Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 11:42
chanel
chanel is offline
me vriend belde me op, hij gaat uit vanavond met zijn vrienden, oftewel.. de jongens waar ik over t algemeen mee uitga naar die disco.. en hij wilde alleen met zn vrienden, want 'ik wilde niet afspreken' (me moeder vond t ze veel worden bij me thuis) Dus daarom KONDEN we niet afspreken . Of ik t snapte, ik was overigens altijd de gene die zei dat hij wat meer met zn vrienden moest gaan doen. Koninginen8, groot feest... grote groep, en ik voel me zo verdrietig...
Ik voel me afgewezen, echt waar.. en ik weet wel dat ie van me houd, maar zo voelt het! Hij wil NOOIT met mij mee, altijd als ik ga vraag ik of ie mee wil, 'nee ik heb geen zin' 'ik hou niet van de disco' etc etc... Maar nu, wil ie wel, de 2e x dat ie daarheen gaat, 'alleen met zn vrienden'
t kan me geen bal schelen of jullie mij vinden overdrijven of wat dan ook, van me mams kon ik alleen de troost krijgen : dat is leven fie...

Ik ga vandaag alleen maar huilen op me bed, en ik zie m morgen wel weer.. vast helemaal vrolijk over hoe geweldig t was..

ik voel me afgewezen, stom, saai en helemaal KUT!


chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 12:05
Verwijderd
ik snap je.

en ik snap geen **** meer van sommige jongens (/mensen, voordat er weer allerlei jongens over die uitspraak vallen).

Ik zei ook altijd tegen m'n vriend/ex van "zien we elkaar niet te vaak, moet dat niet wat minder, wil je niet liever met je vrienden..?"

En hij altijd: "nee, ik wil bij jou zijn."

Naja ik kan het zo moeilijk uitleggen, maar ik herken het gedrag van je vriend, en ik vind het raar en stom en gemeen en....
Net zoals ik het gedrag van mijn vriend/ex vind.

'Maar ik zou uitkijken met hoe je erop reageert.
Ik zou ook precies zp reageren als jij.
Maar ineens kan hij zich dan "opgesloten" voelen ofzow, terwijl hij dat eerst juist zélf leek te willen.

Naja, ik weet er verder te weinig van om hier echt goed op te reageren, maar ik begrijp precies hoe je je voelt.

Mijn Koninginnedag zal er ook vaag uitzien..... gezellig met m'n vriend/ex naar A'dam en daarna horen of hij nog wel of niet met me verder wil, terwijl er 2 weken terug nog nix aan de hand was.



Suc6 en liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:07
Verwijderd
Hmm, vreemd. Zijn 'vrienden' gaan dus bijna altijd wel uit daar? Maar hij wil er niet heen met jou? :/
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:12
Verwijderd
Alicia, succes!

Chanel: hij doet wel een beetje vaag ja. Als hij er normaal geen bezwaar tegen heeft dat je meegaat met hem en zijn vrienden en nu ineens wel, om een onzinnige reden, lijkt het me dat er wat 'meer' achter zit, maar dat hoeft op zich niets ergs te zijn. Misschien had hij gewoon zin om eens wat meer alleen te doen en komt dit hem makkelijk uit, of misschien heeft ie inderdaad het gevoel dat hij "opgesloten" zit. dat gevoel overvalt mij soms ook en dan bedoel ik het helemaal niet kwaad ofzo, maar heb ik gewoon even de behoefte de touwtjes wat te laten vieren. Het kan ook zo zijn dat hem gewoon iets dwars zit. Vraag het hem gewoon even. Er zit denk ik wel wat achter en misschien begrijp je het dan beter.
Jij ook succes.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:13
chanel
chanel is offline
Nee, t is geen wraak actie, zeker niet.. hij vond t verschrikkelijk dat ik huilde, en dat ik dit gevoel kreeg...

eigenlijk heb ik zn avond nu al verneukt.. , nu weet ik helemaal niet meer wat ik voel of moet doen,
ik wilde alleen zo graag mee
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:18
Verwijderd
Als hij meer met z'n vrienden wil gaan doen kan hij dat toch gewoon zeggen, daar hoef jij dan toch niet op zo'n lullige manier achter te komen...?

En waarom uitgerekend op zo'n avond..?

Maar wrom neemt hij je niet alsnog mee dan....?

en thanx Evergreen

liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:32
chanel
chanel is offline
evergreen, bedankt voor je replay.. ik weet niet of er iets 8er zit, misschien zijn t ook zijn vrienden die liever alleen met hem gaan...

en wat alicia zei, idd.. waarom op zo'n avond? T enige waar ik echt mee zit is dat t gaat om iets wat ik al heel lang met hem en vrienden wil doen, dat weet ie..

Hij wil echt ff alleen met zn vrienden, dus daarom ga ik niet mee.. en wél meemogen alleen omdat ik moest huilen zou ik niet eens willen...
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 13:01
Verwijderd
Citaat:
chanel schreef:
Hij wil echt ff alleen met zn vrienden, dus daarom ga ik niet mee.. en wél meemogen alleen omdat ik moest huilen zou ik niet eens willen...
okeej...nou sterkte dan
k vind het wel een beetjuh een kutstreek maarjaah

kuzzies,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 16:11
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Reply van zo'n irri wezen dan maar maar ik denk dat je het zeker niet persoonlijk moet oppakken, en je zeker niet afgewezen voelen.. geloof me, hij wil gewoon een avondje alleen met z'n vrienden uit... moet je ook nix achterzoeken, behalve dat ie denk ik soms ook een keer zonder jou ergens heenwil.

Alleen jammer dat jullie dezelfde vrienden hebben.. kun jij niet met een vriendin een avondje de stad in ofzo? ben je niet alleen thuis (voel je je alleen maar klote door) en toch een gezellige avond.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 17:46
Piccola
Piccola is offline
Ik snap wel hoe je je voelt! Klote dus...
Ik vind het nogal flauw van hem dat je niet mee mag! Zeker op zo'n avond! Hij kan altijd nog alleen met zijn vriend gaan stappen ofzo.. En als hij weet dat je dit al heel lang met hem en jullie vrienden wou doen, vind ik het helemaal laf dat je niet mee mag! Het lijkt mij dat het juist hartstikke gezellig is als jullie met z'n allen gaan. En in het weekend of een andere keer kan ie alleen uitgaan met z'n vrienden! Maar goed, ik zou ook niet mee gaan als je nu ineens wel mee zou mogen, alleen omdat je moest huilen enzo.. Najah, meid, suc6 ermee! En op de 1 of andere manier toch een hele fijne avond!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 19:34
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Ik vind het persoonlijk erg vervelend als ik alleen met een kameraad uitga en die heeft zijn vriendin bij zich, maar als er meerdere kameraden bij zijn zou het me niet uitmaken.

Misschien wil hij gewoon naar meiden kijken met zijn vrienden, en misschien denkt hij dat jij dat vervelend vindt als hij dat doet.
Niet dat hij vreemd zou gaan, maar het is toch erg leuk met vrienden onderling meisjes te checken!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 20:21
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Je overdrijft. Jij staat bij iets stil waar hij misschien helemaal niet over nadenkt. Alleen met zijn vrienden stappen, ja kan me best voorstellen dat ie dat wil. Maar eh je hebt zelf toch ook vriendinnen.....
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Angst
Grayrai
4 13-12-2011 19:55
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 21:36
Vrije tijd welke clubs zijn ere waard?
RHCP_NAC
10 15-05-2003 07:50
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.