Oud 23-05-2012, 20:53
MSiebertz93
MSiebertz93 is offline
Hey, ben nieuw hier en zou graag advies willen.
Ik rook al een aantal jaar zo nu en dan een jointje (eens in de 2 weken), ik ben al een keer betrapt ermee en heb toen behoorlijk erger gehad thuis.

Dingen zoals lange vloei / tip / afgebroken peuk bewaar ik gwn in de binnenzak van mijn jas, nu is het zo dat mijn lange vloei verdwenen is uit mijn jas zonder dat ik iets met de jas gedaan heb.

Ik denk dat mijn ouders erachter zijn dat ik wiet rook en dat zij degenen zijn die het uit mijn jas hebben gehaald op de hoop dat ik ernaar vraag. Wat moet ik nu doen? Ik heb heel erg strenge ouders en heb ook al klappen van mijn stiefvader gevangen omdat ik tussen hem en mijn broertje in ging toen hij dreigde geweld te gebruiken. Uit huis gezet worden lijk me nu niet zo slim aangezien ik nog bezig ben met mijn eindexamens, daarna ga ik zowieso op kamers omdat het thuis gwn te erg is (m'n ouders maken om ieder klein dingetje megaaaa stress).

Moet ik naar hen toe stappen en zeggen: hey de lange vloei is uit mijn jas verdwenen en ik denk dat jullie hem hebben, mag ik hem aub terug (als niet koop ik nieuwe)?
Dan kan het zijn dat zij het waren of dat ik dom ben en zij het niet waren en dat ik de lange vloei gwn ergens kwijt ben geraakt zonder het te beseffen (dus mezelf verraad).

Iemand ervaring hiermee of gwn iemand die een advies heeft?

Bedankt alvast,
Gr. Max
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2012, 23:59
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Oja, betere plek zoeken om je peuken of vloeitjes te bewaren. Oké het is wellicht stiekem maar zo voorkom je wel toestanden thuis, wees een beetje creatief, in het zoeken van verstop/opberg plekjes. als je iets stiekem doet doe het dan wel goed. dat het niet wordt ontdekt. En als je op je kamer rookt, voorzichtig uit je open raam hangen ofzo iets en dan je sigaret roken. Anders blijft de rook nog lang in je kamer hangen. En trekt de rook in je kleding en beddengoed. En natuurlijk oppassen dat je spullen niet uit je jaszakken vallen. succes of nou ja sterkte
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 05:48
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Koop gewoon een nieuw pakje. Kost maar een euro
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 12:15
John Frum
Avatar van John Frum
John Frum is offline
Ja, dat deden mijn ouders op een gegeven moment ook.

Ze gedoogden het roken en blowen, maar als ze ergens iets vonden, dan was het weg. In het kader van: nu is het nog duurder voor je, dus stop er maar mee.
__________________
"liever niets dan een vrouwenstem"
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 14:59
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
misschien is het wel gewoon uit je jas gevallen ofzoiets. Dan kan je beter een nieuwe pakje kopen en niks tegen je ouders zeggen, straks maak je nog slapende honden wakker.
Als je ouders het wel hebben gepakt vind ik het nogal een kinderachtige manier om een punt te maken, dus ik zou er pas iets over zeggen als zij er normaal over kunnen praten ipv dit gedoe.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Koop gewoon een nieuw pakje.
Soms is het zo simpel allemaal.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 19:35
MSiebertz93
MSiebertz93 is offline
Bedank allemaal voor jullie antwoorden, ik neem aan dat ik gwn beter een nieuw pakje kan kopen xD
thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32.