenteren op zoek naar een ding dat precies aan mijn eisen voldoet,amuseer ik me ook best mee

muziek: luisteren,zingen(niet in een band ofzo,gewoon zo vals als een kraai en keihard) concerten en ander muzikaal spul bezoeken,dansen,allen vind ik niet vervelend om te doen

computeren: om de loze uurtje invulling mee te geven en zorgn dat mijn nerdheidsfactor een beetje constant blijft

sporten: ik voetbal en ik fitness,want dat isgoed voor mijn lichaam en ik vind het leuk,hihi

loze discussies voeren: vind ik ook leuk,meestal onder het genot van wat alcohol een beetje loos met mensen praten vind ik

dit alles maakt mij tot wie ik ben; en ga me nu niet ni hokjes opdelen want ik ben gewoon mezelf,ofzo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-09-2004, 19:47
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind het altijd zo stom als iemand vraagt 'wat zijn je hobby's' en ik weet niks
Ik hou van leuke dingen doen dus uitgaan, relaxen, terrassen, winkelen, bij iemand gewoon thuis chillen.
En als ik echt ergens hobby's moet invullen dan zeg ik wel hardlopen en pianospelen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 04-09-2004 @ 19:47 :
Ik vind het altijd zo stom als iemand vraagt 'wat zijn je hobby's' en ik weet niks
Laatst bij hospiteren werd gevraagd wat mn hobby's waren en ik wist niks te zeggen dus heb ik er maar een beetje omheen geluld Ik heb de kamer niet gekregen

Nou ja, ik heb best lang saxofoon gespeeld en ik heb ook een aantal jaar op paardrijden gezeten maar dat doe ik al heel lang niet meer allebei alhoewel ik een maand of wat geleden mn saxofoon weer tevoorschijn heb gehaald en even wat heb gespeeld. Verder hou ik wel van uitgaan ja, lekker rondlopen in de stad, mensen kijken, allemaal winkeltjes bekijken en niks kopen. Fotograferen is trouwens wel best een hobby, yeah, ik heb een hobby! Ehm.. verder hou ik wel van toneelspelen maar oefen ik dat nooit echt uit behalve dan om mensen voor de gek te houden ofzo maar niet op serieus niveau, wel jammer. En aan sport doe ik niet.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 16:35
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
hossen, ron brandsteder, kruiswoordpuzzels en strandwandelingen
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 16:53
Verwijderd
Wat zijn je Hobby's & waarom heb je deze hobby's?
verhuizen, muziek(instrumenten), fotografie, films, kunst&cultuur, dansen en computernerdie

Beinvloeden je hobby's jou lifestyle of beinvloed je lifestyle je hobby's?
verhuizen ja maar daar kan ik een pagina over volschrijven, de rest is voor satisfaction en t . Lifestyle->hpbby: dat ik beschikking heb over de faciliteiten geeft mij de kans mn hobbies ook daadwerkelijk uit te oefenen.

Heb je veel hobby's & doe je ze vrijwillig of omdat je moet van je ouders om je nuttig te maken?
ik zou willen dat ik er allemaal meer tijd (en geld) voor had dus dat zegt al genoeg

Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 16:58
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik heb van muziek mijn hobby gemaakt. Ik ga weer drummen want daar was ik om de een of andere reden mee gestopt maar dat was wel gaaf . Ik schilder graag en ik volg een teken en schildercursus bij de vrije akademie hier en ik doe het vaak in mijn vrije tijd en voor school. Ik ga graag en teveel uit waar mijn school nogal onder lijdt.

Oh, en ik spendeer ook heel veel tijd aan winkelen.
Maar echt boeiende hobby's heb ik niet.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 04-09-2004 @ 09:53 :
Zoals een Canon EOS 300 D?

Ik zweerde ook altijd bij mijn gewone fototoestel, totdat ik doorhad dat je in museum geen flash mag gebruiken en dat je dan je absoluut moet stil kunnen houden, en dat kan ik dus niet . dus ik wil graag een fatsoenlijke digi cam, ofwel een gewone camera die zonder flash kan werken en me geen bibber beelden geeft .
Nee, zoals een Nikon D70.. Ik ben helemaal Nikon fan en al mijn spullen zijn nu ook al van Nikon

Je kan ook gewoon een statiefje kopen
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 22:18
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Apomes schreef op 04-09-2004 @ 09:53 :
Zoals een Canon EOS 300 D?

Ik zweerde ook altijd bij mijn gewone fototoestel, totdat ik doorhad dat je in museum geen flash mag gebruiken en dat je dan je absoluut moet stil kunnen houden, en dat kan ik dus niet . dus ik wil graag een fatsoenlijke digi cam, ofwel een gewone camera die zonder flash kan werken en me geen bibber beelden geeft .
Spiegelreflex, grote sluitertijd en een statief???
Hoeft echt niet veel te kosten, hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 23:00
Verwijderd
Ik houd van hobbies en leuke dingen doen ghiihihi

btw dat free stylers waar iedereen zo hoog van op heeft heb ik nou dus echt nog nooit gehoord?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 23:13
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
ik fitness omdat ik een lekker lichaam wil hebben zodat meisjes me lekker vinden en ik met m'n conditie het lang volhoud

ik speel gitaar omdat het gewoon een droom is ooit met blink 182 een concert te spelen

ik drink omdat dat me staat

ik lees om woorden als 'kinderverkrachtende seriemoordenaar' uit de spreekwoordelijke mond van een ander te horen

ik computer omdat ik een beetje nerdy ben

ik speel met poppetjes omdat ik vroeger te druk was met hutten bouwen en vuurtjes maken dus dat haal ik nu in
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 01:58
Verwijderd
mijn hobbys zijn smoken, chillen, skanken, naar concerten gaan, films kijken, vette cartoons kijken, drummen, proberen een band op te richten, internetten heeft dit iets met mijn lifestyle te maken? vast wel
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:58
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
eXo schreef op 05-09-2004 @ 23:00 :
Ik houd van hobbies en leuke dingen doen ghiihihi

btw dat free stylers waar iedereen zo hoog van op heeft heb ik nou dus echt nog nooit gehoord?
Dat is knap van je, ik kan dat nummer inmiddels wel dromen

even denken over mijn hobbies, volgens mij heb ik die niet echt
ik besteed veel tijd aan de computer, maar dat is niet echt nuttig. Verder hou ik van kleren kopen en kleren verknippen
En muziek vind ik ook erg leuk en daar heb ik inmiddels een baan mee gevonden
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 20:49
Futurist
Futurist is offline
Hobby's zijn dansen (jazzballet ) en ik ga binnenkort op voetbal. Ik zit nou 3 jaar op ballet, vrij kort eigenlijk, maar ik moest iets aan 'sport' gaan doen, en dan koos ik maar hetgeen waar je het minst voor hoefde te bewegen (dus rennen enzo). Heb ik tot op de dag van vandaag spijt van . Maarja verder msn ik veel en surf ik op het internet, chat ik soms enz.
__________________
God in Heaven Me on Earth
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 20:50
jooran
Avatar van jooran
jooran is offline
hobby klinkt zo oud-bollig.. noem het liever een tijdsbesteding of een herhaalde activiteit (zo zo dat klinkt duur)
__________________
* it's gold
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.