Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2011, 12:53
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
Hallo,

Ik kom hier voor advies. Volgend jaar ga ik een economische studie doen (International Business & Languages). Ik moet hiervoor een laptop hebben. Ik zal niet veel andere dingen hoeven doen dan tekstverwerken en misschien wat filmpjes kijken/gamepje doen (geen zware games).

Hier is een link naar Dell: http://www.dell.com/nl/p/laptops.asp...p=1&sort=price

Ik vond die van 399 euro eigenlijk wel goed, maar wat zeggen jullie? Zou ik hiermee mijn schoolwerk goed kunnen doen? Of kan ik een nog goedkopere kiezen?

Ook wil ik graag draadloos internet op mijn laptop. Ik heb ergens gelezen dat dat bij nieuwe laptops er al in zit. Is dat waar? Thuis hebben we boven en beneden een computer. Bij de computer boven staat de modem. Wat moet ik doen/kopen om draadloos te kunnen internetten op mijn laptop?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2011, 13:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Draadloos internet (wifi) zit bij zo'n beetje 99,99% van alle laptops die je in de winkel kunt kopen. Als je alleen maar wat internet en tekstverwerkt en af en toe een filmpje kijkt/gamet, kan je elke willekeurige nieuwe laptop kopen. Dan hoef je echt niet meer geld uit te geven dan nodig is.

Om draadloos te kunnen internetten heb je een modem/router nodig die een wifi-signaal verstuurt. Wordt tegenwoordig vaak meegeleverd bij internetabonnementen, maar daarvoor zal je toch eerst moeten kijken of dat al aanwezig is bij je thuis.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 14:19
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
Ok bedankt. Wij hebben volgens mij een adsl-netwerk en de modem is misschien al 6 jaar oud.

edit: E-tech adsl modem-router.

2e edit: Ik heb nu die van 349 euro gekocht, maar daar zit geen wireless nogwat op. Hoe kan ik daar dan contact mee krijgen met een draadloos netwerk?

Laatst gewijzigd op 03-08-2011 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 19:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
WLAN is draadloos en ik kan me geen moderne laptop bedenken waar dat niet op zit.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 20:09
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
oh. Want ik zie bij duurdere laptops bij de technische informatie een kopje ''draadloos'' staan, en die van mij niet. Ik heb dus geen kaartje nodig die ik erin moet pluggen ofzo?

edit: sluit deze topic maar.

Laatst gewijzigd op 05-08-2011 om 14:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Nieuwe laptop?
isabelkleijberg
4 11-10-2016 10:37
Software & Hardware Nieuwe laptop
Daantje_0705
12 21-09-2012 09:43
Software & Hardware Nieuwe laptop
FREAKY_7
27 07-07-2012 11:42
Software & Hardware Advies nieuwe laptop
Verwijderd
5 29-04-2009 14:11
Software & Hardware Aanschaf nieuwe laptop
Verwijderd
13 17-06-2007 18:01
Software & Hardware [Laptop] Nieuwe laptop of oude nog houden?
Droomz
3 30-12-2006 11:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.